برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه شمس با سماع گران روی صحنه می رود
9 تا 11 آبان ماه دربرج میلاد؛
گروه شمس با سماع گران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری و با آهنگسازی تهمورس و سهراب پورناظری همراه با سماع گران از 9 تا 11 آبان در برج میلاد روی صحنه می روند. در این کنسرت سهراب پورناظری در مقام خواننده اشعار مولانا، هومن ذكايي و رهي معيري را براساس موسیقی معاصر ایرانی و موسیقی تنبور می خواند. این کنسرت در دوازده پرده با همراهی سماع گران اجرا می شود.

پیش از این در تابستان 1386 گروه شمس به همراه سماع‌گران قونیه و نوزاندگان خارجی از کشورهای فرانسه و ترکیه به مدت 4 شب در کاخ سعدآباد کنسرت «بزرگ‌داشت سال جهانی مولانا» را برپا کردند. دی وی دی تصویری این اثر هم در سال٨٩منتشر شد. پیش از این قرار بود که کنسرت گروه شمس در روزهای 7 و 8 شهریور در کاخ نیاوران برگزار شود که به دلیل ناهماهنگی های به وجود آمده از سوی مديران پيشين سازمان میراث فرهنگی این کنسرت به تعويق افتاد.

در اين كنسرت كيخسرو پورناظري(‌آهنگساز، تنبور)، تهمورس پورناظري(آهنگساز، تنبور، تار، بربت)، سهراب پورناظري(خواننده، كمانچه و تنبور)، نجمه تجدد ( همخوان ) حسين رضاي‌نيا(دف و سازهاي كوبه‌اي)، مهيار طريحی( سنتور ) داريوش آذر(باس) و تنبورنوازن گروه شمس پوريا پورناظرى، كاوه گرايلي، ندا خاكي، كيميا جمشيد ،خورشيد دادبه، نیکناز میرقلمی، عليرضا جوادي، سپند دادبه حضور خواهند داشت.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1392 - 23:34

دیدگاه‌ها

سه شنبه 26 شهریور 1392 - 12:24

بی صبرانه منتظر هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه شمس با سماع گران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما