برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه اول بهمن ماه سال جاری؛
«ایماژ» در جشنواره موسیقی زمستان میزبان مخاطبان خود می‌شود
موسیقی ما- گروه موسیقی «ایماژ» در ایوان شمس روی صحنه می‌رود. ایمان جعفری پویان؛ سرپرست گروه ایماژو آهنگسازدر گفت‌و‌گو با موسیقی ما ازبرگزاری کنسرت گروه «ایماژ» در تالار ایوان شمس خبر داد و گفت: این کنسرت با اجرای ۱۲ قطعه از ساخته‌های خودم و با اشعاری از علی پرمهر وجواد شریف‌پور در ساعت ۲۰ روز سه شنبه اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

این آهنگساز افزود: از میان قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود می‌توان به «درگیر من نشو»، «بخشیدم به فردا»، «الکی الکی»، «فریاد»، «می‌ترسم» و «این ترانه» نام برد. ضمن اینکه چند قطعه محلی نیز در این کنسرت برای مخاطبان خود اجرا می‌کنیم، که دو قطعه از آن‌ها آذری، دوقطعه گیلکی و یک قطعه قوچانی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای اجرای قطعات محلی از حضورهنرمندان مناطق مربوطه بهره‌مند شده‌ایم و این دوستان در اجرا با گروه همراه خواهند بود. همچنین علی جعفری پویان در این کنسرت نوازندگی سلو خواهد داشت.

این نوازنده کلارینت و ساکسیفون تصریح کرد: در کنسرت چهار خواننده به نام‌های جاوید عسگری، محمدرضا مقدم، بهزاد عباسی و شاهین نامدار حضور خواهند داشت.

جعفری پویان همچنین افزود: نوازندگانی همچون ایمان ذاکری (درامز)، مجید برومند (گیتاربیس)، مازیار احمدپور (گیتارالکتریک)، مهدی بیک وردی (گیتار اسپانیش)، سامان حیدرخانی (پیانو و کی بورد)، سلیمیان (پرکاشن) در کنار در این کنسرت حضور دارند. همچنین خودم به نوازندگی ساکسیفون و کلارینت می‌پردازم.

وی با بیان اینکه این کنسرت اولین کنسرت این گروه در جشنواره زمستانی است، خاطر نشان کرد: کنسرت «ایماژ» در روز سه شنبه اول بهمن ماه سال جاری وبه همت کانون ادبی «زمستان» به مدیریت سجاد عزیزی آرام؛ از مدیران کافه موسیقی برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم، تهیه کارت ورود و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۹۱۴۸۶۵۵۵ تماس بگیرند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1392 - 13:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ایماژ» در جشنواره موسیقی زمستان میزبان مخاطبان خود می‌شود | موسیقی ما