برنامه یاد بعضی نفرات
 
بالاخره  پاییزی نامی در بهار 93 منتشر می شود
پس از تابستان و پاییز و زمستان؛
«پاییزی» نامی در بهار 93 منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم موسیقی پاییزی با صدای نامی محمدیان که قرار بود در فصل زمستان منتشر شود، انتشار خود را به اوایل بهار موکول کرد. نامی محمدیان خواننده پاپ-کلاسیک موسیقی کشورمان از انتشار آلبوم خود در اوایل سال جدید خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: آلبوم «پاییزی» با اجرای من که قرار بود سال گذشته منتشر شود، بنا به دلایلی به اواخر اسفندماه موکول شد که به عبارتی می‌توان گفت در اوایل سال ۹۳ این آلبوم منتشر و به دست علاقه مندان به موسیقی خواهد رسید....

نامی در ادامه صحبت‌های خود ضمن عذرخواهی از تمامی هموطنان خود تاکید کرد: متاسفم که تاریخ انتشار آلبوم با تاخیر همراه شد. تمام تلاش من و دیگر عوامل آلبوم این بود که بتوانیم آن را در نزدیک‌ترین زمان ممکن منتشر کنیم اما همانطور که گفتم این امکان فراهم نشد و به اجبار انتشار آن به این زمان موکول شد.

این خواننده همچنین گفت: ناگفته نماند که تغییراتی را در آلبوم و قطعات آن داشته‌ایم که این نیز یکی دیگر از دلایل تاخیر در انتشار آن بوده است. من در این آلبوم با هنرمندان صاحب نام و صاحب سبکی همکاری داشته‌ام که این نیز مزید بر علت شد تا تاخیرمان بیشتر شود، چرا که تمامی هنرمندانی که به نوعی نامشان پرآوازه است، دقت بیشتری بر روی کارهای خود دارند. این دقت و وسواس از دلایل دیگر تاخیر در انتشار آلبوم نیز هست که جا داشت به آن اشاره کنم.

نامی تاکید کرد: تمامی ترانه‌های این آلبوم توسط اهورا ایمان سروده شده وملودیهای آن نیز توسط بامداد بیات ساخته و تنظیم شده است. به جرات می‌توانم بگویم برای اولین بار است که این دو هنرمند در یک آلبوم به تنهایی کار کرده‌اند.

وی ادامه داد: شخصا نیز بر روی قطعات آلبوم حساسیت بخصوصی داشته‌ام و از آنجایی که مخاطب را بخشی اصلی ازکارم می‌دانم سعی کردم در این بخش حرفی برای گفتن داشته باشم و موسیقی‌ای منتشر کنم که بتواند با مردم حرف بزند. چرا که بر این باورم کسی که کار موسیقی می‌کند جز برقراری ارتباط با مردم کار دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

آلبوم موسیقی «پاییزی» در سبک پاپ-کلاسیک است و تمامی قطعات آن مضمونی عاشقانه-اجتماعی دارند که در نوع خود بی‌نظیر است. «همزاد»، «زیبا‌تر از عشق»، «دلخوشی»، «سرزمین ستاره»، «کجای این فاصله»، «به همین دلیل ساده»، «چلچراغ» (ارکسترال)، «چلچراغ» (خلوت)، «پاییزی» (ارکسترال)، «پاییزی» (خلوت) عنوان قطعات این آلبوم هستند که در استودیو گات، توسط مصباح قمصری انجام شده است.

این آلبوم به زودی رونمایی می‌شود که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1393 - 11:25

دیدگاه‌ها

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 12:41

همه بی صبرانه منتظر شنیدن این البوم هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پاییزی» نامی در بهار 93 منتشر می‌شود | موسیقی ما