برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور چهره‌های سرشناس سینمایی؛
«آقای الف» با حضور «مهدی مقدم» منتشر شد
موسیقی ما – امید شایان: خواننده پر سر و صدای بازار موسیقی کشور، در حالی که اجازه برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در داخل کشور را فعلا ندارد، در قالب بازیگر فیلم جدید «علی عطشانی» به دیداردوستدارانش رفت.

«مهدی مقدم» که آلبوم «احتیاط» آخرین اثر رسمی او در بازار موسیقی کشور بوده و بعد از آن از سوی مدیران ارشد دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مجوزی برای فعالیت های رسمی وی صادر نشده است، به تازگی و از طریق شبکه نمایش خانگی، در قالب بازیگر فیلم «آقای الف» خودی نشان داده تا دوستدارانش پس از مدت ها، چهره مورد علاقه شان را بتوانند ملاقات کنند.

مقدم علاوه بر بازی در این فیلم، ترانه تیتراژ و پایانی این فیلم را نیز خوانده است. پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، مهران رجبی، حسام شجاعی، شاهین نجومی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی ست مقدم این روزها به عنوان خواننده تیتراژ برنامه «ویتامین ث» روی آنتن شبکه سوم است اما در مورد عدم امکان برگزاری برنامه های زنده و انتشار آلبوم در ایران، هیچ مرجعی پاسخی درست را ارائه نمی دهد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1392 - 01:05

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 19 آبان 1392 - 13:10

واقا نمی دونم چرا نمیزارن این هنرمند کارش رو بکنه؟ دیگه هر چی اندازه ای داره دیگه بهد 10 سال هنوزم ول کن نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکشنبه 19 آبان 1392 - 20:04

این پسر اینقدر هنرمند و باشخصیت هست که با همه ی این موانعی که توی تمام این سالها جلو روش گذاشتن باز وقتی اسمش میاد کولاک میکنه و وقتی بخواد بتازونه بی رغیبه چون مهدی مقدم دارای کاراکتره مخصوص خودشه و شخصیتش عاریه ای نیست . به قول یاس مهدی جان اگه دشمن نداشتی ، باید به قدرت خودت شک می کردی... پسرِ دوست داشتنیِ پاپ

یکشنبه 19 آبان 1392 - 21:19

نمی دونم مشکل ارشاد با مهدی چیه اما یه چیزی دیگه هست .اما امید دارم هر چی هست حل شه من امیدوارم حسرت به دل نباشم و کنسرتش برم

دوشنبه 20 آبان 1392 - 23:05
*Mohamad*

*مشکله مهدی مقدم مربوط میشه به چند سال پیش زمانی که کلیپ هاش تو شبکه های ماهواره ایی پخش میشد.اونموقع خیلی خوانند ها مثل فرزاد فرزین و مهدی مقدم ممنوع الفعالیت شدن.
امیدوارم مشکل این خواننده خوب به زودی رفع بشه.
از طرف هواداران فرزاد فرزین*

2.145.162.197
یکشنبه 19 آبان 1392 - 23:32

مهدی مقدم قدم های نویی توی موسیقی کشور برداشته و خواننده ی بادانشی هست که برای تمام سلیقه ها کار میکنه،با این حال هیچ معلوم نیست چرا مدیران محترم ارشاد همچنان درهارو به روش بستن.

درضمن تیتراژ پایانی این فیلم کار مهدی نیست و البته بیشتر سکانسای حضور مهدی توی این فیلم به دلایلی که کسی نمیدونه حذف شده

دوشنبه 20 آبان 1392 - 03:34

از شما بعیده که خبر هارو اشتباه اعلام کنید . تا اونجایی که من خبر دارم خواننده این فیلم آقای سعید اظهری هستند تنظیم کننده هم آقای پوریا حیدری و ترانه سرا آقای علی بحرینی . آقای مقدم فقط تو این فیلم بازی کردند . اگه تیتراژ این فیلم رو دیده بودین متوجه اشتباهتون میشدید .

سه شنبه 21 آبان 1392 - 13:43

مهدی جان ما هوادارات هميشه حمايتت ميكنيم!اميدوارم هميشه واسه ما بخونی!دوستدار همیشگی تو

چهارشنبه 22 آبان 1392 - 21:49

انشالله به زودی این مشکل حل بشه.. آقای مقدم صدایی بسیار زییا و دلنشینی دارند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آقای الف» با حضور «مهدی مقدم» منتشر شد | موسیقی ما