برنامه یاد بعضی نفرات
 
بازبینی پرونده‌ی آلبومی که چهار سال در انتظار مجوز است
احسان غیبی: تنها هدفم فعالیت رسمی در کشورم بوده است
موسیقی ما - یکی از طولانی‌ترین پرونده‌های یک آلبوم موسیقی که بیش از چهار سال است در مرکز موسیقی وزارت ارشاد در بلاتکلیفی به سر می‌برد، بدون شک «خاطره انگیز» نام دارد. احسان غیبی خواننده این آلبوم هنوز منتظر مجوز نهایی آلبوم است تا هر چه سریع‌تر این آلبوم را روانه بازار کند.
 
غیبی در گفتت و گو با خبرنگار ما گفت: «شاید کمتر هنرمندی را پیدا کنید که در شرایطی مانند من باشد و زیر فشار شدید مخاطبان و اطرافیانش، تا برطرف شدن کامل تمام مشکلاتش، خانه نشین شود. بزرگ‌ترین باور من در تمام زندگی‌ام احترام به قوانین و تنها هدفم فعالیت رسمی در کشورم بوده است.»
 
وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: «در اینکه مدتی است حقّ من نادیده گرفته شده است تردیدی نیست، ولی معتقدم می‌شود در تک تک لحظه‌های زندگی، چه در سختی‌ها و چه در خوشی‌ها، حضور خداوند بزرگ و نقش او را در تمام اتفاقات پیرامونمان موثّر و تعیین کننده دانست. البته این به آن معنا نیست که من بنشینم و ببینم چه پیش خواهد آمد! در تمام این سال‌ها بطور مستمر پیگیر حل مشکلاتی بوده‌ام که متاسفانه بطور اشتباه وارد پرونده‌ام شده است، شاید صلاح نباشد این مسئله در اینجا باز شود امّا بهتر است نقل قولی از یکی از مسئولان پیشین وزارت ارشاد داشته باشم که با صراحت می‌گفت: «تو در اتفاقات پیرامون و سوءتفاهم‌هایی که برای تو ساخته شده، نقشی نداشته‌ای. بلکه این موارد را برای تو ساخته‌اند و به عبارتی پروندهء خاطره انگیز، گُنده گویی دارد».
 
احسان در ادامه به این سوال خبرنگار ما که آیا تفاوتی در برخورد مسئولین دولت قبلی و دولت کنونی نسبت به این مسئله وجود دارد؟ «اینگونه پاسخ داد: تفاوت‌های بسیاری بین دیدگاه‌های این دو وجود دارد، با وجود اینکه بسیاری از کارمندان مرتبط با این مسئله در هر دو دولت یکسان هستند ولی می‌توان تغییر نگاه کلان بر مجموعهء وزارت ارشاد و مرکز موسیقی را درصحبت‌های مسئولین جدید حس کرد. آقای رئیس جمهور حرف‌های بسیار قشنگی در مورد هنر و خطوط قرمز می‌زند، ولی کسی بر نحوهء عملکرد زیرمجموعه‌ها نظارت نمی‌کند و آن‌ها حرف‌های وی را اجرایی نمی‌کنند. متاسفانه همچنان افرادی در وزارت ارشاد هستند که نه تنها اطلاعات کافی نسبت به هنر و حواشی آن ندارند، بلکه قوانین نا‌نوشتهء خودشان را هم نمی‌دانند! کسانی در همین مجموعه بار‌ها و بار‌ها از من پرسیده‌اند که چرا کلیپ نمی‌دهی!؟ غافل از اینکه این مسئله همچنان خط قرمز کسب مجوز است.»

وی افزود: همیشه و همه جا گفته‌ام تنها خداوند متعال است که به من آرامش می‌دهد و در این سالهای سخت فقط او را در نزدیکی‌ام حس کرده‌ام. هیچ‌گاه به هیچ کس باج نداده‌ام و قصد هم ندارم این کار را انجام دهم و در مورد» خاطره انگیز «به کسی باج نخواهم داد. ولی وقتی خسته شدم دیگر هیچ چیز برایم مهم نخواهد بود! تمام راه‌ها را امتحان کرده‌ام در حالی که این مسئله آنقدر‌ها هم پیچیده نبوده و اگر قرار بود همه را به یک چشم ببینند، شاید سال‌ها پیش می‌بایست آلبومم منتشر می‌شد. آخرین فرصتی که به خودم داده‌ام همین یکی دو ماه آینده است. زمانی که مدیر کل حراست به من اعلام کرد که مشکلم حل شده بنده در جلسه‌ای در این مورد با ایشان صحبت کردم. دقیقاً به فاصلهء یک روز مجدداً سروکلهء مشکلات جدیدی در پروندهء من پیدا شد و برگشتیم سر خانهء اوّل!

غیبی اضافه کرد: متاسفانه تا زمانیکه قوانین مدوّنی در مورد ممنوع الفعالیت شدن وجود نداشته باشد، و همچنان سلیقه‌ای برخورد شود روال کار به همین شکل خواهد بود. متاسفانه با وجود تعهداتی که از سمت شرکت تهیه‌کننده اثر در زمینه کسب مجوز وجود دارد ولی هیچ گونه همکاری و کمکی از شرکت برای حل این مشکل انجام نگرفته و دلخوری‌هایی هم از این عزیزان دارم. مسئولین شرکتی که با من قرارداد سه آلبوم دارند حتی یکبار هم زنگ نمی‌زنند تا در مورد شرایطم، اوضاع و احوال را جویا شوند. شاید اگر یکی از قدیمی‌های بازار در کنارم بود اکنون می‌توانست راه حلی پیش روی من بگذارد ولی در حال حاضر از یازده خواننده‌ای که با همین شرکت قرارداد دارند حدود پنج خواننده سالهاست ممنوع الفعالیت هستند، و این ضعف این مجموعه را نشان می‌دهد. امیدوارم همه مشکلات همکارانم حل شود.
 
آخرین سوال خبرنگار ما از احسان غیبی این بود که «مطمئنا خیلی به آثارت در خاطره انگیز امید داری که چهار سال حاضر شدی صبر کنی و منتظر انتشار آن بمانی، می‌خواهم توضیحات نهائی‌ات را در مورد آلبومی که می‌گویی بزودی منتشر خواهد شد بشنوم؟»

وی ضمن تایید این مطلب که اطمینان دارد در همین روزهای پیش رو با توکل به خدا مشکلش حل خواهد شد ادامه داد:» این روی سخنم با همکارانم است، آنهایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند خیلی خوب می‌دانند که روزی که صدایشان را زندانی کنند، روز مرگ آن‌ها خواهد بود! ولی زمانیکه نسبت به یک مجموعه همچنان امیدوارانه صحبت می‌کنم و در چهارمین سال سکوت موسیقیایی خودم هستم، مطمئن باشید آثاری کم نظیر را خواهیم شنید. خاطره انگیز از لحاظ ترانه و آهنگسازی جلو‌تر از زمان خود حرکت می‌کند و فقط به روز بودن تنظیم‌ها اهمیت دارد که آن هم قرار است پس از اعلام نظر مثبت مرکز موسیقی نسبت به بازسازی آثار برای پنجمین بار اقدام کنیم. در این مدّت سالی یکبار آثار را بروز رسانی کرده‌ایم و خوشحالم که این مسئله باعث ارتقای چهارسالهء خاطره انگیز و بهتر شدن نکات مثبت آثارم شده است. بار‌ها به اطرافیانم گفته‌ام که مطمئنم خداوند بزرگ عدالتش را اجرا خواهد کرد و اگر اینگونه مقدر نموده که من چهار سال خانه نشین شوم، حتماً می‌خواسته به جایی برسیم که امروز در موسیقی پاپ ایران نیاز به یک شوک و یک صدای کمتر خرج شده، بیش از پیش احساس می‌شود. امیدوارم قبل از پایان سال ۹۲ شاهد پایان روزهای تلخ من و آغاز روزهای خوشحالی علاقمندانم باشیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1392 - 00:43

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 26 دی 1392 - 21:33

بدون شک بهترین آلبوم سال میشه من 4ساله منتظره این آلبومم امیدوارم آقای غیبی هر چه زود تر بتونه آلبومشو وارد بازار کنه

پنجشنبه 26 دی 1392 - 21:48

خاطره انگیز بدون شک بهترین آلبوم سال میشه من عاشق صدای آقای غیبی هستم و بهش اطمینان دارم ایشالا که هرچه زودتر مشکل آقای غیبی حل بشه و بتونه هر چه زودتر آلبومشو وارد بازار کنه

پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:06

سلام. با خوندن این مطلب الآن نمی دونم که باید به کی اعتراض کرد !!؟
به مسئولین ؟ به قوانین ؟ به مملکت ؟ به اونهایی که باج و رشوه می خوان ؟ به خودمون ؟
شایدم به خود احسان غیبی که بعد از سالها تازه لب به اعتراض گشوده و جونش به لبش رسیده .

آقایون مسئول : لطفاً تمام کنید این مسخره بازی رو. ببینم می تونید همچین استعدادی رو فراری بدید این یکی رو هم با حسرت از ینگه دنیا ببینیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی دست به کار شه . خواهش می کنم

جمعه 27 دی 1392 - 00:52
mohammad javad

ina ta mibinan yeki dare pishraft mikone jelosho migiran hich taajobiam nadare

2.191.211.35
پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:13

جای صداش خیلی خالیه.... اما اومدنش غوغا میکنه ♥
به امید انتشار خاطره انگیز ♥

پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:28

in albume bazare musighi ro tekun khahad dad man motmaenam

پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:31

in seda tekrar nashodanie ma bi sabrane montazere enteshare albumim

پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:39

Man az tarafe kh0dam va har kasi k asheqane havadare aghaye gheibie bi parde migam...ajibe k h0narmandi mesle ehsan,chandino chan sal tu entezare gereftane m0javez ro dashte bashe va ba hich shabakeye mahvarei kar nak0ne ama bazam havadarash hasrate albume khatere angiz ro dashte bashan
Ama ye seri az h0narmanda k bazam baraye man m0htaraman,ham dakhele shabake haye mahvarei dide beshan,ham m0javeze ejra,va ham mojaveze album dashte bashan!
Ina enteqad nist,faqat khastare ye kami edalatam.hamin...
Omidvaram vezarate ershad in bar sedaye maro beshnave...

پنجشنبه 26 دی 1392 - 22:48

حتما ارزشی برای هنر و هنرمند قایل نیستن.برای هنرمندی که تنها هدفش به ادامه فعالیت در کشور خودشه.امیدوارم دیگه بیش تر از این احسان و طرفدارای این خواننده محبوب رو اذیت نکنن و خاطره انگیز رو هر چه سریع تر آزاد کنن, به امید پیشرفت هنر و موسیقی در کشورمون.

پنجشنبه 26 دی 1392 - 23:17

بسیار متن خواندنی و پر تاملی بود. تبریک میگم به خودم که همچین هنرمندانی با همچین طرز تفکرهایی در نهایت احترام به قانون ، اعتراض خودشون رو بسیار منطقی بیان می کنند.
احسان غیبی یکی از اون خواننده هایی هست که من به شخصه نسبت به ایشون غیرت دارم. چون هیچ وقت ازش کار بد نشنیدم و اکثر آهنگاشو بعد از 7-8 سال به خدا هنوزم دارم گوش می کنم و تاریخ مصرفی براش نمیشه متصور بود . جاویدان بمانی هنرمند عزیزمممممممممممممممممممم

جمعه 27 دی 1392 - 10:45
مهداد

متاسفانه خیلی از خوانندگان ما که سه چهار تا آلبوم هم دادن هنوز بلد نیستن چطور صحبت کنند و شخصیت حرفه ای ندارن. امثال ایشون کم هستند که اصولاً جایی تو ایران ندارن! چون اگه مجال بدن موفقیت تضمین شده است. دشمن رو با این تصمیم های عجیب دل شاد نکنید. مجوزش رو صادر کنید.

93.115.85.13
پنجشنبه 26 دی 1392 - 23:37

سلام
از مسئولين خواهشمندم که مجوز ايشون رو صادر کنيد
:(
ايشون قاري قرآن بودن.
ايشون چند بار اجراي کنسرت داشتن
نگذاريد فرار مغزها از ايران هرروز بيشتر بشه
از مسئولين عاجزانه خواهشمندم که دست از ايرادات عجيب بردارن و به ايشون مجوز بدن
الهي خير از دنياو آخرت ببينيد

پنجشنبه 26 دی 1392 - 23:46

احسان جان امیدوارم موفق بشی آلبومتو بلاخره روانه بازار کنی. ما منتظریم آلبومی که چندین سال داری قولشو میدیو بشنویم و اذت ببریم.

پنجشنبه 26 دی 1392 - 23:52

همیشه واست افسوس میخورم احسان. هم واسه تو هم واسه نیما علامه بچه هایی که سر تا پا با استعدادن ولی هنوز به حقشون نرسیدن. هیچکس رو قدرت و زیبایی صدای تو که تو 14 سالگی بهترین قاری قرآن کشور شدی شک نداره. تحمل کن احسان به عشق دوست دارات و عاشقات تحمل کن.
تحمل کن که کسایی که تا همین دیروز انواع و اقسام کلیپ های مبتذلشون تو شبکه های ماهواره ای پخش میشد ولی به یکباره مجاز شدن و جالب تر اینکه تیتراژ هم خوندن. تازه به حرف 3 سال قبل حامی داریم پی میبریم. متاسفانه بچه های با استعدادی مثل تو باید بسوزن تا یه سری آدم بی هنر و بی سواد که فقط بلدن هر دفعه مدل موهاشونو عوض کنن وارد این موسیقی بشن.
من الان بیشتر از 3 ساله منتظر خاطره انگیزم. توکلت به خدا باشه. روزی رو میبینم که بالاخره به حقت میرسی. اینو مطمئنم.
امیدوارم تایید شه.

جمعه 27 دی 1392 - 04:08
بهمن

کاملاً این متن درسته. چرا یکی مثل عماد طالب زاده یا زانیار صحبت از مجاز شدن کنن ؟
ولی امثال احسان غیبی و نیما علامه و ... این بچه ها هم خیلی مستعد تر هستند هم محبوب تر. بنده خدا ها 4-5 ساله هیچ آهنگی بیرون ندادن که مجاز شن ! خوب بهتره هرچه سریعتر مسئولان یه فکری واسه این عزیزان بنمایند.
تشخیص خوب و بد بین مسئولین ما انقدر سخته ؟ امید دارم بزودی خبرهای خوبی از این عزیزان بشنویم.

5.63.149.101
جمعه 27 دی 1392 - 00:07

به نظر من لایق یه فرصت هست چون علاقه داره

جمعه 27 دی 1392 - 00:15

امیدوارم که هرچه زودتر مشکل مجوز احسان غیبی و همه کسایی که تو صف اخذ مجوزن حل بشه

جمعه 27 دی 1392 - 00:18

واقعا باید تاسف خورد :|
احسان صدایه خوبی داره کاراشو دوس دارم
قابل توجه اون دوستانی که خواننده مورد علاقشون هر سال پاییز البوم میده ولی میگن بهش سخت مجوز میدن

جمعه 27 دی 1392 - 00:48

نمیدونم چرا یکی مثله احسان غیبی که از بهترین هاس و حتی میتونه بهترین خواننده کشور بشه باید اینهمه سال منتظره مجوز باشه ؟ واقعا جای تاسف داره

جمعه 27 دی 1392 - 09:31
mohammad salarizadeh

khob malume ina ta mibinan yeki dare pishraft mikone jelosho migiran ehsan gheibi kasie ke bedune inke albume mojazi bede birun tunest zarf modate kutahi khodesho matrah kone va hala bade 7sal hanuz tarafdaraye khodesho dare

2.191.211.35
جمعه 27 دی 1392 - 00:55

ehsan gheibi bi nazire va sedash tekrar nashodani va jaye taasof dare ke ta alan in khanande faghat be khatereh ye mojavez bikar gushe khunash neshasteo baghie ye khanande ha ke har kari mikonan ta mojavez begiran har ruz daran ahangayi ke vaghean jaye taasof dare ro midan birun

جمعه 27 دی 1392 - 01:00

baraye musighie iran moteasefam ke khanandei ke mmitune ba albumesh bazare musighi ro ja be ja kone bayad sabr kone ta bebine key aghayun eshgheshun mikeshe behesh mojavez bedan ehsan gheibi ghalan karash shenide shode va emtehanesho pas dade va motmaenan ba bazgashtesh be arseye musighi tahavolati ro ijad mikone

جمعه 27 دی 1392 - 01:03

sedaye aghaye gheibi sedayi hastesh ke hame mipasandan va ham ghodratmane va ham ziba va ma bii sabrane montazere bazgashte ishun hastim

جمعه 27 دی 1392 - 01:07

ey baba hanuz behesh mojavez nadadan dige bayad esmesho tu ketabe gines sabt konan kasi ke inghad tarafdar dare chera bayad inhame matal bemune?khob hatman parti nadare dige ya beheshun baj nemide vaghean damesh garm kekhodesho khuchik nemikone jeloye har kaso nakasi

جمعه 27 دی 1392 - 09:39

hala fahmidam ke ehsane gheibi che marde bozorgie va baraye enteshare albumesh 4-5 sal sabr karde va be kasi baj nadade o in kare har kasi nist man behesh tabrik migam

جمعه 27 دی 1392 - 10:36

amidvaram ke har che zudtar moshkelesh hal beshe vaaz masulin taghaza daram ke hadde aghal be khanande hayi mesle ehsan gheibi ke shenakhte shodaso tarafdaraye ziadi dare mojavez bedan

جمعه 27 دی 1392 - 10:38

چند روز پیش هم حمید حامی بیانیه داده بود و در مورد کسانی که کلیپ داشتن و مجوز میگیرن اظهار ناراحتی کرده بود. این هم یک نمونهء دیگرش.
به نظر من حق با امثال این دوستان هست. حمید حامی - احسان غیبی - ماهان بهرام خان و خیلی های دیگه.
به نظرتون نمیشه اجازهء یک تجمع مسالمت آمیز برای اعتراض به این مطلب رو از استانداری یا وزارت کشور گرفت ؟

ما از "هنرمندان" واقعی و رنج دیده حمایت می کنیم

جمعه 27 دی 1392 - 11:05

احسان عزیز رو از زمانی که با صدای محسن چاوشی آشنا شدم می شناختم. امّا خیلی براش تاسف می خورم که تو این همه مدت که هم دوره ای هاش سومین و چهارمین آلبوم هاشون رو هم منتشر کردند ، چرا این هنرمند خوب نتونسته هنوز کارش رو پیش ببره !؟
به هر حال ما طرفداران محسن چاوشی کبیر از احسان غیبی عزیز هم حمایت می کنیم و امیدواریم به روزهای خوبش برگرده.
حــــمــــایــــت از احــــســــان غــــیــــبــــی

شنبه 28 دی 1392 - 01:24
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

تویی که اومدی و با نام من داری نظر میدی مثلا فکر کردی با این کارت من خیلی داغون میشم و دیگه نمیام نظر بدم اره؟ اگر هم میخوای با این کارت بگی خیلی بامزه ای دمت گرم تو اصلا خود نمکدونی.

2.147.4.50
جمعه 27 دی 1392 - 11:09

غیبی جان لیاقتت بیشتر از این حرفاست. ببین اگر بهت مجوز نمیدن عمرت رو تلف نکن . برو اونور دنیا نشون بده که به چه راحتی میتونی خودتو نشون بدی. چیزی از امثال محسن یگانه و چاوشی کم نداری. ماشاءالله طرفداراتم که کم نیستن. به موفقیتت ایمان دارم برادر.
مسئول های وزارت ارشاد و ارکان دیگر کشور در خواب خرگوشی به سر می برند. همه چی انرژی هسته ای نییییییسسسسسسسسسسسسسست !

-------------------> موسیقی ما لطفاً تایید کن

جمعه 27 دی 1392 - 11:20

man kheili be aghaye gheibi alaghe mandam o motmaenam behtarin albmo varede bazar mikone

جمعه 27 دی 1392 - 12:41

بعد انتظار دارن جوون پاک بمونه.....طولانی بودن خاسته یه جوون یعنی نزدیک شدن به بیماری اعتیاد

جمعه 27 دی 1392 - 12:44

واقعا باید به همچین هنرمندی افتخار کرد.کسی که هنر و تجربشو به خیلی چیزای دیگه نفروخت امثال احسان غیبی ها کمند اما الان شاهد حضور کسایی در زمینه موسیقی هستیم که برای انتشار البومشون حاضرند هر کاری بکنند احسان غیبی امیدواریم هرچه زودتر البومت منتشر شه تا حرف و حدیثهای بی مورد ....... تمام بشه.

جمعه 27 دی 1392 - 13:25

خیــــــــــــلی خبر خوشحال کننده ای بود . منتظر انتشار این البوم هستیم . مطمعنا استقبال زیادی از این البوم میشه . من که بی صبرانه منتظرم . موفــــــــــق باشی احسان.

جمعه 27 دی 1392 - 17:49

ای بابا حالا گیریم این البوم هم مجوز گرفت و منتشر هم شد خب که چی؟ ته ته ش میخواد 200 تا نسخه ش فروش بره و نهایت 200 نفر هم گوش کنن و بعد از یه هفته هم دیگه اثری ازش باقی نمیمونه.در حالی که ایران منتظر البوم پاروی بی قایق استاد چاوشیه گذاشتن این مطالب در سایت واقعا ارزش سایت موسیقی ما رو پایین میاره

جمعه 27 دی 1392 - 21:17
sadegh

واقعا آدم های بی فرهنگی مثل شماها هستند که هنر رو زیر سوال میبرن.در مقابل شماها فقط سکوت باید کرد سکوت عادت طرفداران احسان غیبی هستش ......خیلی خوب شد که ادمین این سایت نشدید وگرنه جز خاکستر و خس و خاشاک توی این سایت چیزی نمیموند..........

65.49.2.180
شنبه 28 دی 1392 - 16:37
آرشام پارسا

والا من نه منتظر پاریوی بی قایقیم نه منتظر قایق بی پارو
ارزش هر خواننده ای هم جدا از هنرش باید بین طرفداراش گشت و پیدا کرد که مشخصا با شخص شخیص شما به اعتبار چاووشی عزیز هم لطمه وارد می شه
من فکر می کردم طرفدارای چاووشی با اون سبکی که خودش شعر می خونه و اشعارش گاها سنگین هست باید افراد فرهیخته باشند یا انسان های هنر فهم .... ولی الان متوجه شدم یه سری آدم متعصب با چشم و گوش بسته از ایشون طرفداری می کنن که باعث تاسف و تاثر هست

5.236.181.30
شنبه 28 دی 1392 - 19:36
کیوان67

آقای ترابی
با سلام
به عنوان یکی از طرفداران محسن چاوشی که که الان 8 سال طرفدار ایشونم از شما و امثال شما خواهش میکنم با مطرح کردن این گونه صحبت ها و دامن زدن به حواشی جایگاه خواننده عزیزمون رو پایین نیارید.
با تخریب دیگران هیچ کس بالا نمیره.
محسن چاوشی اونقدر بزرگ هست که نیاز به این حرکات غیر حرفه ای نداشته باشه.
لطفا کمی مودب باشید. مطمینا شخص محسن چاوشی هم اینگونه راضی تر هستند.
با تشکر

37.255.37.183
جمعه 27 دی 1392 - 22:18

دوستان بزرگوار من در موسیقی ما
تو رو به قرعان تو رو به حضرت عباس تو رو به ائمه اطهار تو رو به هر چی که قبول دارین کامنتهایه این معلوم الحال طرفدار استاد رو تایید نکنید

اقا مرد به ظاهر حسابی
تو یکم فکر می کنی
البوم احسان 200 تا فروش میره صدا تک من هنوزم کارایه چند سال پیششو با تمام جون دلم گوش میدم
اینا دیگه از کجا اومدن الان با این حرفات استادت بزرگ شده نه حاجی روز بروز منفور تر میشه هیچی هم نیست اون البوم قایق که پارو خواهد داشت
راستی بهشون بگو کنسرت بزاره من بهت قول میدن عین کل بلیطاشو برات بخرم بفرستم فقط تو تنهایی برو برات بخونه

شنبه 28 دی 1392 - 01:14

احسان غیبی حقشه ادامه فعالیت داشته باشه. ما هنوز منتظر شنیدن آثار پر محتوا و شنیدنی احسان هستیم. به یاری خدا به زودی مجوز آلبوم خاطره انگیز داده بشه ..... !!!

شنبه 28 دی 1392 - 01:27

Man az tarafe kh0dam va har kasi k asheqane havadare aghaye gheibie bi parde migam...ajibe k h0narmandi mesle ehsan,chandino chan sal tu entezare gereftane m0javez ro dashte bashe va ba hich shabakeye mahvarei kar nak0ne ama bazam havadarash hasrate albume khatere angiz ro dashte bashan
Ama ye seri az h0narmanda k bazam baraye man m0htaraman,ham dakhele shabake haye mahvarei dide beshan,ham m0javeze ejra,va ham mojaveze album dashte bashan!
Ina enteqad nist,faqat khastare ye kami edalatam.hamin...
Omidvaram vezarate ershad in bar sedaye maro beshnave...

شنبه 28 دی 1392 - 01:44

واقا که بی انصافیه نمیدونم چطوریه هرکس بلند میشه واسه خودش یه آهنگ میخونه اسم خودشو میذاره خواننده نسل جوان خیلی هم سریع آلبوم میده بازار؛ اما یک شخصیت مهم یک خواننده ای اینقد هوادار داره رو اینجوری چند سال واسه یه آلبوم مورد تمسخر قرار بدن. متاسفم واسه ــــ. !

شنبه 28 دی 1392 - 01:50

واقا که بی انصافیه نمیدونم چطوریه هرکس بلند میشه واسه خودش یه آهنگ میخونه اسم خودشو میذاره خواننده نسل جوان خیلی هم سریع آلبوم میده بازار؛ اما یک شخصیت مهم یک خواننده ای اینقد هوادار داره رو اینجوری چند سال واسه یه آلبوم مورد تمسخر قرار بدن. متاسفم واسه ــــ. !

شنبه 28 دی 1392 - 13:23

خدا کنه هر چه زودتر البومش منتشر بشه من که دیگه تحملشو ندارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان غیبی: تنها هدفم فعالیت رسمی در کشورم بوده است | موسیقی ما