برنامه یاد بعضی نفرات
 
 هزار صدا برگزار مي شود
با حضور پیروز ارجمند، ناصر فیض و امیرحسین مدرس
نشست «هزار صدا» برگزار می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: برنامه آکادمی هزار صدا بار دیگر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. طراح و مجری این برنامه در گفت و گو با موسیقی ما از برگزاری این دوره از برنامه هزار صدا در روز پنجشنبه 30 آبان ماه خبر داد و دراین باره گفت: این برنامه در جدیدترین دوره برگزاری خود با اجرایی از قطعات عاشورایی به سمع و نظر خواهد رسید.

آرش نصیری افزود: برنامه هزار صدا که سومین پنجشنبه هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، این بار با حضور استاد ناصر فیض، امیر حسین مدرس و پیروز به اجرا در می‌آید و شهرام شکوهی نیز در کنار این عزیزان حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: در برنامه روز 30 آبان ماه این بار نیز مانند دفعات پیشین شاهد خوانندگان جوانی هستیم که در این عرصه تازه کار هستند و تمایل حضور در اینگونه برنامه‌ها را دارند. این بار خوانندگان جوانی همچون رضا احمدی، مهدی تفکری، رامین عباسی، مهدی عبدلی، علی عرب، محمد فخیم، حامد محضرنیا، امید معنوی، شهاب مظفری و نیما نودهی به اجرای زنده یکی از قطعات انتخابی خود خواهند پرداخت که در طول برنامه توسط کارشناسان برنامه درباره آن‌ها صحبت می‌شود.

وی تاکید کرد:این برنامه در ساعت 15 روز پنجشنبه در فرهنگسرای ارسباران واقع در سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود. البته قرار بود پنجشنبه هفته پیش این اتفاق بیفتد که به دلیل مقارن بودن با ایام شهادت به این هفته موکول شد. این دوره که مصادف است با ایام ماه عزیز محرم؛ به موسیقی این ماه و موسیقی عاشورایی اختصاص خواهد یافت. برای آن مناسبت عزیز یک برنامه ویژه دیدنی تدارک خواهیم دید. علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 22872818 -20 تماس بگیرند.
منبع: 
موسيقي ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1392 - 01:58

دیدگاه‌ها

شنبه 2 آذر 1392 - 22:37

دمتون واقعا گرم که اطلاع رسانی کردید چون من حتما میرم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشست «هزار صدا» برگزار می‌شود | موسیقی ما