برنامه یاد بعضی نفرات
 
کیانا کیارس در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
زنان موزیسین نسبت به سال‌های گذشته فضای بازتری را تجربه می‌کنند
موسیقی ما- بانوی خواننده کشورمان اوضاع موسیقی بانوان کشور را رو به ترقی وپیشرفت دانسته و گفت: در سال ۹۲ موسیقی بانوان کشور نسبت به سالهای قبل بهتر بود. کیانا کیارس؛ از معدود خوانندگان زنی که از سال‌ها پیش فعالیت آوازی خود را داشته است، در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما گفت: در سال ۹۲ خوشبختانه، موسیقی بانوان با شکل و شمایل بهتری عرض اندام کرد و فکر می‌کنم زنان موزیسین نسبت به سالهای گذشته فضای بازتری را تجربه می‌کنند.

این خواننده که در بسیاری از آلبوم‌های دهه ۷۰-۸۰ به عنوان هم خوان حضور پررنگی داشت و با خوانندگان مطرح در آلبوم‌ها و کنسرت‌هایشان همکاری می‌کرد در ادامه صحبت‌های خود افزود: با وجودی که فکر می‌کنم در سال ۹۲ شرایط بهتری را بانوان تجربه کردند اما هنوز هم خیلی مشخص نیست که چه اتفاقی قرار است بیفتد و موسیقی بانوان چه سرنوشتی پیش رو خواهد داشت. سال ۹۲ برخورد چندانی با بانوان خواننده صورت نگرفت و دقیقا می‌توان گفت بعداز اجرای خانم مهدیه محمدی با حضور وزیر، موسیقی بانوان اوضاع بهتری پیدا کرد. شاید زدن یک جرقه بتواند راهگشای خوبی باشد که این نیز به مانند جرقه‌ای هر چند کوچک توانست موسیقی بانوان را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

کیارس در ادامه تاکید کرد: اتفاقاتی نظیر این می‌تواند نسبت به آینده خوشبین ترمان کند درست مانند اواخر دهه ۶۰ که یک قطعه با صدای خانم الهه به آهنکسازی محمد احمدیان در همخوانی با یکی از خواننده‌های مرد، از رادیو و تلویزیون پخش شد که همه نسبت به صدای زن واکنش نشان دادند که بعد کار توقیف شد. یا در اوایل دهه ۷۰ که «من بهارم تو زمین» با صدای خشایار اعتمادی و خانم سلماسی از شبکه‌های مختلف پخش می‌شد. این‌ها همه قدم‌هایی در جهت شنیده شدن صدای بانوان بودند که امروزه نیازمندشان هستیم.

این خواننده همچنین گفت: خوشبختانه چنین قدم‌هایی موجب دلگرمی هر چند کوچک برای ما می‌شود. من در چنین شرایطی احساس امنیت بیشتری می‌کنم.

وی که آهنگهای بسیاری در همکاری با آهنگسازانی همچون علیرضا میرآقا، کیوان کیارس، بردیا کیارس و علی مولایی اجرا کرده است، درباره فعالیت جدید خود گفت: قطعه‌ای گیلکی در مرحله ساخت دارم که هم اکنون مشغول تمرین بر روی لهجه و کویش آن هستن تا به زودی وارد مرحله ضبط شود. به زودی این آلبوم با همکاری علی مولایی آماده خواهد شد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 21:21

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 23 اسفند 1392 - 10:07

هیچ خواننده ی زنی بالادست سلن دیون نیست

شنبه 24 اسفند 1392 - 22:17

اگر ما هم بخواهیم خواننده بشیم وکنسرت بزاریم بایدچه کاری انجام بدیم خواهشا جواب بدین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زنان موزیسین نسبت به سال‌های گذشته فضای بازتری را تجربه می‌کنند | موسیقی ما