برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه انتشار آلبوم «کولی عشق» و به تناسب احوال این روزهای موسیقی پاپ، بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «از ماست که بر ماست» با صدای شهرام شکوهی
موسیقی ما - «شهرام شکوهی» که به زودی دومین آلبوم خود را روانه بازار می کند، به تناسب اوضاع و احوال این روزهای موسیقی کشور، یکی اط قطعات آلبوم جدیدش را در اختیار مخاطبینش قرار داد. این قطعه «از ماست که بر ماست» نام دارد و ترانه و ملودی آن ساخته شهرام شکوهی است، تنظیمش را «امیرحسین کاشانیان» انجام داده و «گرشا رضایی» عهده دار میکس و مسترینگ آن بوده است.

گفتنی است آلبوم «کولی عشق» اول بهمن ماه منتشر خواهد شد.

شکوهی همراه با این قطعه، یادداشتی نیز برای مخاطبینش در دنیای مجازی نوشته که در ادامه می خوانید:


 
سلام و درود بر گرامی دوستانم
آخرین ماه های هزار و سیصد و نود دومین سال هجری خورشیدی را در حال گذرانیم و امروزکه تاریخ انتشار آلبوم «کولی عشق» قطعی شده به امید پروردگار اولین روز بهمن ماه آلبوم در اختیار شما عزیزان قرارخواهد گرفت تا پس از دو سال و اندی، مهمان لحظات شما عزیزان باشیم.

بد ندیدم در این چند روزی که به انتشار آلبوم زمان مانده، یکی از قطعات آلبوم را که به شکل عجیبی همخوانی پیدا کرده با حال و روز دنیای موسیقی این روزهای کشور، قبل از انتشار آلبوم در فضای مجازی پخش کنم تا تلنگری باشد به خودمان و آدم هایی که در این حوزه در حال فعالیت ایم.

این روزها که عادت کرده ایم درد دلهایمان را به زبان نیاوریم و تایپ کنیم، این روزها که زندگی مجازی، دارد زندگی واقعی مان را تحت تاثیر قرار می دهد و با دوستان مجازی، صمیمیتی عمیق تر و واقعی تر پیدا کرده ایم، می خواهم برایتان از دلتنگی های واقعی و این روزهایم بنویسم و نمی دانم اگر آدمها مجال درد دل در این دنیای مجازی را هم نداشتند، دنیا به سمت کدامین ابدیت تاریک و شوم می رفت...
دوستان مجازی من، گاهی وقت ها به قدری در روزمرگی های ملتهب این جهان غرق می شویم که «اخلاق» و «هویت» ای در مراودات اجتماعی مان باقی نمی ماند و داریم تاریخ را برای نسل های بعدی جوری نقاشی می کنیم که دیگر خودمان هم نتوانیم چشم در چشم فرزندان مان، درباره اتفاقات این روزها حرف بزنیم و به قدری خجالت زده و شرمنده آنها باشیم که هر واقعیتی را مجبور باشیم انکار کنیم.
ما گناهکاران ابدی این جهان مدرن شده ایم که از هر وسیله ای برای بالاکشیدن خود و موقعیت مان استفاده می کنیم و گاهی وقت ها بین یک دنیا گِله و بُهتان، فراموش می کنیم خودمان را و دور می زنیم منطق و باورهایمان را و با یک بی خیالی ابدی، ریسه می رویم به آدم هایی که «قهرمان وار»، قرار است هنرمندشان را بستایند و نمی دانند در پس این ژست های قهرمانانه و معترض، فقط و فقط منفعت طلبی ها و جاه طلبی هایی پنهان است که قرار است آنها را با غیراخلاقی ترین ترفندها و نگاه کج به شعور آدمها، از مخاطب طلب کنیم.

جامعه موسیقی یکی از سختترین دوران فعالیت اش را در حال گذار است. باید به احترام همه این بی احترامــــــــــــــی ها و حرمت شکنیها، کلاه از سر برداشت و دستها را بالا برد. باید بازنده ای همیشگی بود تا دیگر بیش از این بی حرمتی ها، همه گیر نشود.

همکاران و فعالین این حوزه بیشتر از اینکه در صدد تولید و ارائه آثاری با کیفیت باشند، ذهن شان معطوف به افشاگری های قهرمانانه انگشت شمار افرادی ست که قرار است موقعیت و نام شان، با اضافه شدن چهره های جدید و چهره شدن آنها به خطر بیفتد.

روزگار غریبی شده، دوست مجازی من...
در دوره ای ناراحتِ سخت گیریها بودیم و حالا باز شدن راه را دلیل اصلی متوقف شدن می دانیم.
« از ماست که بر ماست» در یک فضای تاسف بار ساخته شد. در اوج بی اخلاقی و حرمت شکنی برخی از اهالی حوزه موسیقی، و قرار است روایتی باشد از حال و روز این روزهای ما... روزهایی که سالها بعد با دوره کردن آنها و یک بازگشت به عقب غمگینانه، شرمسارترین آدم های روی زمین خواهیم بود.
فقط رفیق مجازی من، حواست باشد... برداشت از این اثر برای همه آزاد است. قرار نیست تاریخ ساز باشیم ولی اگر تلنگری با این قطعه به کسی زده شد، صادقانه بیا و نظرت را بنویس. بی هیچ توهین و اسم بردن از کسی...

«تمرین دموکراسی» در جامعه ای که حالا تدبیر و امید به آن تزریق شده..... متوجه منظورم هستید که؟
 
از ماست که بر ماست
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1392 - 23:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 25 دی 1392 - 23:10

از همین قطعه معلوم شد که یه آلبوم قوی و خوب تو راهه
با آرزوی موفقیت برای شهرام شکوهی عزیز

جمعه 27 دی 1392 - 13:55
Mas

بسیــــــــــــــــــــــــــار ضعیـــــــــــف
MAS

5.202.136.142
دوشنبه 30 دی 1392 - 16:01
ارتین

کار بسیار قشنگی بود واقعا میشه گفت البوم عالی در راه..............

5.52.11.58
چهارشنبه 25 دی 1392 - 23:11

خیلی آقایی
آقای شکوهی.
من که دوس دارم صداتو

چهارشنبه 25 دی 1392 - 23:20

عالییییییییییییییییییییییییی

چهارشنبه 25 دی 1392 - 23:30

قشنگ بود :)
البته فقط یک بار گوش دادم
ولی یه کوچولو ملودیش اشنا بود !
ولی در کل به دلم نشست
راجب حرفاتونم ...
هعی ...
مهم نیست
بازم ممنون !
جبران تیزر نداشتن البومتونم شدD:

چهارشنبه 25 دی 1392 - 23:31

حقيقت اينه كه تقصير ماست...
آهنگ پرمعنايى بود
و همينطور نوشتتون
مرسى آقاى شكوهى
شايد اين آهنگ تلنگرى باشه براى هركسى تو اين اوج بى اخلاقى ها و حرمت شكنى ها...

چهارشنبه 25 دی 1392 - 23:43

با اینکه طرفدار پرو پاقرص شهرام شکوهی هستم اما خیلی خیلی ضعیف بود و تکراری .تنظیم که هیچ خاصی نداشت ملودی که تکراری فقط شعرش خوب بود .امیدوارم آلبوم قوی تر باشه .

پنجشنبه 26 دی 1392 - 12:37

هیشکی هم نفهمید شما منظورتون حمید حامی است !!!

پنجشنبه 26 دی 1392 - 00:05

یادداشتش خیلی قوی تر از آهنگ بود ...!
واقعا لذت بردم از بینش سیاسی - اجتماعی شهرام عزیز ...
با آرزوی موفقیت برای آلبوم " کولی عشق "

پنجشنبه 26 دی 1392 - 00:27

یادداشتش خیلی قوی تر از آهنگ بود ....!
واقعا از بینش سیاسی - اجتماعی شهرام عزیز لذت بردم ....
با آرزوی موفقیت برای آلبوم " کولی عشق "

پنجشنبه 26 دی 1392 - 00:28

یک شاهکار دیگه از آقای شکوهی

ترکیب ترانه پر بار وملودی و صدای زیبای استاد بی نظیر بود

واقعا که خلاقیت آسمانیست بی انتها

پنجشنبه 26 دی 1392 - 00:29

از سعید مدرس و سعید پورسعید لطفا خبر بگذارید

پنجشنبه 26 دی 1392 - 01:31

لطفا یک مصاحبه ای با علیرضا قمیشی انجام بدید!!!
خیلی وقته توی رسانه ها هیچ خبری ازش نیست!!!!

پنجشنبه 26 دی 1392 - 01:31

نه ترانه نه ملودی و نه تنظیم نکته ی قابل توجهیی نداشتن و نتیجش شده یه اهنگ بسیار ضعیف.در کل من نه جنس صدای اقای شکوهی رو میپسندم نه لحن خوندن ایشون رو مخصوصا لحن ایشون که اصلا و ابدا به ترانه ها و ملودی هایی که ایشون میسازه ربطی نداره و بیگانه ست.

پنجشنبه 26 دی 1392 - 12:00
باران

شماحق ندارین درباره ی دیگرخواننده ها اینطورنظربدین.
اگه اینجوریه پس حداقل ضعف های محسن چاووشی روهم بگین ویک طرفه به قاضی نرین...
نگین که چاووشی ضعف یانقصی نداره که دیگه واقعاخنده داره!!!!
استاد استاد هم راه نندازین جلوی اسم چاووشی چون تونظرقبلیم هم گفتم اگه ایشون بخوان استادباشن کلاه موسیقی ایران وایرانی پس معرکس....
درضمن خودتون هم خوب میدونین این چندوقته چه قدراسم چاووشی روبدنام کردین.حداقل بااسم خودتون نظربذارین و اسم محسن چاووشی روازاین وضعی که هست بدتروبدنام ترنکنین.
دوستان. من نه باچاووشی مشکلی دارم نه بادیگرخواننده های خوبمون.فقط میخوام یک رنگی بین همه مون باشه.
البته این روهم بگم ازاینکه اقای ترابی اینقدرمحسن چاووشی رو گنده میکنن اصلاخوب نیس.یاهمه خوبن یاهمه بد...این خوبی یابدی درجه داره امادراین حدی که اقای ترابی چاووشی رواستادمیدونن وبقیه روادم حساب نمیکنن نبایدباشه.

5.201.142.250
پنجشنبه 26 دی 1392 - 12:30
مهرآنا روحان نژاد

باشه باشه ...:)))

151.245.38.213
پنجشنبه 26 دی 1392 - 13:49
amir mahmudiyan

من از طرف هوادارن محسن چاوشی از هواداران خواننده های دیگر به خاطر نظرهای تعصبی نوید که شاید دید شما رو نسبت به هوادارن محسن چاوشی بد کنه عذر میخوام...
امیدوارم روزی برسه که فرق حمایت از هنرمند محبوب و تخریب شخصیت وی رو متوجه بشیم.!

212.71.251.185
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:06
محمد-13

این آقای نوید ترابی فقط داره چاوشی رو بدنام میکنه با این افکار ...

چاوشی فوق العادست,اینو با آثارش نشون داده.دیگه نیازی نیست یکی مثل شما بیاد و همچین بنویسه و بقیه ی خواننده ها رو بکوبه.
اگر هرکاری هم میخواید بکنید لطفا اسمتون رو اصلاح کنید و با اسم "نوید ترابی" خالی بیاید.
///
اما "باران" خانم جای تاسف دارید.چاوشی جزء بهترین هاست و یا شاید بهترین.خیلی هم مونده که بشه بهش گفت استاد .اما اینکه بیاد بگید کلاه موسیقی ایران پس معرکست و از این حرفا معلومه که دارید علی اصغری جواب میدید. اگه ضعفی از چاوشی بلدی بگو ما هم بدونیم .نه اینکه بیای خیلی محترمانه توهین کنی و بری.

5.234.80.124
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:07
majid madani

نوید خان انقد بی حرمتی نکن،تو هرچقد هم طرفدار محسن چاووشی باشی به اندازه من طرفدارش نیستی
انقد با نام چاووشی اینجا نظرات جنجالی نزار،ابروی هوادارای چاووشی رو بردی
هرچقد یه اهنگ هم ضعیف باشه واسه طرفدارای اون خواننده ارزش داره

2.182.58.16
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:15
mahsan sadeghi

نظر شما اصلا و اصلا مهم نیست اصن اگه از شکوهی خوشت نمیاد لازم نکرده که بیای تو این صفحه و دیگران و اسم چاوشی رو تخریب کنی ....
این چیزی که تو اسمش رو بیگانگی میزاری ما اسمش رو نو اوری و خلاقیت میزاریم ...بیگانگی اینه که یکی تو هیچ مراسمی نیاد از مراسم عزاداری گرفته تا دیدار با جانبازان و اینا...امید وارم منظورم رو گرفته باشی
و این رو هم بگم که نه شما و نه هیچ کس دیگه ای در حد این نیست که بخواد کار بهترین های ایران رو زیر سوال ببره
موسیقی ما لطفا تایید کن

37.255.85.10
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:57
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

اينجا قسمت نظراته! نه "تخريبات" :|

شما كلاً وضعيتت مشخصه پس اگه نظر هم ندى ما شناخت كافى نسبت به شما و نظراتتون (!) داريم! :|

5.236.49.247
پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:15
amir

واقعا متاسفم برای همتون ! این آقا فقط نظرشو گفت و فقط اشتباهش اینه که اسمشو اون گذاشته به غیر اون فقط نظرشه که اتفاقا باهاش موافقم آهنگ بسیار ضعیفی بود یه بارم به زور گوش دادم :| هیچ چیز خاصی نداشت من خودم عاشق آهنگ برو شهرام شکوهی ام ولی این آهنگ ضعیف بود . ایشون اصلا از خواننده شما انتقاد نکردن خانم باران که شما آقای چاوشیو کوبیدی !!! ایشون گفتند که خودشون از صدای آقای شکوهی خوششون نمیاد ولی من بعنوان کسی که از شهرام شکوهی هم خوشم میاد مث چاوشی مگ که این آهنگ ضعیف بود همین واقعیتیه خب !
مطمئنا همه نقص دارن و خود آثای چاوشی هم خواهش کردن کسی استاد صداشون نکنه ولی اینکه ایشون به چه اسمی نظر بدن بخ خودشون مربوطه هرچند اشتباه باشه . ولی شماها هستین که نمیتونین کامنت مخالف ببینین . واقعا آهنگش ضعیف بود یاحداقل از نظر من و ایشون ضعیف بود ایشون هیچ بی احترامی به شهرام شکوهی نکردن که حالا شما اینطوری جواب دادین

89.144.158.41
جمعه 27 دی 1392 - 00:59
اميرحسين انصاري

عزيزم با كاپشن طرفداري از محسن نظر نده.همه مي دونن شا طرفدار چاوشي نيستيد.

2.177.183.246
شنبه 28 دی 1392 - 00:57
sharare

navid jan man kamelan ba nazare shoma movafegham kamelan doroste

85.133.239.208
شنبه 28 دی 1392 - 18:20
شنبه 28 دی 1392 - 21:16
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

ايشون كلاً با همه ى آدماى دنيا به غير از چاوشى مخالفه. پس اگه اين آقا بگه روزه من حتماً ميگم شبه!!!

2.181.67.68
شنبه 28 دی 1392 - 22:11
man

من خودم از طرفداری محسن چاوشی هستم، این کار رو هم پسندیدم

2.180.207.132
پنجشنبه 26 دی 1392 - 05:31

جناب شکوهی!اگر عدالت و دموکراسی یعنی اینکه یه تعداد از راه انحرافی(پخش تصویرشان در شبکه های ماهوارهای)دیده/معروف و بعد هم مجاز شن انصافعا حق اونها که قوانین رو مراعات کردن و بی هیچ ابزار اضافی تلاش میکنن تا دیده و شنیده شن چیه؟!
جدا اگه وجدانتون یه جواب درست بهتون داد اون درسته!!
آهنگتون خوب بود با توجه به این که سبکتون محدوه.خسته نباشید.

پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:21
mahsan sadeghi

شکوهی به این راحتی ها هم که شما میگید مجاز نشد 4 سال فقط دنبال مجوز بود و به دلیل همون فشار ها بود که ناراحتی قلبی پیدا کرد و دلیلش هم که ممنوع الکار بود به دلیل شرکت تو همون مسابقه بود....پس به اندازه کافی سختی کشید و قطعا الان وجدان راحتی داره

37.255.85.10
پنجشنبه 26 دی 1392 - 18:06
شریف

باز هم خلت مبحث!عزیز من چه ربطی داره؟!خوب ایشون هم با اون کاراش نباید مجاز میشد حالا که شده باید بیاد از سایرین که انحرافی رفتن حمایت کنه؟!

188.159.211.119
جمعه 27 دی 1392 - 11:16
mahsan sadeghi

اگه انقدر بخواد برا یه مجوز سخت گیری بشه خب اینطوریکه همه خواننده ها میرن اونور اب ...شما اینطوری میخواید؟

37.255.63.69
شنبه 28 دی 1392 - 01:03
sharare

aghaye sadeghi behtare ke shoma etelaateto no beroz konin aghaye shokohi belafasele bade sherkat dar mosabeghe va rad shodane sedashon baese shanseshon dar iran shod va bela fasele mojaveze albome ishon az tarafe ershad sader shod va bade 1sal mojaveze concert be ishan ehda shod darzemn moshkele ghalbisho rabti be music va concert nadAre va bekhatere sigare bish az had bode

85.133.239.208
شنبه 28 دی 1392 - 01:56
شریف

خوب یه راه بهتر هم هست بزارن همه کلیپ بدن به هر جا خواستن بعدم بیان مجاز شن اینطوری بهتر نیست؟!!

188.159.203.8
شنبه 28 دی 1392 - 18:17
mahsan sadeghi

من همیشه تمام اخبار راجع به شکوهی رو دنبال میکنمو تک تک مصاحبه های ایشون رو میخونم...شما کافیه برید تو وبلاگش یا توی یه سایتی مثل خبر انلاین تا بفهمید من کاملا درست میگم...خیلیای دیگه توی اون مسابقه شرکت کردن پی چرا اونا دیده نشدن؟؟شکوهی به دلیل سبک و صدای خاصش بود که مورد توجه قرار گرفت...اینو هم بگم که ایشون بعد چهار سال مجوز گرفتن نه یه سال
(در ضمن توی وبلاگشون هم دلیل بیماری قلبی شون با دلیل و منطق نوشته شده)

37.255.87.132
پنجشنبه 26 دی 1392 - 05:54

جالب نبود

پنجشنبه 26 دی 1392 - 09:02

خیلی خوب بود. باید البوم خوبی بشه

پنجشنبه 26 دی 1392 - 10:13

واقا اگه به معنی شعر دقت کنید میفهمید منظور اقای شکوهی چیه واقعا مرسی من نمیدونم چی بگم واقعا حرف های زیبای میزنی احسنت من دیگه نمی تونم بنویسم انقدر این شعر سنگین بود .....................امیدوارم بقیه دوستان منظور اصلی را بفهمید

پنجشنبه 26 دی 1392 - 11:02

عالی بود...مخصوصا اون قسمت نوشته که منظورشون با حامی بود...کمتر خواننده ای پیدا میشه که حرف های دلش رو بی پرده با طرفداراش در میون بذاره بی صبرانه منتظر البوم کولی عشق هستیم

پنجشنبه 26 دی 1392 - 11:49
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

عالى بود. ولى متأسفانه آقاى حامى گوش شنوا ندارن واسه شنيدن حرف كسى....

2.181.8.94
پنجشنبه 26 دی 1392 - 11:45

قابل توجه جناب حميد حامى :|

پنجشنبه 26 دی 1392 - 13:23
amirhossein

شما نباید با اسم خواننده ای چنین پستیو بذاری!!!!!
دید هوادارن خواننده ی مورد نظرتون به هواداران فرزاد فرزین بد میشه!!!
واقعا که...

31.59.110.49
جمعه 27 دی 1392 - 11:11
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

آقاى حميد حامى هم نبايد با توهين به خواننده هاى ديگه مثل زانيار خسروى و ... خودشو مطرح كنه. اون كسى كه توهين كرده من نيستم. تا قبل از اين صحبتها من از طرفداران آقاى حامى بودم.

5.236.25.230
جمعه 27 دی 1392 - 11:21
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

اينو هم بگم....
من با آقاى حامى مشكل شخصى ندارم و خيلى از آهنگ هاشون هم مورد علاقه ى من هست....
اما صحبتهاى اخيرشون از رفتار حرفه اى به دور بود. حق نداره به هيچ خواننده اى توهين كنه.

5.236.25.230
پنجشنبه 26 دی 1392 - 11:46

ممنون از شهرام شكوهى عزيز :)

پنجشنبه 26 دی 1392 - 11:48

جدای از مسایل فنیش اهنگ پر معنایی بود
شعر خوبی داشت هرچند به نظر من ملودی یکم یکنواخت بود.
در کل امیدوارم تو ارکستراسیون کارهاشون سراغ سازهای دیگم برن...
موفق باشید اقای شکوهی

پنجشنبه 26 دی 1392 - 19:01
مهرانا روحان نژاد

در رابطه با ساز کاملا موافقم

151.245.39.127
جمعه 27 دی 1392 - 11:27
mahsan sadeghi

چون صدای شکوهی با بقیه ساز ها هم پوشانی پیدا میکنه مجبورن از پیانو و گیتار استفاده کنن....اینو خودشون تو مصاحبه با مجله موفقیت گفته بودن

37.255.63.69
پنجشنبه 26 دی 1392 - 12:33

عالی بود.بازم توی سبک خاص خودش .نوید میده جز سه تا البوم برتر سال بشه.

پنجشنبه 26 دی 1392 - 13:55
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

عزیزم شما فک نمیکنی یکم تند داری میری ؟ در جایی که آلبوم وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی , آقای خاص محسن چاووشی و بابک جهانبخش عزیز باشه کی میتونه اول تا سوم باشه ؟

5.238.140.65
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:17
mahsan sadeghi

صد در صد همینطوره

37.255.85.10
پنجشنبه 26 دی 1392 - 17:48
پیام ایرانی

آقای امیرمحمد احسانی
"وسعت ایران" خیلی وقته کوچیک شده
مطمئن باش که آلبوم کولی عشق یکی از 3 آلبوم اوله
علی عبدالمالکی هم اگه شانس بیاره شاید بتونه رتبه هفتم یا هشتم رو کسب کنه
موسیقی ما لطفا تایید کن

198.58.125.134
پنجشنبه 26 دی 1392 - 21:31
امیررضا دادبخش

پیام ایرانی جوابتونو داد.من خلاصهش می کنم.آخه وجدانا علی عبدالمالکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرم 1-امپراطور2-کولی عشق3-دیوار یا یه اسم دیگه (علی لهراسبی)

5.122.154.9
پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:57
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

" آقای پیام ایرانی "

وقتی توی پیشواز ایرانسل 5 میلیون نفر پیشواز علی رو گذاشته بودن کجا بودی ؟ اون اولا که پیشواز علی اومد رکورد تا مدت ها دست خودش بود پس میفهمیم طرفدارای علی اینقدر زیادن که نیاز به انسان های هنرمند خراب کنی چون شما ندارند . شما یک طرفه به قاضی میری میگی کولی عشق سوم میشه آخه برادر من شهرام شکوهی نه جنس صدا داره نه چیزی صداش گوش آدمو کر میکنه . صدا باید لطیف و سوزناک باشه مثل وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی عزیز .

5.238.140.65
جمعه 27 دی 1392 - 00:56
پیام ایرانی

جناب احسانی
این حرفت رو که میگی "شهرام شکوهی نه جنس صدا داره و نه چیزی" به حساب یه شوخی و طنز میذارم
واقعا شما استعداد زیادی در زمینه ی طنزگویی دارید
اون لحن و صدایی رو که شهرام شکوهی داره به هیچ وجه نمیتونید تو صدای علی عبدالمالکی پیدا کنید
هر کسی که تو موسیقی سر رشته داشته باشه به راحتی میفهمه که صدای شهرام شکوهی خیلی بالاتر از خواننده ی شماست (فکر کنم خودتون هم به این حقیقت واقف هستین)
موسیقی ما لطفا تایید کن

192.81.135.248
جمعه 27 دی 1392 - 11:20
mahsan sadeghi

هر صدایی که نباید سوزناک باشه کافیه توی سایتای موسیقی که فقط میش یکبار رای داد یه سری بزنید اونوقت میبینید کی بیشتر رای داره اگه خواستید بگید تا اسم سایت رو هم بگم

37.255.63.69
جمعه 27 دی 1392 - 12:52
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

پیام عزیز

شما حتما یا آهنگهای علی جون رو گوش ندادید و یا علم موسیقیاییتون قد نمیده , ما توی تئوری موسیقی میگیم که هدفمون از موسیقی اینه که به آرامش برسیم یا با احساساتمون بازی کنیم و این کار اتفاق نمیوفته مگر خواننده صدایی جذاب , تحریر آلود , دلنشین و لطیف داشته باشه . اینو مطمئن باشید اگر شهرام شکوهی صدای خوبی داشت اون خواننده ای که توی اون مسابقه بود هیچ وقت نمیگفت صدات خوب نیست . پس لطفا غرور بی جا رو بزارید کنار و قبول کنید که شهرام شکوهی صدای آن چنانی نداره . البته من نمیخوام نظرمو تحمیل کنم به هر حال هر خواننده ای طرفدار مخصوص خودشو داره ولی من جواب دوست خوبم امیررضا دادبخش رو دادم که شما خودتون رو انداختید وسط و این بحث رو شروع کردید .

5.238.147.168
جمعه 27 دی 1392 - 22:27
مـهرانا روحان نژاد

نمیخواستم تو بحث شرکت کنم
چون اصلا از جدل راه انداختن و این چیزا سر ایم مسایلئل نیست و به قول دوستی هنر که دعوا نیست !
ولی اقای احسانی محترم ،من واقعا نمیدونم چرا بعد این همه سال بحث سر اون مسابقه باید ادامه داشته باشه
فقط میخواستم بگم ،اگر اون مسابقه مسابقه بود ، و اون اقا بار موسیقیایی داشت ،به صدای یکی از بهترین خواننده های ما نمیگفت افکتی !
و در ضمن حداقال چند تا مخاطب داشت !
من میدونم شما از حرفای بچه ها در رابطه با خواننره مورد علاقتون ناراحت شدین اما شما دیگه سعی نکنید به خاطر سلیقه شخصیتون این حرف رو بزنید
در حد نصیحت نیستم اما همه میدونبم این تعصبا ی هوادارای همه خواننده ها دیگه داره بیش از اندازه کش پیدا میکنه.
کاش از خودمون شروع کنیم...
امید وارم از حرفام ناراحت نشده باشین
موفق باشین

151.245.39.44
جمعه 27 دی 1392 - 23:24
میلاد

دوست عزیز جنس شهرام شکوهی خیلی خاصه .چی می گی دوست من ؟شما خوشت نمیاد دلیل نمیشه بگی صداش خاص نیست .خب گوش نکن .اینجا هم نظر نده .

23.239.16.142
شنبه 28 دی 1392 - 18:21
mahsan sadeghi

من ویدیو ی شرکت ایشون تو مسابقه رو دارم کی به ایشون گفت صدات خوب نیست؟؟؟چرا دروغ میگید...اتفاقا خیلی هم از سبک و صدای ایشون تعریف کردن و دلیل رد شدنشون هم این بود که در جواب داورا اونا رو نقد کرده بودن (توی مرحله دوم)و به نظر من کمتر کسی جرئت چنین کاری رو پیدا میکنه...

37.255.87.132
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:01

اهنگ خوبی بود،درسته فضای کارای قبلیش کاملاتو اهنگ مشهود بود ولی بازم قشنگ بود
شعرش واقعا عالی بود

پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:06

بلاییه که سر موسیقی ایران اومده.
از آدم هایی که معروف میشن و برای بقیه حرف در میارن و اجازه هر صحبتی رو به خودشون میدن، خواننده هایی که آثار بی نظیری دارند و بخاطر یک سری مسائل که هم تقصیر خودشونه و هم تقصیر دیگران اجازه فعالیت ندارن، آدم هایی که باسختی و مشقت و جون کندن برای موسیقی کار می کنن اما نتیجه نمی گیرن، تا موزیسین های نابغه ای چون "شادمهر" که از ایران رفت و جداً چه روزهای خوبی رو با خودش از اینجا برد (عجب حسرتی شد برای همه، چه روزای خوبی از این خونه رفت!) وناصر عزیز که حتی فکر کردن بهش اشک آدم رو در میاره! من گاهی فکر می کنم کاش هنوز شادمهر بود و همون حال و هوای مسافرو دهاتی رو واسمون زنده می کرد و برای رفتن به کنسرتش و فیلم هاش دست و پا می شکوندیم . کاش هنوز ناصر بود و با آهنگ هاش زمستون رو بهار می کردیم ... . افسوووووووس و فقط افسوووووس. چه روزهای تکرار ناشدنی ای بود! حقیقت همینه که تقصیر ماست! از ماست که بر ماست!

جمعه 27 دی 1392 - 02:06
قیماخ

عزیز من حرفایی که میزنی همه میزنن... درستم میگن ولی الآن چه ربطی داره؟؟ شما هم مثل همه مرده پرست و افسوس خور هستی... این تز خیلی قدیمی شده

151.247.85.185
پنجشنبه 26 دی 1392 - 14:08

زیبا بود/
ترانه حرفای زیادی داشت.

پنجشنبه 26 دی 1392 - 15:17

خيلي خوبه كه شهرام شكوهي و خواجه اميري و... مثله اقاي حامي نيستن كه به محض اينكه يكي ميخواد گذشتشو جبران كنه نذارن و نظر كوركورانه بدن
واقعا شعر با محتوايي بود
درضمن نويد ترابي تو اگه خوشت نمياد لازم نيست شكوهي گوش كني وبعد بهش توهين كني
من هم از سبك چاوشي خوشم نمياد پس هيچوقت اهنگكاشو گوش نميكنم اما بهش توهين هم نميكنم اما اگه قرار باشه بهش توهين كنم جا واسه توهين زياد داره
البته همه همينطورن نه فقط چاوشي

پنجشنبه 26 دی 1392 - 19:31
danesh jamshidi

خانوم شادی نوید یه ادم معلوم الحاله کاری باهاش نداریم..
ولی اون قسمت که گفتید: / اما اگه قرار باشه بهش توهين كنم جا واسه توهين زياد داره/
منظورتو میتونی واضح تر بگی؟

5.238.25.4
پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:18
amir

آخه بنده خدا چه توهینی کرد گفت آهنگ ضعیفه توهینه ؟ خب ضعیفه دیگه راست میگه

89.144.158.41
جمعه 27 دی 1392 - 10:43
شادي شهابي

منظورم اين بود كه منم همون طور كه اقاي نويد بقيه خواننده ها رو غير از چاوشي مسخره ميكنه چاوشي رو مسخره كنم
مثلا ميتونم مثله ايشون بگم كارشون ضعيفه. صداش مشكل داره. بايد خوانندگي رو بذاره كنار .بايد بره پيشه فلان خواننده كار ياد بگيره.تقليدكاره .به تكرار افتاده و.... (البته مثال زدم قصدم توهين نبود)
البته همون طور كه گفتم واسه همه ي خواننده ها ميشه اينارو گفت نه فقط اقاي چاوشي

178.131.252.148
جمعه 27 دی 1392 - 11:16
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

آقاى amir ....
نويد خان در مورد همه ى آهنگهايى كه توسط شخصى به غير از محسن چاوشى منتشر ميشه همين نظرو دارن! "ضعيفه"
معلومه كه دارن از روى غرض ورزى اين حرف رو ميزنن...

5.236.25.230
جمعه 27 دی 1392 - 11:22
mahsan sadeghi

اینکه نوید به یه سبک جدید که براش کلی زحمت کشیده شده میگه سبک بیگانه توهینه

37.255.63.69
جمعه 27 دی 1392 - 21:15
danesh jamshidi

شادی جان میتونی بگی ضعیف بود ولی سعی نکن مسخره کنی
چون اونوقت یکی میشی مثل نوید و شخصیتت میره زیر سوال

5.238.15.195
جمعه 27 دی 1392 - 21:24
amir

من چند تا از نظرات ایشونو دیدم قبلا هم بعضی از کامنتاش که درست بود و ضعیف بودن ولی درسته که در مورد خود آقای چاوشی هم نظر درستشونو بگن بدور از تعصب مثلا آلبوم ژاکت چاوشی ضعیف بود ولی 13 قوی یا یه خاطره از فردای خواجه امیری در برابر عاشقانه هاش ضعیف بود و ...
این ترک شهرام شکوهی هم تکراری و ضعیف بود متاسفانه ولی ترک برو یا هوس یا مدارا یا لیلی زیبا بودن !
خواننده ها ماشین نیستن که همه کاراشون عالی باشه . همه آهنگ ضعیف و قوی دارن و طبیعیه ! ولی من تو کامنت این آقا اینطوری که شماها میگین هم ندیدم متن کامنتشون اینه که خودشون نتونستن با صدای آقای شکوهی ارتباط برقرار کنن و طبیعیه و سلیقست یکی هم با صدای چاوشی ارتباط برقرار نمیکنه یکی هم با صدای یگانه و ... خیلی طبیعیه ایشون سلیقه خودشونو گفتن به نظرم

65.49.68.173
شنبه 28 دی 1392 - 15:06
AmiR MN

آقای امیر خان شما کارشناسی نظر میدی؟؟؟؟؟ ترانش ضعیف بود!!!! که گیریم بود به شما مربوط نمیشه!

2.178.150.224
پنجشنبه 26 دی 1392 - 18:50

خوشحالم که یه ترانه خیلیییییییی بامعنی شنیدم بعد ازمدتها...ترانه ای که بوی ناامیدی نده...
صداتون توی خانواده ما جایگاه خاصی داره وخانوادم خیلی دوسش دارن ...همیشه موفق وشاد باشید.

پنجشنبه 26 دی 1392 - 18:52

چرا یه سری آدم منتظرن یه اتفاقی بیفته وبیان غوغا کنن؟؟؟
عاقلانه تر ومنطی تر برخودر کنید قشنگ تر نیست؟؟؟
درضمن هرکسی در مورذ هرچی که گوش میده وهرعقیده ای که داره خودش مسئوله...ولی نمیدونم چرا وقتی از چیزی خوششون نمیاد زبون بی ادبیشون درازمیشه ؟!؟!؟!؟

پنجشنبه 26 دی 1392 - 19:04

دوستان !
اگه متنو خونده باشین قرار شد اسم نبربم!
در ضمن ،آهنگ در رابطه با وضعیت فعلی موسیقی و کلا جامعست ،نه شخص خاص!
پس دیگه اسم بردن برای چیه ...
اینجوری توهین میشه :|

جمعه 27 دی 1392 - 20:29
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

آقاى حامى هم ميتونستن محترمانه تر نظراتشون رو بيان كنن. نه با اسم بردن و توهين به اشخاص محبوب مردم.

2.181.67.63
جمعه 27 دی 1392 - 20:31
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

بنده قصد توهين نداشتم. صرفاً جهت يادآورى بود. اگه اشتباه برداشت شده عذر ميخوام.

2.181.67.63
جمعه 27 دی 1392 - 22:51
مـهرانا روحان نژاد

خواهش میکنم!
ولی خب بهتره اسم نبریم
بالاخره اقای حامی هم دلایل خودشو داده و ما هم از پشت پرده این اتفاقات خبر نداریم
بهتره که یک طرفه له قاضی نریم
:)

151.245.39.44
شنبه 28 دی 1392 - 12:54
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

هر دليلى هم كه براى خودش داشته باشه، هيچ دليلى نداره كه بخواد به بقيه ى هنرمندا توهين كنه! :|
كسى كه دم از "اخلاق مدارى" ميزنه نبايد خودش با همه سر جنگ داشته باشه! حرف من اينه.

:)

5.236.49.198
پنجشنبه 26 دی 1392 - 19:52

اهنگ زیبایی بود مخصوصا ترانش اما ملودی میتونست خیلی بهتر از اینا باشه .

پنجشنبه 26 دی 1392 - 20:53

قشنگ بود. امیدوارم آلبوم خوبی باشه

پنجشنبه 26 دی 1392 - 21:03

آقای شکوهی تبرییییییک فراوان بابت آهنگ خیلی قشنگی که خوندین . شما یه خواننده خیلی خوب هستین با یه قلب مهربون . خیلی ملودی زیبا بود . حالا اگه منظور تون آقای حامی بوده که من یکی اساسی باهاتون موافقم . خیلی جالبه ها اونی که خودش دم از اخلاقی بودن میزنه حالا میاد تو برنامه دستان و قبلش هم تو سایتای مختلف هرچی دلش میخواد به خواننده های عزیز کشور میگه . و نهایت بی اخلاقی رو در واقع خود آقای حامی داره با کاراش نشون میده . امیدوارم خدا شفاش بده .
البته شهرام شکوهی عزیز اونقدر قلب مهربونی داره که اگه نظرات ما رو بخونن ممکنه ناراحت شن که ما از کسی اسم آوردیم . ولی متنی که نوشتن خودش بیان کننده همه چیز هست .
در ضمن امیدوارم به حق این ایام عزیز کنسرت احسان خواجه امیری در آمریکا حسابی بترکونه ......

جمعه 27 دی 1392 - 11:13
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

دقيقاً حرف منم همينه..... آقاى حامى واقعاً شورشو درآورده. ايشون فقط خودشو با استعداد ميدونه ظاهراً!!!!!!!

5.236.25.230
یکشنبه 29 دی 1392 - 04:54
شریف

من خودم طرفدار حامی نیستم ولی کسایی باید اخلاق بدونن که میان افرادی که قانونی(از نظر سیستم)رفتار میکنن رو بهشون گیر میدن یا اصلا نمیذارن بیان تو گود و کسایی با کلیپهای آنچنانی و هنر نیمبند رو فرت فرت مجاز میکنن!!!فقط یک لحظه فکر کن یغما و اهورا ایمان تو ای کشور غیر مجازن و اون اساتید مجاز!!
نکنه شمام مثل بالا دسیا فکر میکنید با کور تلیت میخورید!!!؟
جدا که از ممممماسستتتتتت که برررررررررر ممممممماستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!
تایید لازم!

188.159.205.180
پنجشنبه 26 دی 1392 - 21:18

کافیه !
هنر برای دعوا کردنه ؟؟؟
من آقای حامی آقای شکوهی آقای چاوشی آقای یگانه آقای ایکس و.... هرکسی که کار قشنگی تو هنر کرده باشه رو دوست دارم حالا یکیو بیشتر دلیل نمیشه اشخاصو ببریم زیر سوال همه این عزیزا زحمت میکشن که ی اثر هنری بسازن و هنر هم هدفش گفتن دردو رنجاس و آروم کردن دلها و پس کافیه !

جمعه 27 دی 1392 - 11:42
مهرانا روحان نژاد

خدا رو شکر بالاخره یکی هم اومد این حرفو زد
واقعا معلوم نیست چرا همیشه تو همه پستا جنگ و دعواست !
کاملا با حرفاتون موافقم ...

151.245.39.44
جمعه 27 دی 1392 - 00:09

بی صبرانه منتظر می مونیم واسه آلبوم

جمعه 27 دی 1392 - 00:11

از دوستان خوبم در موسیقی ما میخوام که اگه امکانش باشه در رابطه با زمان انتشار آلبوم علی عبدالمالکی و حمید عسکری هم اطلاع رسانی کنن.
با تشکر

جمعه 27 دی 1392 - 00:45
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

آلبوم وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی قبل از عید 93 میاد و این قطعی شده البته ما هوادارا علی رو آدم بدقولی میشناسیم .

5.238.140.65
جمعه 27 دی 1392 - 01:03

آهنگ خوبي بود.خسته نباشيد.عده اي كه به اسم طرفداري از محسن چاوشي كامنت مي ذارند و به تخريب خواننده هاي ديگه مي پردازند بدونيد كه با هدف تخريب محسن چاوشي اين كارو مي كنند ولي اشتباه مي كنند هنر چاوشي ثابت شده است و تخريب پذير نيست.

جمعه 27 دی 1392 - 04:52

بنده طرفدار هیچ کسی نیستم ولی چند تا نکته عرض میکنم ..اول از همه بگم این پست مربوط به شهرام شکوهیه .. چرا اسم خواننده های دیگه برده میشه ؟ من موندم به جای اینکه بیایید فرهنگ موسیقی کشور رو حفظ کنید و یه حرکت رو به جلو بزنید و نقد سازنده کنید .. اینجا میایید دعوا می کنید و اسم از خواننده ای دیگه می بردید ؟ اخه تا کی ؟ نميدونم چرا هميشه دنبال اينيم که بگيم فلاني از همه بهتره .. کاش بفهميم و قبول کنيم هر کسي جاي خودشو داره و کس ديگه ای جاشو نميتونه بگيره هر کسی یه فاکتور های خوب و بد رو داره بالاخره سلیقه ها متفاوته ولی ای کاش ما همیشه و همه جا خلاف عقیدمون نظر ندیم و نظر واقعی رو بدیم البته میدونم موسیقی سلیقه ای هست ولی نظر واقعی رو بدیم و از رو غرض نباشه و من فقط نظر خودم رو میگم .. این سبک .. سبک خود شهرام شکوهیه .. موزیک فوق العاده ای بود شخصا با جنس صداشون حال میکنم از اون دسته از صداهاست که نمیشه تقلید ازشون کرد .. ملودیش شاید عام پسند نباشه خصوصا تو گام های پایین ووکال .. ولی من تونستم ملودی رو درکش کنم واقعا ملودی قشنگی رو داره ..اجرای شهرام عزیز بی نقص بود و خوب تونست صداشون رو .. روی ملودی قرار بده .. تنظیم هم عالی بود فضای خیلی خوبی داشت و تونست با ملودی شعر ارتباط خوبی برقرار کنه.. ترانه کار هم معنی دار و عمقی بود شخصا تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم .. اینم بگم که چرا شهرام تو بیشتر اهنگهاش گیتاره و از گیتار استفاده میشه تو موسیقیش .. چون گیتار خیلی خیلی به صدای شهرام شکوهی میاد و سازگاره باهاش... میکس و مسترینگ کار هم عالی بود و تمامی فاکتور های یه میکس استاندارد رو داشت .. مستر کار هم خوب بود و هیچ فرکانس و نویز اضافی تو موسیقی نبود و تمامی صدا ها با شفافیت لازم به گوش مخاطب میرسید در باره مستر وولوم کار هم بگم که مستر وولوم استانداردی داشت به طوری که صدای خواننده تو موزیک گم نشده .. مستر وولوم یعنی بلندی صدا موزیک هم رو اصول خودش بود و راحت میشد تمامی صدا ها رو تشخص بدیم.. آلات موسیقیش هم که گیتار و پیانو بود که طراوت خاصی رو به اهنگ بخشیده بود .. به شدت منتظر آلبومش هستیم مرسی از سایت موسیقی ما

جمعه 27 دی 1392 - 10:44
فرشته

ممنون از تحلیل خوبی که داشتید

ای کاش ، سایتهای معتبر موسیقی به جای درج سلایق شخصی و توهین هایی که خوندنشون آدم رو از ورود به سایت پشیمون میکنه

به نطرات کارشناسی وتحلیل علمی موسیقی بپردازند.

88.80.187.235
جمعه 27 دی 1392 - 15:30
رضا

دقیقا...انگار بعضیا اینقدر رو یه خواننده تعصب دارن که وقتی یه کار از یه خواننده ی دیگه میشنون یه درصد هم احتمال نمیدن که اگه خوب گوش کنن شاید از اونم لذت ببرن.فکر میکنن فوتباله که فقط برای محبوبشون هورا بکشن و برای بقیه کری بخونن.انگار نه انگار که داره راجع به هنر بحث میشه و هنرمندا همیشه تلاششون اینه که نظر همین من و شمایی رو جلب کنن که فکر میکنیم خواننده ی خودمون تو دنیا تکه و بقیه بی هنرن.هر وقت یه ترک یا آلبوم منتشر میشه اینجا تبدیل میشه به میدون جنگ.جالب اینجاست که نود درصد کامنت ها به هیچ نکته ی کارشناسانه ای اشاره نمیکنن و فقط میگن این ضعیف بود و این یکی قویه!بدون اینکه یه دلیل درست و حسابی بیارن.ممنون از شما که لااقل یه حرف حساب زدی.
فقط یه چیزی...اینکه اگه هم دیدید توی یه آهنگ صدای خواننده توی ساز ها گم شده همیشه دلیل بر ضف کار نیست.گاهی میتونه عامدانه و آگاهانه باشه مثل کار گروه ترافیک.و گاهی اصلا بعضیا معتقدن بهتره صدای ساز به وقتش جلو تر بیاد.

5.232.195.118
جمعه 27 دی 1392 - 10:12

اخ دلم هیشکی کنارت نیست سر کن با خودت
زیر و رو شد دنیارو زیر و زبر کن با خودت
وقتی میبینی خودت داره کلافت میکنه
از خودت پاشو خودت باشو سفر کن با خودت
هر زمستون پیش از اینه ریشه پابندت کته
شاختو بردار تمرین تبر کن با خودت
یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین
یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت..

جمعه 27 دی 1392 - 22:02
غزال نصريان

دانش جان بهترين كامنتى كه تو اين صفحه ديدم كامنت تو بود!
يعنى من هلاك اين آدمم! اگه ببينمش ميميرم! آهنگ نميخونه كه! با روح و روان ما طرفداراش بازى ميكنه!
شعار ما طرفداراى استاد ميدونى چيه؟
( من فقط عاشق اينم عمرى از خدا بگيرم اونقدر زنده بمونم تا به جاى تو بميرم...)
موسيقى ما شما كه اخبار هنرمندان بزرگى همچون استاد س. ق. رو نميذاريد لااقل كامنت من رو تاييد كنيد

109.110.181.168
جمعه 27 دی 1392 - 12:13

جناب شکوهی متن جالبی بود
منتظر آلبومتون هستم
موفق باشید

جمعه 27 دی 1392 - 15:18

عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد.........

mt
جمعه 27 دی 1392 - 15:37

به عنوان یکی از طرفداران احسان خواجه امیری عزیز این آهنگ آقای شکوهی را می پسندم و امیدوارم که آلبوم آینده ی این هنرمند آلبوم خوبی باشد.

جمعه 27 دی 1392 - 19:36

موسیقی ما چرا آلبوم «خانه ی دوست کجاست» از استاد افتخاری را در بخش آلبوم ها قرار نداده اید؟
هنوز هم؟...
متأسفم...

شنبه 28 دی 1392 - 00:31

من به عنوان عضو کوچکی از طرفداران سلطان احساس مجید خراطها برای آقای شکوهی و هوادارانش تبریک میگم
اهنگ خوبیه
و امیدوارم آلبوم خوب و موفقی داشته باشن

شنبه 28 دی 1392 - 10:38
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

زنده باد سلطان احساس , کسی که برای محبوبیت مافیا نداشت و موزیک ویدئو نداد کسی که با رانت و رشوه جلو نرفت و بازهم جزو محبوب ترین هاست . زنده باد سلطان احساس مجید خراطها .

5.238.133.53
شنبه 28 دی 1392 - 14:44

امیدوارم که منظور آقای شکوهی "حمید حامی" عزیز نباشه که این روزها خیلی گلایه داره!

شنبه 28 دی 1392 - 18:15

"این تلخی مجنون، شیرینی لیلاست !"

کار با ارزشی بود ... باید روش فکر بشه.
امیدوارم اینقد راحت از کنارش نگذرید ...
باید به پیام این کار توجه کرد، نه به ملودی یا تنظیم ... !!

یکشنبه 29 دی 1392 - 01:23

من از طرفداران آقای شکوهی بودم...اما این صحبت ها منو ازش دور کرد....واقعا منو ازش دور کرد...
با وجود اینکه 2 یا 3 آهنگ حمید حامی رو شنیدم فقط..اما باید بگم که حمید حامی داره واقعیت هارو میگه...

چرا باید مسعود سعیدی....احسان غیبی...علی عبدالمالکی....مجید خراطها...مجید یحیایی..علی تکتا و 200 تا خواننده ی دیگه..یه عمر دنبال مجوز باشن...اما اقای ایکس و ایگرگ با 200 تا موزیک ویدئو بیان و مجاز بشن؟؟؟؟ قانون کجاس پس اقای شکوهی؟؟؟؟

یکشنبه 29 دی 1392 - 10:16
غزال نصريان

دوست عزيز از كسى كه اسمى برده نشده ولى مسئله اى رو كه آقاى شكوهى گفتن بيشتر مربوط به بى حرمتى هايى ميشه كه باب شده حالا بين هنرمند و هنرمند، مخاطب و هنرمند ، مخاطب با مخاطب!
معلومه كه آقاى حامى تا حد زيادى راست ميگن ولى استفاده از كلماتى نظير( اين بى سوادان هنرمندنما) حتى اگه راست باشه جداً بى احتراميه
وگرنه احسان غيبى هم كه تازه مصاحبه كرده خيلى گله مند بوده ولى به هيچكس بى احترامى نكرده
ما از كجا ميدونيم ؟ شايد آقاى شكوهى هم بعد از طى يه سرى قوانين ادارى مجاز شدن و خودشون كلاً درجريان اينكه اين مسئله جزء مافيا هست يا نه نبودن

109.110.171.0
یکشنبه 29 دی 1392 - 23:56

منم تا قبل از شنيدن صحبتهاى توهين آميز آقاى حامى از طرفدارانشون بودم. ولى....

شنبه 5 بهمن 1392 - 17:23
hamed

من چند تا از آهنگهای حامی رو بیشتر نشنیده بودم...
اما صجبت هاش واسم خیلی جالب بود و بهش اعتقاد پیدا کردم...

شما رو هم اطمینان دارم که از هواداراش نبودی...چون حامی حرفی نزد که شما بخوای ازش دلگیر بشی..

واقعیت رو گفت..تلخه واقعیت؟؟؟؟

واقعا تلخه؟؟؟؟

از تیتراژ بخوایم صحبت کنیم...رضا صادقی چند ساعت مونده به برنامه ماه عسل...تیراژش پخش نمیشه و یه آهنگ دیگه جایگزینش میشه...
مرتضی پاشایی همینطور...
و.....
اما آقای X که خدا شاهده خودم آلبوماش رو اورجینال خریدم و میخرم...همیشه خواننده ی اول تیتراژ هستش...

از مجوز آلبوم بخوایم بگیم...کم نیستن خواننده هایی فوق العاده و بی نظیر...مثل حمید حامی..حامد هاکان...احسان غیبی...مجید یحیایی...علی زیبایی.....و و و خواننده های بی شمار دیگه ای که بهشون مجوز نمیدن...

اما خواننده هایی که هزار تا کلیپ داشتن...میانو مجوز میگیرن...

اگه اینا مجوز گرفتند..پس به حبیب..به سامان و به جواد یساری هم مجوز بدید...

خداییش حامی چیزه بدی نگفت و همه ی حرفاش به حق بود...

2.178.87.95
دوشنبه 30 دی 1392 - 14:14

كامنت قبليم قرار بود در پاسخ به آقاى ahmad ثبت بشه! چرا اومد اين پايين؟! :|

دوشنبه 30 دی 1392 - 14:19

موزيك ما اگه ميخواستى كامنت اولمو تأييد نكنى خب بعديشم تأييد نميكردى كه صحبتام نصفه نيمه نشه :|

سه شنبه 1 بهمن 1392 - 05:58

متن آقای شکوهی ، متن آقای حامی و گله های آقای غیبی و همه و همه از دید من به حق و به جاست.
واقعاً همین آقای شکوهی بعد از انتشار آلبومش خیلی بی دلیل یک سال و نیم ممنوع الفعالیت نشد ؟!
به راستی احسان غیبی بیچاره که من میگم مظلوم ترین محسوب میشه در بین این ظلم دیدگان ، آیا غیر از اینه که تو همین 5 سالی که خواسته رسمی کار کنه ، هیچ آهنگی رو حتی اجرا نکرده که بخواد مثل همه رو نت پخش کنه ؟!
همین حامی عزیز آیا برای کسب مجوز مورد دار اعلام نشده بود ؟ پس کی خوبه ؟ از دید وزارت ارشاد چه کسی صلاحیت داره ؟ عماد ؟ زانیار ؟ باباااااااااااااااااااا یکم به خودتون بیاید !
بنده فکر میکنم در این مورد مسئولان وزارت ارشاد باید هرچه سریعتر اعلام برائت کنند و تکذیب کنند تا جو بخوابه. البته شنیدم که گویا اینها همش جوسازی خود خواننده ها بوده و هیچ وقت تا این لحظه صلاحیت این آقایان از سوی ارشاد مورد تایید قرار نگرفته. امیدواریمممممممممممممم .
(موزیک ما لطفاً تایید کنید)

سه شنبه 1 بهمن 1392 - 12:48

دوستان عزیز

الان بهتره به جای بحث ، به آلبوم زیبای کولی عشق گوش بدیم
من که دیوانه شدم ،، پروانه شدم ، از خویشتن خویش بیگانه شدم .

سه شنبه 1 بهمن 1392 - 17:35

از صبح چند بار سر زدم بلکه خبری از آلبوم تازه منتشر شده ی " کولی عشق " رو ببینم ولی هیچ خبری ندادین . در حالیکه آلبوم خیلی ها رو قبل از انتشار هم چندین و چند بار خبرش رو میدین . امیدوارم شب که سر میزنم خبر انتشار آلبوم رو ببینم . با تشکر ...

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 23:23

گوش کردم عالی بود به استاد عزیزم اقای شکوهی تبریک میگم محشره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «از ماست که بر ماست» با صدای شهرام شکوهی | موسیقی ما