برنامه یاد بعضی نفرات
 
 موسیقی مردانه را تحریم کرده ام
پری ملکی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
موسیقی مردانه را تحریم کرده‌ام
موسیقی ما - پری ملکی؛ خواننده پیشکسوت ایران گفت: تمامی کنسرت‌ها و آلبوم‌های آقایان همکاری را تجریم می‌کنم و اجازه هم نمی‌دهم شاگردانم به کنسرت آن‌ها رفته و یا به آلبومشان گوش کنند. پری ملکی؛ خواننده پیشکسوت موسیقی کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: از این پس قرار بر این است که ازکنسرت هیچ خواننده آقا دیدن نکنیم و آلبوم آن‌ها را نیز گوش نکنیم. چرا که تاکنون همین همکاران کاری برای بانوان انجام نداده‌اند و همراه و همکار واقعی نبوده‌اند.

این خواننده در ادامه گفت: این دوستان به حدی درگیر مسایل مالی و ریالی بوده‌اند که نتوانسته‌اند به عنوان یک همراه در کنار بانوان حضور داشته باشند و از آن‌ها حمایت کنند. شاید این عده احساس می‌کنند اگر بانوان موزیسین حضور رسمی خود را در عرصه موسیقی داشته باشند، آن‌ها از کار بی‌کار خواهند شد. چون خانم‌ها هم صدای لطیف و زیبا دارند و هم تنوع و گوناگونی در صدایشان بیشتر است.

پری ملکی در پاسخ به این سوال که موسیقی بانوان در کشور سرنوشت خوبی خواهد داشت یا خیر، گفت: وضعیت موسیقی بانوان در ایران هرگز بهبود نخواهد یافت. چرا انتظاردارید موسیقی بانوان شرایط خوبی پیدا کند؟ اصلا هم به ذاین فکر نکنید که مساله یک مساله دولتی است وقتی امکانات چندانی برای موسیقی بانوان در نظرگرفته نمی‌شود و آن‌ها از حداقل امکانات برای ادامه فعالیت خود بی‌بهره‌اند، چرا توقع دارید اوضاع خوبی داشته باشد؟ حال هر چه هم که سالن اضافه کنند و در کیفیت و ماهیت کار‌ها تغییر ایجاد کنند، چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی اصل موضوع دارای مشکل است؟

وی تاکید کرد: با وضعیت کنونی نه تنها امروز، بلکه تا ۱۰۰ سال آینده نیز نه پیشرفتی دارد و نه تغییری خواهد داشت. وقتی نمی‌شود تبلیغات کرد و بودجه‌ای به این حوزه تعلق نمی‌گیرد و حتی کسی حامی آن نیست، چه فرقی می‌کند که به آینده آن خوشبین باشیم یا نه؟ این حرف‌ها را منی که بیش از ۹۰ در صد کنسرت‌هایم برای همه است و به زنان تعلق ندارد می‌گویم و به اندازه موهای سرم بیش از همه آقایانی که کار می‌کنند، فعالیت حرفه‌ای داشته‌ام می‌گویم.

این خواننده همچنین در پاسخ به اینکه چرا با این وجود سعی نکرده از ایران برود، گفت: ماندن من دلیلی بر این نیست که از من حمایت می‌شود و مانده‌ام. هر کس رسالتی دارد. درست است که من نمی‌توانم بخوانم و آلبوم منتشر کنم اما شاگرد که می‌توانم آموزش بدهم. وقتی در ماه ۸۰ شاگرد دارم و می‌توانم آینده تک تکشان را داشته باشم آیا رفتن راه علاج است؟ خیلی‌هایی که رفته‌اند، موفق شده‌اند اما من با کار و تلاش خودم موفق ترم. اصولا هر هنرمندی در کشور خودش موفق‌تر است. من وقتی برای دیدن اقوامم از ایران خارج می‌شوم، بعداز یک ماه احساس می‌کنم آنجا جای من نیست و نمی‌توانم کار کنم.

ملکی افزود: در ایران تک تک شاگردان و مردم به من لطف دارند و من از آن‌ها انرژی می‌گیرم. به هر حال اینجا کشور من است و باید خودم را با آن و هرچه در آن است وفق بدهم. من باید اینجا باشم چرا که یک هنرمند باید در کشور خودش باشد. من هم همین جا می‌مانم و در کشور خودم برای هموطنان خودم می‌خوانم و کار می‌کنم و آموزش می‌دهم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1392 - 23:23

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 17:44

به آلبوم های آقایون گوش نکنن پس به آلبوم های نداشته خانوم ها گوش کنن !!!!!!!!

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 17:58

صدای خانوم ملکی بارها و بارها از امثال خواننده هایی مثل "ل.ف" و "ه" و ش" بهتر بوده و خواهد بود
ولی حیف...........

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی مردانه را تحریم کرده‌ام | موسیقی ما