برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت‌و‌گو با بهداد بابایی بعد از اجرای کنسرت در شهرهای جنوبی کشورمان؛
تشویق‌هایی که نشان از نفوذ موسیقی دارند
موسیقی ما - بهداد بابایی و نوید افقه هفته گذشته با حضور شهرهای جنوبی کشورمان برای دوست داران موسیقی ایرانی به اجرای کنسرت پرداختند.

بابایی با اشاره به اجرای برنامه در سه شهر بوشهر، بهبهان و اهواز به موسیقی ما گفت: در دو شهر بهبهان و اهواز حضور مردم در سالن به سبب تبلیغات کافی بسیار پر رنگ بود اما در بوشهر به آن خاطر که مجوز برنامه تنها سه شب قبل از کنسرت داده شد تبلیغات آنگونه که لازم بود انجام نشد و بنابراین جمعیت در مقایسه با دو کنسرت بهبهان و اهواز کمتر بودند.

او با اشاره به برنامه‌ای که در این سه شهر اجرا شد افزود: بنای ما بر این بود تا برنامه مطابق با آخرین آلبوممان یعنی «جوی نقره مهتاب» باشد اما چون در تبلیغات برنامه بداهه نوازی است و ما از آن خبر نداشتیم بعد از این ماجرا برنامه را تا حدودی تغییر دادیم و به خاطر این سو تفاهم مجبور شدیم بخش بیشتری از برنامه را به بداهه نوازی اختصاص دهیم. تمام قطعات آوازی را بداهه نواخیتم و در ضربی‌ها هم بر حجم بداهه بیش از آنچه در برنامه ریزی امان وجود داشت افزودیم.

بابایی در ادامه با اشاره به استقبال مخاطبان از این اجرا گفت: برآیند آنچه از این اجرا به دست آوردم از عکس العمل مخاطبان نشات می‌گیرند. از فرم تشویق‌ها فهمیدم برنامه بر جان مردمان آن شهر‌ها نفوذ کرده است.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همراهی نوید افقه در این اجرا گفت: آقای افقه که از توانا‌ترین نوازندگان تنبک هستند با بینش ژرف و عمیقی که راجع به ریتم دارند و مطابق با طراحی که انجام داده بودند عمل کردند و در بداهه نوازی نیز همراهی ایشان بی‌نقص بود. بعد از اتمام اجرا‌ها که cd کار را شنیدم به نظرم می‌آید کار در ‌‌نهایت کیفیت اجرا شد. وی در پایان سخنانش گفت: می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از مردم پرمهر و نازنین جنوب کشورمان که ما را از مهر بی‌دریغ خود بی‌نصیب نگذاشتند تشکر کنم. این عزیزان علاوه بر حضور پر رنگ. و تشویق‌های دلگرم کننده خود بعد از اجرا‌ها هم در هتل با ما بودند و به واسطه این کنسرت رابطه صمیمانه و نزدیکی با ما پی ریزی کردند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1393 - 12:23

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 6 فروردین 1393 - 18:48

بریکلا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تشویق‌هایی که نشان از نفوذ موسیقی دارند | موسیقی ما