برنامه یاد بعضی نفرات
 
اینجا بشنوید و دانلود کنید؛
تیتراژ برنامه طنز «کرکره» با صدا و موسیقی «حامد زمانی»
موسیقی ما - «حامد زمانی» که پیش از این اجرای چند تیتراژ تلویزیونی را تجربه کرده بود، نوروز امسال خوانندگی تیتراژ مجموعه طنز «کرکره» را بر عهده گرفت. او برای این برنامه قطعه ای با ترانه و ملودی خود و تنظیم «امید رهبران» تولید نموده است که در ادامه می‌توانید آن را بشنوید و دانلود کنید.

میکس و مسترینگ این قطعه را «رضا پوررضوی» انجام داده است.

مجموعه طنز آیتمی «کرکره» به تهیه کنندگی «محمد نجار صراف» و کارگردانی «هادی حجازی فر» در ایام نوروز هر شب ساعت 22:45 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
تیتراژ «کرکره»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1393 - 16:49

دیدگاه‌ها

شنبه 9 فروردین 1393 - 21:00

سلام...جالب بود ..اولش تعجب کردم تو برنامه طنز شعر خونده..ولی معنا و محتواش خوب بود

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 21:49
شهاب شریف

جالب اینه که کسی این اهنگو خونده که ادعاش میشه از سامی یوسف بالاتره و سامی یوسف کلا اهنگ
سیاسی نخونده!!!آثار سامی یوسف را که تمام دنیا قبولش دارند و هم از نظر موسیقی و هم از تظر شعر و صدا بر این امر تاکید دارند سطحی خوانده!!!!!خداییش همچین کسی به درد برنامه کرکره هم می خورد.کسی که حتی نمی داند شعار دادن با شعر سیاسی جهانی فرق دارد و نمی داند وقتی او فکر شعار می کند سامی یوسف وقتی شاعارش در مورد فلسطین و میانمار و سوریه را می هواند او کرکره می خواند!!!
واقعا باید این را گفت که وقتی به کسی توهین می کنی آقای زمانی و خود را بالاتر از او می دانی جواب هم می رسد!!!

188.245.87.249
چهارشنبه 13 فروردین 1393 - 04:15
سایه .

پاسخ به شهاب شریف:
مسیر حامد زمانی با سامی یوسف فرق میکنه
حامد زمانی معلومه که بالاتره،
آقای زمانی به اون چیزی که میخونه اعتقاد داره
شما همه ی دنیا رو از کجا در آوردی؟
فضای هنر همه چیز رو در بر میگیره حتی کارهای سیاسی رو
ایشون تو هر زمانی که نیاز بدونن بازهم کارهای سیاسی میخونن شک نکنید
آهنگ کرکره موازی با آهنگهای دیگشون نیست اینکه این سریال جذاب هست یا نیست ربطی خواننده تیتراژ نداره، آهنگ کرکره مضمونش رازو نیازه
راستی انموقع که حامد زمانی داشت میگفت مرگ بر آمریکا و دشمن های اسلام و ایرانو خشمگین میکرد سامی یوسف داشت چیکار میکرد؟
یا انموقع که آهنگ مرگ بر آمریکا، گزینه های روی میز یا... از طرف حضرت آقا تایید و تشویق میشد سامی یوسف داشت چیکار میکرد؟
حامد زمانی توهینی به سامی یوسف نکرد فقط و فقط حقیقت رو بیان کرد و البته همیشه حرف حق تلخ بوده!

5.124.197.67
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:45
شهاب شریف

پاسخ به سایه
معلومه حسابی غرق در حامد زمانی شده ای و صد البته مطمئنا از نظر سواد موسیقیایی در حد همان حامد زمانی هستی.
اولا سامی یوسف در جایی می خواند که بستزین دشمنی ها با اسلام می شود نه در کشوری اسلامی. دوم سامی یوسف فرد برگزیده بسیاری از کشورهاست و خیلی راحت می توانی با یک سرچ ساده ببینی که لقب بزرگترین ستاره راک جهان اسلام از ان کیست.
سوم وقتی تو فقط سیاست را مرگ بر امریکا می دانی( که تفکر بسته تو و امثال تو نتیجه اش می شود تهجری که بجای اسلام رحمانی اسلام طالبانی می سازد)معلوم است خدا چیزی در چنته ات نگذاشته.
صرفا جهت اطلاعت که حتی نمی توانی سرچ هم انجام دهی سامی یوسف 5 اهنگ در مورد فلسطین و 1 اهنگ در مورد سوریه و 3 اهنگ در مورد دارفور (که احتمالا تو و حامد زمانی نمی دانید کجاست!!!)و چندذ اهنگ دیگر در مورد کشورهای فقیر مورد جنگ د رآفریقا دارد.
سامی یوسف سفیر صلح سازمان ملل و سفیر غذای یونسکو ست که بجای اجراهای سازمانی !!!!اجرای بزرگ استادیوم ویمبلی خود را برای فقرا هدیه می کند.
سامی یوسف ایرانی است و پدر و مادری شیعه دارد و خود هم شیعه است. اما بنا بر اصل مترقی شیعه (تقیه که ما هم در حج آن کار را می کنیم که احنتمالا قبول نداری و اصولا اعتقادی به وحدت مسلمین نداری)با خواندن سرودهای وحدت بخش سعی در نزدیکی مسلمانان واقعی دارد.
ضمنا معلومه که حسابی جیره و مواجب گرفته و دمخور حامد زمانی هستی وگرنه او کجا و سامی یوسف کجا؟؟؟
بد نیست بجای شعار کمی هم بر شعورت اضافه کنی!!!اینکه او راست می گوید فقط از دهان تو و امثال تو بر می آید.البته بیسوادی و عدم فهم معانی اشعار زیبای او اگر برایت سخت است می توانی ترجمه فارسی اش را بگیری تا بفهمی !!!ضمنا خیالت راحت که امریکا اگز قرار بود با خواندن شعر و ترانه ناراحت شود که دیگر آمریکا نبود!!!بنا بقول مقام معظم رهبری جوانان باید فرق بین یک شور همراه با شعور با یک شور بدون شعور و تعقل را بدانند. نتیجه افکار امثال تو می شود حمله به سفارت انگلیس که ایشان هم از ان ابراز ناراحتی نمودند
ضمن اینکه حامد زمانی در موسیقی ایران عددی نیست که بخواهد به کسی حتی مثل محسن یگانه هم توهین کند سامی یوسف که جای خود دارد
ضمنا بد نیست قبل از حرف زدن تحقیق کنی!!!چه در مورد سامی یوسف چه در مورد حامد زامنی

46.41.194.141
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:47
شهاب شریف

نکته جالب اینکه در متن زیرین از تهمت و ... می نویسی اما وقتی خودت می نویسی تهمت نمی شود!!!!!!!!!

46.41.194.141
جمعه 15 فروردین 1393 - 03:49
bnhossein

دوست عزیز میشه بگین حضرت آقا کی تایید کردن ایشون رو ما هم مطلع بشیم...در غیر این صورت نشر اکاذیب نکنین!

173.244.197.141
جمعه 15 فروردین 1393 - 23:26
reza karami

پاسخ به همه : قبل از هر چیزی باید بگم حامد زمانی بهترین پاپ خوان انقلابی ایران است و احساس بلندی و والایی نمی کند وی خاکی است وخاکی و کسی حق توهین به وی را ندارد برای آشنایی بیشتر زندگینامه ی او را بطور فشرده می نویسم:
حامد زمانی ـ صدای بی‌صداها

حامد زمانی، ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده جوان ایرانی، در فروردین ۱۳۶۷ در شهرستان میمه از توابع استان اصفهان و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. در دوران کودکی به علت بهره‌مندی از صدای خوش و استعداد فراوان و به تشویق خانواده، به قرائت قرآن و مداحی روی آورد و در این زمینه دوره‌های آموزشی را طی کرد و با شرکت در مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم، حائز چند رتبه برتر استانی و کشوری گردید.

وی از سن ۷ سالگی و در پی کشف استعداد شگفت‌انگیز او در زمینه خوانندگی و آواز توسط پدرش، در کلاس‌های موسیقی سنتی استاد طباطبایی، از شاگردان مرحوم استاد تاج اصفهانی، در شهر اصفهان شرکت کرد و دوره آواز سنتی را نزد ایشان گذراند. اما وی در ادامه‌ی این روند و به فراخور مقتضیات زمان، به موسیقی پاپ روی آورد، چرا که عقیده داشت موسیقی پاپ به دلیل سرعت بیشتر انتقال مفاهیم و نیز عامه‌پسند بودن و اختصاص نداشتن به مخاطب و قشر خاص، بستر و عرصه مناسب‌تری برای بیان و انتقال گسترده حرف‌ها و پیام‌های او فراهم می‌آورد.

اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ درباره امام حسین (ع) ساخته شد که حامد زمانی علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و ترانه‌سرایی آن را نیز بر عهده داشت. وی طی سال‌های بعد، فعالیت خود را در زمینه ترانه‌سرایی، آهنگسازی و خوانندگی، با تولید تک‌آهنگ‌های مختلف ادامه داد تا اینکه در سال ۱۳۸۸ با ساخت تیتراژ برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» ــ ترانه‌ای که شخصاً شعر آن را سروده و موسیقی‌اش را ساخته بود و مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت ــ همکاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز کرد که این همکاری طی سال‌های بعد و با ساخت ترانه تیتراژ آغازین و پایانی برنامه‌های مختلف تلویزیونی نظیر «ماه عسل»، «شهر باران»، «شناسنامه» و … و نیز تک‌آهنگ‌های گوناگون با مضامین ارزشی و انقلابی نظیر «تحریم»، «فریاد فردا»، «خاک عزیز» و … تا به امروز ادامه یافته است.
«من صدای بی صداها هستم»؛ این جمله‌ای است که حامد زمانی در توصیف نقش خود در عرصه موسیقی بیان کرده است. به عقیده او، بخشی از افراد جامعه و عقاید و آرمان‌های آنها ــ که همان عقاید و ارزش‌های حامد زمانی هستند ــ در بسیاری از آثار موسیقایی موجود نادیده گرفته شده‌اند، در حالی که این قشر، بخش بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند که تاکنون از داشتن هنرمندی که در عرصه موسیقی و ترانه، بصورت صریح و بدون تکلف و پرده‌پوشی به ارزش‌ها و دغدغه‌های فکری آنها بپردازد، محروم بوده‌اند. از این‌رو حامد زمانی همواره تلاش کرده تا با ساخت ترانه‌ها و آثار موسیقایی با مضامین بلندی پیرامون اسلام و ائمه معصومین (علیهم‌السلام)، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی، مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، مقاومت و ایستادگی در برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان، شهدای عرصه فناوری هسته‌ای و بسیاری دیگر از مفاهیمی از این دست که در آثار سایر هنرمندان کمتر به آنها پرداخته شده یا کاملاً مغفول واقع شده‌اند، دغدغه‌های این قشر از مخاطبان موسیقی را به زبان هنر مطرح کند که تاکنون با استقبال کم‌نظیری از سوی مخاطبان نیز مواجه شده است؛ از جمله این آثار ارزشمند می‌توان به ترانه‌های «حضرت ماه» (درباره امام هادی علیه السلام)، «حضرت مهتاب» (درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها)، «امام رضا (علیه السلام)»، «آرمیتا» (درباره دانشمند هسته‌ای شهید داریوش رضایی‌نژاد و فرزند خردسالش)، «فرمانده» (درباره شهید حسن تهرانی‌مقدم)، «قلاده‌های طلا» (درباره فتنه ۸۸)، «پرواز» (درباره شهدای دانش هسته‌ای به ویژه شهید مصطفی احمدی‌روشن) و «خون هابیل» (درباره شهدای ترور) اشاره کرد.

حامد زمانی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران بوده و خود را انسانی سیاسی ــ البته سیاست به معنای صحیح و اسلامی و آنچه بزرگان ما آن را «عین دیانت» خوانده‌اند ــ می‌داند، معتقد به عریان و صریح (و نه دو پهلو و مبهم) و در عین حال، هنرمندانه سخن گفتن در زمینه مسائل مذهبی و سیاسی، در عرصه موسیقی است و آن را با باورها و آموزه‌های اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام)، که در آن مسائل و ارزش‌های عقیدتی و سیاسی به صراحت و سادگی و بی‌تکلف و البته به زیبایی عرضه شده‌اند، همخوان و هم‌راستا می‌داند و اعتقاد دارد که این نحوه‌ی ارائه پیام‌های ارزشی در آثار موسیقایی، منجر به عمق بخشیدن بیشتر به آنها و انتقال بهتر این مفاهیم خواهد شد. وی در عین حال، پرداختن به سایر مفاهیم والا و ارزشمند نظیر عشق، دردها و دغدغه های انسانی و اجتماعی و … را نیز در حیطه موضوعات «ارزشی» به شمار آورده و معتقد است سخن گفتن از این مضامین و مفاهیم نیز بخشی از رسالت هنر را تشکیل می‌دهد.

وی موسیقی خود را ترویج‌دهنده گفتمان و ارزش‌های جهانی اسلام و انقلاب اسلامی دانسته و دامنه مخاطبان آثار خود را بسیار گسترده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران می‌داند و در این راستا با ساختن ترانه‌هایی (که برخی از آنها به زبان عربی خوانده شده‌اند) مثل «زیباییِ عشق»، «مکر شیطان»، «قدس»، «حماسه‌ی بی‌تاب» و … با مضامین مبتلابه جوامع اسلامی و موضوعات روز دینی و سیاسی در این کشورها، نظیر مسئله حجاب، استکبارستیزی، قضیه فلسطین، بیداری اسلامی و … کوشیده است تا دامنه مخاطبان خود را گسترش داده و پیام‌های ارزشمند مورد نظر خود را به عده‌ی بیشتری در سراسر جهان، به ویژه در جهان عرب و کشورهای اسلامی و نیز کلیه مستضعفان دنیا، منتقل کند. وی همچنین قصد دارد در آینده، ترانه‌هایی به زبان انگلیسی نیز اجرا کند و از این طریق، گستره‌ی مخاطبان پیام جهانی آثار خود را باز هم توسعه داده و با اقشار مختلف مردم جهان به وسیله هنر خود ارتباط برقرار کند.

2.185.56.25
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 09:44
مسعود شرهانی

ا. آقای زمانی ادعای برتری از سامی یوسف را نکردند. تفاوت کاری را مطرح کردند و اینکه در این جایگاهی که ایشان وارد شدند سامی یوسف وارد نشده پس قابل مقایسه با هم نیستند و این مهم در بررسی رسمی اشعار و ترانه ها کاملا روشن است. من خودم از کسانی هستم که تقریبا تمام آهنگ های سامی یوسف را گوش کردم و به برخی از آهنگ ها علاقه خاصی دارم. لطفا در قضاوت رعایت انصاف و ادب را بفرمایید.
2. خیلی روی سازمان ملل یا نهادهای بین المللی تأکید نکنید این سازمان ملل و این نهادها و سارمان های مربوطه همان هایی هستند که در مقابل قتل عام مردم میانمار ساکت اند همان طور که در مقابل حمله آمریکا به هر نقطه از جهان که مایل باشد، این سازمان ساکت است. لطفا برای درک جنایات در میانمار یه سرچی بکنید. البته فاجعه فقط به میانمار ختم نمی شود.
3. در مورد قدرت هنری آقای زمانی بحثی نمی کنم ولی همین قدر تأکید می کنم که مخاطب شرط اصلی است. حالا می خواهد به زعم برخی دوستان باشعور باشد یا بی شعور!!! با سواد باشد یا بی سواد!!!
و نمی دانم ملاک برخی از دوستان درباره تشخیص شعور افراد چیست ولی می دانم که بسیاری از دوستان بنده که همه صاحب تألیف هستند و از اساتید پروازی در برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان، از طرفداران سرسخت آقای زمانی هستند.

188.159.135.175
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 10:41
اشکان

خیلی هم عالی بود ...

37.63.207.193
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:10
اشکان به شهاب شریف

خیلی هم عالی
تودردت یه چیز دیگست
حیف وقت این دوستانی که به توجواب دادن

37.63.207.193
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 22:01
هم وطن

به نام بهترین قاضی
سلام
من اولین باره که توی این سایت اومدم .یه کم تعجب کردم، فکر نکنم هیچ خواننده ای اندازه حامد زمانی این قدر جاذبه و دافعه داشته باشه . فکر می کنید به خاطر چیه ؟!
به نظر من به خاطر راهیه که در پیش گرفته .اگه به وبلاگش سر بزنید می تونید بفهمید چه باورها و اصولی برای کارش داره. اونوقت قضاوت با خودتون ! البته قضاوت های ما خیلی تحت تاثیر باورها و ارزشها و تعریف ما از زندگیه . مثلا اگه یه نفر دنبال این باشه که یک زندگی راحتی برای خودش فراهم کنه و کاری به این نداشته باشه دور و برش چه خبره ، کی به کیه ، فقط آرامش خودش براش مهم باشه یا مثلا اگه بر این باور باشه که دنیای ایده آل ،دنیاییه که در اون بشه ثروتمند بود و از کسایی که توی این راه موفق بودند پیروی کرد و به نظرش باید از کشورهای صنعتی الگو گرفت و شبیه اونا شد تا مدرن شد و ... ،خب دیدش از زندگی با کسی که فکر می کنه زندگی ایده آل، زندگیه که در اون همه در آرامش باشند ، زندگیه که هیچ کجایی دنیا هیچ کسی به خاطر گرسنگی نمیره ، زندگیه که هیچ خونی به ناحق هیچ کجای دنیا ریخته نشه و هیچ کودکی بی دلیل یتیم نشه و .... قطعا فرق داره. همچین فردی دیگه نمی تونه به خاطر این که مرغ و برنج و ... ارزون بخره ،بگه بی خیال همه مردم مظلوم دنیا ، بی خیال همه جنایت ها ، به من چه خودشون باید از خودشون دفاع کنن و... اصلا همچین فردی دیگه غذا از گلوش راحت پایین نمی ره .این که کدوم دید بهتره رو خودتون قضاوت کنید!
راستی به نظرتون برای این که یه فردی بتونه حمایت جایی رو به دست بیاره نمی تونه از راهای خیلی راحتتر پیش بره ؟!منظورم رو قطعا می فهمید، مثلا مجبوره برای به دست اوردن این حمایت پا رو دم شیر بذاره و آهنگ مرگ بر آمریکا بخونه که اونوقت این همه درد سر براش درست بشه .این حرف رو به خصوص کسایی که فکر می کنند آمریکا یه قدرت خیلی بزرگه ! خوب باید بفهمن ،نه؟
می دونم متنی که نوشتم طولانی شد اما به عنوان هموطنتون خواهش می کنم بر اساس حرفهای دیگرون در مورد هیچ کس قضاوت نکنید، سعی کنید فرد رو درست بشناسید بعدا حرف بزنید، فکر نمی نکم خواستم غیر منطقی باشه
حق یارتون

151.232.63.35
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 15:56
هم وطن

به نام خدا
مجددا سلام
خواستم بگم این آدرس وبلاگ آقای زمانیه:http://blog.hamedzamanimusic.com/

151.232.62.204
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 17:45
n.gh kfd

حرفم رو به همه س
اینجا یکسری مطالبی گفته شد که واقعا جای تامل داره! اولا من تقریبا همه ی مصاحبه ها و برنامه هایی که حامد زمانی توش حضور داشته رو خونده و یا دیدم.
حامد زمانی همونطور که برخی دوستان متذکر شدن هرگز به سامی یوسف توهین نکرده و فقط در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود "خیلیا میگن کارهای حامد زمانی یه جورایی شبیه به کارها وآثار سامی یوسف هست و آیا به نظرخودت این درسته یانه؟" به این موضوع اشاره کرده که محور کاری خودش با محور کاری سامی یوسف کاملا متفاوته و نمیشه به هم ربطش داد!
درضمن جنابی که ادعا میکنین سامی یوسف شیعه هست حرفم باشماست من به هیچ وجه در مورد شخصیت این فرد نظر نمیدم و نمیگم آدم کاملا خوبیه یا بد. من تعجبم از حرف شماست که این ادعا رو میکنین!اگر سامی یوسف شیعه ست پس چرا در موسیقی هاش سلام و صلوات به خلیفه و ابوبکروعثمان و غیره و ذلک میفرسته؟آیا این هم جز همون شعرهای صلح دوستانه و وحدت بخش مسلمینه؟!
البته از شما انتظار جواب درست و حسابی ندارم چون از کسی که حرفشو،نظرشو و عقایدشو با توهین و خشم ابراز میکنه نمیشه انتظار حرف و برخورد منطقی داشت.

89.144.142.210
شنبه 9 فروردین 1393 - 21:25

به این میگن مافیا

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 05:03
سایه .

شما مطمئنی؟
حکمو دادی تموم؟
بابا زشته بخدا چرا اینقد راحت تهمت میزنید؟

5.117.197.41
دوشنبه 11 فروردین 1393 - 05:06
سایه .

شما مطمئنی؟
حکمو دادی تموم؟
بابا زشته بخدا چرا اینقد راحت تهمت میزنید؟

5.117.197.41
دوشنبه 11 فروردین 1393 - 05:09
سایه .

شما مطمئنی؟
حکمو دادی تموم؟
بابا زشته بخدا چرا اینقد راحت تهمت میزنید؟

5.117.197.41
دوشنبه 11 فروردین 1393 - 12:46
mahsan sadeghi

سایه خانم اینقد تعصبی نظر ندید..مگه دوستمون دروغ میگه؟همه چیز این تلویزیون شده مافیا..مگه یادتون رفته کاری رو که با پاشایی کردن؟مگه یادتون رفته جناب جهانبخش چیکار کردن؟

37.255.82.124
جمعه 15 فروردین 1393 - 11:04
باران

یعنی اهنگ هایی دیگه ای رو پخش نمیکنه تلوزیون؟؟
خواهشا بدون اطلاع قضاوت نکنید!!!!

2.190.63.128
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 13:41
مسعود شرهانی

سایه، خواهر خوبم متأسفانه اینجا باید حرف سجاد رو قبول کرد. واقعا آنچه می فرمایند صحیح است اما همیشه این لابی ها بر علیه بچه های ارزشی است.
یادت هست قرار بود آقای زمانی از آهنگ بهارم در شبکه یک رونمایی کند. یادت هست که رونمایی نشد. فکر می کنی چرا؟
حامد که رفت صدا و سیما، کارش هم آماده بود، پس چرا رونمایی نشد؟!
همیشه قدرت های مافیایی بر علیه بچه های ارزشی تا آخرین لحظه تلاش می کنند از هیچ کاری پرهیز ندارند. از تهدید جانی گرفته تا تخریب و توهین و تهمت و ...
درست نمی گم سایه عزیز؟!

188.159.142.120
یکشنبه 10 فروردین 1393 - 00:01

خیلی آهنگ بدی بود...

ایشون که سیاسی هستند چرا تو طنز اومدند!!!

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 05:06
سایه .

اتفاقا بسیار آهنگ قشنگی بود البته قبول دارم هرکس سلیقه ای داره
ایشون سیاسی نیستن دوست عزیز
ایشون بر اساس نیاز زمانی که احساس کنن
و تو قالب راه و روششون هم باشه کار ارائه میکنن
یه روز آهنگهای سیاسی یه روز مذهبی یه وقتایی هم کارایی مث کرکره
هرچیزی که ارزش داشته باشه

5.117.197.41
جمعه 15 فروردین 1393 - 11:06
باران

اتفاقا اهنگ بسیار زیبایی بود...
اگر دقت کنید مفهوم این اهنگ خیلی زیباست...

2.190.63.128
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 01:36
مسعود شرهانی

مگه یه آدم سیاسی نمی تونه با زبان طنز حرف بزنه؟
مشکل برخی دوستان اینه که آدم مذهبی رو بر اساس باورهای هالیوودی یه آدم عبوس و خشن می بینند.
متن آهنگ کرکره یه متن زیباست که کاملا با باورهای مذهبی منطبقه و هیچ مشکلی نداره. شکل بیان اون هم خیلی ساده است و یک امتیاز شمرده می شه؛ کاملا به روز هم هست.
نحوه اجرای اون هم قشنگ بود و مشکلی نداشت.
درست نیست برای قضاوت رو آدم ها یک لباس تنگ بدوزیم و بعد بگیم همین و غیر این نه!

188.158.92.207
یکشنبه 10 فروردین 1393 - 02:41

واقعا جالب و خوب بود
شعرش نقطه ی عطف این قطعه است که خیلی پرمفهوم و قابل تامل هست
حامد عزیز با این کارش نشون داد که برای کار طنز هم میشه یه کار بامعنی و زیبا ساخت ...

این تیکه از آهنگ رو همه ی ما باید آویزه ی گوشمون کنیم برا مقابله با مشکلات :
که میگه
" به اون قرآن رو طاقچه یه کم عمل کن و یه کم تامل کن ... "

یکشنبه 10 فروردین 1393 - 10:00

مگه ایشون برای برنامه های ارگانی و سیاسی کار نمی کنن فقط؟

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 05:03
سایه .

خیر ایشون برای اعتقاداتشون کار میکنن ایشون برای هرچیزی که ارزش داشته باشه کار میکنن

5.117.197.41
دوشنبه 11 فروردین 1393 - 05:08
سایه .

خیر ایشون برای اعتقاداتشون کار میکنن ایشون برای هرچیزی که ارزش داشته باشه کار میکنن

5.117.197.41
جمعه 15 فروردین 1393 - 21:28
نگین طرفدار بی شمار اتیشه حامدزمانی

سایه کاملادرست میگه چون در این اهنگ فقط از امید گفته حامدزمانی یه اسطوره اس که واسه درک کردنش باید لیاقت داشت

2.187.242.192
یکشنبه 10 فروردین 1393 - 10:42

جالب ایشون تو مصاحبه هاشون دائما ادعا می کنند اگر کارهای عاشقانه می خواندم الان وضعیتم بهتر بود . مدام اصرار دارند بگویند که بابت خواندن اشعار سیاسی تحت فشار هستند .

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 00:35
Hossein Hsar

تم و محتوای این کار هم بیشتر از این که عاشقانه باشه، شبیه بقیه کاراشه (توکل و توحید و...) دوست خوبم...

46.21.82.67
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:11
هم وطن

سلام
پاسخ به آقای حسن
آقای زمانی بر اساس باورها و اعتقاداتشون می خونند .عاشقانه هم برای ایشون و حامیانشون تعریف خودش رو داره . عشق یعنی عشق والا ،عشقی که فرد رو به کمال مطلق نزدیک کنه و این همون عشقیه که خدا ازش حرف می زنه ، همون عشقی که خدا، انسان رو به خاطرش خلق کرده. و این عشق فابل ستایشه. (نه عشقی که انسان رو از خدا دور کنه چون در اصل عشق نیست هوا و هوسه) بر اساس این عشق همه چیز رنگ و بوی خدایی می گیره حتی سیاست . این همون عشقی که امام حسین (ع) رو به قیام علیه حاکم ظالم زمان خودش وامی داره.( عشق به اجرای حق و زیر بار ظلم نرفتن و اصلاح جامعه و ایجاد حکومت اسلامی.)

69.22.169.213
یکشنبه 10 فروردین 1393 - 13:11

به دلم اصلا نچسبید..ایشون همون مرگ بر امریکاشونو بخونن بهتره

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 20:06
نوید اکبری پور

نه دیگه این حرفتون درست نیست و نامردیه.شما خوشتون نیومده و نظرتون هم محترمه

216.185.35.245
چهارشنبه 13 فروردین 1393 - 03:56
سایه .

نپسندیدنتون یه چیز شخصیه اما
آقای زمانی واسه هرچی که ارزشمند باشه میخونن یه روز مرگ بر آمریکا یه روزم کاری مث کرکره

5.124.197.8
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:21
هم وطن

سلام

این که نپسندید نظرتون محترمه ،اما مرگ بر آمریکا ،یعنی مرگ بر هرچی ظلمه . شما توی کدوم جبهه اید؟ طرفدار ظلمید یا مظلوم؟

151.232.62.204
جمعه 15 فروردین 1393 - 15:15

یه عادت بدی داریم اونم اینه که به عقاید هم احترام نمی ذاریم . اگه خواننده ای کار سیاسی خوند هم باید به عقیدش احترام بذاریم چه استاد شجریان باشه چه حامد زمانی . خواهشا این همه تو ذوق هم نزنیم .

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 17:43
مسعود شرهانی

احسان عزیز، به نظر شما تفاوتی نمی کنه که یک ترانه چه جهتی رو دنبال کنه؟!
خدا یا شیطان؟!
یا فکر می کنید که خدا در هنر راهی ندارد و شیطان هم این عرصه را رها کرده است؟!
و این در حالی است که وقتی شیطان از درگاه الهی رانده شد خطاب به خداوند قسم خورد که دنیا را در نظر بنده های خداوند زیبا جلوه دهد و آن ها را فریفته خود کند.
خوب لذت گوش هم شنیدن آوایی دلنشین است. پس عرصه موسیقی یکی از مهم ترین جایگاه های حضور شیطان است. صرفا با یک کلمه و بدون ذکر جهت نمی توان گفت فلان کار قابل احترام است. مگر در ذهن ما شیطان و خدا در یک حد معتبر باشند!
البته بعید می دونم شما این طوری فکر کنید. خوشحال خواهم شد افتخار دریافت پاسخ شما رو داشته باشم.

188.158.119.204
دوشنبه 11 فروردین 1393 - 00:25

با تشکر از آقا احسان عبدالهی بابت حرفای قشنگشون
متاسفانه بعضی ها فکر می کنن فقط اون چیزی که بهش علاقه دارند اسمش هنره و معتقدن بقیه نباید کار کنن !!!
من این کارو پسندیدم و امیدوارم حساسیت ها نسبت به حامد زمانی کمتر بشه...
هنر با سیاست فرق داره... با هم قاطی شون نکنیم
و احترام بذاریم به هم...

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 01:08

سلام
عید همه مبارک
با آقا احسان موافقم
یادمون نره ما همه اول از همه ایرانی هستیم قبل از اینکه آبی یا قرمز باشیم چپی یا راست باشیم.
به نظر منم آهنگ کار خوبی شده بود .

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 01:33

ببخشید همینجا از طرفداران ایشون عذر میخوام
موسیقی ما از شما خواهشی دارم خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هشمندم تیتراژ برنامه ی یادگاری از بهنام صفوی و شهاب رمضان رو هم بگذارید
ممنون میشوم و مرررررررررررررررررررررررسی
خواااااااهشمندم عزیزااااااااااااااااااااااااااااااان
هرچه زودتر بگذارید

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 09:50

حالا اگه این آهنگو آقای .... میخوند همه به به و چه چه راه مینداختن خوبه که کسایی که ادعای روشن فکری دارن تو قضاوت منصف باشن این کار چندان بد نبود .خیلی کارها هستن که افتضاح بودن ولی طرفدارای اون خواننده همچین گندش کردن که ..... حداقل ملودیش دزدی نبود.
اگه ارگانی بخونه بهتر از اینه که انگلیسی بخونه

دوشنبه 11 فروردین 1393 - 14:31

فوق العاده ... مثل كاراي قبليشون عالي بود ... ايندفعه ثابت كرد كه تو همه ژانرا مهارت داره...! تو طنز هم بهترينه ! :)
مطمئنم اگه عاشقونه هم ميخوند بهترين ميشد ...
ممنون از موسيقي ما

پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:10
حامی گمنام

البته که بخوان کار عاشقونه بخونن کارشون میگیره منتهی درمورد عشق اسمونی مثل عشق پاک میخونن که با راه و هدف ما هم بخونه

151.245.14.88
سه شنبه 12 فروردین 1393 - 00:36

کار متفاوت و قشنگی بود... به دوستانی که میگن چرا برای طنز خونده باید بگم مضمون آهنگ کاملا ارزشیه، موسیقی هم متناسب با مضمونه. من به شخصه مشکلی تو این آهنگ ندیدم، خیلی هم پسندیدم. پس لطفا این موضوع رو دستاویزی برای تخریب قرار ندید! از نظرات خوب احسان عبداللهی و Hossein Hsar عزیز هم ممنونم.
سپاس از موسیقی ما به خاطر انتشار آهنگ

پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:14
حامی گمنام

دقیقا به جای اینکه به محتوای کار توجه کنن به تیتر خبر و موضوع برنامه توجه میکنن...
واقعا شعری که توش حرف از امیدواری و توکل به خدا و رجوع به قرآن زده میشه خارج از ارزش های ماست؟!

151.245.14.88
سه شنبه 12 فروردین 1393 - 01:47

دم ایلیا گرم نمیدونم بعضی ها که خواننده ی پارسی زبانن تو زندگی (شخصی)شون اهنگ انگلیسی با لهجه ی خیلی بد مبخونن!!!! چه توجیهی دارن

سه شنبه 12 فروردین 1393 - 12:25

اینکه از حمایت دولت و صدا و سیما برخوردار هستید یک چیزه...
اینکه برای مجموعه تلویزیونی طنز اینچنینی میخونید یه چیز دیگه...
چی بگم والا

چهارشنبه 13 فروردین 1393 - 04:00
سایه .

ایشون از حمایت هیچکس جز خدا و حامیانشون برخوردار نیستن!
در ضمن ترانه این آهنگ مضمونش راز و نیاز بوده ربطی به محوریت موضوع اون سریال نداره

5.124.197.67
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 00:35
قیماخ

وقتی برای اولین بار توی اخبار سراسری از یک خواننده تعریف میشه حمایت نیست؟؟!!
بحث اصلی من اینه که اگر ارزشی میخونن چرا برای برنامه های بی ارزش هم میخونن؟؟!!

151.247.101.114
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 13:52
مسعود شرهانی

وقتی برای اولین بار یک خواننده به دلیل حمایت از ارزش های انقلاب و شهدا مورد تهدید رسمی دولت آمریکا قرار می گیرد و از طرف دیگر وهابی های آدمخور هم ایشان را تهدید به مرگ می کنند؛ می شود یک سوژه خبری.
شما باید اول اعتراض رو به آمریکایی ها و وهابی ها بکنید؛ که هم با زبان و هم در عمل ایشان را تهدید می کنند؛ آن ها یک سوژه خبری درست کردند خوب شبکه خبری ما هم به سراغش رفت؛ این اشکالی دارد؟!

188.159.142.120
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 17:59
مسعود شرهانی

قیماخ عزیز؛ طنز جزئی از دین ماست و روی آن تکیه شده است اما شرایط خاص خودش را دارد. اینکه در حال حاضر اینجا حضور دارم صرفا به دلیل حمایت از حامد نیست. آمدم چون دیدم برخی ذهنیت ها و سوالات وجود دارد و این حس که شاید دوستان واقعا به دنبال پاسخ باشند.
درباره شوخ طبعی و طنز نیز اگر سوالی داشتید در خدمت هستم. ولی یکی از مصادیق مورد تأیید واقعا همین آهنگ کرکره است.

188.158.88.203
جمعه 15 فروردین 1393 - 16:50

هیچ کسی حق نداره به حامد زمانی توهین کنه اول برین به وبلاگای طرفداراش سر بزنین بعدا بهش تهمت بزنین من خودم اسمم تو همه وبلاگاش هست و دو آتیشه طرفدارشم..... بهم یه موقع بر میخوره.............

شنبه 16 فروردین 1393 - 15:02

عجب پارتی ای دارن ایشون. والا.

شنبه 16 فروردین 1393 - 22:11
حوریه نوری

اره...شما راست میگی.ایشون یه پارتی داره که همیشه و همه جا کارشو براش راه میندازه....همیشه کمکش میکنه که بهترین کارارو ارائه بده.تموم بدخواهاشم از سرراه برمیداره و نقشه هاشونو خنثی میکنه.
اره عزیزم...کسی که برای خدا کار کنه خدا هم در عوض اینطوری هواشو داره و واسش به قول ما زمینیا پارتی بازی میکنه.

78.38.175.72
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:18
هم وطن

سلام
پاسخ به شادی
یادمون باشه به خطر ذره ذره کارهایی که می کنیم مؤاخذه میشم .تهمت زدن گناه سنگینیه! حواسمون باشه هر حرفی که می زنیم در برابرش مسئولیم.
چقدر به حرفی که زدید ایمان دارید؟! خدا همه جا مراقبممونه

151.232.62.204
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 02:33

تیتراژ کرکره از خود کرکره خنده دار تر بود!
کسی هم این مجموعه رو خداوکیلی دیده که دارین بحث میکنین؟

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:11
حوریه

بله دیدیم.
ماهم اینجا در مورد خود طنز که حرف نمی زنیم برادر من!بحث خود طنز جداست و اینجا جای پرداختن به این موضوع نیست.
تیتراِش خنده دار بود؟؟؟!!!کدوم قسمتش؟
اگه خوب به متن اهنگ دقت کنید میبینید که خیلی مفاهیم زیبایی مثل تامل کردن در قران...عمل به قران...ناامید نشدن از نگاه خداو....رو میتونید درش ببینید.فک کردن به همه اینا به ادم میتونه ارامش بده.ولی اصلا نمی تونه خنده دار باشه.

76.164.218.22
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 05:04

جناب آقاي شريف(كه از ذكر اسم اصليتون خودداري ميكنم) و ساير دوستان! چي ميشه كه تا اين اسم مياد ميايد و با آي پي هاي يكسان زير هر پست و با اسامي مختلف نظر ميذاريد؟ اين يعني اينكه منتظريد اسم حامد زماني بياد و شروع كنيد به بدگويي! نقد دوستان! نقد كنيد! كار خودش بهترين قاضيه! مگه اين شعر چي ميگه؟ به شما بد گفته؟ بد ساخته شده؟ بد خونده شده؟ اينا ديگه عناده! بله! ايشون مورد تاييد مقام معظم رهبري اند، يه سرچ كوچيك تو اينترنت! منكه ميگم نيتتون چيز ديگه ايه! زندگي صفر تا صدش يه روز تموم ميشه،مواظب باشيم چوب اين حرفامونو نخوريم! بخاطر هيچ و پوچ دنيا! چون حق الناسه

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 19:15
matin .st

احسنت... گل گفتی...
این همه تلویزیون صبح تا شب آهنگ های عاشقانه و ریتمیک پخش می کنه و ذائقه های مختلف رو پوشش میده هیچکس صداش در میاد! خدا نکنه یه آهنگ از حامد زمانی پخش کنن اونوقت سنسورای همه فعال می شه، که وااسفا مافیا و پارتی و رانت و هزار جور مزخرفات دیگه! واقعا به خاطر این همه بغض نسبت به یک خواننده متاسفم... متاسف... گرچه دلیلشم کاملا روشنه!

188.158.91.116
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 17:17

همه ی ما باید بدونیم که تنها مرگ بر آمریکا و ائمه و ... ارزش نیستن ما علاوه بر این ارزشا ارزشای دیگه ای هم داریم .این آهنگ که مارو به خدا با قران و امید و"عمل به قران" و آخرت نزدیک میکنه کجاش بی ارزشه؟؟ این اهنگ کجا مارو از خدا دور میکنه و به دنیا نزدیک میکنه؟؟ اتفاقا این آهنگ ما رو از قفس دنیا در میاره و به مقصد میرسونه...

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 23:14

مثل همیشه بسییییییییار عالی بود.

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 00:09

از سایت موزیک ما برای پوشش این آهنگ ممنونم و دوستان گرامی چقد خوبه که به نظر هم احترام بذاریم .شخصیت آدمارو زیر سوال نبریم با دشمنی کردن الکی.

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 10:09

خیلییییییییییی عالییییییییییییییی بود

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 12:01

سلام مثل تمام کارهای قبلی ایشون زیبا و شنیدنی بود دستشون درد نکنه و خسته نباشندبه نظرم این اهنگشون هم ارزشی بود دوستان مخالف با دقت بیشتری گوش کنند

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 13:57

سلام بسیار ترانه دلنشینی بود. چیزی که از نظرم بسیار جالب بود این بود که ایشون در برای یک سریال طنز ترانه خوندن اما با این وجود اون زمینه ارزشی کارهای آقای زمانی در اون بود این یعنی پیوند ارزشها و کاربرد ان در زمینه های مختلف..
خدا قوت شیر مرد.... موفق باشی

Ava
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 16:37

مثل همیشه آقای زمانی بینظیر بودن

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 18:15

.به توكل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحيم....خطاب به همه ي دوستان عزيز..سلام.هر خواننده ای آزاد است هر سبکی که دلش میخواهد بخواند، با هر ریتم و هر محتوایی و مخاطب هم آزاد است که آنرا دوست داشته باشد یا نه! یا برای آن هزینه کند و به دیدن خواننده ی مورد علاقه اش برود...من بايد بگم كه هم اقاي سامي يوسف درست كار مي كنه وهم اقاي زماني ولي سوال من اينه هر دوي اونا دارن اسلامي مييخوند هر دوي اونها رو مردم مسلموني كه اونا رو ميشناسن قبول دارن اره قبول اقاي سامي يوسف الان معروف تره چون سابقه ي كاريش بيشتره واز همه مهم تر چون هدف درستي رو برگزيده اقاي زماني به خوبي تونست با خوندن چند اهنگ به جايگاه خوبي برسه ...دوستان خواهشا نيمه ي پر ليوانو ببينيد چرا بايد بين طرفداران دوشخص كه هر دوي اونا بينمون محبوبند جدل بشه و اينم بگم اقاي زماني به هيچ عنوان توهين نكردند اولا ايشون الان اونقدر طرفدار دارن و اونقدر ادم خوبي هستند كه اصلا به خودشون اجازه ي توهين رو نميدن ..ثانيا..اقاي شريف درست نيست درمورد كسي كه الان داره كار ارزشي ميخونه اين طور حرف بزنيد هرچي باشه بين همه خواننده ها يكي به عنوان حامد زماني پيدا شد كه ارزشي بخونه در واقع اقاي سامي يوسف هم همين طور ايشون هم تا الان عالي بودن...من حرف اقاي شرهاني رو تصديق مي كنم و بايد بگم دوستان لطفا براي وقت تلف كردن وارد يه جايي نشيد و نظر بديد خانم شادي كه ميگي عجب پارتي داره ..من ممنونم از حوريه كه درست جوابشونو دادن ممنون خواهر عزيزم ...بيخودي وارد جايي نشيد يه چيزي بنويسد كه وقت پرارزش مردم رو بگيريد .....اقاي سامي يوسف فردي هستند كه همه قبولشون دارن اما اقاي زماني رو هم همه قبول دارن بايدم داشته باشند كسي كه مسيرش خداييه كسي كه درست راهشو مسيرشو انتخاب كرده و بدون هيچ ترسي داره ادامه ميده بايدم يه عده اي مخالفشون باشند بايدم يه عده اي كارشو زير سوال ببرند وقتي نمي تونند ببينند كه اره توي اين مسير هم ميشه موفق شد صداااااااااااااااشون در مياد اونجاست كه خود شخص ميفهمه مسيرش درسته اره ...بايدم اقاي زماني موفق بشه چون چيزي ميخونه كه به فرهنگ مملكت اسلاميه ما ميخوره همه ي خوانندگان ما خوبند ولي مهم راهشونه ...اني سلم لمن سالمكم و حرب لمن حاربكم ...نحن صامدون

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 21:13

سلام‏ ‏‏ ‏خداروشکربه‏ ‏خاطرفهم‏ ‏بالای‏ ‏دوستان‏ ‏.این‏ ‏آهنگ‏ ‏واقعازیباست‏‏ ‏شعرومفهوم‎ ‎اون‏ ‏که‏ ‏دیگه‏ ‏جای‏ ‏خودش‏ ‏روداره‏ ‏همش‏ ‏امید‏ ،وصل‏ ‏شدن‏ ‏آد‏م‏ هابه‏ ‏خداودوری‏ ‏ازناامیدی،یادآوری‏ ‏قرائت‏‏ ‏‏قرآن‏ ‏و‏تامل‏ ‏کردن‏‏ درآیات‏ ‏‏ ‏ونشانه‏ ‏های‏ ‏خداواینکه‏ ‏این‏ ‏دنیاباخوب‏ ‏وبدش‏ ‏میگذره‏ ‏وتنهاچیزی‏ ‏که‏ ‏میمونه‏ ‏‏اون‏ ‏دنیاست‏‏ ‏حالابه‏ ‏قول‏ ‏آقای‏ ‏زمانی‏ ‏بازم‏ ‏بشمارم، ‏دوستایی‏ ‏که‏ ‏میگین‏ ‏کجاش‏ ‏ارزشی‏ ‏هست.شمابگیدکجای‏ ‏این‏ ‏آهنگ‏ ‏ارزشی‏ ‏نیست‏ ‏؟چرابیخودی‏ ‏خودمون‏ ‏روگول‏ ‏میزنیم‏ ‏ونشستیم‏ ‏از‏ ‏روی‏ ‏قبح‏ ‏وبغض‏ ‏قضاوت‏ ‏میکنیم‏ ‏والکی‏ ‏دنبال‏ ‏حاشیه‏ ‏میگردیم.یه‏ ‏چیزدیگه‏ ‏یه‏ ‏جوری‏ ‏بعضی‏ ‏دوستان‏ ‏میگن‏ ‏حمایت‏ ‏صداوسیماپشت‏ ‏ایشون‏ ‏هست‏ ‏وپارتی‏ ‏دارندکه‏ ‏انگارقبل‏ ‏ازایشون‏ ‏درتلویزیون‏ ‏خواننده‏ ‏ای‏ ‏نبوده‏ ‏تااینکه‏ ‏‏ ‏فقط‏ ‏وفقط‏ ‏فرش‏ ‏قرمز‏ ‏زیرپای‏ ‏آقای‏ ‏زمانی‏ ‏افتاده.بعدشم‏ ‏مگه‏ ‏نون‏ ‏کسی‏ ‏روتاحالاآجرکردن‏‏ ‏که‏ ‏اینطورمیگید ‏اگه‏ ‏هم‏ ‏بوده‏ ‏حتمااون‏ ‏کاردلی‏ ‏نبوده‏ وهمین‏ ‏جوری‏ ‏خونه‏ ‏شده‏ ‏ومتاسفانه‏ ‏برای‏ ‏مجوزکارهابوده‏ .‏ ویه‏ ‏پیشنهادبه‏ ‏دوستی‏ ‏که‏ ‏گفتن‏ ‏کجارهبری‏ ‏ازایشون‏ ‏حمایت‏ ‏کردن‏ ‏اگه‏ ‏یه‏ ‏سری‏ ‏به‏ ‏وب‏ ‏سایت‏ ‏رسمی‏ ‏ایشون‏ ‏بزنیدواخبا‏ ‏رهای‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏ایشون‏ ‏رومطالعه‏ ‏کنیدمیبینیدکه‏ ‏چطورمقام‏ ‏معظم‏ ‏رهبری‏ ‏ازایشون‏ ‏حمایت‏ ‏کردند. ‏

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 01:43

سلام برهمه دوستان موافق و مخالف؛ امیدوارم هممون معتقد به دموکراسی و آزادی نظر باشیم و از پیش قضاوت نکنیم.
آقا چرا دعوا میکنید، اگه یه کم اهل موسیقی باشیم و یه ذره هم انصاف داشته باشیم باید قبول کرد کاراش از نظر فرم و تکنیک با کارای موجود خواننده های دیگه برابری میکنه. اما اون چیزی که باعث میشه حامد زمانی برام قابل احترام باشه شخص این خواننده است. اولا اهل دروغ و ریا نیست، هرچی گشتم یه تناقض تو حرفا و مصاحبه هاش پیدا نکردم(البته اگه دنبال ایراد بنی اسرائیلی نباشیم) دوما جرأت و جسارتش مثال زدنیه(آخه کدوم یکی از خواننده هایی که مدتها صداشونو گوش میدادیم این قدر جسارت دارن که خلاف جریان حاکم بر حرفه شون حرکت کنن و پاشم وایسن) سوما گوش دادن آهنگاش یه حسی رو تو آدم زنده میکنه که انگار بوده ولی نیاز به تلنگر داشته( نمیگم چی! خواستید خودتون گوش بدید بفهمید) آقا یه کلام : مَرده و مردونه پای چیزایی که برای خودش ارزش میدونه ایستاده.
خدائیش هواداراش هم اونقدرسخت گیرن که بعد از رونمایی هر آهنگ سیل تقدیر و انتقاد و پیشنهاده که توی اینترنت پخش میشه، حامد زمانی هم توی وبلاگش(به نظرم برای یه بارم شده یه سری بزنید) خیلی راحت باهاشون ارتباط میگره، حرفاشونو میشنوه و جواب میده. به نظرم این همه حمایت به خاطر همین ارتباط نزدیکه و البته زبون مشترکی که بینشون هست.
کاش بقیه خواننده هامون هم اینقدر به مخاطباشون توجه داشته باشن و به جای اینکه الکی یه آدم موفق رو بکوبیم و جلوش گارد بگیریم،برای پیشرفت سریعتر و بهتر موسیقی کشورمون با کمی خونسردی و به دور از پیش داوری پدیده های موسیقی رو رصد کنیم.

سه شنبه 26 فروردین 1393 - 15:57
رضا رضایی

از حق نگذریم این نظر حرف خوبیه.
برای یه خواننده که الگوی هم سن و سالهای ما محسوب میشه، چیزهایی بیشتر از صدا و تکنیک نیاز هست.
امیدوارم آقای زمانی همین طور پله های موفقیت رو طی کنن.

31.25.134.50
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 02:59

آقای حامد زمانی که امروزه به عنوان خواننده ارزشی شناخته شده اند سعی کردند که سیاست و دیانت را کنار هم داشته باشند ..سال 92 شاهد کارهای زیبا و پر محتوایی از ایشون بودیم مثل مرگ بر آمریکا..پایداری..گزینه های روی میز..راز روشن..ما ایستاده ایم..خواننده آهنگ هایی که خیلی از خوانندگان دیگر به دلیل از دست دادن مخاطبانشون هیچ وقت حاضر به خوندن این طور اشعار نیستند اما ایشون چون هدفشون و راهشون مهمه براشون جدا از همه چیز با شجاعت و ایستادگی دارن حرف ما ها رو بلند بلند فریاد میزنند و تو این را لطف دوستان مخالف هم کم نبوده..!!!!
در مورد آقای سامی یوسف که بنده خیلی وقت ها پیش کارهای ایشون را دنبال میکردم باید بگم وقتی آهنگ های ایشون را گوش میدیم احساس میکنیم که یه چیز کم داریم یعنی نمیتونیم با آهنگ هاشون هماهنگ باشیم ...خواننده های غربی غیر مسلمان هم در مورد مبارزه با ظلم خواننده اند..و فقط ایشون نیستند..اما بحث اینجاست که وقتی آهنگ خوانده میشود در مورد اسلام باید به ابعاد مختلفی از اسلام توجه شود..ما اعتقاد داریم سیاست و دیانت را باید در کنار هم داشت..آهنگ های آقای یوسف برای مردمان خودشون خوبه اما اون چیزی که حد اقل به ما ایرانی ها حرکت میده..شور میده.. شعور میده هشیاری میده..استقامت میده..آهنگ های ایشون هست که سعی میکنند اسلام را با ابعاد مختلفش نشون بدند..ایشون در آغاز راه هستند و مطمئن باشید اگر امکانات و حمایت های آقای سامی یوسف را داشتند الان خیلی خیلی شناخته شده تر بودند..مشکل اینجاست که به خواننده های ارزشی کم اهمیت داده میشه!!
طنز کرکره هم با تیتراژش که حدودا 6 ماه پیش ساخته شده بود! فرق میکرد این آهنگ ارزشی بود چون مفاهیم ارزشی را داشت منتقل میکرد و تیتراژ رانباید با خود برنامه قضاوت کرد!!
پیشنهاد میکنم دوستان برای اطلاع بیشتر از آهنگ های جناب زمانی و مصاحبه هاشون سری به سایت رسمیشون بزنند..
http://fans.hamedzamanimusic.com/

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 09:50

سلام
خود برنامه کرکره رو اصلا دوست نداشتم ولی تیتراژ اخرش خیلی زیبا و پر مفهوم بود...واقعا ممنونم از اقای زمانی که با اهنگا و حرفای زیبا و بامعنیشون همیشه حال ما رو خوب میکنن.

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 15:29

آهنگ فوق العاده بود

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 15:56

عالی مثل هميشه اگه ميشه همه ی آهنگ هاشونو برای دانلود بگذارید
ضمنا راه و هدف آقای زمانی کاملا روشنه و هرکس این نور رو ببینه حتما موفق میشه
کسانی که قصد تخریب یا تحقیر آقای زمانی رو دارن بدونن که راه درستی رو انتخاب نکردن چون ما و آقای زمانی دلگرمیمون یه چیز بزرگتره و با این حرفا هیچ چیزی عوض نمیشه فقط باعث میشه که ماها آگاه تر و مصمم تر از قبل راهمون رو ادامه بدیم تا زودتر به هدفمون برسیم
( چه بسیار گروه اندک که بر گروهی بسیار با یاری خدا پیروز شدند )

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:52

به نام خدا
سلام خدمت تمام هموطن های عزیزم
من نظرات تمام دوستان رو خوندم . شاید بشه گفت یک عده از مخالفان آقای زمانی بیشتر بر این باورند که در جهان امروز باید طرفدار صلح بود و خواندن آهنگی مثل "مرگ بر آمریکا" و اصلا گفتن کلمه" مرگ" با طرفدار صلح بودن منافات داره و این جور حرفها در دنیای مدرن امروز کارایی نداره و ...
باید خدمت تمام دوستان عرض کنم که تموم ما مسلمونا بی شک آرزوی صلح مطلق در جهان رو داریم و همه به دنبال این هستیم که جهانی آرام و پر از شادی رو تجربه کنیم . اما دوستان عزیز به نظرتون این موضوع چه طور اتفاق میفته؟! جز با از بین بردن ریشه تمامی ظلم ها در جهان؟! میشه یه جای دنیا یه نفر مرتب آدم بکشه بعدش ما بگیم اونو ولش کن ما باید از طرفداران صلح حمایت کنیم بذاریم اون فرد به آدم کشی هاش ادامه بده!
اگه گفتن مرگ و نفرین بده چرا خدا بارها و بارها در قرآن کافران رو لعنت می کنه. نکنه خدای نکرده "خدا" طرفدار جنگه نه صلح؟! ما کاملا مدافع صلحیم اما با گفتن مرگ بر ظالم نشون میدیم که راه ما از آنها جداست ، نشون میدیم که از کشتار و ظلم هاشون در جهان خسته شدیم و از راهشون متنفریم، نشون میدیم که عاقبت دنیا باید به دور از هرگونه جنگی باشه ، نشون میدیم که امام عصرمون(عج) بالاخره با ظهورش با تمام ظالمان مبارزه می کنه و اون ها رو از بین می بره مثل همون کاری که امام حسین (ع) کرد. مثل موقعی که در زیارت عاشورا دشمن های امام حسین رو مثل یزید و شمر و ابن زیاد و ... لعنت می کنیم . در واقع ما به دشمن هامون می گیم حواسمون به کارهایی که می کنید هست . حواسمون به" بریدن هزار نفس در یکی دو ثانیه"هست ، حواسمون هست و در برابرتون ایستادیم ، حتی اگه سختی بکشیم ، حتی اگه اذیت بشیم و کشته بشیم ، ما زیر بار حرف زور نمی ریم ،ما تن به ذلت نمی دیم ، ما پیرو راه حسین (ع ) هستیم ،ما تا آخرین قطره خونمون در برابر ظلم می جنگیم تا به طور کامل از جهان پاکش کنیم و همه جا رو پر از صلح ببینیم.
تبلیغات دشمن این روزا اینه که اگه می خواین طرفدار صلح باشد ظالم رو فراموش کنید و بی خیال مردم مظلوم بشید !فقط در حمایت از صلح باشید از مرگ حرف نزنید! حواسمون رو بیشتر جمع کنیم.
اگه دلیل قیام امام حسین(ع) رو بخونید حرف من رو بیشتر متوجه می شید.
یا حق

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 17:46

اين كارشون هم فوق الهاده بود و بازم ازشون حمايت مي كنيم

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 19:15

بعضی از دوستان گفته بودن اقای زمانی خواننده ی سیاسین...به نظرم اگه از لفظ ارزشی استفاده کنیم بهتره...ارزش هم میتونه خوندن از ائمه باشه هم خوندن از شهدا هم فریاد زدن ستمهایی که امریکا در حق دنیا کرده و بعضیا داشتن این ظلما رو فراموش میکنن...دعوت به سراغ قران رفتن و امیدوار بودن و به فکر اخرت هم بودن ارزشه دیگه مگه نیست؟؟؟؟؟؟پس این کار از نظر مفهوم مثل بقیه ی کاراشون بود ولی خب از نظر ساختار متفاوت بود که خیلی هم به جا بود...

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:00

سلام
اقای زمانی یه سری تفاوتهایی با خواننده های دیگه دارن که باعث شده ما ایشون رو به همه اونا ترجیح بدیم.اول اینکه ادمی هست که اگه میگه مسلمونه یعنی واقعا مسلمونه...فقط ادعا نداره.یه سر به وبلاگشون بزنید ببینید چه طور هواداراشونو تشویق به انتخاب راه درست می کنن و با حرفاشون به ما دلگرمی میدن و اگه واقعا یه جایی ما مشکل داشته باشیم در کمال تواضع و به دور از هرگونه غل و غش مثل یه برادر دلسوز ما رو راهنمایی میکنن.برید نظرات وبلاگ ایشونو بخونید و ببینید اهنگا و حرفای ایشون مسیر زندگی چند نفرو عوض کرده!
حامد زمانی پای حرف و اعتقاداتش وایساده و با تحمل تمام کارشکنی هایی که واسش میشه اما محکم وایساده و به راهش ادامه میده.
یه نکته مهمی که در حامد زمانی هست و من به شخصه در هیچ هنرمند دیگه ای ندیدم تواضع مثال زدنیه ایشونه...اهل قیافه گرفتن نیست.حجب و حیا داره و سر به زیره ولی سرفرازه...اینطوری بگم که از وقتی حامد زمانی رو شناختم سطح توقعم از هنرمندا خیلی رفته بالا...یعنی اگه ببینم خواننده یا بازیگری خودشو واسه من هوادار میگیره و داره شعار میده دیگه حاضر نیستم کاراشو دنبال کنم چون به این رسیدم که یه هنرمند میتونه موفق باشه و در اوج شهرت و محبوبیت هم باشه ولی باحجب حیا باشه...دین و ایمانش رو حفظ کنه و مغرور هم نباشه...من واسه ایشون دعا میکنم که همیشه اینطور بمونن و از مسیر حق خارج نشن...ان شالله که عاقبت به خیر بشن و زیر سایه اهل بیت هر روز موفق تر از دیروز باشند.

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:13

سلام
آقای زمانی مثل همیشه عالی بودن عالی .
به کوری چشم حسودان امیدوارم همینطور پیشرفت کنن.
این شعرشونم مثل همه ی ترانه هاشون با معنی و پرمحتوا بود.
یا علی

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 03:45

سلام
خیلی آهنگ قشنگیه، وقتی شنیدم آقای زمانی واسه سریال طنز تیتراژ خونده خیلی تعجب کردم ولی وقتی آهنگ رو دانلود کردم و گوشش کردم دیدم این آهنگم مثل بقیه کارهاشون ارزشی و پرمحتواست، حس خوبی رو به آدم منتقل میکنه، واقعا دست آقای زمانی درد نکنه، خدا حفظشون کنه.

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 04:02

سلام
خیلی آهنگ قشنگیه، وقتی شنیدم آقای زمانی واسه سریال طنز تیتراژ خونده خیلی تعجب کردم ولی وقتی آهنگ رو دانلود کردم و گوشش کردم دیدم این آهنگم مثل بقیه کارهاشون ارزشی و پرمحتواست، حس خوبی رو به آدم منتقل میکنه، واقعا دست آقای زمانی درد نکنه، خدا حفظشون کنه.

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 07:33

مثل همه ی کارای آقای زمانی عالی بود...ممنون از ایشون که ثابت کردن میشه برای برنامه ی طنز هم تیتراژ ارزشی و با مفاهیم دینیمون خوند و موفق هم بود.
دوستانی که به راحتی درباره آقای زمانی صحبت می کنن بهتره اول اطلاعاتی از ایشون و عقایدشون و حرفایی که در مورد این کار و سایر کاراشون داشتن رو بخونن و بعد تصمیم بگیرن...
به نظرم اول از همه وبلاگ شخصیشون که دستنوشته هاشونو میزارن و خودشون شخصا با مخاطباشون در ارتباطن و به کامنتا و سوالای بچه ها پاسخ می دن سر بزنین، اول از همه هم پست "نیمکت" رو مطالعه بفرمایین که فوق العاااادست...من به هر کسی نشون دادم باورش نمی شده که این ماجرا مربوط به خود آقای زمانی و شروع به کارشونه : http://blog.hamedzamanimusic.com
بعد از اون هم می تونید به وب سایت و اینستاگرامشون سر بزنید. در اینستاگرام هم خودشون به شخصه با مخاطبا در ارتباطن: www.hamedzamanimusic.com
http://instagram.com/hamedzamanimusic

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 17:47

نظراتو که خوندم خیلی تعجب کردم یه قول دوستمون حامد زمانی تنها خواننده ایی هست که انقد جاذبه ودافعه داره!منم یکی از طرفدارای حامدم اما حمایتم ازاون به خاطر فقط صداش نیست به خاطر ظاهرش نیست و.....به خاطر اعتقادیه که تو وجودم دوباره زندش کرده.منم اول فک میکردم حامد زمانیم یکیه مثه بقیه خواننده ها که این روزا فت وفراوونن اما هرچه بیشتر گذشت وبیشتر شناختمش دیدم نه اتفاقا تنها خواننده اییه که باهمه فرق داره...چرا؟چون کاراش ازروی اعتقاد قلبی خونده میشه چون ارزشیه...تنها خواننده ایی که بااهنگ ارمیتاش غیرتی شدم با اهنگ امام رضا ودلتنگ دلم شکست بااهنگ ماه عسل فهمیدم ارامش یعنی چی وباهر اهنگیش یه درسی گرفتم...کسی که با اعتقادش اعتقاد منم رنگ دیگه ایی بهش بخشید ومن به شخصه همیشه دعاگوش هستم...کسی که دعای خیر مادرای شهید بدرقه ی راهشه واقعا متاسفم واسه کسایی که ندونسته وبه دون مطالعه وانقد راحت علیه بقیه حکم صادر میکنن وقضاوت میکنن! به لطف خدا واهل بیت(ع) کارای داداشمون روز به روز بهتر میشه وحتی به اندازه یه ارزن هم به حرفا وشایعات بعضی افراد چشم تنگ توجه نمیکنه.وبه عنوان جمله اخرم بگم ماکه کاری نمیتونستیم بکنیم جز افسوس ولی مرحبا به حامد باغیرت که جلوی کار هتاکانه شاهین نجفی مرتد وبی دین ایستاد وزد تو دهنش که هر کسی از راه میرسه فک نکنه اینجا بی صاحبه وهر غلطی دلش میخواد بکنه و خاک بردهانم به امام معصوممون توهین بکنه...واقعا برام سواله چطور بعضی هاتون هنوز هم که به اماممون هتاکی وبی حرمتی کرده طرفداریشو میکنین؟وحتی میتونید اونو با فرد مورد تایید رهبری قیاس کنین؟ جالب اینکه گفته بودید رهبرمون شاهین مرتدو تایید کرده ویه دنیا قبولش دارن!!!خدایا به هممون وبه خودم!بصیرت کافی بده واینکه بدون دلیل علیه دیگران قضاوت نکنیم!!!

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 18:01

واقعا عالی بود.آدم میتونه در هر زمینه ای ارزشهاش رو فریاد کنه.حتی اگر طنز باشه.چه اشکالی داره که تو یه برنامه طنز به یاد مردم بندازیم که باید قران رو سر سفره زندگی بیاریمو ازش استفاده کنیم نه اینکه سر طاقچه بذاریمو هر از چندگاهی خاک از روش برداریم.اقای زمانی اعتقاداتشونو با شهامت فریاد میزنه نه اینکه از مسخره شدن بترسه.ما نسبت به دینمون مسعولیم و باید همه جا اونو به کار ببندیم .از یادآوریشون ممنون.

h.n
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 12:38

سلام.ازتون ممنونم که این اهنگو واسه دانلود گذاشتید.این اهنگ هم مثل بقیه کارای اقای زمانی یه اهنگ کاملا ارزشیه.فقط ازتون خواهش میکنم بقیه اهنگای ایشون رو هم روی سایتتون بدارید.حامد زمانی با اینکه زمان زیادی نیست که وارد این عرصه شدن ولی کیفیت کاراشون واقعا مثل خیلی از خواننده های حرفه ای هست که بیش از ده ساله که دارن کار میکنن تو این زمینه.حتی خیلی وقتا از بقیه خواننده ها هم جلو زدن و واقعا کارای بی نظیریو ارائه دادن.پس لطفا اهنگای ایشونو بیشتر پوشش بدید.ممنون

جمعه 22 فروردین 1393 - 03:39
baran

سلام
منم با
شما(آقا یا خانوم h.n) موافقم و از سایت موسیقی ما میخوام که بقیه ی آهنگهای آقای زمانی رو برای دانلود بزارن.

89.198.112.214
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 13:09

سلام ب همه ی دوستان
خداییش اگه یکم تآمل کنیم رو کارای آقای زمانی، میفهمیم ک از دل بر میاد و واقعیه مخصوصا اگه ویدئوهای اجراشونو دانلود کنید( میتونید از سایت رسمی آقای زمانی و یا سایت سنگری در دیار باران پیداشون کنید) و نگاشون کنید واقعا تآثیر گذاره، و این ب خاطر ساده و خاکی و بی آلایش بودن ایشونه و این ک جملاتی ک تو آهنگای ایشون میشنویم (اگر کمی شناخت واقعی و درست از ایشون داشته باشید) شعار نیست و همینه ک ب دل میشینه...
و باید ب آقای زمانی بگم: خدا وحضرت فاطمه(س) پشت و پناهتون باشه، مثل همیشه مصمم پیش برید ک ما واقعا ب آهنگاتون احتیاج داریم و باهاشون ارتباط برقرار میکنیم.

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 16:55

سلام دوستان؛
توی همایش فناوری هسته ای مشهد جاتون خیلی خالی بود. توفیقی شد و بر حسب اتفاق بنده هم راهی مشهد شدم و توی این مجلس شرکت کردم. آقای زمانی واقعا زیبا درخشید.
شور و حال مجلس قابل وصف نبود. گوشه هایی از باز پخش برنامه رو هم از شبکه 3 دیدم ولی حتی ذره ای از اون همه وجد و هیجان رو دوربین ها نتونسته بودن به تصویر بکشن!
فقط می تونم بگم با ورود ایشون، مجلس از جا کنده شد.
راستی امروز روز تولد برادرمون هم هست. تولد ایشون رو به همه تون تبریک میگم.

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 17:32

حرفم رو به همه س
اینجا یکسری مطالبی گفته شد که واقعا جای تامل داره! اولا من تقریبا همه ی مصاحبه ها و برنامه هایی که حامد زمانی توش حضور داشته رو خونده و یا دیدم.
حامد زمانی همونطور که برخی دوستان متذکر شدن هرگز به سامی یوسف توهین نکرده و فقط در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود "خیلیا میگن کارهای حامد زمانی یه جورایی شبیه به کارها وآثار سامی یوسف هست و آیا به نظرخودت این درسته یانه؟" به این موضوع اشاره کرده که محور کاری خودش با محور کاری سامی یوسف کاملا متفاوته و نمیشه به هم ربطش داد!
درضمن جنابی که ادعا میکنین سامی یوسف شیعه هست حرفم باشماست من به هیچ وجه در مورد شخصیت این فرد نظر نمیدم و نمیگم آدم کاملا خوبیه یا بد. من تعجبم از حرف شماست که این ادعا رو میکنین!اگر سامی یوسف شیعه ست پس چرا در موسیقی هاش سلام و صلوات به خلیفه و ابوبکروعثمان و غیره و ذلک میفرسته؟آیا این هم جز همون شعرهای صلح دوستانه و وحدت بخش مسلمینه؟!
البته از شما انتظار جواب درست و حسابی ندارم چون از کسی که حرفشو،نظرشو و عقایدشو با توهین و خشم ابراز میکنه نمیشه انتظار حرف و برخورد منطقی داشت.

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 17:42

حرفم رو به همه س
اینجا یکسری مطالبی گفته شد که واقعا جای تامل داره! اولا من تقریبا همه ی مصاحبه ها و برنامه هایی که حامد زمانی توش حضور داشته رو خونده و یا دیدم.
حامد زمانی همونطور که برخی دوستان متذکر شدن هرگز به سامی یوسف توهین نکرده و فقط در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود "خیلیا میگن کارهای حامد زمانی یه جورایی شبیه به کارها وآثار سامی یوسف هست و آیا به نظرخودت این درسته یانه؟" به این موضوع اشاره کرده که محور کاری خودش با محور کاری سامی یوسف کاملا متفاوته و نمیشه به هم ربطش داد!
درضمن جنابی که ادعا میکنین سامی یوسف شیعه هست حرفم باشماست من به هیچ وجه در مورد شخصیت این فرد نظر نمیدم و نمیگم آدم کاملا خوبیه یا بد. من تعجبم از حرف شماست که این ادعا رو میکنین!اگر سامی یوسف شیعه ست پس چرا در موسیقی هاش سلام و صلوات به خلیفه و ابوبکروعثمان و غیره و ذلک میفرسته؟آیا این هم جز همون شعرهای صلح دوستانه و وحدت بخش مسلمینه؟!
البته از شما انتظار جواب درست و حسابی ندارم چون از کسی که حرفشو،نظرشو و عقایدشو با توهین و خشم ابراز میکنه نمیشه انتظار حرف و برخورد منطقی داشت.

جمعه 22 فروردین 1393 - 03:25

سلام
تو این دوره وزمونه که حق وباطل از هم قابل تشخیص نیست وآدم از شنیدن خیلی حرفا و دیدن خیلی کارهای باطل و ناحق دلش آتیش میگیره آقای زمانی با صدای حقشون آبی شدن بر آتش قلوب مومنین.
خدا این جوون مومن وانقلابی و حقگو رو برای ملت ایران حفظ کنه انشاالله، تا در میان این همهمه های شیطانی ارزشهای الهی رو فریاد بزنن.
آهنگ کرکره هم درسته که درسته که تیتراژ سریال طنزه ولی مثل دیگر کارهای آقای زمانی مارو به ارزشها دعوت میکنه و به دل ها امید میده، واز ناامیدی نهی میکنه چرا که نا امیدی از بزرگترین گناهانه! بازم خداقوت به آقای زمانی.

یکشنبه 24 فروردین 1393 - 21:54

خواننده گفتی:حـــــــــامد زمانی

سه شنبه 26 فروردین 1393 - 23:11

بچه ها خبر داشتین حامد خان اومده و نظراتتونو خونده تازه شم گفته : اون افراد با رفتارهاشون نشون میدن که منطق ندارن اما ما هم حق توهین به کسی رو نداریم .ناراحت نباشید.بلکه با دست پر پاسخشون رو بدید.
این دقیقا جوابشون به کامنت من بوده تو پنجره های رو به تو

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 16:50

ســــــــــــــلام به همگی!
آقــــایِ زمانی کسی هستند که فقط دربارشون میتونم بگم روح بزرگی دارن!
واین حرف ها اصلآ بهشون نمی خوره!
خــــدا شاهدوبن و احساس می کنم پاک هستن،که روم نمی شه تو وبلاگشون کامنت بذارم!
این صحبت ها همه نشان ازبی منطقیه برخی میده!
آقـــای زمــانی همیشه به خدا توکل کردن...اینو با خوندن داستانی به روایت خودشون از زندگی شون فهمیدم!(پیشنهاد میکنم داستان نیمکت وبشونو بخونید حتما)
و از خدا بترسید....
متاسفم برایِ برخی!

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 09:03
مسعود شرهانی

سمانه خواهرم،
اگر به آقای زمانی توجه بفرمایید مشاهده می کنید که این شخصیت با سرعت داره در مسیر رشد و تعالی معنوی حرکت می کنه، موضوع فقط ارتقای سطح کاری و هنری ایشون نیست. همین طور که این حامد هم حامد چند وقت پیش نیست!
همین طور که شما فرمودید ایشون روح بزرگی داره و همین بزرگی، حرکت و تعهد و تواضع هست که به ایشان جایگاهی بخشیده که برخی هنرمندان متأسفانه از آن محروم هستند.
نکته جالب دیگه اینه که طرفدارای ایشون با هیچ کس تعارف ندارند، مثلا خود شما اگه ایشون غیر از این شخصیت پاک رو داشت ازش حمایت نمی کردی. این یکی از مواهب الهی نسبت به آقای زمانی است. توی دل این حساسیت ها خداوند ایشون رو از بسیاری آسیب ها حفظ می کنه. خصوصا دنیای شهرت که از عرصه های بسیار خطرناک است که اهل معرفت همیشه از آن گریزان هستند، عالمی که روح متعالی انسان را به انحطاط می کشد و شخصیت متعالی او را منکوب می کند.
به وضوح می توان مشاهده کرد که ایشان مورد عنایت خاص است. خداوند این عزیز رو چنان محکم احاطه کرده که از هر آسیبی در مسیر مصون بمونه و این اراده الهی نسبت به آقای زمانی، هم جای تعظیم و تکریم داره و هم جای غبطه.
شخصیت ایشون برای دوستان غیر ایرانی من از هر کس دیگه در عرصه هنر جذاب تر بوده؛ خدا حفظش کنه.

188.158.112.50
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 15:11

حمایت از حامد زمانی حمایت از اعتقادات خودمونه حمایت از حرفیه که نمیتونیم فریادش بزنیم نمیتونیم به بقیه بفهمونیم ولی حامد زمانی صدای ماست اعتقادش اعتقاد ماها پس حمایت ازشون وظیفمونه...
حرف ما یک کلام
مقاومت والسلام
""پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد""
یا علی...
hamed-zamani-muzic.blogfa.com

سه شنبه 6 خرداد 1393 - 11:17

پاسخ به شهاب شریف اگه بدونید سامی یوسف ایرانیه و اسم اصلیش سیامک رادمنشه در مصاحبه هم خواهش کرده درباره ی زادگاه و خانوادش که ایرانین سوال نپرسن و هیچ واکنشی نسبت به کار ها یی که امریکا و کشور ها ی دیگه علیه ایران انجام میدن نداره اینه ایرانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن سیاست حرف اول و آخر ایرانه در ضمن از کوزه همون برون تراورد که در اوست باباش هم پناهنده شده به کانادا

یکشنبه 26 مرداد 1393 - 08:57

با سلام من هوادار آقای زمانیم با آنکه سن وسالی ازم گذشته آهنگاشون رو بخاطر محتواش دوست دارم . همیشه حسرت ایشون رو می خورم .عمربابرکت یعنی این . ایشون نسبت به دیگرخواننده ها خیلی زودتر برجسته شدند .هرکسی سلیقه ای دارد نباید به سلیقه وخواننده دیگران توهین کرد.البته خواننده هایی که سالم هستند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تیتراژ برنامه طنز «کرکره» با صدا و موسیقی «حامد زمانی» | موسیقی ما