برنامه یاد بعضی نفرات
 
 آثار اركسترال ميلاد كيايي آلبوم مي شود
بعد از هشت سال دوری از موسیقی، همراه با اشعار ایرج جنتی‌عطایی؛
آثار ارکسترال میلاد کیایی آلبوم می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آهنگساز و نوازنده پیشکسوت سنتور، که بنا به دلایلی مدت‌ها در زمینه آهنگسازی فعالیت نداشت، به زودی آلبومی از ساخته های خود را روانه بازار موسیقی می‌کند.میلاد کیایی؛ در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام خبرآهنگسازی در یک آلبوم گفت: مدت‌ها بود که انگیزه ای برای کار و فعالیت در زمینه آهنگسازی نداشتم اما اخیرا بر حسب یک اتفاق بر آن شدم تا فعالیت خود در این زمینه را از سر بگیرم.این آهنگساز افزود: هم اکنون نزدیک به دوماه است که تمام وقتم را صرف تولید و ساخت یک سری آهنگ کرده‌ام که ملودی‌های آن‌ها از سال‌ها پیش در ذهنم بوده است. منتهی فرصت نمی‌شد آن‌ها را برای ارکستر تنظیم کنم اما اکنون روزی 7-8 ساعت را به آن‌ها اختصاص داده‌ام.

وی ادامه داد: این قطعات برای ارکستر بزرگ تنظیم می‌شوند و یادآور کارهای ارکسترالی مثل «گل‌ها» بوده و حال و هوای آن‌ها را دارند. البته با مختصر تفاوتهایی که یک مقدار با حال و هوای امروز هم به لحاظ تکنیک نزدیک است.

کیایی خاطر نشان کرد: این قطعات راحداکثر تا دوماه آینده برای ضبط به یکی از بهترین استودیوهای بزرگ می‌بریم و با همراهی حدود 37-38 نوازنده به مرحله ضبط و انتشار خواهیم رساند.

این پیشکسوت سنتور با بیان اینکه بیشتر قطعات ساخته شده بی کلام هستند، گفت: حدود 70 دقیقه موسیقی است که چهار قطعه آن با کلام است وقرار است برای آن‌ها خواننده پیداکنم. ترجیح ام بر این است که از خواننده های مشهور استفاده نکنم و خواننده ای باشد که علاوه بر دارا بودن صدا و اخلاق خوب، با این کارها به شهرت برسد نه اینکه من از شهرت او برای این کارها استفاده کنم.

میلاد کیایی تصیح کرد: بسیار مهم است خواننده ای انتخاب کنم که صدایش شبیه هیچ کسی نباشد چرا که متاسفانه این روزها همه شبیه به هم می‌خوانند و اکثر صداها شبیه به هم است. وقتی یک صدای خوب هست چرا باید از بدل آن استفاده کنیم؟ من به دنبال صداهای خاص برای اجرای این قطعات هستم و علاوه بر این فرهنگ شخصی خواننده‌ها نیز برایم اهمیت دارد. البته برای هر یک از این قطعات، یک خواننده مجزا انتخاب خواهم کرد.

وی همچین گفت: اشعار این قطعات ازسروده های دوست دوران نوجوانی و جوانی‌ام ایرج جنتی عطایی است که اولین کارهایش را با من آغاز کرده است. چند ملودی نسبتا پراحساس که یادگار نوجوانی ماست فرصتی شد تا به بازسازی آنهاهمراه با تکنیک روز و به صوت ارکسترال بپردازم.

کیایی در پایان گفت: فعلا این قطعات در مرحله ساخت هستند و قرار است با کیفیت خوب آن‌ها را از طریق یکی از شرکتهای معتبر و معروف منتشر کینم. امیدوارم من لایق این باشم که کارم مورد استقابل و پسند مردم قرار بگیرد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1392 - 04:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آثار ارکسترال میلاد کیایی آلبوم می‌شود | موسیقی ما