برنامه یاد بعضی نفرات
 
 كيوان ساكت در عراق كنسرت مي دهد
با اجرای قطعات کردی؛
کیوان ساکت در عراق کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: کیوان ساکت برای برگزاری کنسرت‌های خود به شهرهای سلیمانیه و اربل سفر می‌کند. کیوان ساکت؛ نوازنده تار و سه تار و آهنگساز در گفت و گو با موسیقی ما گفت: به زودی برای برگزاری کنسرت‌های خود در شهرهای سلیمانیه و اربیل راهی کشور عراق خواهم شد.  این آهنگساز در ادامه گفت: این کنسرت‌ها طی دو هفته آینده در این شهرها برگزار می‌شود و برای برگزاری آنها به تنهایی عازم عراق می‌شوم. چرا که تمامی نوازنده های این کنسرت‌ها از نوازندگان حرفه ای کشور عراق هستند که با من در اجراهای پیش رو همکاری خواهند کرد.

ساکت افزود: رهبری این کنسرت‌ها به عهده من است و توسط ارکستر سنتی سلیمانیه اجرا می‌شود و در آن به اجرای قطعات کردی خواهیم پرداخت. البته کنسرتهای این شهرها هر اجرا در یک شب خواهد بود. یعنی در هر شهر یک کنسرت را اجرا می‌کنیم.

کیوان ساکت با بیان اینکه این سومین باری است که در عراق کنسرت می‌دهد، گفت: کنسرت در عراق را به دلیل انرژی‌ای که از استقبال مردم می‌گیرم دوست دارم. در فرصت‌های بعدی و در کنسرت‌هایی که بعداز این در شهرهای عراق برگزار می‌کنیم قطعاتی را نیز به زبان فارسی و همین طور با موسیقی کشور خودمان به اجرا در آوریم. گفتنی است به زودی تدوین کنسرت مشترک کیوان ساکت و سالار عقیلی به پایان رسیده و در قالب یک سی دی تصویری منتشر و پخش می‌شود.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 - 19:27

دیدگاه‌ها

mo
یکشنبه 3 آذر 1392 - 22:35

اربیل نه اربل !
پیش از اینکه مطلب رو بذارین یه نگاهی روش بندازین... بد نیس به خدا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت در عراق کنسرت می‌دهد | موسیقی ما