برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهمن ماه در برج ميلاد تهران؛
درشن آنند با كيوان ساكت كنسرت مي‌دهد
موسيقي ما - لي‌لا رضايي: طبلا نواز سرشناس كشورمان از همكاري خود با كيوان ساكت خبر داد و گفت: به زودي با كيوان ساكت و گروهش كنسرت مشتركي را در برج ميلاد برگزار مي كنم. درشن آنند؛ نوازنده طبلاي سرشناس كشورمان در گفت و گو با موسيقي ما گفت: طي همكاري با كيوان ساكت، به زودي روي سن برج ميلاد خواهم رفت تا كنسرتي را براي اهالي موسيقي و طرفداران آن اجرا كنيم.

اين نوازنده طبلا در ادامه گفت: اين كنسرت در واقع در ادامه كنسرت قبلي من با اين آهنگساز و نوازنده است كه به دليل استقبال مردم، تمديد شده است. از هم اکنون در حال تمرین برای برگزاری اين کنسرت هستیم که قرار است در بهمن ماه در برج ميلاد برگزار شود.

آنند در ادامه خاطر نشان كرد: اين كنسرت با همراهي اركستر زهي برگزار مي شود و در واقع ادامه كنسرت دو ماه قبل است كه در تالار وحدت برگزار كرديم.

وي افزود: این کنسرت  مانند گذشته شامل دو بخش است، بخش اول این اجرا به بداهه نوازی و بخش دوم به گروه نوازی اختصاص دارد، همچنین بداهه نوازی بخش اول شامل بداهه نوازی تار، سه تار و پیانو است.

وي با اشاره به اينكه نوازندگي طبلا در این کنسرت به عهده دارد، تاكيد كرد: بهنام ابوالقاسم (پیانو)، کیارش ساکت (سه تار)  و كسوان ساكت نوازندگي تار و سه تار اين كنسرت را به عهده دارند.

«جوت سينگ درشن آنند» متولد سال ۱۳۴۶ در تهران است كه  در سه سالگی از از ايران رفت و از 5 سالگي در دهلى نزد استاد ايندر سينگ شروع به تعليم طبلا كرد.

 بعد از اتمام درسش در سال ۱۹۸۷ دوباره به ايران برگشت. چون علاقه زيادى به موسيقى ايرانى داشت، شروع به فعاليت با نوازنده هاى ايرانى كرد. اولين اثرش به نام موسيقى هند را منتشر كرد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1392 - 17:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درشن آنند با كيوان ساكت كنسرت مي‌دهد | موسیقی ما