برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهنام صفوی:
جشنواره موسیقی فجر فرصت خوبی برای سنجش اجراهای زنده است
موسیقی ما -  بهنام صفوی خواننده پاپ با آهنگ‌هایی از آلبوم‌های قبلی و چند تک آهنگ از تیتراژ سریال‌های تلویزیونی در جشنواره موسیقی فجر حضور دارد. این خواننده 24 بهمن در تهران و 26 بهمن در شیراز به اجرای زنده خواهد پرداخت. بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ درباره حضورش در این جشنواره گفت: تقریبا سومین سال پی در پی است که افتخار اجرا در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر را دارم و فکر می‌کنم این اجرا‌ها فرصت بسیار خوبی است تا ما هم در رویداد جشن موسیقی که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود سهیم شویم.
 
او افزود: هر چند که موسیقی پاپ در بخش رقابتی نیست اما فکر می‌کنم به هر یک از خوانندگان پاپ برای حضور در بخش جنبی پیشنهاد داده شود، آن را بپذیرند.

این خواننده اظهار کرد: اجرای موسیقی برای مردم در جشنواره بسیار لذت بخش است. چون همه خوانندگان موسیقی پاپ این فرصت را داریم که در یک رویداد هنری به نوبت روی صحنه برویم و برنامه اجرا کنیم.

صفوی گفت: در این برنامه ما می‌دانیم که مثلا قبل و بعد از خودمان کدام یک از هنرمندان دیگر موسیقی پاپ روی صحنه رفته و یا می‌روند و همین ممتد بودن برنامه‌ها هم برایمان لذت بخش است.
 
صفوی همچنین اجراهای جشنواره موسیقی فجر را امکان مناسبی برای بالا بردن سطح کنسرت‌ها در کشور دانست و اظهار کرد: در این جشنواره گروه‌های مختلف در کنار هم و در فاصله زمانی کوتاه در دل یک رویداد روی صحنه می‌روند و همین موجب می‌شود کم و کاستی‌های اجراهای زنده در ایران هم مشخص شوند.
 
او درباره قطعاتی که در این برنامه اجرا خواهند کرد، گفت: قصد دارم قطعاتی از آلبوم‌های «آرامش» و «عشق من باش» را اجرا کنم. همچنین چند تک آهنگ و تیتراژ را هم می‌خوانم.
 
بهنام صفوی همراه با گروهش متشکل از انوشیروان بهرامی (سازهای بادی)، ایمان جعفری (ساکسیفون تنور)، حسین شریفی (ترومبون)، رضا آذر‌نژاد (ترومپت)، مهدی فردی (رهبر ارکس‌تر، پیانو و کیبورد اول)، مجید قدیانی (کیبورد و پیانو دوم)، نیمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک)، آیدین نیکومرام (گیتار بیس)، ایمان ذاکری (درامز)، غلامرضا معرف (پرکاشن)، و رضا تاجبخش (گیتار بیس) روی صحنه خواهد رفت.

بهنام صفوی ۲۴ بهمن ماه ساعت 21:30 در سالن همایشهای برج میلاد به روی صحنه می‌رود. این خواننده و گروهش همچنین 26 بهمن ماه در قالب جشنواره فجر به عنوان تنها گروه موسیقی پاپ در «شیراز» به اجرای زنده خواهند پرداخت.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1392 - 11:02

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 13:13

وای بسیار عالی بهنام جان خیییییییییلی برات آرزوی موفقیت دارم ایول به این احساس و فهم و ادب!بسیااااااار عالی باز هم آرزوی سلامتی برای شما را دارم امیدوارم مثل همیشه موفق و پیروز باشی ...
**بهنام صفوی دوستت دارم**

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 15:27

من از طرفدارای سید بهنام هستم.ولی بهنام تاحالا که تیتراژ سریال نخونده؟ راستی آلبوم اولین قرار کی منتشر میشه؟

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 17:25

کاش می تونستم بیام . عیبی نداره ایشالا ... کنسرت بعدی .
خواهشا آلبومو زودتر منتشر کنین . ما قول میدیم کنسرت بعدی رو حتما حتما بیایم .
ما منتظریم ... دوستون داریم . کنسرت خوش بگذره ...

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 17:49

بهترين خواننده ايران با اختلاف چه توي آلبوم و اجراي زنده ٢٤ هم داريم ميريم كنسرت.دوست داريم

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 20:04

با تشکر از جناب صفوی بابت مصاحبه ای که در مورد حضورشون در جشنواره موسیقی انجام دادند و همچنین نظرات مثبت و خوبی که در مورد اجرا و برگزاری این برنامه ها دارند.
با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای ( آهنگساز و خواننده مردمی و خوش صدای کشور : آقای بهنام صفوی ).

جمعه 18 بهمن 1392 - 01:46

حیف خیلیا که حقشون ضایع میشه با وجود خواننده ای مثه شما!همون خیلیایی که کلی وقت گذاشتن و با بی پولی اومدن خودی نشون بدن اما افرادی مثه شماوشهرام شکوهی و حمید عسکری و سیروان خسروی و گروه7وخواجه امیری موسیقیو کردین مافیاو همچنان دارین با پول میتازین.

جمعه 18 بهمن 1392 - 14:46
غریبه

این وصله ها حداقل به بهنام صفوی نمی چسبه. اگه قرار بود اینطوری باشه، الان خیلی مطرح تر از این حرفا بود. ولی داره خالصانه کار می کنه و طرفداراشو دونه دونه با خوب بودنه کاراش به دست میاره

212.71.238.213
جمعه 18 بهمن 1392 - 18:31
بهمن

جناب ادیب آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.اینا اگه فقط با پولشون اومدن بالا انقدر بین مردم محبوب نبودن.همه ی اینا خیلی راحت میتونستن با همین پولی ک دارن میرفتن لس آنجلسو اونجا ن لازم بود هفت خوان رستم برای دادن آلبومو مجاز شدن بگذرونن و ن انقدر محدودیت داشته باشن تو کاارشون.اینا زحمت کشیدن تا ب اینجا رسیدن.پولشونو تو همین راه بدست آوردن.اینا پسرای همین آبو خاک و همین مردمن.اگر تو موسیقی همه چیز ب پول باشه گندش خیلی زودتراز اینا در میومدو خیلی وقت پیش محبوبیتشو مثل فوتبال از دست میداد.

151.242.130.227
جمعه 18 بهمن 1392 - 18:50
پریا

اشتباه گرفتی !!!!!!!

5.237.6.20
جمعه 18 بهمن 1392 - 19:50
ميلي

آقاي اديب اول برو اطلاعات تو از بهنام صفوي كامل كن بعد بيا اينجا نظر بده.بهنام صفوي نيازي به اين حرفا نداره و خودش با هنرش و كاراش مخاطباي خودشو به دست اورده و روز به روزم به اونا اضافه ميشه و يه تب نيست كه بيادو بره.

2.182.132.134
جمعه 18 بهمن 1392 - 19:53
mili

dar zemn faghat chand modat dg sabr kon ta taze befahmi behnam safavi behtarin khanandeye irane baad sz enteshar aalbom avalin gharar

2.182.132.134
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:58
zahra khoshamadi

جناب ادیب خواهشا درست صحبت کنید این طرز صحبت کردن نیست ...هر کسی که به اینجا رسیده به لیاقت و پشتکار خودش بوده ...و آقای صفوی یکی از بهترین خوانندگان هستن همه هم این رو قبول دارن ولی متاسفانه بعضی ها از سره حسادت بر ضد ایشون عمل میکنند!
هرکس بسته به لیاقت خودش!!!

151.244.215.199
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:02
zahra khoshamadi

در ضمن همان طور که دوستای عزیز فرمودن بهنام صفوی با قطعه های عااالی مخاطبای خودشو جذب کرد!و به اندازه ی نصف ایران طرفطار داره و روز به روزم بر طرفطاراش افزوده میشود ....

151.244.215.199
جمعه 18 بهمن 1392 - 19:43

بهنام صفوي از همه نظر عاليه و خودش آهنگساز و تنظيم كننده خوبي و تو كاراشم ثابت كرده و مثل بعضيا نيست كه با هزاز زور و كلك مي خوان خودشونو به مردم بخورونن.به نظر من خيلي اين سايت در حق بهنام كم لطفي ميكنه و اخبار بهنام و كم ميزنه.منتظر آلبوم اولين قرار هستيم.بهنام دوست داريم.

جمعه 18 بهمن 1392 - 19:44

بهنام صفوي از همه نظر عاليه و خودش آهنگساز و تنظيم كننده خوبي و تو كاراشم ثابت كرده و مثل بعضيا نيست كه با هزاز زور و كلك مي خوان خودشونو به مردم بخورونن.به نظر من خيلي اين سايت در حق بهنام كم لطفي ميكنه و اخبار بهنام و كم ميزنه.منتظر آلبوم اولين قرار هستيم.بهنام دوست داريم.

شنبه 19 بهمن 1392 - 21:32

بهنام هم با شخصیته هم خوش صداست
خیلی هم آقاست
حرف نداره سید ما...

یکشنبه 20 بهمن 1392 - 19:51

واااااااااااااااااااای
بهنام عزیز یه دونه است
هییییییییییچ کس بهنام گل خودمون نمیشه بععععععععله
برای اطلاع بعضیااااااا
نمیدونید بدونید
ما طرفداران بهنام تا آخرررررررین نففففففففففففففسمون از ایشون حمایت میکنیییییییم

یکشنبه 20 بهمن 1392 - 21:35

موفق باشی............همیشه دراوج

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره موسیقی فجر فرصت خوبی برای سنجش اجراهای زنده است | موسیقی ما