برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «خاطرات گمشده» در گفتگو با سایت «موسیقی ما»؛
فریدون آسرایی: می خواهیم با تمام قوا روی سن برویم
موسیقی ما – خواننده آلبوم «خاطرات گمشده» که قرار است شامگاه 21 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه برود، در گفتگو با «موسیقی ما»، از برنامه هایش برای این اجرا گفت.

به گزارش «موسیقی ما»، فریدون آسرایی که در تدارک انتشار آلبوم جدید خود نیز هست درباره کنسرت جدیدش به «موسیقی ما» گفت: «دو نوازنده جدید به گروه اضافه شده اند و دو عضو جدید خانم را هم به گروه اضافه کرده ایم که یکی از آنها فلوت می زنند و یکی دیگر از این بانوان محترم هم «بک وکال» را اجرا خواهد کرد. یک نوازنده جدید را هم به گروه اضافه کرده ایم که تار می زند و انشاالله در صدد هماهنگی های لازم هستیم تا این برنامه را با تمام قوا روی صحنه ببریم.»

وی درباره پروسه تولید آلبوم جدیدش نیز توضیح داد:« آلبوم جدید من قرار بود اسفند ماه در بازار بیاید ولی از آنجایی که با بهروز صفاریان در حال همکاری هستیم و این آلبوم قرار است با نظارت مستقیم ایشان تولید و منتشر شود، برخی حساسیت ها باعث شد که این اثر به تعویق بیفتد. ولی پروژه در حال پیشروی است و سعی مان این است که آلبوم در اوایل سال آینده منتشر شود. از سوی دیگر هم بخاطر تب جام جهانی ست و اگر پروژه به اوایل اردیبهشت نرسد قطعا تابستان آنرا به بازار خواهیم فرستاد.»

آسرایی درباره تیم کاری اش در این آلبوم نیز گفت: «آقایان صرافی مهر ، محرم زاده و یک تنظیم کننده دیگر در بخش تنظیم آثار حضور دارند و از بهنام کریمی و چند دوست دیگر ملودی گرفته ایم. این طور نبوده که فقط خودمان زده باشیم و از جوانان مستعد داخلی هم کار گرفته ایم. «غریبه 2» نامی ست که تاکنون برای این آلبوم در نظر گرفته ایم چون همان تیمی هستیم و که آلبوم اول من را تولید کرده ایم.»

این خواننده در انتهای صحبت هایش نیز درباره تجربه حضور در کنسرت – تئاتر «در روزهای آخر اسفند...» و اجرای زنده «اشکان خطیبی» نیز گفت: « خیلی خوب بود. من سالها در خارج از کشور کار کرده ام و موسیقی خارجی شنیده ام. اجرای آقای خطیبی بسیار عالی بود و مجموعه این نمایش، واقعا کارش را خوب انجام داد. به نظرم آقای خطیبی از قابلیت های بالایی برای اجرای زنده برخوردارند.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 11:02

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 01:38

کارای عمو فریدون خیلی ضعیف شده
امیدوارم آلبومشون مثل کارای قبلی نباشه و خوب از آب دربیاد
با آرزوی موفقیت
میلاد عاشق همیشگی استاد خراطها

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 00:31
شهرام

میلاد جان یا سنت نمی رسه به آلبوم اول فریدون اسرائی یا فقط خواستی یه نظر بدی بدون اینکه متوجه حرفت باش. اولا آلبوم اولش سالی که اومد نه سی دی بود نه موبایل و این چیزا. همه نوارشو داشتن و فروش نوارش به شدت بالا بود جوری که دست فروشی ها هم نوارشو می فروختن جاهای شلوغ. آلبوم غریبه استثنایی بود.
اخیرا هم به نظر من خیلی موزیکاش تنظیم بهتر و منظم تر هست. برخی کارهای افت کردش هم به خاطر کارش با صدا و سیماست که همیشه موضوعات خاص و ملودی خاص رو می خوان چون محدودیت دارن از بالا
روند رو به رشد در آلبوم پشت آلبوم دادن نیست گاهی در حفظ اصالته

5.22.113.92
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 15:43

فریدون یکی از بزرگان موسیقی ایران البته در بین نسل جدید و بعد از انقلابه که جایگاه خوب و تثبیت شده ای دارن و کارهاشون جلوتر از موسیقی داخلیه و همونطور که شهرام گفتن بغیر از کارهای صدا و سیماییش که نقطه ی تاریک پرونده کاریش هست و چند کار غیرقابل قبول مثل چقد خوبه,کار ضعیفی نداره و نظر برخی دوستان خیلی به دور از انصاف و سرشار از تعصبه.منتظر البوم جدید ایشون باشید که بنظر کار خوب و ارزشمندی میشه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فریدون آسرایی: می خواهیم با تمام قوا روی سن برویم | موسیقی ما