برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت پاییزی تریو «خیام» در تالار رودکی
اجرای آثاری از دبوسی، رخمانینف ، شوستاکویچ و خیام
کنسرت پاییزی تریو «خیام» در تالار رودکی
موسیقی ما - تریو «خیام» کنسرت پاییزی خود را طی 17 تا 19 مهرماه در تالار رودکی برگزار می کند. در این برنامه چهار تریو از کلود دبوسی، سرگی رخمانینف، دیمیتری شوستاکویچ، و هوشیار خیام توسط تریو«خیام» برگزار خواهد شد. اعضای این تریو نگار افاضل (ویالون)، آتنا مستعان اشتیاقی (ویالنسل) و هوشیار خیام (پیانو) هستند.

در این کنسرت پاییزی تریو شماره یک دوبوسی، تریو شماره یک رخمانینف، تریو شماره یک شوستاکویچ و تریو شماره یک هوشیار خیام اجرا خواهد شد. نگار افاضل نوازنده ویالون این اجرا از نوازندگان مطرح ویالون سال های اخیر است و علاوه بر عضویت در ارکستر زهي پارسيان، عضو کوارتت زهي مهرگان نيز است و با ارکستر فرهنگسراي بهمن، هنرستان موسيقي، ارکستر دانشگاه تهران و فيلارمونيک ايرانيان همکاري داشته است. آتنا مستعان اشتیاقی نوازنده شناخته شده ای است و از فغالیت هایش می توان به نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، ارکستر ویالنسل ایروان ارمنستان و عضویت در ارکستر ذهی پارسیان و همکاری بار ارکستر باروک آلمان اشاره کرد. هوشیار خیام داری مدرک دکترای آهنگسازی از دانشگاه سینسیناتی امریکاست.

خیام از جمله موفق ترین هنرمندان موسیقی معاصر ایران است و موفقیت های بین المللی بسیاری کسب کرده که از میان آنها می توان به جایزه مشهور «شوبرت»اشاره کرد که سال 2011 برای پیانو تریو «چشم انتظار» دریافت کرد. آثار او توسط هنرمندانی زیادی از جمله حسین علیزاده، کرونوس کوارتت ، آرام طالالیان، وین فاستر اسمیت، تاد پالمر و اسفیفن پروتزمن اجرا شده است. علاقمندان برای تهیه بلیت کنسرت پاییزی تریو «خیام» می توانند به سایت '' سی گذر'' www.sigozar.com و یا گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 - 15:22

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت پاییزی تریو «خیام» در تالار رودکی | موسیقی ما