برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی از موسیقی پاپ و فلامنکو؛
کنسرت داریوش خواجه‌نوری با همراهی استاد هادی منتظری برگزار می‌شود
موسیقی ما - داریوش خواجه نوری در روزهای اول و دوم اردی بهشت ماه در تالار وحدت کنسرت می‌دهد. داریوش خواجه نوری در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام خبر برگزاری کنسرت جدید خود گفت: کنسرت بزرگی را در روزهای اول و دوم اردی بهشت ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهم کرد که در برگزاری آن استاد هادی منتظری نیز با کمانچه من و دیگر عوامل گروه را همراهی می‌کند.

این نوازنده گیتار در ادامه گفت: علاوه براینکه استاد هادی منتظری در کنار ما در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند دوستان جوان نیز حضور خواهند داشت. از این میان می‌توان به نوازنده‌هایی همچون محمد علی خواجه نوری (گیتار)، نوید ایزد گشسب (گیتار)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، رامین اتابکی (کی بورد، پیانو، ساکسیفون)، بهنام سماواتی (پرکاشن)، صابر جعفری (پرکاشن)، فرید حسین‌پور (گیتار الکتریک)، آشور مرادیان (درام)، کیانا کیارس، سحر می‌رهاشمی، فروغ فضلی و مارال گشتی فرد (کر) اشاره کرد که همگی این دوستان عوامل گروه من در این کنسرت هستند و در اجرای آن من را همراهی خواهند کرد. خودم نیز نوازندگی گیتار را به عهده دارم.

وی ادامه داد: در این کنسرت بزرگ قرار است ۱۶ قطعه موسیقی از موسیقی پاپ و فلامکنو اجرا شود که با تو بی‌تو، بارن، ساز بارون، مرغ زخمی، آبی، پرنده، رقص کولی ۲، دنیای رنگی، کلبه، رقص کولی ۱، افق، حکومت نظامی، مرغ پنهان، تکنوازیر، رقص آتش و رومبا عنوان قطعات برای این کنسرت هستند که قرار است به اجرا درآیند.

کنسرت بزرگ داریوش خواجه نوری در روزهای اول و دوم اردی بهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

داریوش خواجه نوری تجربه کنسرت‌های موفقی را در کارنامه هنری خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اجرای کنسرت او با همراهی مرجوم استاد جلال ذوالفنون اشاره کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 13:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت داریوش خواجه‌نوری با همراهی استاد هادی منتظری برگزار می‌شود | موسیقی ما