برنامه یاد بعضی نفرات
 
کیوان ساکت و سالار عقیلی در خرم آباد
در گفت و گو با موسیقی ما مطرح شد:
کیوان ساکت و سالار عقیلی در خرم آباد کنسرت می‌دهند
موسیقی ما- لی لا رضایی: کیوان ساکت از برگزاری کنسرت خود در شهر خرم آباد ؛ به خوانندگی سالار عقیلی خبر داد و گفت: برای برگزاری کنسرت در روز 23 مهرماه در این شهر روی سن خواهیم رفت.

کیوان ساکت ؛ نوازنده تار و سه تار ضمن اعلام خبر برگزاری کنسرت خود در خرم آباد،در گفت و گو با موسیقی ما گفت: این کنسرت قرار است روز 23 مهرماه در شهر خرم آباد و با صدای سالار عقیلی برگزار شود. در این کنسرت به اجرای قطعاتی از ساخته ها و تنظیم های خودم اقدام خواهم کرد.
وی افزود: خوشبختانه مردم در شهرستانها از کنسرتهای ما استقبال خوبی می کنند و این موضوع باعث می شود پیشنهادات بسیاری برای برگزاری کنسرت در آنجا داشته باشیم. این بار به منظور برگزاری کنسرت در شهر خرم آباد ،عازم این شهر خواهیم شد.

ساکت ادامه داد: گروه کیوان ساکت در این کنسرت فقط یک خواننده دارد که سالار عقیلی است . امین بیات، کیارش ساکت، حشمت ا.. عطایی(تار)، همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، شاهرخ قائم مقام، تینا جامه گرمی، مهرآبادی، مختاری، سوخکیان، رحیمی(ویلن)، سیاوش ظهیرالدینی و سهراب برهمندی(ویولا)، کریم قربانی و داود منادی(ویلنسل)، علیرضا خورشید فر(کنترباس)، بهنام ابوالقاسم(پیانو)، محمدحسین پورمعین(کلارینت)، مجید سینکی(فلوت)، فرشید حفظی فرد(ابوا)، علی خادم(تنبک)، مهدی غلامی(دف) و...در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

وی درپایان از انتشار آلبوم "کی می رسد باران" گفت: خواننده این آلبوم سینا سرلک است و قرار است ماه آینده منتشر شود. تمامی قطعات این آلبوم را خودم ساخته ام و اشعار آن مهندس هرمز ناصر شریفی سروده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 14:22

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 14:19

استاد ساکت از جرای خوب شما در اختتامیه ی رادیو جوان بسیار لذت بردیم
موفق باشید و پاینده

راستی چرا من نمیتونم وارد سایت بشم منوی ورود دیگه در گوشه ی سمت چپ نیست ؟؟؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت و سالار عقیلی در خرم آباد کنسرت می‌دهند | موسیقی ما