برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
همکاری بابک صحرایی با رضا صادقی و امیر کریمی
موسیقی ما - بابک صحرایی با خوانندگانی همچون امیر کریمی، رضا صادقی و محمد رضا عیوضی همکاری می‌کند. بابک صحرایی؛ ترانه سرای پیشکسوت کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از همکاری خود با خوانندگانی همچون رضا صادقی، امیر کریمی و محمدرضا عیوضی خبر داد و در این باره گفت: در همکاری با امیر کریمی آلبوم «عق کافی نیست؟» با صدای او را آماده انتشار دارم. این آلبوم تمامی مجوزهای لازم را گرفته است و تقریبا هفت ماه است که با وجود دریافت شماره کتابخانه ملی منتظر انتشار آن هستیم.

وی افزود: این آلبوم قرار بود پاییز سال گذشته منتشر و روانه بازار موسیقی شود اما همچنان در انتشار خود تاخیر دارد و هنوز زمان دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است. تمامی ترانه‌های این آلبوم را من سروده‌ام. این آلبوم ۱۲ قطعه دارد که عنوان آن‌ها حیران، عشق کافی نیست، انگار تو نبودی، عشق و عادت، آینه‌های سوخته، ترکم نکن و... است که آهنگهای آن را پوریا حیدری، میلاد اکبری، امین قباد، نیکان، امیرعباس حسنزاده وحامد حنیفی ساخته و تنظیم کرده‌اند.

وی همچنین درخصوص همکاری خود با رضا صادقی گفت: با این خواننده نیز در سه قطعه به عنوان ترانه سرا همکاری کرده‌ام که جزو کارهای خوب من به شمار می‌روند و خیلی آن‌ها را دوست دارم. چون براین باورم که رضا صادقی خواننده‌ای خوش صدا، توانمند، مولف و متعهد و ارزشمدار است. ضمن اینکه این همکاری منجر به قطعاتی شنیدنی با صدای این خواننده پاپ شده است.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه با خواننده‌های دیگری همچون محمدرضا عیوضی و مانی رهنما مشغول همکاری است، تاکید کرد: در آلبوم مانی رهنما ۴ قطعه را من ترانه سرایی کرده‌ام. این آلبوم هنوز در مرحله تولید است و قرار بر این است تمامی ترانه‌های آن را من بنویسم. فکر می‌کنم این آلبوم امسال منتشر شود. ضمن اینکه در همکاری با محمدرضا عیوضی نیز دو ترانه دارم که منجر به قطعات خوبی شده‌اند. فکر می‌کنم آلبوم این خواننده تا ۳-۴ ماه آینده روانه بازار موسیقی کشور شود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 13:31

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 15:59

ازبابک صحرایی خیلی خوشم میادکاراش همه دلنشین هست محمدرضاعیوضی انگارچندسالی هست که نمیخونه حالابه چه امیدی میخوادتواین آشفته بازارموسیقی بیادرضاصادقی هم کارخوبی کردکاش کل ترانه های آلبومش روبابک صحرایی مینوشت وبرعکس عیوضی ازشاعرای مختلف شعرانتخاب میکردمانی رهنماهم که مشخصه مخاطبا ش خاصن (درضمن عق کافی نیست نه عشق کافی نیست )یامن اشتباه فکرکردم شایدعق کافی نیست وعشق کافی نیست هم ترانه جداگانه ای داشته باشن

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 17:51

بی صبرانه منتظر آهنگ عصا ( رضا صادقی)هستیم... که ترانه سراش هم آقای صحرایی هستند

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 18:17

خهههههههه عق کافی نیست!!!!!... اقای صحرایی ترانه سرایی خوبی نیست و همه ی ترانه هاش شبیه به همه و وسعت کلماتی که به کار میبره خیلی کمه و در کل ترانه هاش به درد خواننده هایی که نام بردین مثل امیر کریمی و صادق و عیوضی میخوره وگرنه هیچگاه خواننده ای که بزرگ باشه نمیاد از اقای صحرایی و امثال اقای صحرایی ترانه تهیه کنه.

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 14:11
آرمان ارشیا

رضا صادقی جزو بزرگان نیس؟؟؟؟؟؟؟
دیگه خودتو مسخره نکن برادر من
اونموقع که رضا صادقی محبوب ترین خواننده ب ایران بود از صدای خوانندت صرفا واسه چرخ گوشتی استفاده میشد
رضا صادقی بیشتر از 10 ساله که تو سطح اول موسقی پابرجاستو خواهد بود

188.159.150.48
جمعه 22 فروردین 1393 - 01:15
حسین مشکی پوش

اینو ول کن ایرادهای خوانندشو با کوبیدن بقیه پنهون میکنه

50.116.13.98
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 19:07

شنیدم که ایشون گفتن بهترین شعرم رو برای رضا صادقی گفتم...
امیدوارم حلقه ی گمشده ی من باشه در بین آثار رضا صادقی... چون بنا به دلایلی نمیپسندم وایسا دنیا بهترین کار رضا صادقی باشه...

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 01:21

بی صبرانه منتظر آهنگ عصا ( رضا صادقی)هستیم

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 13:07

بی صبرانه منتظر سه ترانه ای که با رضا صادقی عزیزتر از جان همکاری شده هستیم
اعتبار موسیقی ایران رضا صادقی

شنبه 23 فروردین 1393 - 10:48

مهمترين مشكلي كه خواننده هاي بسيار خوبي مثل حامي و ماني رهنما و نيما مسيحا دارند اين است كه آنقدر بابك صحرايي در آثارشان رنگ و حضور دارد و طبيعي است فضاها تنوع زيادي نداشته باشد و در واقع فرصت و نفسي براي همكاري ترانه سراهاي ديگر- چه مشهور و چه غير مشهور- اصلا باقي نميماند براي همكاري با اين خواننده هاي ماندني.
من خودم يكي از علاقه مندان آثار آقاي صحرايي هستم. ايشان ترانه سراي خوبي است اما مثل هر بهتريني در اين حوزه دليلي ندارد كه همه آثارش قوي باشد و اين را تا حالا خوب نشان داده ولي چون خواننده ها عالي هستند آن صداها ضعفها را تا حد زيادي ميپوشانند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری بابک صحرایی با رضا صادقی و امیر کریمی | موسیقی ما