برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور مطرح ترین نوازندگان ترکیه
آوای باربد«دَلی» را منتشر می کند

موسیقی ما-لی لا رضایی: بهرنگ سروری خواننده موسیقی پاپ اولین آلبوم رسمی خود را منتشر می کند.

بهرنگ سروری که قرار است آلبوم «دَلی» راتوسط موسسه «آوای بابد» وارد بازار موسیقی کشورکند در این باره گفت: این آلبوم دارای 10 قطعه ترکی و فارسی به نام های «دَلی»، «اوریینده ساخلا»، «وای امان»، «عاشق شدم»، «عزیز دوستوم»، «بوسفر کسین»، «اولاد»، «آنا»، «به رنگ سرو» و «سن بانا بیراک» است.

وی افزود: آهنگسازی و تنظیم قطعات آن را تویجان نیازی، حمید اکبرزاده و یالچین پولاد به عهده داشته اند و ترانه های آن را ترانه سرایانی همچون سعید بزلی، تویجان، مریم ذاکری، علیرضا بدیع، حسن معرفت و حمیدرضا حسینی سروده اند.
وی با اشاره به اینکه قطعه «عزیز دوستوم» را پبا همراهی حجت اشرف زاده ؛دو صدایی اجرا کرده است، گفت: قطعات این آلبوم را در برترین استودیوهای ترکیه و با همراهی بهترین نوازنده های این کشور ضبط و آماده کرده ایم و همه تلاش عوامل بر این بوده از امکانات موجود تمامی سعی خود را در گردآوری مطلوب این مجموعه به کار بگیریم تا در نهایت اثری ارزشمند و در خور شأن مخاطبان ارائه کنیم.

موسسه موسیقی «آوای باربد» که پیش تر از این، آثاری در سبک های موسیقی کلاسیک و سنتی را روانه بازار کرده، با انتشار«دَلی» برای اولین بار است که اثری در سبک پاپ به بازار عرضه می کند، از دیگر نکات جالب توجه این اثر که با هزینه ی تولید بالا، پرهزینه ترین آلبوم در سال جاری است، می توان به اسپانسری مطرح ترین برندهای ایران از جمله «پروما»، «پیرایوا» و «بهرنگ اولتان» برای انتشار «دَلی» اشاره کرد. همچنین میکس و مسترینگ همه قطعات توسط تویجان انجام شده است.

«دَلی» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد .

منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1392 - 16:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آوای باربد«دَلی» را منتشر می کند | موسیقی ما