برنامه یاد بعضی نفرات
 
ناصرچشم آذر
ناصر چشم آذر در گفت‌وگو با موسیقی ما:
به فکر ساخت یک آلبوم مستقل برای خودم هستم
موسیقی ما- لی لارضایی: آهنگساز پیشکسوت کشورمان گفت: به فکر تولید و انتشار آلبومی مستقل برای خودم هستم اما با توجه به فعالیتهای اخیرم هنوز فرصت نکرده ام آن را شروع کنم. ناصر چشم آذر در گفت و گو با موسیقی ما از علاقه خود به تولید و انتشار آلبومی مستقل برای خود خبر داد و در این باره اظهار داشت: با توجه به فعالیتهای اخیرم که زمان بسیاری را از من گرفته است، فرصتی برای کارهای شخصی‌ام باقی نمانده اما در اولین فرصت به تولید آلبوم خود اقدام می‌کنم.

خالق «باران عشق» افزود: موسیقی فیلم سینمایی «چهارباندی» از آخرین ساخته‌هایم بود. این فیلم به تهیه کنندگی عزت الله جامعی ندوشن و کارگردانی محمدجعفرباقری نیا تولید شده است و داستان مردی به نام حاج رحیم طوسی را روایت می‌کند که سابقه حضور در جبهه داشته است. او برای یکی از مکان‌های زیارتی بودجه‌ای را از کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌کند اما این بودجه به سرقت می‌رود.

وی در ادامه از ساخت موسیقی تله فیلم «نود درجه» خبر داد و در این باره اظهار داشت: کارگردانی این فیلم را محمدرضا رحمانی به عهده داشته و مسعود منصوری تهیه کننده آن است. بازیگرانی همچون عدنان کاپوسیان، نیما شاهرخ شاهی، افسانه پاکرو، سارا منجزی و لیلا اوتادی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

وی که اخیرا در جشنواره فیلم کودک ونوجوان در اصفهان توانست دیپلم افتخار موسیقی فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزان اژدری را از آن خود کند در این باره گفت: این فیلم ژانری کودکانه دارد و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند.

گفتنی است در این فیلم علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل‌اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، نرگس محمدی، شبنم فرشاد، آفاق بهشتی، ژاکلین آواره، اصغر کردبچه، علی اسکندری، مرضیه اکبرنژاد، مجید مختارپور، طوفان مهردادیان، نفیسه قدرتی به همراه بازیگران خردسال کیمیا حسینی، مبیناسادات آتشی، ساینا اژدری، ایلیا مجیدی، دانیال ابوطالب، یاس نوروزی و امیرمحمد ولی‌پور و با حضور امیر حسین رستمی نقش آفرینی می‌کنند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1392 - 14:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به فکر ساخت یک آلبوم مستقل برای خودم هستم | موسیقی ما