برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز و در سراسر کشور؛
آلبوم «روبات» با صدای «علی لهراسبی» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم جدید «علی لهراسبی» از صبح امروز در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این اثر «روبات» نام دارد و در ده قطعه به نام های: «شر شر بارون، دوسم نداری، سفر، دیوونه وار، فال، دلهره، دیوار، حالم خوبه، من دیگه خسته شدم، پناه» وارد بازار موسیقی کشور شده است.

در این اثر و در بخش آهنگ‌سازی، چهره‌هایی چون: «مرتضی پاشایی، حمید نصراللهی، پویا حسین خانی، حسین قربان پور، بابک مافی و فواد غفاری» حضور دارند و « امیر ارجینی، مهرزاد امیرخانی، محمد ناهیدی، حدیث دهقان و...» ترانه های این اثر را سروده‌اند.

تنظیم کننده های این اثر نیز عبارتند از: «هومن نامداری، فربد یزدانفر، شهاب اکبری، محمد ناهیدی، معین راهبر، بابک مافی، مهران عباسی و بهروز علیاری.»

رامین بصیرت‌نیا تهیه کننده این آلبوم است و «روبات» پس از «تصمیم»، جدیدترین اثر این خواننده در بازار موسیقی کشور به حساب می‌آید.

از تمام دوستداران موسیقی تقاضا می شود جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 12:52

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:09

یه آلبوم معمولی

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:40
نصیر

معمولی و ضعیف تر از تصمیم... ترانه ها واقعا ضعیف بود
تعجب مبکنم کسی که تجربه موفقی با روزبه بمانی و مونا برزویی داره چه جوری حاضر میشه این ترانه های ضعیف رو بخونه ( البته به غیر از 7 و 9)
ای کاش حداقل با محسن یگانه کار میکرد من که ترانه های محسن یگانه رو به مهرزاد امیرخانی ترجیح میدم
به امید روزهای بهتر برای علی لهراسبی عزیز

37.128.247.173
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 00:45
ایلیا صداقتی

من فک میکنم معمولی یه خورده واسه این آلبوم زیادیه. اصلا انتظار نداشتم کسی که آلبوم به خوبی تصمیم داده چنین آلبومی بده همه آلبوم به یه ترک راهرو آلبوم قبل نمیرسه فقط ترک اول شرشر بارون شنیدنیه.تو ترک 4 دیونه وار خیلی تنظیم بده با همه احترامی که واسه شهاب اکبری قائلم .صدای لهراسبی اینقد بالاست که تبدیل به جیغ شده چندان هم صدای آهنگی به گوش نمیرسه.

2.187.28.190
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 01:35
میلاد جنتی عطایی(طرفدار 2آتیشه مجید خراطها)

اصلا خوب نبود
همه ی کارها ضعیف!!!!!!!!!

5.222.243.117
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:51
سلاله

کسانی که میگن آلبوم ضعیف بوده یاطرفدار کسایی هستن که امسال اسمشون توآلبوم نیست یابا عوامل این آلبوم مشکل دارن
واقعا انصافم خوب چیزیه.

46.225.0.136
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 21:17
امین جدیدی

جای مونا برزویی.روزبه.محسن یگانه حدیث دهقان خیلی خالیه...... و حتی شادمهر
هر خواننده ای باید به ترانه سرا و تنظیم کننده خاص کار کنه
به نظر من یه خواننده باید 20 تا اهنگ بخونه 30 نفر نظر بدن تا 8 تاش توی البوم قرار بده
ولی در کل با این که معمولی بود.ممنونم از علی
علی پسر خوبیه

37.220.14.165
پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 13:49
حمیدرضا

البوم نبود که مقوا بود انصافا این البوم 2 تا اهنگ قابل گوش کردن داره
جای بزرگان ترانه سرایی مثل روزبه خانوم برزویی زهرا عاملی خالیه

65.49.68.186
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:10

پس چرا محسن یگانه تو البوم حضور ندارد

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:47
mahnush

ببخشید آقا محمد حسین مگه قرار بود محسن یگانه تو آلبوم حضور داشته باشه؟اگه میشه جواب سوالمو بدید ممنونتون میشم؟

2.190.21.17
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:38
Ahmad Reza

بله قرار بود باشه ...
ولی الان نیست...
شما اگه نگاهی به پست تیزر آلبوم بندازین حتی اسم یگانه هم هست..

5.234.79.111
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:55
الناز

مهنوش جان بنده خودم به شخصه الآن شبیه یک علامت سوال شدم که چرا محسن یگانه به طور ناگهانی حضورش تو این آلبوم حذف شد.تا آخرین روز های قبل از انتشار آلبوم تمام خبرگزاری های معتبر خبر قطعی از حضور یگانه تو این آلبوم دادن.این در حالی بود که خود لهراسبی هم قبلا در بسیاری از مصاحبه هایش اعلام کرده بود که با یگانه و پاشایی در آلبوم جدیدش همکاری داره.اما اینکه چرا یهو این اتفاق افتاد باید داستان خاصی داشته باشه.مثل اتفاق عجیب عوض شدن اسم آلبوم که درست قبل از انتشار آلبوم!!!این خبر قطعی هم که تا چند روز پیش مدام از خبرگزاری های معتبر در حال پخش بود٬نیفتاد و ایشون در آلبوم حضور ندارن.
از موسیقی ما درخواست میکنم پیگیر اینکه چرا یهو اینجوری شد باشه و یک گزارش تهیه کنن و یا یک مصاحبه با علی لهراسبی انجام بدن تا این موضوع رو یه شفاف سازی بکنن ومانع سواستفاده برخی افراد تنگ نظر باشه.
(راستی این رو هم بگم که کملا مطمئن بودم و منتظر بودم امثال نوید ترابی بیان یه اونجور کامنتی رو بذارن.من که اصلا تعجب نکردم و جوابش رو هم نمیدم.چون نوید ارزش بحث کردن نداره.)
ممنون از موسیقی ما.

151.238.33.179
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:36
Khaab Abad

خانم مهنوش تو آخرين خبر مربوط به اين آلبوم گفته شده بود كه حضور داره و خود لهراسبى گفته بود شايد دوصدائه بخونن كه حالا با اون همه تكرار اين حرف حضور نداره مسئله اى هم نيست

188.118.106.144
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:24
محمدحسین

بله ظاهرا سه تا کا محسن یگانه انجام داده که در البوم نیست

87.119.220.164
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:33
Arses

شاید بنابه دلایلی کارای که یگانه انجام داده توی البوم قرار داده نشده .. مثه اسم البوم که یهو عوض شد

به هوادارانش تبریک میگم ... امیدوارم هواداراش خوششون بیاد ..

ولی من به عنوان کسی که کارای علی لهراسبی رو دنبال میکنه و اکثر کارای لهراسبی رو دوست دارم انتظار بیشتری از علی لهراسبی داشتم

185.26.182.33
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:10

Ilove You Ali مثل همیشه عاشقانه وزیبا

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:14

وای فوق العاده آلبوم زیبایی هستش ...مخصوصا ترک های شرشر بارون و دیوار . . . بهترین آلبوم سال میشه

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:46
Shayan Aghabarary

احتمالا به رای ها تو سایت توجه نکردین
ایشالا این آلبوم جزو 5 آلبوم برتر سال باشه

172.245.12.14
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:30
sepehr

مگر اینکه مهدی یراحی و فرزاد فرزین آلبوم نداده باشن که این بهترین آلبوم سال شه!!
با احترام به علی لهراسبی که خیلی خوشم میاد از آهنگاش! ولی این آلبوم از نظر ترانه و موزیک ضعیف تر از قبلیاست.

2.177.192.163
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:31

مبارک باشه.
فقط یه چیزی پس حضور آقای نابغه چی شد؟!تا همین چندروز پیش که گفتن هست ایشون تو آلبوم؟!

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:03
هادی

پارسا جان مهم نیست کی حضور داره وکی نداره
آلبومو گوش بده حرف نداره واقعا.
دست همه عوامل عزیز این مجموعه درد نکنه.

46.224.212.49
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:13
ali ghasemi

واقعا البوم زیبایی بود .من که طرفدارایشون نیستم میگم بی شک البوم برترساله.

5.52.71.28
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:36

قطعا با حضور یگانه آلبوم بهتر هم میشد.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:00
Shima Farhang

هه شوخیه جالبی بود ! حالا باز اگه می گفتی بهروز صفاریان باز یه چیزی !
اما آلبوم آلبومه بسیار زیبا و خوبیه

91.99.151.224
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:19
الناز

شیما فرهنگ عزیز چرا اینقدر تعصبی برخورد میکنی؟!چرا با تمسخر حرف میزنی؟!چی شوخیه جالبی بود؟!کار با محسن یگانه کم چیزی نیست دوست من.الآن هم اگه میبینی این سوال زیاد پرسیده شده٬به این دلیله که تا همین چند روز پیش همونطور که گفتم تمام خبرگذاری های معتبر موسیقی از همکاری یگانه و پاشایی در این آلبوم یاد میکردن.اگر ندیدید میتونید تو همین صفحه اصلی همین سایت این خبر رو مشاهده کنید.تو تمام سایت ها این رو گفتن.خود آقای لهراسبی هم هر بار که مصاحبه میکردن همکاری با این دو نفر رو ذکر میکردن.خصوصا این اواخر من هر مصاحبه ای از ایشون خوندم همینطور بود.
خب طبیعی هست که بعد از اینهمه تکرار این خبر وقتی آلبوم منتشر میشه و اسمی از یگانه در آلبوم مشاهده نمیشه٬اکثر مخاطبان پیگیر موسیقی این سوال براشون به وجود میاد که پس چی شد این همکاری؟!؟!!!!!!!؟درست مثل خود من!تازه اگه فراموش نکرده باشید آقای لهراسبی خیلی وقت پیش گفته بودن حتی ممکنه یک کار دو صدائه با یگانه بخونن.مصاحبشون تو همین سایت هست.میتونید مطالعه بفرمایید.
آقا پارسا هم گفته که با حضور آقای یگانه آلبوم بهتر هـــــــــــــــــــم میشد.یعنی آلبوم خوبه اگه ایشون بود شاید بهتر ازین هم میشد.تبریک هم که گفتن بهتون.
منم میگم احساس میکنم اگه یگانه تو آلبوم بود حتما فروش بیشتری داشت آلبوم.چون مخاطبان ایشون هم این آلبوم هم تهیه میکردند.طرفدارای مشترک هم زیاد دارن این دو نفر.مطمئن باشد بی تاثیر نبود این حضور.
امیدوارم منظور منو به خوبی متوجه شده باشین و متعصبانه برخورد نکنین.
در هر صورت برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم آلبومشون فروش خوبی داشته باشه.

151.238.33.179
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 01:57
سمیرا

دوستان بی خیال. من هم خیلی تعجب کردم که محسن یگانه توی آلبوم نیست ، اما مهم نیست ، حتما نخواستن آلبومشون تحت تاثیر اسمای بزرگ باشه وگرنه قطعا خودشونم اذعان دارن که باعث افتخاره همکاری با همچین هنرمند محبوبی.والا به خدا!
به هر حال به آقای لهراسبی هم خسته نباشید و تبریک می گم بابت انتشار آلبومشون...

176.31.46.171
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 01:56
انوشیروان

لهراسبی فرد بزرگی تو موسیقی پاپ تیتراژی محسوب میشد و معروف و محبوبه ولی یادمون نره با دو آهنگ پیله پرواز ، دلنوازان و فاصله ها مطرح شد که دو تاشون دست پخت محسن یگانه بودند.اگر باهوش بود تو این آلبوم حداقل یک کار از محسن میگرفت.البته باید در نظر داشت که سر محسن مشخصا شلوغه و احتمال داره محسن وقت نداشته

151.245.68.159
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:47

عرض ادب خدمت همه..تبریک میگم به علی لهراسبی و دوستدارانش امیدوارم موفق باشه...بنظر بنده این البوم در کل نسبت به امپراطور(مهدی یراحی) و یک لحظه عاشق شو(حامی) و یه حالی دارم این روزا(قرائی منش) ضعیف تر بود و فاصله داشت ولی از البوم حمید عسکری و فرزاد فرزین بهتر بود...اسم البوم روبات یا ربات؟؟کدوم کارو شادمهر ساخته؟ کار پناه از همه بهتر بود دم هومن نامداری گرم..کار دیوار بابک مافی هم خوب بود ولی بنظرم کارهایی که مرتضی پاشایی اهنگسازی کرده با سبک موزیک و اجرای خودش تفاوت داشت و ضعیفتر بود از کارهایی که خودش میخونه البته چون تنظیم ها متعلق به افراد دیگه بود اینجوری شده..امیدوارم حال پاشایی بهتر بشه و لهراسبی هم نتیجه خوبی از این البوم بدست بیاره..با تشکر از موسیقی ما

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:49

ملودیا در حد علی لهراسبی نبود.همچنین تنظیم ها و ترانه ها.
تنظیم کاملا معمولی ، ملودیا فوق العاده ضعیف.
واقعا بیشتر از این آلیوم انتظار داشتم.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:50

سلام دوستان
قطعه سفر و با آهنگ و تنظیم شادمهر عقیلی هست که به نام محمد ناهیدی دوستشون توی آلبوم اومده

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 00:23
این دو ستاره *شادمهر عقیلی . علی کریمی*

قطعه سفر اگه تنظیم استاد شادمهر کبیر بود قطعا یا به نام خود استاد ارایه میشد یا با خط تیره - - - تو کاورها مشخص میشد نه به نام محمد ناهیدی ! (عین قطعات البوم تصمیم...به کاورهای آلبوم تصمیم مراجعه کن) عزیزم ظاهرا شما هنوز با کاربرد این علامت - - - تو موسیقی ایران آشنا نیستی !

217.219.222.116
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 19:34
احمدرضا

نه ایشون راست میگن اهنگسازی سفر که 100% ماله شادمهر تنظیمش رو نمیدونم :-؟

151.246.22.183
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:00

چرا محسن یگانه حضور ندراه تو این البوم !!! و قرار بود دو صدایی بخونی با محسن یگانه :((
و چرا مرتضی پاشایی تنظیم نکرده فقط اهنگسازی کرده :((
و عدم حضور روزبه بمانی بهروزصفاراین مهدی یراحی وعلی رضا افکاری

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:01

وای دمت گرم علی لهراسبی عاااااااالی بود آلبومت داداش
واقعا حرف نداره
شرشربارون/دیوار ودلهره از بقیش زیباترن.
دست مرتضی پاشایی درد نکنه واقعا مرتضی پاشایی/مهران عباسی ومهرزاد امیرخانی عااااااااالی هستن.
این تراکاشون عالی بود به اضافه دیوار.
بهترین آلبوم علی لهراسبیخ بنظرم.
حرف نداره.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:06

به نظر من که آلبوم قبلی ( تصمیم ) خیلی بهتر از این آلبوم بود.
شرشر بارون،دوسم نداری،دلهره و حالم خوبه به نظرم از بقیه ترک ها بهتر بودن.
سه شنبه منتظر آلبوم امین حبیبی باشین و ببینین چه کولاکی در راهه.
عاشق امین حبیبی هستم و با توجه به سابقه امین حبیبی شک ندارم
یکی از بهترین های امسال خواهد شد.فقط خوهشا کسایی که میتونن آلبوم رو خریداری کنن.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:28
امیرحسین فخری

بله... آلبوم وقتی به تو فکر می کنم... پس فردا یعنی 3 شنبه در بازار ... منتظر باشید ...

151.240.62.249
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:07

دوستان اهنگسازی و تنظیم قطعه سفر کاره عالیجناب پاپ شادمهر عقیلی هست.لطفا اطلاع رسانی کنید

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:14
pooch

حالا انگار چه گلی به سر این تراک زده شده که شما نگرانین که حق عالیجنابتون خورده شده
از علی لهراسبی انتظار بیشتری داشتم، ملودیها و ترانه های آلبوم خیلی معمولی و متوسط بود
اما هنوزم علی لهراسبی رو زیاد دوس دارم، امیدوارم که آلبوم روبات رو دوستان دیگه دوست داشته باشن

109.125.170.40
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:30
علی اکبر

انصافا ضعیف ترین قطعه آلبوم (سفر)بود.
اصلا صداش فالش میشد

151.241.166.135
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:20

خیلی البوم خوب و زیبایی بود با وجود اینکه نسبت به البوم های قبلی 14 و تصمیم کم ستاره تر بود اما باز کارهای قوی توش هست که مخاطب از شنیدنش لذت می بره

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:29

من به عنوان یکی از طرفداری وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی پخش این البوم زیبارو به تمامی هوادارای علی لهراسبی عزیز تبریک میگم و از همه خواهش میکنم برای حمایت از هنرمندای خوب کشورمون البوم هارو اورجینال بخرن .....از سایت موزیک ما هم در خواست دارم که اهنگ روانیتم از وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی رو که امروز پخش شده تو سایت قرار بدین ممنون از همه بای.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:29

پس محسن چی شد ؟؟؟
تو این آلبوم که گفتید هست ولی نبود . نکنه تو آلبوم مهرداد مهدیارم نباشه و الکی گفته باشید ؟؟
قطعا این آلبوم با حضور یگانه بهتر و عالی تر میشد .

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:36

آلبوم خیلی خوبی بوووود. هرکی خوشش نمیاد گوش نده!!!!!!!!!!!plz

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:01

آهنگ سفر ساخته ی شادمهر عقیلی هست
که مدتها پیش قرار بود تو آلبوم طرفدار باشه
و به علی لهراسبی واگذار شد ...

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:17

بهترین البوم سال...!

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:33

عالییییییییییییی بود.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:35

عااااااااااااااااااااااااااااااااالـــــــــــــــــــــــی و زیبا
چه صدای لطیف و مخملی و بااحساســـــــــی
به به

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:37

چیز خاصی نداشت...
دوس دارم پیشرفت کنه ولی همش درجا میزنه

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:42

فکر نکنم دیگه بتونه آلبوم مثل 14 بده بیرون
باید یخورده رو کار کردن دوباره با بهروز صفاریان فکر کنی علی جان

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:49

در حد علی لهراسبی آلبوم خوبی بود دیگه بیشتر از این نمیشه ازش انتظار داشت..

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:18
pooch

نه بابا؟ نمیری یه وقت با این حرف زدنت یه وقت
علی لهراسبی از بهترینهای ایرانه، نمیدونی بدون دوست عزیز

109.125.170.40
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:25
razieh heyd

این چه حرفی بود ک زدی؟؟؟؟؟؟؟؟
از آلبوم بقیه خواننده ها ک بهتر بود.

2.178.239.220
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 15:53

تبریک میگم به علی لهراسبی عزیز که البوم خوبی داده بیرون.و تنظیم واهنگسازی اقایان ناهیدی و حسین قربان پور و شهاب اکبری و فواد غفاری به نظر من خیلی عالی بودن و کارای مرتضی پاشایی هم خوب بود ولی انتظار بیشتر بود از مرتضی پاشایی.و کارایه مهران عباسی و بابک مافی مثل کارایه قبلی معمولی بودن به خصوص تنظیمشون.
موفق باشید

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 16:21

قرار بود محسن یگانه هم باشه که!

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 16:21

همش رو گوش کردم. تو این البوم این نکته واسم جالب بود که آهنگای قشنگی توش بود ولی توسط خواننده بسیار ضعیف اجرا شدن.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:22
سارا

یعنی چی بسیار ضعیف اجرا شده بودن ؟؟؟؟
میشه بیشتر توضیح بدین ؟؟

2.178.248.2
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 03:12
محبوبه

اتفاقا اجرای آقای لهراسبی توو تمامی قطعات فوق العاده و سرشار از احساس هستش.

37.254.86.49
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 16:38

عاااااااااااااااالـــی بود.مثــــــــــه همیشه.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 16:39

پس چرا اسم اقای یگانه نیست ؟؟؟ مگه قبلش این همه نمیگفتن قراره تو این البوم با اقای یگانه همکاری داشته باشن ؟؟لطفا شفاف سازی کنید

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 16:59

فکر کنم علی لهراسبی هم به حرف من رسید که محسن یگانه رو در البوم قرار نداد و متوجه شد که یگانه برای دیگران و درواقع غیراز خودش یا نمیتونه درست اهنگسازی کنه و ترانه بگه یا نمیخواد این کاررو بکنه .البته کاش مرتضی پاشایی هم در این البوم حضور نداشت تا البوم ضربه نمیخورد.نکته ی دیگه که امیدوارم به البوم ضربه نزده باشه اینه که چرا افرادی مانند بابک مافی و محمد ناهیدی و حمید نصرالهی که هیچ تخصصی در ترانه سرایی ندارن باید برای این البوم ترانه بگن؟ یعنی هیچ کس دیگری به غیر از این افراد نبود که بتونه ترانه بگه؟ خب به جاش از همین امیر ارجینی ترانه میگرفتی اقای لهراسبی که ترانه سرای خیلی خوبی هم هست.من صدای علی لهراسبی رو دوست دارم و ایشوم صدای زیبایی داره و البومهای 14 و تصمیم ایشون هم زیبا بود ولی شک دارم این البوم بتونه البوم خوبی باشه.البته هنوز گوش نکردم و امروز گوش میکنم و نظرات گوهربار خویش را نسبت به این البوم بهتون عرض خواهم کرد.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:53
امین عصار

نظرات گوهربار؟:)))خخخخخخ,مگه تو جز تخریب چیز دیگه ای هم بلدی؟ با این که متخصص تخریبی ولی یک نفر هست عمرا" بتونی تخریبش کنی:انریکه سلطان پاپ لاتین

2.180.131.183
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:54
mahnush

آره علی لهراسبی به حرف شما رسید که نباید با نابغه ای مثل محسن یگانه کار کنه و با استاد چاووشی کار کنه .خب یه دفعه در مورد ترانه سراها آلبوم هم میگفتی آقای ارجینی تمام ترانه هاشو بگه که دیگه به آلبوم صدمه نخوره منتظر آلبوم استادت هستیم تا ببینیم میتونه آلبوم خوبی تو سال 93 باشه یا نه؟از الان آلبومو گوش نکرده نظراتت گرانبهاتو دادی که آلبوم ضعیفه و با آهنگسازی مرتضی پاشایی آلبوم لطمه خورده بعد از گوش کردن آلبوم میخوای نظر بدی دیگه چی باید بگی نمیدونم ؟حتما میای میگی آلبوم ضعیف بود و خوشم نیومد از اینجور حرفهای تکراری!موسیقی ما تایید کن خواهشا

2.190.21.17
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:33
محسن رودباری

محسن چاووشی در روزه 31 اسفند در برج میلاد کنسرت دارد
آخه داری چیه آقای چاوشی با یگانه مقایسه کنی
آهنگ سکوت = هر سال آلبوم دادن آقای چاوشی
خداییش من هیچ موقع بی احترمی نکردم. ولی کلا هچ چیزی به نام منطق تو وجودت نیست

5.52.189.95
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:51
حنانه

اتفاقا کارای مرتضی پاشایی رو گوش کن میبینی که از همه تراک ها قشنگترن.
شما با مرتضی پاشایی مشکل داری که تواین مدت کوتاه به این موفقیت ومحبوبیت دست پیدا کرده.
وگرنه آلبومو گوش نداده از ضربه خوردن حرفی نمیزدی.
آهنگسازیای پاشایی حرف نداشت تواین آلبوم گوش کن بعد بگو.
نمیدونم پاشایی چرااینقدر حسود داره؟؟؟
لهراسبی صلاح خودشو بهتر میدونه که کاراشو به کی بسپاره.

46.225.92.133
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:52
amirchavoshi68

نوید جان . خداییش و بدون اغراق تا حالا بیشتر نظراتتو توی پستها قبول داشتم و دارم. یگانه هیچ وقت کارهای خوبشو نمیده به بقیه و کاراش واسه خوانندهای دیگه خیلی معمولیه. به نظرم کار سلطان درسته که کاراشو خودش میخونه . من که عاشق ترانه بخون امشب هستم..

2.190.211.252
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:50
طرفدار نوید ترابی استاد منطق

پیرو نظرات زیبا و کارشناسی دوست عزیزم نوید بزرگ میخواستم فرمایش ایشون رو تکمیل کنم و بگم مهمترین دلیل موفقیت این البوم نبود محسن چاووشی تو بخش آهنگسازی بود ...........

2.190.95.164
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 22:00
amir

کاش پاشایی نبود کاش مافی نبود کاش نصراللهی نبود ناهیدی نبود.. هیچکی کارشو بلد نیست و لابد فقط محسن چاوشی و شاعراش بلدن نه؟! شرط میبندم چاوشی سی دی خالی هم بده بیرون شماها میگین بهترین آلبوم ساله!
راستی تا جایی که ما میدونیم محمد ناهیدی ترانه سرا نیست، تنظیم کنندست! البته میگن شادمهر تنظیم میکنه به اسم ناهیدی میزنه، ولی خب هرچی باشه ترانه سرا نیست!

188.245.19.90
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 22:30
Ahmad Reza

واقعا این اعتماد به نفست من رو کشته هاهاهاها .. (فکر کنم علی لهراسبی هم به حرف من رسید که محسن یگانه رو در البوم قرار نداد و متوجه شد که یگانه برای دیگران و درواقع غیراز خودش یا نمیتونه درست اهنگسازی کنه و ترانه بگه یا نمیخواد این کاررو بکنه )
شما آلبوم 14 رو برو گوش بده بعد بیا راجع به نابغه حرف بزن...
گفتی گوش دادم ولی خب من شک دارم...حتما سوادت کمه...

5.234.79.111
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 01:28
Khaab Abad

آقاى امير چاووشى اينكه يگانه تا حالا كار شاهكارى براى كسى غير از خودش نساخته تا حدى ( تا حدى نه كاملا) درسته ولى شما لطفا روى ديگر قضيه رو ببينيد كه يكى از بهترين آهنگاى على لهراسبى آهنگ دلنوازانه كه يگانه ساخته دلنوازان بدون شك جزء پنج آهنگ برتر لهراسبيه خواهشا اين تعصبتونو بذاريد كنار

188.118.106.144
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 02:02
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

خودتون هم میدونید که این البوم ضعیفتریم البومیه که تا به حال علی لهراسبی منتشر کرده و از بس این البوم هیچی نداره ادم مجبوره بهترین ترک البوم رو دیوونه وار و سفر قرار بده که حتی این 2 ترک هم در بهترین حالت خودشون ترکهای بسیار معمولی هستن.در ضمن اقا امین انریکه در مقابل بزرگان موسیقی دنیا اصلا حرفی برای گفتن نداره.

2.147.111.8
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 08:12
امین عصار

میدونم خواننده های خیلی بزرگتر از انریکه هم هستن! با این وجود انریکه اونقدر بزرگ هست که نتونی تخریبش کنی:) تو عمرش هیچ کاری رو که کاور نکرده هیچ! تازه کسانی که خواستن کاراشو کاور کنن(چون حتی کاور کردن کاراش هم کار مشکلیه) نتونستن به خوبی این کارو انجام بدن!

2.180.18.194
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 21:22
محسن

دوست عزیز،اینکه میگی محسن یگانه برای دیگران فقط کارای معمولی می سازه،محسن یگانه با اینکه خیلی آهنگای خوبی داره،اما بازم آهنگای فوق العاده ای برای علی لهراسبی ساخته
حتی «سکوت» که قرار بود علی لهراسبی اون رو بخونه،آلبوم 14 که یادتون هست؟ سه ترک اول «دلنوازان» با آهنگسازی و بک وکال محسن یگانه،«دلواپسی» که شعر و موسیقیش کار یگانه ست،«سزامه» که توی کنسرت هم با هم اجراش کردن،حتی محسن یگانه اونجا شعر خودش رو از روی کاغذ خونده!،ترک6 «چشامو بستم»
حتی توی آلبوم تصمیم همکاریشون به چشم اومد
چیزی به محسن یگانه نگید لطفا!

5.233.127.116
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:08

البته قابل ذکر هست "پویا حسین خانی" ترانه سرای قطعه " سفر " هستش با آهنگسازی " شادمهرعقیلی " و تنظیم "محمد ناهیدی"
نکته خیلی مهم راجع به این آلبوم اینه که نشون داد ما در سال 2014 هنوز هم در طراحی کاور 100 سال عقبیم و در اشتباه تایپی 200 سال عقب تریم ...

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:14

فوق العاده
زیبا
خاص
با فضای کاملا حسی و عاشقانه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
علی عزیز
فوق العاده بود
همون طور که انتظارشو می رفت :)))))))))))
^_^

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:39

قطعه چهار تنظیم شهاب عالی بود

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:58

از طرف تمام طرفدارهای بابک جهانبخش انتشار این آلبومو تبریک میگم به تمام طرفدارهای علی لهراسبی هنوز آلبوم گوش نکردم ولی مطمئنا آلبوم خوبی خواهد بود امیدوارم لذت ببرید از آلبوم خواننده مورد علاقتون.

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 03:18
محبوبه

ممنونم عزیزم. :)

37.254.86.49
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:09

ببخشید خارج از موضوع کامنت میزارم
اقای چاوشی خواهشا یه مصاحبه کنید و بگید چی شد البوم؟؟؟
موسیقی ما ازتون انتظار دارم کارای البوم رو دنبال کنید...
تشکر

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 14:29
قیماخ

علاوه بر اینکه خارج از موضوعات کامنت میذاری توی صفحات پر بیننده کامنت میذاری اونم چندبار...
همچنین چشمات احتمالا ضعیفه... من چندبار به جنابعالی توضیح دادم تو این مورد اما شما فکر میکنی چشمای ممیزی نظرات موسیقی ما ضعیفه و یا احتمالا فکر میکنی کسی حتما این خبر رو به گوش خبرنگارا میرسونه... همچنین فکر میکنی ایشون مصاحبه میکنه و یا احتمالا میذاره کسی از روند پروژه مطلع بشه!!
برو اصلاح کن خودتو عمو...

151.247.68.163
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:37

تبریک به علی لهراسبی و طرفدارانش... آلبوم خوبی بود... مخصوصن شر شر بارون... ولی علی لهراسبی باید پیشرفت بیشتری داشته باشه تو کاراش... شادمهر اسطوره موسیقی ایرانه و همه قبولش دارن ولی چرا در شرایطی که یغما گلرویی برای ش. ن و همینطور آهنگ جدید سیاسی شادمهر و آقای صدا ترانه میگن و خیلی راحت واسه محسن چاوشی و رضا یزدانی هم ترانه میگه و کسی هم باهاش کاری نداره ،‌ شادمهر عزیز نباید اسمش برده شه ؟؟؟؟!!!! موسیقی ما لطفن آهنگ زیبای صبح سپید علی اصحابی رو هم تو سایت قرار بده...
کمتر از 2 روز تا بهترین آلبوم سال 92 ....
طلوع دوباره خورشید موسیقی ایران با وقتی به تو فکر می کنم صبح پس فردا ....
لطفن همگی اورجینال بخرید...
ممنون از همه

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:49

علی لهراسبی بعید هست در کل این آلبوم خیلی ضعیف هست یعنی فقط بدرده این می خوره که به صورت تک آهنگ بده و کاره اشتباهی کرد این آهنگ ها را به صورت آلبوم داد

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:55
سلاله

واقعا برای لمثال شما که فقط قصدتون تخریبه متاسفم

46.225.0.136
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:07

از طرف هواداران حمید عسکری به هوادارای گل علی لهراسبی تبریک میگم و واسشون آرزوی موفقیت میکنم.

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 03:16
محبوبه

ممنونم آقا مهدی. منم از طرف هوادارای علی لهراسبی واسه حمید عسگری و هوادارای گلش آرزوی موفقیت میکنم. :)

37.254.86.49
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:40

آقا محمد خیلی ببخشید این آلبومایی که مثال زدی باز چی بودن که این آلبوم ازش بهتر نباشه به نظر من یه آلبوم فوق العاده بود اتفاقا آهنگسازی مرتضی خیلی آهنگارو قشنگ کرده خصوصا شعرای مهرزاد امیرخانی و یه چیز دیگه آهنگ بهروز علیاری و 2 تا آهنگ مهران عباسی از همه آهنگا بهتر بود و آلبوم های حمید عسکری و فرزاد فرزین کل این آلبومای حامی و قرائی منشو مهدی یراحی رو میخرید چی میگی واسه خودت

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:46

آلبوم خوبی بود نسبتا آهنگسازی و ترانه ها خوب بود تنظیم های قشنگی داشت و تو ذوق نمیزد ولی من با اینکه مرتضی پاشایی رو خیلی دوس دارم و انشاالله سلامتیشونو بدست بیارن ولی ملودی های آقلی پاشایی تو این آلبوم یکنواخت شده بود یعنی آگه کسی کاور آلبو نگاه نکنه کاملا میفهمه کدوم کارا ماله پاشایی هست و خیلی به هم شبیه هست کاراش و این یه ضعفه واسه آلبوم...

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:52

واقعا آلبوم حرف نداشت.
دست همشون درد نکنه.
برخلاف حرف عنودان تنگ نظر ملودیای مرتضی پاشایی حرف نداشت.
واقعا تراک 1و6 و 8 عالی بودن دیوارم فوق العاده بود.
خداقوت.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:04

نظراتو خوندم،باید قبول کنیم که نسبت به آلبوم قبلی ضعیفتر بود،از تصمیم ضعیفتر بود،کو راهرو،کو راه شمالی،کو عطر نرگس،کجاست ترکی به قدرت ترک کوه،عذاب دوست داشتن و....
لازم به ذکره،تیم مرتضی پاشایی و مهرزاد امیرخانی اوج های خوبی داشته(مثل یکی هست،به گوشِت میرسه روزی...)ولی خطا هم زیاد داشته،نشون به اون نشون که مرتضی پاشایی یه آلبوم به اسم گل بیتا داشت و کلی بعدش کار داد تا که یکی شد "یکی هست"،منظورم اینه تیم پر خطاییه..
ترک آخر هم که امید داشتم با حدیث دهقان خوب بشه که ملودی خیلی سخت بود حرف کمی داشت برای گفتن
در نهایت از لهراسبی بیشتر انتظار داشتم و یه به حوصلی از جانب علی لهراسبی تو این آلبوم دیدم و لهراسبی آلبوم 14 رو بیشتر دوست داشتم،با ترک دیوار با ترانه ای از امیر ارجینی بیشتر از همه ارتباط برقرار کردم(قرار بود نام آلبوم هم بشه)
هنوزم تو رو دوست دارم ولی،جدایی واسه هردومون بهتره
جوونیتو پای کسی سر نکن،که تصمیم داره ازت بگذره...

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:06

واقعا هیچی نداشت این آلبوم خیلی ضعیف بود!
فقط همون کاری که برا شادمهر بوده ملودیش متفاوت و خوب بود که اونم خیلی ضعیف اجرا کرده!
شاید اون دوتا تنظیم مهران عباسی شنیده شه،همین!

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:11

با سلام. خدا شاهده اول اومدم کاور رو نگاه کردم, اسم محسن رو ندیدم خیلی ناراحت شدم در حدی که دو دلم البوم رو حتی گوش بدم.در جواب به برادران منتقد که اسم طرفدار کس دیگه ای رو هم یدک میکشن باید بگم ,خیلیها خیلی از البومهارو فقط به خاطر این که محسن(یگانه) توش هست میخرن و گوش میدن حالا ایشون دم از ضربه خوردن میزنن,واقعا عجیبه که طرفدار یک شخص روشن فکر همین جوری بدون فکر کردن صحبت میکنه.یا از این به بعد فکر کن بعد حرف بزن که(زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد)یا حداقل اسم طرفدار رو از رو خودت بردار چون این جوری فقط وفقط اسم محسن چاوشی رو بد میکنی. با تشکر

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:27

یک سوال دارمممممممممم : برای خرید البوم از اینترنت بصورت قانونی بهترین سایت کدوم سایته

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 01:06
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:32

من به عنوان شاید یکی از قدیمی ترین و پر و پاقرص ترین طرفدارای علی لهراسبی میگم که من اصلا این آلبومو دوست ندارم
مخصوصا مخصوصا مخصوصا اوج ترک دیوونه وار.من نمیدونم چرا علی جیغ میزنه اونم با این لحن عذاب آوری که به صداش داده.باید بگم واقعا اینجای این ترک بدترین صدایی بود که من از علی لهراسبی تا حالا شنیده بودم و میتونم بشنوم

بعدم من نمیدونم چرا اینجوری شده.روزبه بمانی که جدیدا انگاری بیشتر به اونور آبیا شعر میده.شعرای مونا برزویی رو هم که بیشتر داریم تو pmc میشنویم.شعرای این آلبوم بد نبود اما اصلا درحد علی نبود.آخه (عطر اون روزت امروزت چقد وحشی بود) یعنی چی واقعا؟با اینکه باز خوندن علی تو این آهنگ یعنی ترک 9 بیشتر از همه ی ترک ها به اون علی که دوست دارم نزدیک بود.

...............................................
هیچکس حق نداره بیاد به حرفای من انتفاد کنه.چون هیچکس کارای علی رو به اندازه من دوست نداره و بیشتر از من آهنگاشو حفظ نیست
و هر کی دوست داره گوش بده من انتقاد خودمو کردم.
من واقعا انتظار کارایی داشتم در حد حواسم بهت هست نه این کارا
در ضمن من دارم علی رو با خودش قیاس میکنم نه آلبومای بازار.علی در هر حالتیش برای من دوست داشتنی تر از تموم خواننده هاست آلبومش

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 01:17
pooch

داداش منم یکی از قدیمی ترین طرفدارای علی لهراسبیم
واقعا از این آلبوم انتظار بیشتری داشتم، لحن خوندن لهراسبی قابل مقایسه با آلبومهای قبل نیست، ما از لهراسبی تراکهای عاشقانه ای مثل: حس غریب، عطر سیب، پیله های پرواز، مرثیه، تنها نرو، عبور شیشه ای، کوه و خیلی کارهای دیگه رو شنیدیمو لذت بردیم حالا چرا لهراسبی اینجور تراکها رو نمیخونه و داره فاصله میگیره نمیدونم دلیلشو، نمیدونم میتونم این لهراسبی رو هم دوست داشته باشم یا نه
این آلبوم رو چون با صدای علی لهراسبی منتشر شده گوش میدم

109.125.170.40
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 10:35
علی

والا من نمیدونم این سلیقه ی مخاطب چی میشه این وسط.ما که مخاطبیم میگیم اون کارارو دوست داریم.
اون صدارو دوست داریم.خود علی هم هر مصاحبه ای ازش خوندم میگه خودم هم اونا رو دوست دارم و سبک من اونجوریه.من موسیقی بلد نیستم اما اگه این محدوده برای صداش مناسب نیست چرا تو این محدوده میخونه که صداش اونی نباشه که آدم دوسش داره و زیرتر از اون حالتی که ما دوست داریم بشه.
من به شخصه اسم این آلبومو میذارم:

به هم مالیده

یعنی 10 تا ترک که فقط یه فضای به هم مالیده و در هم دارن
حتی حس آهنگای ترک رو هم به آدم منتقل نمیکردن

5.237.83.73
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:33
pooch

تو مصاحبه ای که علی لهراسبی با یکی از سایت ها داشت گفته بود که تراکهایی رو انتخاب کردیم که خیلی راحت تو کنسرت اجرا شن. زهرا عاملی یه متن تو صفحه ف.ب گذاشته بود که ترانه ای که به علی لهراسبی دادم بهترین ترانه اییه که تا به حال نوشتمو خیلی دوسش دارم اما حالا میبینم که تو آلبوم نیست
چرا لهراسبی دیگه سراغ عاشقانه های مختص به خودش نمیره سوالیه که بدجور ذهنمو درگیر کرده
تراکهای این آلبوم هیچ ربطی به هم نداشتن و واقعا اسمی که انتخاب کردی برازنده ی این آلبوم بود

151.244.67.178
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:34

همون بهتر ک محسن یگانه نبود.کاش با پاشایی هم کار نکنه!
فقط خود علی رو دوست دارم.
آلبومشم خیلی قشنگ بود.از بقیه خواننده ها ک بهتره ،تو هر آلبومشون 2.3 تا ترک تکراری میذارن!!!!
این ک تو هر آلبوم علی لهراسبی یه ترک در مورد امام زمان (عج) قرار داده میشه واقعا قابل ستایش هستش.
همه آلبوما انگار باید درمورد شکست عشقی باشه فقط تا همه از اون آلبوم خوششون بیاد!

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:38

آلبومش خیلی قشنگ بود
قطعه ای که مرتضی پاشایی اهنگسازیش کرده بود معرکه شده بود دمشگرم
دمه علی لهراسبیم گرم با این آلبومه زیباش

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 20:58

دوستان هوادار عزیز من، همیشه پشت آدمای موفق حرف زیاده.
بهترین جواب هم برای کسانی که بدگویی میکنن سکوته.
پس خودتونو اذیت نکنید و فقط از آلبوم علی لهراسبی عزیز لذت ببرید.

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:54
Arses

این اصلا نمیشه بهش گفت بد گویی ...

علی لهراسبی مرد بزرگی توی موسیقی ایرانه و کارهای ماندگار زیادی دارن

من به شخصه علی لهراسبی رو خیلی دوست دارم و یکی از خواننده های محبوبم هست.

اما ای کاش البوم یکم قوی تر بود ..این البوم درحد علی لهراسبی نبود ..

قطعه "دیوار" و "من دیگه خسنه شدم" خوب بود

185.26.182.33
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:00

دوستان هوادار عزیز من، همیشه پشت آدمای موفق حرف زیاده.
بهترین جواب هم برای کسانی که بدگویی میکنن سکوته.
پس خودتونو اذیت نکنید و فقط از آلبوم علی لهراسبی عزیز لذت ببرید.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:44

من که خیلی این آلبومو دوست داشتم خصوصا پناه ,دیوونه وار ,فال ,سفر ,دیوار
مرسی آقای لهراسبی مثل همیشه زیبا و عالی بود
یه آلبوم عاشقانه و فوق العاده...
فقط ای کاش از ترانه های روزبه بمانی هم تو آلبوم بود

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:47

سلام من اومدم فقط بگم آهنگ جدید وسعت صدای ایران به نام روانیتم منتشر شد.
بدون هیچ اغراقی بهترین تراک سال 92.
اگه شک دارید گوش کنید

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 21:47

تبریک میگم به اقای لهراسبی بابت آلبوم جدیدشون.
بسیار پر احساس و زیبا بود.
امیدوارم در آینده کارهای خوب بیشتری از ایشون ببینیم.

یکشنبه 18 اسفند 1392 - 22:07

من که خوشم اومد...
سفر
شرشربارون
دیوار
دلهره
اصلاهمش قشنگه..........

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 00:49

آقای لهراسبی! واقعا چرا؟ چرا این همه از تیونر در کار استفاده کردید. چرا اینقدر!! درسته همه به نحوی کم و بیش استفاده میکنن اما واقعا تا این حد فاجعه هست طوری که در قطعه ی دیوونه وار در ثانیه 48 به شکل عجیبی تیونر خودنمایی میکنه معلوم نیست چقدر پیچ فالشیتون بالا بوده که هر کاری کردن نشد برطرف بشه وشاید کلا پیچ نمیشد بهترم بود!!! و اینکه چرا یه بار دیگه نخوندین هم بحثش جداست ...!

به هر حال تمامی کار ها دارای تیون شدید هست هرچند شما جنس صدای خاص خودتون رو دارید اما چرا درست ازش استفاده نمیکنید در ترک دیوونه وار به شدت به حنجرتون فشار میارید... فراموش نکنید همونطور که شما درخوندن زور میزنید شنونده در شنیدن باید زور بزنه!!! میشد نیم پرده پایین تر گرفت اصلا اشکالی نداره بخدا نمیدونم چرا همه فک میکنن باید تا اون نتی که دیگه به زور زدن میرسه حتما باید بخونن و در کارهاشون استفاده کنن. حالا نمیخوام انقدر رو یه آهنگ مانور بدم با اینکه رو همین اهنگ کلی بحث هست... آلبوم در صورت نبود ملودی های مرتضی پاشایی هیچ اتفاق خاصی برای شنیده شدن نداشت و باید به مرتضی پاشایی آفرین گفت که ملودی هایی که اینقدر به صدای خودش میاد رو به دوستای دیگش هم میده تا استفاده کنن، کاری که شادمهر عقیلی توو همین آلبوم نکرد. شادمهری که بدون شک ملودی های خیلی ناب تری در دستش هست ملودیی رو داد به علی لهراسبی که حتی نمیشه تصور کرد این ملودی رو شادمهر ساخته!! البته قضاوتی نمیکنم شاید خود آقای لهراسبی این ملودی رو انتخاب کرده باشند...! که اون هم بحثش جداست!

اما در کل چند قطعه ای که کاملا جدا از هم شکل گرفت و کلا مسیری جدا داره، فقط کنار هم گذاشته شده در یک آلبوم و همین و بس...! آلبوم یعنی یک مسیر واحد... با یه تیم کاری مشخص نه هر قطعه کلا یک داستان جدا طوری که انگار چند تک آهنگ شدن آلبوم!!!

شما به آلبوم هایی مثل بنیامین ، مهدی یراحی ، محسن یگانه ، چاوشی ، احسان خواجه امیری و حمید حامی و خیلی های دیگه که اسم ها انقدر هستند که مجالشون نیست گفته شه نگاه کنید تا ببینید تیم کاری واحد و مشخص و در عین کال مسیر مشخص در آلبوم چقدر کار رو یک دست کرده به خصوص در آلبوم هایی مثل بنیامین و چاوشی و خواجه امیری... چیزی که همه جای دنیا هست... و هر آلبوم تیم مشخص داره ولی در آلبوم شما همه چی جدا از هم حس میشه

من اهل انتقادم ولی حیف که فرصت بیشتر از این نیست... البته فواید کار رو هم گفتم...
پس خواهشا به حرف این حقیر بیشتر فکر کنید ... تیم کاری واحد و مشخص و هدفمندی آلبوم. چون به صداتون علافه مند هستم اینهارو گفتم که البته خیلی بیشتر از اینهاست ولی اینجا فقط یک نظر ساده باید در مورد آلبوم داد نه بحث تخصصی که من هم بخش کمیش رو ارائه کردم

با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و این موسیقی پاپ دوست داشتنی...

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:34
علی

من بالا نظرم هست و گفتم که از قدیمی ترین طرفدارای علی هستم.
واقعا حرفای شما درسته.مخصوصا اوج ترک دیوونه وار.این بدترین صدایی بود که تو زندگیم از علی شنیده بودم و اولین بار که اصلا نتونستم تحمل کنم و زدم ترک بعد.
من تخصصی تو موسیقی ندارم و سواد این کارو ندارم به قول معروف و فقط سلیقه ی شنیداری دارم.اما شما فکر میکنم که بتونید جواب منو بدید.از نظر من مثلا اوج قطعه ی دیوونه وار تو محدوده ی صدایی علی نیست.درست میگم؟

65.49.68.170
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 14:15
ملودی

توو محدوده ی صدایی آقای لهراسبی هست چرا که اگه نبود اصلا نمیتونست بخونه و در همین قطعه ایشون به نت لادیز هم میرسن( در دقیقه 1:15 روی تحریر کلمه ی دیوار) که البته من بعید میدونم واقعا تا این نت بتونن بخونن و حدس میزنم خیلی رو نت نخونده بودن و با همون تیونری که گفتم درست رو نت نشسته!!! و مهمترین مسئله از اونجایی که ایشون سبک خوندشون استفاده از حنجره به باز ترین شکل ممکن نیست و بیشتر بسته میخونن مثل شادمهر یا خیلی ها در این سبک... بنابراین وقتی به نت نهایی صداشون میرسن چون حنجره کامل باز نیست به جایی میرسه که عملا میشه زور زدن چرا که اگه باز باشه اصلا اینطور نخواهد بود(برای مثال در پارت دوم این آهنگ از دقیقه !!2:10 تا 2:19 این مسئله ای که گفتم رو کاملا حس میکنید که حنجره بسته ست.به خصوص در مقایسه با بخش پایین این آهنگ!! ... اگر تصویر خواننده در لحظه ی خوندن این آهنگ رو ببینید میبینید که هنگام خوندن دهنشون نزدیک به بستست!! و چه بسا رنگ صورتشون هم قرمز شده!) ...بنابراین وقتی شما سبک خوندنت به این شکله بهتره که نذاری چنین چیزی اصلا پیش بیاد و همون قضیه نیم پرده پرده پایین تر گرفتنه(به نظرم گام می مینور گام خوبی بود) که مطمئن هستم اگر اینطور بود به صدای علی لهراسبی بیشتر میومد اما احتمالا آهنگساز و تنظیم کننده ی کار احساس کردن در این گام(فامینور) و با این شدت اوج هیجان بیشتری به آهنگ میدن که اینکارو کردن!!!
البته بگم که اصلا خیلی از آهنگای خوب آقای لهراسبی در همین گام ساخته شدن مثل راهرو که گامش مثل همین آهنگ دیوونه وار هست ولی فرق در اونجا اینه که نت های اون ملودی فواصل پایین تری دارن و کلا همیشه این بوده که بین این دو گام ، اگر فواصل پایین بوده آهنگهای ایشون در گام فامینور(گام همین آهنگ دیوونه وار) ساخته میشده و اگر فواصل بالاتری بودند در گام می مینور... پس بهتره در یه چنین اهنگی همونطور که گفتم نیم پرده پایین تر میگرفتن که به نظرم اون هیجان باز هم درکار میبود . به نظرم آهنگ ساز از روی عادت که این گام به صدای آقای لهراسبی میاد کار رو در این گام زدند. اما نیم پرده پایین تر بهتر بود . در کل این سبک ملودی تا اونجایی که اطلاع دارم تا حالا در کارهای آقای لهراسبی نبوده و یه تجربه بوده که ایشاالله در آهنگ های بعد اتفاقای بهتری میفته این سبک ملودی رو در کارهای علی اصحابی بیشتر شنیدم.
در آخر بگم اگر من اینجا میام و برای اولین بار در پست یک خواننده نظر میذارم معنیش اینه که ! دوست دارم این حرفا به گوش اون شخص برسه و مقداری بهشون فکر کنه باشد که اتفاق بهتری بیفتد!
دیگه بحث رو بیشتر از این تخصصی نکنیم که طولانی شد من هم عادت دارم طولانی پاسخ بدم !!!

5.238.235.41
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 01:35
so so aaes

من يكي از طرفداري سرسخت صداي علي لهراسبي هستم.نظرات شما رو خوندم.واقعا خوب و جامع ايراداي كارشون رو گفته بودين.وقتي ميخوندم واقعا لذت بردم.چون من خودمم اينارو درك ميكردم ولي چون توو اين زمينه تا اين حد تحصصي نيستم نمي تونستم ايقد كامل و جامع توضيح بدم.به قول خودتون اميدوارم آقاي لهراسبي ايرادايي كه توو اين كار داشتن رو بپذيرن تا دوباره اين ايرادا تكرار نشه.چون واقعا سبك علي لهراسبي با آهنگايي كه توو اين آلبومه خيلي متفاوته البته نه همه اهنگها بيشتر منظورم ترك ٤ هستش كه همون طوري كه خودتون توضيح دادين بد اجرا شده بود.خوشحالم كه يك نفر بدون اينكه قصد و نيت خاصي از انتقادات خودش داشته يا دنبال يه اسم خاص بگرده ايرادات آقاي لهراسبي رو به چه زيبايي عنوان كرد.اميدوارم شاهد چنين اشتباهاتي توو آلبوم بعدي از آقاي لهراسبي نباشم.ولي بازم چون صداي ايشون بي نهايت زيباس به نظرم ترك هايي كه به سبك خودشون نزديك تره به دل ميشينه.ايشون بايد همون سبك خودشون رو ادامه بدن.و با گروه معروف خودشون كه باهاشون موفق شدن و سابقه زيادي دارن دوباره همكاري كنن.بازم ممنون.

31.59.195.59
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:07
علی

واقعا ممنونم که وقت گذاشتید.راستش من نظرتونو درک کردم ولی خب نه اونقدر تخصصی
ولی از لحاظ حسی نظرم با شما موافقه.
فقط یه سوال دیگه:علی تو اوج همین ترک دیوونه وار علاوه بر حالا اون مبحث تخصصی که گفتین باید نیم پرده پایین تر میگرفتن تا صداش مثل جیغ نشه،یه بحث دیگه هم داره خوندنش اینکه یه لحن مثل ناله کردن،مثل زار زدن یه جور لحن گیجی داده به خوندنش.درست مثل کارای شادمهر اگه لحن خوندنشو زمانی که ایران بود با الانش قیاس کنین میبینین اونم یه همچین تغییر لحنی داده به صداش.یه جور لهجه تو خوندن
..........
اما این لحنی که علی اینجوری به صداش میده به نظرم خیلی عذاب اوره حالا تو هر نتی که میخواد باشه.
مثلا تو یه ترک دیگه میگه :جدایی واسه هر دومون بهتره،جوونیتو پای کسی سر نکن ،این یه تیکه رو باز نسبتا با همون لحن عذاب آور ناله میکنه
میتونم نظرتون رو در این باره هم بدونم؟
..........
و یه نکته دیگه ترک 8حالم خوبه دقیقا انگار دو تا ملودی رو کردن تو یه آهنگ یهنی انگار اصلا دو تا آهنگه
یا اینجوریه و یا ملودیش خیلی داغونه من گتم سواد موسیقی ندارم و حسی حرف میزنم

81.29.248.3
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:13
علی

در ضمن یه نکته دیگه
من تا جایی که میدونم یه آلبوم موسیقی خوب باید به گوش مخاطبش خوش صدا باشه
و قول معروف
کل آلبوم یه جور صدا بده
مثل مثلث مثل 14
اما این آلبوم اصلا اینجوری نیست
گوش آدمو اذیت میکنه وقتی یه دور ترک هارو پشت هم گوش میدی
و مغز آدمو خسته میکنه

81.29.248.3
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:37
علی

راجع به ترک راهرو هم که گفتید تو همین گامه میخوام بگم که
اونجا هم ترجیع بندش یه مقدار گوش منو آزار میداد
اونجا که میگه یه جوری دلم تنگ میشه برات...
با اینکه بقیه آهنگ فوق العاده بود برام

5.237.73.35
پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 00:23
علی

مورد تزک دیوونه وار اینو بگم فکر کنم دیگه چیزی باقی نمونه که
تازه اگه نیم پرده پایین ترم میگرفتن و صدا جیغ هم نمیشد به نظرم ملودی جذاب نیست،تنظیم خیلی چنگی به دل نمیزنه و شعرش ترجیع بندش هم چیز خاص و جذابی نبود
یعنی تازه اگه صدا تو بهترین حالت بود و مثل جیغ نمیشد به نظرم این ایرادات هم به این قطعه وارده و کلا جزء بدترین کارای علی هست
البته هنوز هم از نظرم کارای بد علی به تعدا انگشتای یه دست نمیرسه و هر کاریش یه حرفی برای گفتن داشته از دریاییا تا امروز .البته راجع به این آلبوم بحث نمیکنم

65.49.68.167
پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 13:11
ملودی

ناله ای ک شما میگید، من در بخش دیگه حرفام گفتم که نوع صداسازی حنجره آقای لهراسبی به این شکله و در این نوع خط ملودی و فواصل به این شکل، که برای ایشون جدید محسوب میشد به بیان شما به شکل ناله ظاهر شده!...( در ثانیه 32 این قطعه تا ثانیه 40 ببینید کلمات به چه شکل بیان میشن.!به خصوص کلمه سیر میکنی)

در مورد ترک 8 ریتم شروع آهنگ 6/8 هست و بعد در بخش بعدی از ثانیه 37 تا 1:25 ریتم 2/4 میشه بعد دوباره ریتم مثل اول آهنگ میشه بعد دوباره مثل ترجیع بند ریتم 2/4 میشه( دلیل موسیقیش هم اینه که ریتم 6/8 در واقع همون 2/4 ترکیبی هست بنابراین دراین آهنگ تبدیل شده)... چیزی که معمولا در موسیقی کم پیش میاد و واسه همین توجه شمارو جلب کرده

در مورد یه جور صدا دادن من حرفام رو توو نظرم گفتم که آلبوم انگار هر قطعه کاملا جدا ا قطعه ی دیگه ست . شما آلبوم همین چند روز پیش بنیامین رو گوش بدید... ببینید وقتی تیم تولید آلبوم 3 فرد مشخص هستند و هدف مشخصی دنبال میکنند آلبوم یه جور صدا میده اما توو این آلبوم وقتی تیم تولید هر قطعه از قطعه ی دیگه انقدر متفاوته این تاثیر رو شدیدا میذاره... توو آلبوم احسان خواجه امیری هم همین مسئله بود که تیم تولید کل قطعات عملا 3 نفر بودند که سیروان هم در یک قطعه حضور داشت و خیلی های دیگه...!

به هر حال همون مسیر واحد که گفتم در آلبوم نبود و انگار چند تک آهنگ جمع شدن و شدند آلبوم همین!

در مورد حرف آخرتون در مورد دیوونه وار ، من گفتم که این قطعه به هر حال تجربه جدیدی برای ایشون بوده و فقط نیم پرده یا حتی 1 پرده پایین گرفتن این آهنگ میتونست نرمال ترش کنه نه بهتر!!!

5.239.51.27
پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 14:42
علی

ممنون که جواب دادید
به هر حال من فقط اینو میخوام بگم که البومو چند بار که گوش دادم برام بهتر از قبل شد با اینکه هنوز هم سر حرفام هستم
میخوام مثلا اگه خود آقای لهراسبی هم اومدن اینجا نظزات مرو خوندن بدونن که ما دوسشون داریم و خیلی بیشتر از اینا ازشون توقع داریم و دوست داریم همیشه تو بهترین حالت ممکن کارشونو ببینیم وگرنه این همه برای نظر دادن اینجا زمان نمیذاشتیم

5.237.68.112
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 01:51

البوم رو گوش کردم و دیگه توقع نداشتم البوم تا این حد ضعیف باشه و یقینن ضعیفترین البوم منتشر شده از علی لهراسبی بود که فکر نکنم در اینده خود علی لهراسبی بتونه البومی بدتر از این البوم رو منتشر کنه.خداییش البوم تصمیم با شاهکارهایی چون راهرو و خوب فکر کن و صدام کن و البوم 14 با شاهکارهایی چون بعد رفتنت و چشامو بستم و دلواپسی و کوه کجا این البوم بسیار ضعیف که بهترین اهنگش دیوونه وار هستش کجا!!!! اخه چرا باید مونا برزویی در البوم نباشه و به جاش کسی مانند بابک مافی که تنظیم کننده ی خوبی هم نیست چه برسه به ترانه سرا بیاد و ترانه بگه؟ یا چرا باید شهاب اکبری تنها یک قطعه تنظیم کنه یا امیر ارجینی تنها یک ترانه بگه؟ یا چرا بهروز صفاریان نباید حضور داشته باشه؟ با این که بارها گفتم یگانه برای دیگران زیاد خوب کار نمیکنه ولی باز هم حضور یگانه در یک تا 2 ترک میتونست البوم رو تا حدودی بهتر کنه و در کنار بزرگانی چون مونا برزویی و بهروز صفاریان و شهاب اکبری و امیر ارجینی این البوم میتونست مانند البوم تصمیم و 14 البوم خوب و زیبایی بشه که متاسفانه اینگونه نشد.

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 08:15
امین عصار

ببخشید یه سوال برای من پیش اومده! مگه شما نمیگی حضور یگانه خوب نیست؟ و مگه نمیگی آلبوم 14 آلبوم خوبیه؟خوب آلبوم 14 کارای ترانه سرایی و آهنگسازیش که کار یگانه بوده:)چرا اینقدر تناقض داری؟:)

2.180.18.194
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 08:29
مسعود

کلا ادم جالبی هستی. از یه طرف میگی محسن یگانه کار خوب واسه بقیه نداره و بهتر شد که تو آلبوم نبود از یه طرف میای از آهنگهای بعد رفتنت، دلواپسی و چشامو بستم به عنوان یه شاهکار یاد میکنی.

178.131.167.149
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 10:44
عرفان

"خوب فکر کن" که از دید شما شاهکار بود، ساخته محسن یگانه ست! همه کامنت هات با هم در تناقض کاملند! یه جا میگی یگانه کار ضعیف میده به لهراسبی و خوبه که این دفعه باهاش کار نکرده ولی بعد یه جا دیگه میگی فلان قطعه ساخته یگانه شاهکار بود. شما نظراتت رو واسه استاد چاوشی کبیر نگه داری بهتره

109.162.235.28
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:14
فراز

جالبه این دوستمون فرمودند بابک مافی تنظیم کننده خوبی نیست بعد در بخش دیگه گفتن شاهکاری مثل راهرو...! دوست عزیز راهرو کار آهنگسازی وتنظیمش به عهده بابک مافی دوست داشتنی بوده...! وقتی حتی نام سازنده ی کاهارو نمیدونید اظهار نظر یک جانبه نفرمایید...! اینکه مونا برزویی در آلبوم نبوده حتما دلیلش کار با افراد جدیدتر بوده.. مثل امیر ارجینی...! و حتما دلایلی دیگه ای که علی لهراسبی به اون ها فکر کرد. اما اینکه آلبوم ضعیف بوده شکی درش نیست... شهاب اکبری نازنین هم دوست دارم بهش پیشنهاد کنم اصلا وارد تنظیم الکترونیک نشه...! اون اورتور دقیقا میشه شهاب توضیح بده چی بود؟!!! اما در عوض مهران عباسی در قطعه 8 کمی وارد تنظیم آکوستیک شد و مشخصا تلفیق کرد اما با کفه ی بیشتر به سمت الکترونیک... این یعنی فکر شده...!! بحث های دیگتون به جز محسن یگانه ی نازنین درست بود...

5.238.226.70
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:35
mahnush

اصلا حرف زدنت معلوم نیست که داری چی میگی یه جا تو کامنت میگی که محسن یگانه نباید با لهراسبی کار میکرد الان اینجوری داری میگی تکلیفتو مشخص کن با خودت که بدونی چند چندی که اینطوری حرفهات ضد و نقیض در نیاد!مشخص بود از اول که میخوای چه نظری بذاری تکراری و ضعیف و غیر قابل قبول! از بس که اینجا تخریب میکنی کارهای خواننده های دیگه رو و بهشون توهین میکنی که دیگه کاربرای سایت از قبل نظرات گرانبها و گوهر بار شما رو پیش بینی میکنند!موسیقی ما تایید کن خواهشا

2.190.18.129
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 14:47
صبا

شما میدونید این آهنگ هایی که به عنوان شاهکار ازشون یاد کردید بیشترش کار ترانه سرایی و آهنگسازس آقای یگانه ست ؟ اون وقت میگید یگانه برای دیگران کار خوب نمیسازه ؟ فکر کنم اصلا جلد این آلبومارو نگاه هم نکردید !! البته قطعا اگه میدونستید این آهنگ ها اثر یگانه ست بازم تخریبش میکردید !!!
یکم منطقی باشید . من یک بار دیگه هم به شما گفتم که این همه تعصب روی خواننده مورد علاقه تون خوب نیست . این که آدم دیگران رو تخریب کنه تا خواننده محبوبش بالاتر بره اسمش طرفداری نیست .
اینی که شما گفتید یعنی خودتون هم قبول دارید که یگانه کار هاش عالیه . اما باز هم به خاطر بالا کشیدن خواننده مورد علاقتون تخریب میکنید

79.143.86.46
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 16:14
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

من هنوزم میگم محسن یگانه برای دیگران نمیتونه یا نمیخواد اونطور که برای خودش کار میسازه این کار رو انجام بده ولی خب نگفتم تا به حال هیچ کدوم از کاراش برای دیگران خوب نبوده و خب همیشه استثنا هم وجود داره و این شما هستید که عادت کردید تا همه چیز رو یا سیاه ببینید یا سفید !!! من ادم منطقی هستم و مثل شما اهل ماسک نیستم.در ضمن اگه دقت کرده باشید گفتم اگه محسن یگانه در یک یا 2 قطعه همکاری میکرد خوب بود و یعنی اینکه فقط در یک یا 2 قطعه و بیشتر از این تعداد دیگه نمیتونه به البوم کمکی کنه و حتی شاید باعث بدتر شدن البوم بشه.در مورد بابک مافی هم در مورد اهنگ راهرو من بیشتر منظورم ترانه ی این اهنگ بود که خانم مونا برزویی شاهکاری بزرگ رو خلق کرده در این اهنگ و هنوزم میگم بابک مافی اصلا اهنگساز و تنظیم کننده ی خوبی نیست.

2.146.175.197
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 18:01
سلاله

ببین نوید ترابی اصلا تو صفحه ای که به شما مربوط نیست لطف کن نظر نذار.
از قبل آلبوم شروع به تخریب کردی تاالان.
نشنیده گفتی آلبوم بده چون باپاشایی کار کرده.
اتفاقا تراکای 1/6/8 از بقیه قشنگترن که پاشایی آهنگسازی کرده.
مهران عباسی هر کاریو تنظیم میکنه هیت میشه.
شماها یذره انصاف ندارین فقط قصتون تخریبه.
این آلبوم عالی بود.
من سالهاست هوادار علی لهراسبیم از هیچ کارش به این اندازه لذت نبردم.
وجود افراد حسودی مثل شما که نمیتونن پیشرفت بقیه رو بیننن اصلا وابدا مهم نیست/

46.225.0.136
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 03:05

آلبوم واقعا عالــــــــی بود. خسته نباشید میگم به تمامی کسانی که واسه این اثر با ارزش زحمت کشیدن و یه خسته نباشید و تشکر ویژه به " عــلـــی لــهــراســبــــیِ" عزیزم که واقعا صدا و احساسش آدمو دیوونه میکنه و مثل همیشه فوق العادســــت. بهترین آلبوم سالِ...

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 07:00

خیلی خوب بود به جز 2 تراک که دیگه اصلا خوب نبودن
ولی کلا خوب بود ♥♥

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 09:41

میشه اینو حتی احساسش کرد
یه روزایی حتی صورتتـــــ مال تــــو نیست
این روزا خیلی بهتــــــ مشکوکم
ته فنجون خبر از فالتـــــ نیست
....
خیلی , یعنی خیلی گوش کردم آلبوم رو , کاملا قبول دارم از تصمیم ضعیفتره مقداری !
مخصوصا از لحاظ محتوای تـــــــــــــــرانه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی طرفدار علی عزیز هستم چون بی نهایت صداشو دوست دارم و بهترین خواننده منـــــــــه .

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 09:59

من خودم يكي از طرفداراي سرسخت صداي علي لهراسبيم.و شديدا صداشو دوس دارم.شايد باورتون نشه تموم وقتاي تفريح من باگوش دادن به صداي فقط و فقط علي لهراسبي پر شده.روزي هزار مرتبه آلبوم مثلث،١٤ و تصميم رو گوش ميدم و كلي لذت ميبرم.اول ميخوام يه چيزي رو براي همه تعريف كنم و بعد ميرم سر بحث اصلي.
هوادار و طرفدار يعني كسي كه از يه هنرمند خوشش مياد و سعي ميكنه كاراشو دنبال كنه تا بتونه ايراداي كار هنرمند محبوبشو بگيره تا هنرمند محبوبش پيشرفت كنه نه اينكه بياد فقط تعصبي و احساسي برخورد كنه.اين افرادي كه تعصبي و غير منطقي برخورد ميكنن بايد بدونن بدترين ضربه رو به هنرمند محبوبشون ميزنن.
بايد قبول كنيم آلبوم روبات يا همون سرمه اي به هيچ عنوان در حد علي لهراسبي نبود!!!
اينو به عنوان كسي ميگم كه دارم سال ها با صداش زندگي ميكنم و از صداش جون ميگيرم.
بايد قبول كنيم كه شعرا همه ضعيف بودن بايد قبول كنيم ملوديا به جز توو چن تا آهنگ فاجعه بودن.
من نمي دونم آقاي لهراسبي توو اين دوسال روي چي داشتن كار ميكردن چون هم ترانه ها افتضاح بودن هم تنظيمها(به جز چن تايي كه تازه فوق العاده هم نبودن و متوسط رو به پايين بودن)
فقط ميخوام بگم بايد هوادارا قبول كنن كه آلبوم به شدت ضعيف بوده و با آلبوماي قبل به هيچ عنوان قابل مقايسه نيست.اگه يه كم منطقي باشن ميان اينجا ايراداي كارو عنوان ميكنن نه اينكه هركي حرف درستي ميزنه مث آقايان نويد و علي و ملودي سركوب شن!به نظرم فردي كه با نام كاربري ملودي نظرات خودشو عنوان كرده به بهترين نحو تونسته ايراداي آقاي لهراسبي رو بگه.منم براي ايشون توو جاي ديگه نوشتم كه ترك ٤ انقد صداي ملودي بالاس كه صداشون اصن شنيده نميشه و يا اينكه چرا بايد با اين صداي فوق العاده جوري آهنگ ها تنظيم بشن كه ايشون مجبور باشه جيغ بزنه و يا اينكه بعضي از آهنگا كه به سبك خودشون شبيهه چرا بايد حالت نوحه داشته باسه تا سبك پاپ!!!
به عنوان يه هواداري كه سالهاست با صداي علي لهراسبي داره زندگي ميكنه و توو تمام كنسرتاي ايشون پايه ثابت هستم اصن توقع همچين اشتباهاتي رو بعد از حدود ده سال سابقه خوانندگي از ايشون نداشتم.اين آلبوم خوب يا بد منتشر شد و تموم شد!اما بهتره با وجدان بيدار اون چيزي كه واقعا از آلبوم حس ميكنين رو بگين نه اينكه وااااي آلبوم فوق العاده بود و بهترين آلبوم سال ميشه و فلال و فلان.
البته نميگم آلبوم اصن قابل شنيدن نيس.ولي بايد زور بزني بتوني چن تا آهنگ خوب اونم خوب نه عالي از تووش پيدا كني درصورتيكه تووي آلبوم هاي قبلي من اصن آهنگ ضعيفم پيدا نميكردم چه برسه به آهنگ خوب!!!
در آخر ميتونم بگم كه ترك هاي ١-٣-٥-١٠ به نسبت ترك هاي ديگه آلبوم سطح بالاتري داشتن ولي عالي نبودن.
به اميد روزهاي بهتر براي علي لهراسبي.
اميدوارم ايشون دوباره همون سبك ١٤ و تصميم رو پيش بگيرن اينجور سبك ها به هيچ عنوان به صداي بي نظير و فوق العاده ايشون نمياد.امسال به جز يكي دوتا كار مث هرشب و ستاره هاي دنباله دار و قلب آهني كار قشنگي از ايشون نشنيدم و اين واقعا جاي تاسف داره.

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 10:59

ممنون از سایت موسیقی ما
آلبوم بسیار زیبایی است . مخصوصا ترک هایی که با سلطان پاپ " مرتضی پاشایی " کار کرده .
قطعا اگر تعداد قطعاتی که مرتضی پاشایی ساخته بیشتر بود آلبوم موفق تری می شد
ترک 1 و ترک 6 بی نظیر بود
شعر های مهرزاد امیر خانی هم بسیار زیبا بود
علی لهراسبی صدای زیبا و تمیزی داره
بازم ممنون از موسیقی ما

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 11:13

البوم متوسطی بود و تقریبا روبه ضعیف!
و در کنار آلبوم های قبلی مخصوصا اونهایی که با بهروز صفاریان بوده بسیار بسیار ضعیف هست!
باید کمی بیندیشی مستر لهراسبی، وقتی با افراد خبره ای مثل بهروز صفاریان کار کردی نباید این اینگونه ترکهای ضعیف چه در آهنگ و چه در خوانندگی از شما دید!
تجدید نظر کن برادر!!!
البته جوگیری خواننده هایی که کمی مشور میشند باعث میشه که تنظیم کننده های بزرگ ارتباطشون رو با اونها قطع کنند!

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:16
maryami

وای آقا امید یعنی چی این حرف؟؟؟؟؟ که خواننده هایی که کمی مشهور میشن اولا آقای لهراسبی خیلی وقته مشهوره و صدالبته محبوب در ضمن آقای لهراسبی از اون اولی که بهروز صفاریان هنوز انقدر شناخته شده نبود باهم کار کردن من نمیخوام بگم بهروز صفاریان کارش بده اتفاقا سبک علی لهراسبی رو هم خیلی خوب میشناسه ولی شاید مشکلی بین این دوتا هست که باهم کار نمیکنن. به نظر من که آلبوم خوبی بود.

5.223.108.47
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 16:45
omid Armin

اطلاعاتتون ضعیفه خانم!
دیگه جز علی لهراسبی که بهروز رو نابغه موسیقی خطاب میکنه، همه میدونن که اکثر کسایی که با بهروز کار کردن مشهور شدن و وقتی ازش جدا شدن ضعیف شدند، دلیلش اینه که با او قدرتمند ظاهر شدن و بعد خیر و سطح توقعات رو بالا برده، بهروز از همون اول قوی بود که تو ۱۶ سالگی سرپرست ارکستر فریدون فروغی بود، دست خیلیا رو هم گرفت و اورد بالا، حتی تو ترانه سراها!
ارتباط ما با موزیسین ها زیاده!

31.7.123.84
پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 11:02
maryami

منم نمیگم بهروز ضعیفه من خودم یکی از طرفدارای کارای بهروز صفاریانم به نظر منم واقعا یه نابغه است و البته که آهنگهایی که برای علی لهراسبی ساخته رو خیلیم دوست دارم و به نظرم همشون زیبا هستن من هنوزم با آلبوم 14 بیشتر ارتباط برقرار میکنم و دوسش دارم ولی با این حرف شما مشکل دارم که گفتید خواننده هایی که کمی مشهور میشن زود جوگیر میشن آقای لهراسبی دوست دارن همه سبکها رو تجربه کنن و دل همه طرفداراشون رو بدست بیارن. همین

5.234.18.17
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 11:19

سلام ضمن قدردانی وتشکر باید عرض کنم که متاسف شدم به غیراز آهنگ پناه,بقیه کارها ازعلی جان بعید بنظر میرسید کلا" این مفهوم رو می رسونه که باکمال پوزش (آلبوم منتشر کردیم حالا هرچی شد) .متاسفم

نادر

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:34

به آقای لهراسبی عزیز بابت زحمت دوساله شون خسته نباشید میگم.ایشون هنوزم بهترینن.تبریک جناب لهراسبی عزیز

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:34

ففط آهنك بناه خوب بود_به شدت از آلبوم تصميم ضعيفتره_من شنيده بودم خانم زهرا عاملي هم تو آلبوم هستند ولي نبودند_سال 92 بدترين سال موسيقي بود به نظرم_

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:01

به جز یکی دو کار که خوب بود بقیه کارا معمولی ...

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:10

وای خدای من آلبوم معرکه است خیلی قشنگه به نظر من که از آلبوم تصمیم هم قشنگتره مخصوصا شرشر بارون و دلهره که بی نظیرن. واقعا خسته نباشن امیدوارم پرفروش ترین آلبوم سال بشه

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 14:36

البوم خوب بود خصوصا قطعات دلهره و حالم خوبه دمت گرم مرتضی پاشایی و مهران عزیز واسه این دوملودی وتنظیم خوب... فال هم خوب بود دمت گرم بابک مافی عزیز... و درود بر صدای خوش موسیقی علی لهراسبی عزیز...موفق باشی

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 15:59

سلام چرا بعضی از دوستان زود قضاوت میکنن بابت هر البوم خیلی زحمت کشیده میشه هنوز البومو یکبار کامل گوش ندادن میگن خوب نیست مردم باکسی تعارف ندارن با حرف چهار نفر نه البوم بد میشه نه البوم خوب زمان همه چیزو مشخص میکنه ...ترک 1 بی نظیره شعر. تنظیم. اهنگ .خواننده .عالی از اون دست اهنگهای هست که تو خلوت خودت خیلی زمزمه میکنی وتو ذهن میمونه مرسی از موزیک ما

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:04

سلام
نمیدونم چرا دیگران به جای نظر دادن اغلب دنبال خواننده مورد علاقه و دعوا بحث و یا پشتیبانی دیگری اینجا هستند.اقای لهراسبی نمیدونم تو چه شرایط و موقعیتی بودین که این البوم دادین؟حتی نمیدونم دو سال وقت گذاشتین یا تو شرایط خاص وزمان بندی خاصی این کارو کردین؟تو فشارهای کاری یا کارهای دیگری بودین یا نه؟بابت اهنگ پناه خیلی ممنونم.خدا کنه ناراحتی و غم هاتون کم تریاتموم شه دوستیاتون با هنرمند های دیگه یه وقت از بین نره.شاید مثل دیگرون طرفدار کسایی دیگه هم باشم و شاید بیشتر اما این دلیل نمیشه با کسی یا کسانی همکاری نکردن همش بگیم چرا چون تو
اخرین دقایق و لحظه ها همه چیز تو هر هنری و شاید کاری عوض شه.تا اون جا که اطلاع دارم شما اهنگسازی هم قبلا میکردین پس بی اطلاع از این کار نیستن...برگشتن به حس و حال گذشته شاید تو شرایطی راحت نباشه نسبت به گذشته اما امیدوارم اگه امکان داره برگردین به همون حس وحال قبل تو کارتون پس لطفا کمی بیشتر تعمق کنید.

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:58

شرشر بارون ودلهره عااااااااالی بودن فراتر از عالی یعنی
دست همشون درد نکنه آلبوم عالی بود.
کسایی ککه میگن آلبوم خوب نیست از حسادتشونه که چرا افراد مورد علاقشون توش کار نکردن.
امروز من رفتم آلبومو بخرم ب 4 جا سرزدم تموم شده بود.

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 18:50

سلام چرا بعضی از دوستان زود قضاوت میکنن بابت هر البوم خیلی زحمت کشیده میشه هنوز البومو یکبار کامل گوش ندادن میگن خوب نیست مردم باکسی تعارف ندارن با حرف چهار نفر نه البوم بد میشه نه البوم خوب زمان همه چیزو مشخص میکنه ...ترک 1 بی نظیره شعر. تنظیم. اهنگ .خواننده .عالی از اون دست اهنگهای هست که تو خلوت خودت خیلی زمزمه میکنی وتو ذهن میمونه مرسی از موزیک ما

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 18:52

صدای علی لهراسبی خیلی عالیه... البومشون هم عالی بود... انشالا البوم بعدی توو بخش تنظیم پیشرفتی داشته باشن

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 19:07

سلام
ضمن عرض تبریک به همه
چون میدونم اکثرا با این البوم زیبا دارین لذت می برین
هم البوم بنیامین هم فرزاد و هم لهراسبی عزیز عالی بودن
تبریک میگم و خواهش مندم به این افرادی که بی جهت و بدون اطلاعات انتقاد میکنند توجه نکنید چون ارزش ندارن

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 19:38

يه سؤال:
آلبوم دهاتى شادمهر منتشر ميشه پخش ميشه همين امسال به طور رسمى خبرش تو همه ى سايتا و روزنامه ها ميره اسم و عكس شادمهر رو جلد آلبوم خودنمايى ميكنه…
اونوقت اسم شادمهر براى يه قطعه اى كه تو اين آلبوم ساخته به مميزى ميخوره!!!!!!!
چرا؟؟؟ اين چه وضعشه؟؟؟؟
خواهش ميكنم تاييد كنيد اگه كسى ميدونه بگه

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 16:04
امین عصار

خوب دلیلش اینه که اون شرکتی که آلبوم دهاتی رو منتشر کرده مجوز اون البوم رو گرفته!در ضمن آلبوم دهاتی توی ایران خونده شده! در ضمن من یه تشکر ویژه دارم بابت معرفی سلن دیون:)) ممنون! لطفا" بازم از این اسطوره ها به من معرفی کنید.

2.180.201.147
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 21:31
Saeed Arbabpour

غزال جان شادمهر هنوزم که هنوزه فیلتر هست و خواهد بود......... فکر کنم امتیاز البوم از شرکت قبلی خریداری شده و اینجوری پخش میشه.... شک نکنید خود شادمهر هم راضی به انتشار این آلبوم و خرید این آلبوم نیست....

188.136.240.25
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 01:46
Khaab Abad

ولى باز هم عجيبه…

188.118.116.76
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 06:53

رو چه حسابی نظر من تایید نشد؟؟!! 10 بار دیگم میگم که این آلبوم بسیار ضعیفه و به خصوص ضعف شدیدی تو بخش ملودی داره و فقط ملودیای پاشایی تا حدی قابل قبولن و مطمئنا علی لهراسبی خیلی زود متوجه میشه که چه اشتباهات بزرگی رو تو انتخاب تیم کاریه آلبومش انجام داده

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 19:57

آلبوم تصمیم کجا این آلبوم کجا....
خراب کرد

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 20:41

تبریک به طرفدارای علی لهراسبی ولی معمولی بود

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 22:09

بعضی خواننده ها اصن نباید آلبوم بدن فقط باید تیتراژ و تک آهنگای خاص بدن بیرون مثل لهراسبی واقعا انتظار چنین آلبوم ضعیفی نمیرفت....

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 10:44
النــــــاز

ببخشید بدون اجازه از شما آلبوم داد!
علی لهراسبی با این صداو احساس فوق العادش آلبوم نده دیگه که بایدآلبوم بده؟؟؟؟؟
بعدشم اونایی که فقط میان میگن آلبوم ضعیفی بود مطمئنا قصد "تخریب" دارن وگرنه اگه دلشون می سوخت میگفتن ایرادش چی بوده!
هر آلبومیم یه سری نقاط ضعف داره یه سری نقاط مثبت وقتی شما میگی آلبوم ضعیفه یعنی تمام ترانه ها تنظیم ها ملودی ها و... ضعیفه که اصلا امکان نداره

2.187.113.27
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 22:58

آلبوم واقعا قشنگ بود
شرشربارون/دلهره/دیوار از همه قشنگتر بود.
خداروشکر یه آلبوم خوب شنیدیم.
دست علی لهراسبی درد نکنه

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 23:02

البوم خيلي قشنگي بود
واقعا اهنگ سفر رو كه نابغه موسيقي پاپ شادمهر عقيلي درست كرده خيلي قشنگه
وقتي يكي 19 ساز بلده معلومه كارش درسته :)

بعضيا خيلي جالبا
هر روز رنگ عوض ميكنن
يه بار طرفدار يگانه بعدش طرفدار انريكه بعدش ... و خداميدونه چند وقت ديگه اسمش سه خط ميشه :)

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 23:34

به نظرم عوض شدن اسم البوم تو لحظات اخر بهانه اي براي حذف برخي اهنك ها بوده واي كه جه البومي ميشد اكه اقاي نابغه تو اين البوم حظور داشت
البوم خوب بود ولي عالي نبود ترك 9خيلي به دلم نشست ياد اهنك ستاره شادمهر افتادم

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 00:17

بهترین آلبوم سال آلبوم بنیامین بهادری شک نکنید.
من از طرف همه ی هوادارن بنیامین بهادری انتشار آلبوم جدید علی لهراسبی رو به همه ی هوادارنشون تبریک میگم

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 12:16

آلبومش خوب بود ... ترانه اش عالی بود ... فقط کافیه دو تا تنظیم مهران عباسی تو این آلبوم رو با دو تا تنظیم مهران عباسی تو آلبوم فرزاد فرزین مقایسه کنین که تفاوت دو تا خواننده رو مشاهده کنین و ببینین چقدر این آلبوم بهتر از آلبوم شخصیه !

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 13:10

بسیار آلبوم ضعیفیه واقعآ از علی لهراسبی با این همه تجربه و آلبوم قبلیش که به اون کیفیت بود بعید بود همچین آلبومی انشا... در آلبوم بعدی از دلمون در بیاره ! (از صداش - لحنش و آهنگسازیای آلبوم قبلی فوق العاده خوشم میومد فکر میکردم الان قراره یه آلبوم عالی بشنوم که متآسفانه غافلگیر شدم با آلبوم به این بی کیفیتی ! (اینارو گفتم که دوستان منتقد نریزن بگن شما که دوستش نداری گوش نده! من اتفاقآ کارای ایشنو خیلی میپسندم ! )

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 13:19

من آلبوم "ربات" جناب لهراسبی رو گوش دادم،فوق العاده زیبا بود.جناب لهراسبی با این شاهکار ثابت کردن هنوزم بهترینن.بهشون بخاطر این آلبوم زیبا و بی نظیر تبریک و خسته نباشید میگم.به کسایی هم که تا حالا این آلبوم رو نشنیدن توصیه میکنم حتما" بهش گوش بدن،واقعا" زیبا و احساسیه.ممنوم جناب لهراسبی.

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 14:08

اگه از قطعه 4 و 10 بگذریم که علی بسیار ان را بد اجرا کرده مخصوصا اوجاشو و ترک 5 که نمیدونم چرا اقای لهراسبی با بابک مافی کار میکنه چون به نظرم اصلا در حد ملودی ساختن و تنظیم کردن برای لهراسبی نیست اما ترک 1 و مخصوصا 9 بی نظیر بود هم صدای علی وهم صدای همخوان در کل خوب بود به جز اون قطعاتی که در بالا ذکر کردم همچنین رای 5 ستاره به البوم ربات لهراسبی فراموش نشود

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 18:04

شرشر بارون /دلهره و دیوار از بقیه تراکا قشنگتر بودن.
در کل این آلبوم خیلی از آلبومای قبلی علی لهراسبی قششنگتر بود.
تبریک میگم که اینجور پیشرفتی رو شاهد بودیم.
متاسفانه موسیقی ما یه فرصتی رو فراهم کرده که بعضیا به جای نظرات منصفانه دادن فقط دنبال تخریب شخصیتای دیگه هستن.
ومیخوان چهره بقیه رو بد نشون بدن.

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 21:35

شک نکنید تراک های دیوونه وار و سفر برای شادمهره... اینو از روی اسم هایی که روی کاور زده شده هم میشه فهمید...

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:29

البوم سیار زیبایی هست . . . مخصوصا " شرشر بارون ـ دیوونه وار ـ من دیگه خسته شدم ـ پناه "
به آقای لهراسبی و تیم کاریشون تبریک میگم . . .

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:57

آلبوم خداییش خوب بود. الکی ایراد نگیرید. حضور شادمهر هم تعو البوم مخصوصا سفر حس میشد

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 17:01

در کل آلبوم دوست داشتنی و قشنگی بود . نظرات بعضیا خیلی غیر منصفانه بود ولی من که طرفدار علی لهراسبی ام و از این آلبوم خیلی خیلی خیلی خوشم اومد پس بی خیال بقیه : ) هر کی دوست نداره هم گوش نده ...

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 18:55

تبریک آلبوم خوبی بود:)

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 22:40

واقعا آلبوم خوبی بود
واقعا نمیدونم بعضیا چطور به خودشون اجازه میدن بعد از یکبار گوش دادن نظر بدن
آلبوم 3 4 سال روش کار نمیشه که شما با یبار گوش دادن تمام زیرو بمشو بفهمی ...
ممنون آقای لهراسبی

پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 21:01

سلام
بابا انقد حسودن بعضیا!!!!!!!!
من طرفدار مهدی احمدوندم ولی دلیلی نداره به عالم و آدم چیز بگم که...
آلبوم به این قشنگی کجاش بد بود
بعضی تراک هاش بی نظیر بود
من به عنوان یکی از طرفداران مهدی احمدوند به طرفداران لهراسبی تبریک میگم واقعا گل کاشته

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 13:32

پس چرا نظرسنجی ترانه های آلبومو نمی ذارید؟

جمعه 1 فروردین 1393 - 17:28

علی تکه یه دونه است آلبومشم عالی بود اگه کسی دوست نداره می تونه گوش نده به خدا اجباری نیست! با این حرفا خستگیشو به تنش خشک می کنین 2 ساله داره برای این آلبوم زحمت می کشه به خدا این جوابش نیست!
آلبوم هم خیلی عالیه علی داره همه ی سبکا رو تجربه می کنه و این خیلی خوبه

شنبه 9 فروردین 1393 - 17:04

واقعا از شادمهر ممنونیم با این ملودی های زیبا واقعا قطعه سفر زیبا بود و علی هم عالی اجرا کرده بود

سه شنبه 12 فروردین 1393 - 12:10

اگر منطقی باشیم و به دور از تعصب نسبت به آلبوم تصمیم کمی ضعیف بود و جای خالی ترانه های احساسی ترانه سراهای بزرگی مثل مونا برزویی و امین ناسوتی و روزبه بمانی خیلی حس شد چه دلیلی داشت که از ترانه های ضعیف استفاده شده باید از خود علی لهراسبی پرسید

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 20:31

آلبوم رو امروز خریدم و با تمام احترام، ارزش خریدن نداشت...
آلبوم تصمیم، آلبوم خوبی بود، و در حد علی لهراسبی بود! ولی این آلبوم حتی در حد یه خواننده ی آماتور هم نبود، چه برسه به خواننده ی - نسبتا - پر طرفداری مثل علی لهراسبی! ترانه ها واقعا ضعیف بودن! جای خانم برزویی، خانم عاملی و آقای بمانی خالی... ملودی ها جز کارهای مرتضی پاشایی و تِرَکِ سفر - که طبق شایعه ها و سبک خود کار، انگار از شادمهره - ضعیف بودن! تنظیم های عجیب غریب! جدیدا چرا اینجوری تنظیم می کنه شهاب اکبری ؟!
از علی لهراسبی انتظار یه آلبوم خاطره ساز داشتم، که متأسفانه نشد!

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 20:27

حوصله نظر دادن نداشتم ولی یه نظرایی خوندم که فقط به عنوان نمونه :
واسه رد ترک "دلهره" همین یه اشکال کافیه: " امشب دوباره باز بارون می بارید..." معلوم نیست زمان حال یا گذشته؟؟؟
درکل،ملودی و تنظیم های تکراری + ترانه های اغلب ضعیف + نقص های اجرای خود خواننده، مثلث عدم موفقیت قابل پیش بینی این آلبوم میتونن باشن
سخن کوتاه تِرَک اول و آخر قابل قبول بودن.

چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 11:45

جای خالی ترانه های بزرگانی چون روزبه بمانی امین ناسوتی و مونا برزویی کاملا به چشم میخورد شاید دلیل افت این خواننده این باشه که این افراد مایل نیستن که بازم با علی لهراسبی کار کنند دلیلش میتونه هر چیز دیگری هم باشه اما آلبوم تصمیم و 14 کجا و این آلبوم روبات کجا مقایسه بین زمین و آسمون هستش

یکشنبه 27 مهر 1393 - 03:22

aliiiiiiiiiiiiiiii boood vaghean fogholade makhsoosan ahange safar

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «روبات» با صدای «علی لهراسبی» منتشر شد | موسیقی ما