برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه «سون» در سالن میلاد برگزار شد
باز هم «دوست دارم» پرطرفدار بود!
موسیقی ما - وحید لشکری: اعضای گروه «سون» در ادامه تور کنسرت های خود مجددا به تهران بازگشتند و این بارطی روز دوازدهم مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه پرداختند. نخستین کنسرت آنها پس از انتشار آلبوم «دوست دارم» شهریورماه برگزار شد و آنها در روزهای آینده باز هم به شهرهای دیگر ایران سفر خواهند کرد. در ادامه می توانید گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از این کنسرت را بخوانید:

8:02 دقیقه!
پس از پخش ویدئویی که در آن چهره های سرشناس هنری پیرامون فعالیت های گروه «سون» و آلبوم جدید آنها صحبت کرده بودند نوازنده های ارکستر وارد شدند و قطعه انرژیک «همش به تو فکر می کنم» آغازگر این کنسرت بود. «آرش قنادی» در بخشی از برنامه گفت: «فروش آلبوم «دوست دارم» در ساعت 8 صبح روز 28 مرداد آغاز شد اما تمامی سایت ها لطف کردند و راس ساعت 8:02 این آلبوم را برای دانلود قرار دادند و خیلی هم از آنها تشکر می کنیم! اما از همه شما عزیزان درخواست می کنیم به کسانی که آلبوم را دانلود کرده اند بگویید که اگر این اثر مورد پسند آنها بود نسخه اصلی را خریداری کنند».

*معجزه هنر
«آرش قنادی» ، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» پیش از شروع هر قطعه لحظاتی با حضار صحبت می کردند. آرش قنادی برای معرفی قطعه «با تو می مونم» که گروه سون با آن به شهرت رسید گفت: «مدتی پس از انتشار این قطعه ایمیلی را از یکی از مخاطبان دریافت کردیم. این عزیز برای ما نوشته بود که از همسرم جدا شده بودم و او قصد خروج از ایران را داشت. من این اثر را برای او ارسال و از وی درخواست کردم که حتما گوش بدهد». آرش در ادامه افزود: «سالها گذشته است اما هنوز این زوج در کنار هم زندگی می کنند و ما هم از آنها خبر داریم و این اتفاق فقط و فقط معجزه هنر است». به غیر از این قطعه نوستالژیک «ستاره» ، «باور» ، «پریا» ، «احساس شک» ، «یه راهی پیش روم بذار» ، «نرو خواهش می کنم» ، «اعتراف» و «زمانه» و... قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند و نسبت به برنامه قبلی چیدمان متفاوتی داشتند.

*حواشی:

*سانس اول کنسرت با سی دقیقه تاخیر آغاز شد.

*در این برنامه نیز «استیج گردان» بخشی از دکور بود که آرش و امیر و کیارش برای اجرای سه قطعه بر روی آن قرار گرفتند. همانند اجرای گذشته سون در تهران ، این بار هم دو دوربین کار فیلمبرداری را انجام می دادند و افراد ردیف های انتهایی سالن نیز دید خوبی نسبت به استیج داشتند.

*حمید نصراللهی (پرکاشن) ، پژمان فرهمند (پرکاشن) ، بهروز علیاری (پیانو) ، احمد حضرتی (بوزوکی) ، حسین شریفی (ترومبون) ، رامین براتی (ساکسفون) ، مهرشاد خدابخشی (گیتار الکتریک) ، پیمان لطیفی (درامز) ، محمد زمانی (کیبورد) و سعید حسن زاده (گیتار بیس) نوازنده های ارکستر بودند.

*پس از اجرای هر قطعه حاضرین قطعه «دوست دارم» را درخواست می کردند تا اینکه کیارش پوزشی گفت: «تا دوست دارم را اجرا نکنیم از این سالن بیرون نمی رویم!».

*این کنسرت توسط شرکت «آوای دوران» به مدیریت «رسول ترابی» و خانم «کاویانی» برگزار شد که عوامل اجرایی این شرکت همکاری خوبی با خبرنگاران و عکاسان داشتند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1392 - 10:10

دیدگاه‌ها

یکشنبه 14 مهر 1392 - 14:14

موفق باشید"معجزه هنر"

یکشنبه 14 مهر 1392 - 14:54

بهترین گروه تاریخ موسیقی ایران
امیدوارم تک ترک هاشونم در قالب یک البوم منتشر کنن + البوم جدید دو البوم در قالب یک البوم کار ک محمد علیزاده کرد
امیدوارم در البوم جدید با افشین یدالهی و مریم اسدی و اگه هم شد یک ترک هم با روزبه و ملودی و تنظیم علیرضا افکاری اجرا کنن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود باز هم «دوست دارم» پرطرفدار بود! | موسیقی ما