برنامه یاد بعضی نفرات
 
صدرالدین حسین‌خانی خبر داد؛
آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» با حضور هنرمندان و مردم رونمایی می‌شود
موسیقی ما - صدرالدین حسین خانی مدیر موسسه ایرانگام و تهیه کننده آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» از تهمورس پورناظری و همایون شجریان از رونمایی این آلبوم با حضور اهالی موسیقی و مردم خبر داد و گفت :«به دلیل پاسخ به علاقه مخاطبان برای حضور در مراسم رونمایی آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان این امکان را فراهم کردیم که تعدادی از علاقه‌مندان در این مراسم حضور یابند.»

تهیه کننده این اثر افزود: «مردم ما به موسیقی و به هنرمندان علاقه دارند و از سوی دیگر هم هنرمندان هم علاقه دارند که با مخاطبان خود ارتباط داشته باشند و با نظرات آنان آشنا شوند. به همین دلیل در آیین رونمایی آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» تعدادی طرفداران و علاقه مندان هم می‌توانند در آیین که در روز ۲۰ اسفند برگزار می‌‌شود، شرکت کنند.»

حسین خانی در ادامه گفت: «برای شرکت در این مراسم تمامی علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.Tamoures.com وپرکردن فرم مربوطه، ثبت نام نمایند، که تعدادی از افراد انتخاب و بلیت‌های شرکت در مراسم را دریافت خواهند کرد.»

به گفته این تهیه کننده علاقه مندان تا روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه، ساعت ۱۷ فرصت دارند که فرم ثبت نام را پرکنند و بلیت‌های شرکت در مراسم را دریافت کنند.

 مراسم رونمایی آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان، همزمان با انتشار آلبوم روز سه شنبه بیستم اسفند ساعت ۱۱ در تالار وحدت برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1392 - 14:30

دیدگاه‌ها

شنبه 17 اسفند 1392 - 16:09

اصلا فرم ِ ثبت ِ نام نداره سایت ! فقط ورود به سایت رو داره و دیگه هیچی ! کجا باید دقیقا ثبت ِ نام کنیم ؟

شنبه 17 اسفند 1392 - 17:14

موسیقی پاپ ایران که حرفی برای گفتن در سطح جهان نداره! مگه سنتی یه کاری انجام بده!(هر چند که تو سلیقه ی شخصیم اصلا" از سبک سنتی خوشم نمیاد)

شنبه 17 اسفند 1392 - 20:39

بنده همان اطلاعات اندكى كه لازم بود را نوشتم و صرفا ثبت نام در سايت كردم . آيا همان كافى است ؟ چگونه از ادامه كار آگاه مى شوم ؟ شما را به خدا راهنمايى ام كنيد .

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 22:26

من ايميل حضور در اين مراسم را دريافت كردم ولى نوشته فوروارد كنيد . خط بعد هم نوشته ساعت ١٠:٣٠ صبح از باجه تالار وحدت شماره صندلى تان را دريافت كنيد ، من فوروارد كردم ولى تكليفم چيه ؟ چه بايد بكنم ؟ من محصلم و نمى تونم ريسك كنم و مدرسه نرم ولى رونمايى هم راهم ندهند . خواهشمندم پيگيرى كنيد . من كه از اين شركت نمى گذرم . واقعا شان همايون پايين آمد . متاسفم . اميدوارم زيبايى آلبوم ز عصبانيتم بكاهد .

چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 21:13

واقعا کار عالی بود و مخصوصا در آهنگ چرا رفتی میراث دار موسیقی ایران صدای خودش رو به رخ می کشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» با حضور هنرمندان و مردم رونمایی می‌شود | موسیقی ما