برنامه یاد بعضی نفرات
 
پدرام مرندیز خبر داد:
«شهرخاموش» بعداز محرم و صفر منتشر می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: پدرام مزندیر گفت: آلبوم «شهرخاموش» بعداز محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.پدارم مرندیز؛ آهنگساز و نوازنده گیتار در گفت و گو با موسیقی ما از انتشار آلبوم «شهر خاموش» توسط گروه کوک خبر داد و گفت: در این آلبوم که قرار است بعداز محرم و صفر منتشر شود، احتمال تغییراتی وجود دارد که درباره این تغییرات در آینده نزدیک حرف خواهم زد. چون تغییرات قرار است بعد از نشستی که با مدیریت شرکت ترانه شرقی-محسن رجب پور- دارم، لحاظ شود.

این آهنگساز در ادامه افزود: «شهر خاموش» شامل مجموعه قطعاتی است که تعداد آن‌ها 10 قطعه است که 9 قطعه با کلام و یک قطعه بی کلام خواهد بود که توسط من و دوستان همکارم ساخته شده است که عنوان آن‌ها «مهمونی یه نفره»، «بی‌خیال غصه‌ها»، «شهر خاموش»، «جاده»، «باتو»، «اسیران بلا»، «فانوس» و... است.

مرندیز خاطر نشان کرد: رضا کوهنورد، علی مهرگان، جهانگیر جعفریان، ترانه مکرم، پوراکبر و... ترانه های آلبوم «شهرخاموش» را سروده‌اند. البته از اشعار حضرت مولانا نیز بهره گرفته‌ایم. چون فرم قطعات به گونه ای است که اشعار کلاسیک بر روی آن‌ها پاسخگوست.

وی تاکید کرد: ماکان اسدی و روزبه اسدی همراه من بوده‌اند و در جایگاه آهنگساز حضور پررنگی داشته‌اند اما همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام، خط ملودی بیشتر به عهده روزبه اسدی است.

وی همچنین افزود: خواننده این آلبوم روزبه اسدی است. قطعات آن را علاوه بر اینکه من تنظیم کرده‌ام، دوستان دیگر و اعضای گروه نیز در این زمینه فعالیت داشته و به امر تنظیم پرداخته‌اند. این آلبوم حاصل کار یک گروه است و در ساخت آن، تمامی اعضای گروه حضور داشته‌اند.

مرندیز در پایان درباره تاخیر در انتشار این آلبوم گفت: روند ساخت کار به گونه ای است که به صورت تیمی کار می‌کنیم و این موضوع موجب شده تا نظر همه اعضا در قطعات اعمال شود به همین دلیل و نیز برای هماهنگی زمان زیادی طی شد. اما هم اکنون منتظر به پایان رسیدن ماه‌های محرم و صفر هستیم تا بتوانیم آن را روانه بازار موسیقی کنیم. گروه کوک که بعد از این ایام به برگزاری کنسرت اقدام خواهد کرد، تمرینات خود را آغاز کرده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 00:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شهرخاموش» بعداز محرم و صفر منتشر می‌شود | موسیقی ما