برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از ایام محرم و صفر برگزار می‌شود
کارگاه‌های آموزشی فاضل جمشیدی در آلمان
موسیقی ما - محمد عبدالهی: فاضل جمشیدی ازبرگزاری کارگاه آموزش خوانندگی در آلمان خبر داد و گفت: بعداز محرم و صفر به برگزاری این کلاس‌ها در آلمان اقدام خواهم کرد.این خواننده درباره کارگاه آموزشی خود گفت: کارگاه آموزشی خوانندگی که توسط من برگزار می‌شود، از روز 18 نوامبر در شهرهای مختلف آلمان آغاز می‌شود و اولین آن‌ها در شهر کلن خواهد بود. وی افزود: مستر کلاس در شهر کلن با عنوان «مرور ظرایف آواز و ترانه‌های ایرانی» که در روز 18 نوامبر برگزار می‌شود و برای ایرانیان مقیم آلمان که به آواز علاقه مند هستند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این کارگاه، قرار است کارگاه دیگری نیز برگزار شود از جزییات آن گفت: این کارگاه نیز برای مخاطبانی برگزار می‌شود که در صدد یادگیری زبان فارسی هستند و «مرور ظرایف آواز و ترانه‌های ایرانی» عنوان این کارگاه آموزشی است.

جمشیدی هدف خود را از برگزاری این کارگاه‌ها آشنایی هنرجویان با آواز عنوان کرد و گفت: بسیاری از خوانندگان ردیف کار کرده‌اند اما هنوز نمی‌دانند چگونه صدای خود را پرورش دهند در نتیجه می‌خواهم آن‌ها را با صدای خودشان آشنا کنم. با توجه به اینکه در این کارگا هها درباره تلفیق شعر و موسیقی، سکوت، تحریرها و شناخت شعر بحث می‌شود، می‌توان توانایی خوانندگان را از طریق آن افزایش داد.

وی پیش از این کلاسهایی را در این زمینه در کشوهای چین، ژاپن و ارمنستان برگزار کرده بود که با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان و علاقه مندان به آواز مواجه شد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آبان 1392 - 02:18

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کارگاه‌های آموزشی فاضل جمشیدی در آلمان | موسیقی ما