برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای آلبوم «من و دوست غولم» برای اولین‏‌بار بعد از هشت سال!
«فرشاد فزونی» با دوست غولش روی صحنه می‏‌رود!
موسیقی ما - فرزان صوفی: «فرشاد فزونی» فعالیت خود را به طور رسمی از سال 84 با انتشار آلبوم «من و دوست غولم» و در همکاری با «رامین بهنا» آغاز کرد. اما پیش از آن در زمینه موسیقی تئاتر هم فعال بود که در این مدت کارهای جسورانه‏ای از جمله موسیقی کارهای «پینوکیو»، «ماکوندو» و... را ساخت.

حالا قرار است «فرشاد فزونی» بعد از گذشت هشت سال از انتشار آلبوم «من و دوست غولم» -که اجرای ترجمه آثار «شل سیلورستاین» شاعر و نویسنده امریکایی است- با اجرای این آلبوم برای اولین‌‏بار به‏طور رسمی به روی استیج بیاید که این اتفاق برای طرفدارانش سورپرایز بزرگی محسوب می‏شود.

کنسرت «زبان از یاد رفته» در تاریخ 26 و 27 دی‌ماه در تالار ایوان شمس اجرا خواهد شد که با توجه به تمرین گروه و سبک و سیاق آلبوم (که به نوعی پاپ-راک محسوب می‏شود) باید علاوه بر شنیدن موسیقی خوب و متفاوت، منتظر اجرایی با انرژی و اَکتِ بالای گروه باشیم و سورپرایزی که احتمالاً در طول کنسرت با اتفاقات عجیب و غریبی در فضاسازی و ویدئو و موزیک همراه خواهد بود. البته در تمرین‏ها، تنظیم قطعات به کلی تغییر کرده و با انرژی بیشتری همراه بود تا طبق گفته «فزونی» جبران این 8 سال دوری را بکند.

البته فرشاد در این مدت ارتباط خود را با طرفدارانش از طریق موسیقی تئاتر حفظ کرده بود و چهار سال پیش در بیست‌و‌هشتمین جشنواره تئاتر فجر، موفق به دریافت جایزه بهترين موسيقی نمايش در بخش مسابقه بين‌المللی براي ساخت موسيقی نمايش «خنکاي ختم خاطره» شد.

گروه «فرشاد فزونی» که فعلاً با این نام شناخته می‏شود، یک گروه جمع‏وجور چهار نفره است که حدوداً از شش، هفت ماه پیش دور هم جمع شده‏اند. این گروه شامل «فرشاد فزونی» (خواننده و نوازنده گیتار)، «سیاوش امامی» (نوازنده گیتار الکتریک که از همان سال‏ها با فرشاد همکاری می‏کرده و به طور ثابت نوازنده الکتریک کارهای او بوده)، «آیدین رادکیا» (درامر گروه) و «فرشاد رضایی» (نوازنده گیتار باس که با گروه‏های زیادی از جمله گروه «تخت جمشید» همکاری کرده) است.

قرار است ده یا یازده قطعه در این برنامه اجرا شود که حدوداً هشت قطعه از آلبوم «من و دوست غولم» (شامل «کی؟»، «پسربچه و پیرمرد»، «درون»، «زبان از یاد رفته»، «هیشکی» و...) از جمله رپرتوآور اجرایی در این کنسرت خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1392 - 19:52

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فرشاد فزونی» با دوست غولش روی صحنه می‏‌رود! | موسیقی ما