برنامه یاد بعضی نفرات
 
 سمفوني 17 به زودي منتشر مي شود/ بخش رقابتي جشنواره نقطه قوت آن است
شاهين فرهت در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما خبر داد:
سمفوني 17 به زودي منتشر مي‌شود
موسیقی ما - شاهین فرهت از ساخت سمفونی ۱۷ خود بلافاصله بعداز سمفونی ۱۶ و رونمایی آن خبر داد. شاهین فرهت؛ آهنگسازدر گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: بلافاصله بعداز رونمایی سمفونی ۱۶، ساخت موسیقی سمفونی ۱۷ خود را آغاز کردم و قرار است به زودی آن را منتشر کنم.این آهنگساز همچنین گفت: ساخت سمفونی ۱۷ را تمام کرده‌ام و هم اکنون به دنبال اسپانسر برای انتشار آن هستم. البته سعی دارم آن را به زودی روانه بازار موسیقی کنم اما تا زمانی که اسپانسر مالی پیدا نشود، منتشر نخواهد شد.

وی با اشاره به ساخت اثر دیگری از خود، گفت: البته ضبط کنسرتوی ویلونی را نیز آغاز کرده‌ام که پیش از این نمونه‌ای از آن را با کنسرتوی کلارینت تجربه کرده بودم. با توجه به اینکه در ایران چنین موسیقی‌ای زیاد نیست، به این فکر کردم که می‌تواندعلاوه بر اینکه اثر خوبی است، مورد توجه نیز قرار بگیرد. این اثر تا دوسه ما دیگر به پایان خواهد رسید و امیدوارم تا فصل تابستان روانه بازار موسیقی شود.

فرهت همچنین درخصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر تاکید کرد: جشنواره موسیقی فجر یکی از موثر‌ترین و کارآمد‌ترین رویدادهای سال طی این دو دهه اهخیر بوده است و همیشه تاثیر خوبی بر روی موسیقی و مخاطبان خود داشته است. با توجه به اینکه چنین جشنواره‌ای در ایران کم نظیر است باید مورد توجه قرار بگیرد و فرصتی برای دیده شدن موسیقی در سبک‌های مختلف باشد.

این نوازنده افزود: جشنواره موسیقی فجر تا کنون امتحان خود را پس داده است و پس از سال‌ها توانسته است هم موزیسین‌های جوان را جذب کند و هم حرفه‌ای‌های این عرصه را! خیلی‌ها هم بوده‌اند که از طریق وی‌ترین این جشنواره مطرح شده‌اند و توانسته‌اند خود را مطرح کنند.

شاهین فرهت در پایان صحبتهای خود اضافه کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای دیده و مطرح شدن انواع و اقسام موسیقی از پاپ گرفته تا سنتی و محلی و کلاسیک و...
ضمن اینکه عمده ویژگی خوبی که دارد این است که به شکل روتین هر ساله برگزار می‌شود و می‌توان از سال قبل برای دوره بعدی برنامه ریزی کرد. به این صورت نیست که فقط یک نوع موسیقی در ان بیش از دیگر انواع موسیقی مورد توجه قرار بگیرد. از طرف دیگر مسابقه‌ای برگزار شدن بخش‌های مختلف این جشنواره را می‌توان به فال نیک گرفت چرا که همین که جوانان به دنبال رقابت با یکدیگر هستند فرصتی رامغتنم می‌شمرند تا کارهای جالب توجه انجام دهند و موسیقی خود را ارتقا دهند. در واقع می‌توان گفت که بخش رقابتی جشنواره نقطه قوت آن است.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 12:49

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سمفوني 17 به زودي منتشر مي‌شود | موسیقی ما