برنامه یاد بعضی نفرات
 
 پري ملكي 20 سال يا خنيا را در تالار وحدت برگزار مي كند
با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری راد نواندیش؛
پری ملکی 20 سال با «خنیا» را در تالار وحدت برگزار می‌کند
موسیقی ما - لی لا رضایی: سرپرست گروه خنیا از برگزاری کنسرت خود در روزهای جمعه و شنبه در تالار وحدت خبر داد و در این باره گفت: این کنسرت به مناسبت بیستمین سالگرد فعالیت گروه خنیا و با نگاهی به موسیقی این گروه در این 20 سال برگزار می‌شود. پری ملکی ضمن اعلام خبر برگزاری کنسرت گروه خنیا که خود سرپرستی آن را به عهده دارد، به موسیقی ما گفت: کنسرت 20 سال با خنیا در روزهای 26 و 27 مهرماه به صورت هم‌خوانی و هم‌نوازی با همراهی اعضای گروه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعیت این کنسرت 20 سال فعالیت گروه خنیا است که در طول آن از قطعاتی که این گروه طی این سال‌ها اجرا کرده، برای مخاطبان خود به اجرا درخواهیم آورد.

سرپرست گروه خنیا با تاکید بر اینکه این کنسرت در دو بخش برگزار می‌شود؛ خاطر نشان کرد: قطعات اجرایی در این کنسرت را جلال امیر پورسعید، بردیا صدرنوری و خود من طی این سال‌ها ساخته و تنظیم کرده‌ایم. در این کنسرت نوازندگانی همچون جلال امیرپورسعید (تار)، بردیا صدرنوری (پیانو)، آوا ایوبی (تارباس)، هومان رومی (کمانچه)، محمدرضا ساکی (دف، دایره، کوزه و دمام)، بامداد ملکی (تنبک و دوایر کوکی)، حسین قاسم‌زاده (نی) و مرضیه رحیم‌زاده (سنتور) و نوازندهٔ میهمان محسن مهاجر (هارمونیکا) حضور دارند. حامد تمدن، حمیرا مظاهری و مینا فرخ‌نیا نیز همخوان هستند که من را همراهی خواهند کرد.

ملکی تاکید کرد: مؤسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش برگزار کننده این کنسرت است. علاقه‌مندان برای شرکت در این کنسرت می‌توانند برای تهیه بلیت به مراکز گیشه تالار وحدت، مرکز موسیقی بتهوون، فروشگاه ققنوس، مؤسسه فرهنگی هنری راد نواندیش و دفتر گروه خنیا مراجعه کنند.

 گروه موسیقی «خُنیا» به سرپرستی «پری ملکی» به مناسبت بیستمین سال فعالیتش، در روزهای جمعه 26 و شنبه 27 مهر ماه 1392 کنسرتی به صورت همخوانی و همنوازی، در ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاات بیشتر به به نشانی: www.Khonya.net مراجعه کنند.

شب گذشته اولین کنسرت 20 ساله خینا راس ساعت 10:30 در تالار وحدت برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1392 - 21:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پری ملکی 20 سال با «خنیا» را در تالار وحدت برگزار می‌کند | موسیقی ما