برنامه یاد بعضی نفرات
 
شاهین فرهت در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
زمان بیشتری برای نتیجه گرفتن از معاونت هنری نیاز داریم
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: برای رسیدن به نتیجه خوب از معاونت هنری ارشاد باید منتظر زمان بود و نمی‌توان به این زودی درباره آن قضاوت کرد. شاهین فرهت با بیان مطلب فوق در گفت و گو با موسیقی ما گفت: با گذر از صدروزگی دولت جدید، هنوز خیلی زود است که درباره آن اظهار نظر کرد و فعالیت‌های معاونت هنری را مورد قضاوت قرار داد.

آهنگساز و رییس دانشکده موسیقی در ادامه افزود: با شناختی که از آقای مرادخانی دارم، چند ویژگی مثبت از وی سراغ دارم که یکی از آن‌ها انجام فعالیت‌های مثبت است. او هنرمندان را می‌شناسد و از نزدیک با هنر آشنایی دارد. همچنین جایگاه هر هنرمند را می‌داند و در وهله بعدی، خودش علاقه مند به هنر و به خصوص موسیقی است.

فرهت ادامه داد: باید به فعالیت و عملکرد وی خوشبین بود ولی در عین حال باید به او زمان داد. قطعا یک سری مشکلات نیز در سر راه خواهد بود که در صدد حل آن‌ها بر خواهد آمد. من نه تنها به ایشان و عملکردشان امیدوارهستم، بلکه اطمینان دارم که از پس این سمت و مسولیت خود بر می‌آید.

این آهنگساز خاطر نشان کرد: وقتی من از انتصاب ایشان مطلع شدم، بسیار خوشحال شدم و به جرات می‌توانم بگویم این خبر بهترین خبری بوده که طی این سال‌ها شنیده‌ام. من با ایشان کار کرده‌ام و دغدغه های ایشان را می‌شناسم.

فرهت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دلش برای ارکستر سمفونیک می‌تپد، گفت:امیدوارم با روی کار آمدن مرادخانی برای این ارکستر رهبری خوب منصوب شود و این ارکستر بتواند به حیات خود ادامه بدهد. آنچه ما کمبود داشتیم، این بود که از آثار آهنگسازان ایرانی در ارکسترها اجرا نمی‌شود که با این انتصاب به جا از این دست اتفاقات خوب به مرور شاهد خواهیم بود.

این مدرس موسیقی تصریح کرد: مرادخانی کسی نیست که فقط اهل حرف زدن باشد او فقط عمل می‌کند و من فراتر از خوشبینی، به ایشان ایمان دارم. فقط باید منتظر گذشت زمان بود تا خیلی چیزها ثابت شود. ظاهرا مقداری وظایف کاری ایشان بیشتر شده است و همین موجب شده تا به وی و عملکردهای مثبتش زمان بیشتری بدهیم. امیدوارم هر چه زودتر بتواند اهم فعالیت‌های خود را به انجام برساند تا با موفقیت‌های چشمگیر مواجه شویم.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1392 - 09:06

دیدگاه‌ها

دوشنبه 11 آذر 1392 - 19:59

تا حالا که همه و همه به اتفاق،از ایشان حمایت کرده اند.
تا چه پیش آید . . .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زمان بیشتری برای نتیجه گرفتن از معاونت هنری نیاز داریم | موسیقی ما