برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفتگوی «موسیقی ما» با خواننده آلبوم «خوشبختی»
حمید عسکری: تغییری که در فضای کلی آلبوم «خوشبختی» دادم، موفقیت‌آمیز بود
موسیقی ما – «حمید عسکری» سال گذشته چهارمین آلبوم خود را منتشر کرد. آلبومی که در ابتدا «سرنوشت» نام داشت اما زمان انتشار و عنوان و کلیت این اثر دستخوش تغییرات عمده ای شد. سرانجام او با «خوشبختی» در کورس رقابت آلبوم های زمستان 92 حاضر شد و نسبت به کنسرت های خود اقدام کرد. اولین کنسرت تهران حمید عسکری روز 26 اردیبهشت برگزار می شود. او در ساعت 18 و 21:30 روزهای فوق از مخاطبانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پذیرایی می کند. به جز مقوله کنسرت ، بحث درباره آلبوم خوشبختی هم بهانه خوبی بود تا گفتگوی سایت «موسیقی ما» با حمید عسکری مفصل تر شود. او علاوه بر پاسخگویی به انتقادات پیرامون اثر جدیدش ، بر این باور بود که خوشبختی در چهار بخش به جمع نامزدهای دومین جشن سالانه «موسیقی ما» راه پیدا می کند:


 * برای کنسرت 26 اردیبهشت چه برنامههایی دارید؟
این دومین کنسرتی است که ما در آن قطعات آلبوم جدید را اجرا می کنیم. با توجه به بازخوردهایی که دریافت کردیم تصمیم متفاوتی اتخاذ شد و تمامی قطعات آلبوم «خوشبختی» در کنسرت 26 اردیبهشت اجرا می شوند. در کنسرت قبلی حدود هفت یا هشت قطعه را اجرا کردیم و سایر قطعات هم مورد درخواست هواداران بود. برای اولین بار است که تمامی قطعات یکی از آلبوم های خودم را در کنسرت اجرا می کنم. از هر سه آلبوم قطعاتی را انتخاب کردیم. اجرای قطعات آلبوم خوشبختی خون تازه ای در کنسرت های ما تزریق کرده است. خوشبختانه با استقبال هم مواجه شدیم که برای ما روحیه بخش بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تمامی قطعات این آلبوم را داشته باشیم.

* در بین اعضای ارکستر تغییراتی ایجاد شده است؟
تعداد نوازنده ها بیشتر شده است و برنامه مفصل تری داریم. قطعات جدید ما نیاز به حضور نوازنده های جدید داشت. جزئیات بیشتری از ارکستر را عنوان نمی کنم زیرا می خواهم یکی از سورپرایزهای ما در شب اجرای برنامه است.

* احتمال تمدید این برنامه وجود دارد؟
در صورتی که استقبال مخاطبان خوب باشد و با صلاحدید برگزارکننده، امکان تمدید وجود دارد.

* شرکت «سُلفا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزارکننده این برنامه است. شروع همکاری شما با این شرکت چگونه بود؟
قبل از هر چیز از شرکت «آوای فروهر» قدردانی می کنم. در این یک سالی که قرارداد داشتیم برنامه های خوبی را روی صحنه بردیم و از دوستان خوب من هستند. قرارداد من با این شرکت به پایان رسید و «مجید طوسی» اولین کنسرت گذاری بود که پس از انتشار آلبوم «کما 1» با او همکاری کردم. ایشان در سیستم کاری من غریبه نیستند و الان هم قرارداد یک ساله ای را امضا کرده ایم و کنسرت های تهران ما به تهیه کنندگی شرکت سل فا خواهد بود.

* برنامهای برای اجرا در شهرستانها قطعی شده است؟
هنوز تاریخ تور شهرستانها قطعی نشده است و به محض قطعیت از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهیم. اما این بار قصد داریم به شهرهای زیاد و البته جدیدی سفر کنیم.
 
* اگر بخواهیم وارد بحث آلبوم خوشبختی شویم اولین سوال من این است که تا کنون چه بازخوردهایی را در مورد این اثر دریافت کرده اید؟

این آلبوم از نظر فنی نسبت به آثار گذشته من سطح بالاتری داشت و این مساله کاملا مشخص است. فروش آلبوم خیلی خوب بود و مسئولین شرکت پخش چندین بار رضایت خود را به من اعلام کردند. اگر آلبوم دچار افتی هم بود ولی همیشه در رنکینگ فروش آثار در رتبه های بالا قرار داشت. خوشبختانه آن تغییری که می خواستیم در فضای کلی کارها ایجاد کنیم با موفقیت همراه بود. این تغییر با استقبال مردم همراه بود و واکنش آنها در کنسرتها و نظراتی که در شبکه های اجتماعی می نویسند ، نشان دهنده شنیده شدن آلبوم است. خود قطعه «خوشبختی» الان تاپ ترین قطعه ای است که در کنسرت ها اجرا می کنیم ولی در کل کارهای اسلو بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد.

* یکی از نکاتی که در مورد این آلبوم جلب توجه می کرد، کاور دو ملودی عربی بود. با توجه به اینکه خودتان در زمینه ساخت ملودی سابقه خوبی دارید دلیل این کار چه بود؟
دلیل خاصی نداشت. کاورکردن یک کار غیر عرف و غیر حرفه ای نیست. «turn the page» عنوان یکی از معروفترین قطعات گروه مطرح «متالیکا» است و این قطعه کاور است. موضوع کاور کردن یک آهنگ در سراسر جهان وجود دارد منتهی به شرطی این کار ایراد ندارد که بنویسید کدام قطعات کاور هستند. من هم در آلبوم ذکر کردم که این قطعات را کاور کردم. شاید شما یک ملودی را بشنوید و حس کنید که چقدر خوب است با کلام فارسی برای هموطنان قابلیت درک بیشتری داشته باشد. من هم احساس کردم که این قطعات با کلام فارسی و صدای من ، نقش خوبی را در آلبوم ایفا می کنند که همینطور هم شد و از محبوب ترین قطعات بودند. آنها که از کار کاور ایراد می گیرند اصولا آماتور فکر می کنند و حرف می زنند. شما اگر منبع را ذکر کنید هیچ ایرادی ندارد و معروفترین گروه های جهان هم چنین کاری را انجام می دهند. شاید حسی که نسبت به کاور در ایران وجود دارد به این دلیل باشد که خوانندگانی در گذشته چنین کاری انجام دادند و بدون ذکر منبع ، نام خودشان را عنوان آهنگساز درج کردند. برای این افراد عکس داستان ثابت شده است و یک گارد بد نسبت به مقوله کاور را ایجاد کرده است.

* به غیر از قطعات 1 و 5 و 9 در کلیت موضوع ترانهها امید کمی به چشم میخورد و بعضاً فضاهای unlike محوریت داشت. آیا از ابتدا روی این مسیر موضوعی برنامه داشتید یا ناخواسته در مرحله انتخاب آثار پیش آمد؟
من کاملا با دل خودم فکر می کنم. این ترانه ها در حال و هوای خودم بودند و کارهایی بودند که در لحظه توانستم آنها را درک کنم و به نتیجه برسانم. این مساله به حس من در لحظه تولید قطعات باز می گردد و خیلی سیاست گذاری نکردم. من اصولا در کارها سیاست گذاری نمی کنم و کلا با دل و مغزم زندگی و فکر می کنم. این موضوعی که شما ذکر کردید کاملا حسی بود.

*  ترانههای این آلبوم در ادامه آثار قبلی شما بود اما خوانندهها معمولاً از آلبوم دوم یا سوم به بعد ترانههایی را انتخاب می کنند که سن مخاطبان خود را بالاتر ببرند. برنامهای برای این امر نداشتید؟
در این آلبوم نسبت به آثار قبلی تقریبا چنین اتفاقی رخ داد. البته نمی توانم در مورد سن مخاطب بگویم زیرا من مخاطب 5 ساله و 70 ساله هم دارم. در مجموع در حال حرکت به این سمت هستیم. کار تولید آلبوم جدید را آغاز کرده ایم و در ترانه سراهای این پروژه جدید به اسامی برمی خورید که عملا متوجه اتفاقات متفاوت می شوید. این کار را انجام ندادم که سن مخاطب را بالا ببرم. زیرا موسیقی پاپ کلا پیچیدگی زیادی ندارد و کلیه خواننده های به جز یکی دو نفر شامل این تیپ کارها می شوند. موردی که در مورد موسیقی پاپ ذکر کردم بد نیست ولی اصولا این سبک سن خاصی ندارد. در کنسرت های همه خوانندگان نیز طرفدارانی از همه سنین حضور پیدا می کنند. من برای آلبوم بعدی نمی خواهم سن مخاطبان را بالا ببرم بلکه قصد دارم قوت و قدرت و انسجام ترانه ها را بیشتر کنم. با یک تیم بسیار قوی مشغول کار هستیم و در زمان مقتضی پس اعلام اسامی متوجه می شوید که اتفاقات خوبی در قسمت ترانه رخ خواهد داد.

* مهمترین تغییر آلبوم چهارم شما در بخش تنظیم و اینکه در اغلب قطعات گیتار و ارکستراسیون زهی وجود داشت. بهرهگیری از این سبک تنظیمها صرفاً طرح و نظر خودتان بود؟
اغلب کسانی که کارهای من را پیگیری می کنند اعتقاد دارند صدای من در قطعات حسی یا قطعاتی که سازهای زنده دارند بیشتر جواب می دهد. این موضوع را دوست داشتم و فضای ملودی ها ما را بیشتر به این سمت برد که از سازهای آکوستیک استفاده کنیم. «شهاب اکبری» یک تنظیم کننده شناخته شده است و سلایق او به دلیل اینکه تنظیم اکثر قطعات را انجام داد هم در خلق این فضاها تاثیر داشت. اما در کل مهمترین دلیل همان نوع ملودی ها بود که باعث ایجاد تفاوت هایی در تنظیم ها شد.

* ولی طرفداران «حمید عسکری» یک فضای غالباً الکترونیک و هاوس و ترنس را از او در ذهن داشتند که با این وجود باید یک ساختارشکنی سخت هم انجام میدادید.
ساختارشکنی سخت نبود. من به تیم تولید هم گفتم که در این آلبوم خیلی حوصله کارهای هاوس و ترنس ندارم. خودم تا یک چیزی را دوست نداشته باشم نمی توانم کار کنم. نقش یک آهنگساز را بازی نمی کنم و باید خودم لذت ببرم. فضای ذهنی من بیشتر کارهای اسلو بود و دوست داشتم که این فضا را بیشتر تجربه کنم. احتمال دارد که در آلبوم بعدی کارهای الکترونیک بیشتری بشنوید و همه چیز بستگی به شرایط و تفاوت آلبوم ها دارد. دوست دارم قدم رو به جلو بردارم و حتی دوست ندارم که به موازات کارهای گذشته قدمی را بردارم. نسبت به آلبوم های گذشته زمان بیشتری صرف شد تا مخاطب به آلبوم عادت کند اما خوشبختانه دوست داشتند.

 * این روزها نظرسنجی سایت «موسیقی ما» در جریان است و پس از آن هم دومین جشن سالانه «موسیقی ما» برگزار میشود. به نظر شما فعالیتهایی از این دست چه تاثیری در روند موسیقی کشور دارد؟
سال گذشته و همزمان با اولین جشن سالانه «موسیقی ما» من در آمریکا بودم ولی اصولا برگزاری همایش ها و مراسم هایی با این سبک به رشد موسیقی کمک می کند. باید از این فعالیت ها حمایت صورت گیرد و ما هنرمندان هم حامی برگزاری این جشن هستیم. امیدوارم که امسال جشن «موسیقی ما» با شکوه بیشتری برگزار شود. نظرسنجی هم در تمامی کشورهای متمدن و پیشرفته دنیا به عناوین مختلف انجام می شود و خوشحال هستم که اکنون شاهد سبک متفاوتی از آن در حوزه موسیقی هستیم. امیدوارم نظراتی که ثبت می شود از روی حب و بغض و کینه و همچنین از روی رفاقت نباشد. همه دوستان حرفه ای هستند و باید نظرات هم حرفه ای و بدون تعارف باشد تا نتیجه گیری بهتری حاصل شود.

* فکر میکنید آلبوم خوشبختی در کدام بخشها شانس بیشتری برای دریافت تندیس طلایی داشته باشد؟
آلبوم خوشبختی در بخش بهترین آهنگساز ، تنظیم کننده ، ترانه سرا و بهترین آلبوم سال نامزد خواهد شد.

* و کلام آخر؟
نکته خاصی نیست و فقط از زحمات دوستان عزیزم که در تولید آلبوم خوشبختی من را همراهی کردند قدردانی می کنم. هر آنچه که شنیده شد حاصل زحمات تک تک این عزیزان بود و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1393 - 14:00

دیدگاه‌ها

شنبه 30 فروردین 1393 - 14:09

حمید جون سال 92 بهترین بودی...
بهترین آلبوم 92 فقط خوشبختی بود و بس...
کلا شما از معدود خواننده هایی هستید که کارهاتون همه گیره...
همیشه موفق باشی ... خیلی دوست دارم...

شنبه 30 فروردین 1393 - 14:18

انصافا خوشبختی جزء آلبوم های خوب سال بود و امیدوارم آلبوم بعدی کمی از لحاظ ترانه قویتر باشه.
برای حمید عسکری عزیز آرزوی موفقیت دارم.

شنبه 30 فروردین 1393 - 15:05

حیفه این صدا با این اشعار ضعیف

شنبه 30 فروردین 1393 - 15:07

چقدر خوش خیاله و به خودش مطمئن هست این آقا
مثلا شما که آماتور فکر نمیکنید کاورتون چی بود؟بدترین آلبوم سال هم خوشیختی بود 1 آهنگشم نمیشد گوش بدی صداشون هم تغییر اساسی کرده بود
بهتیرن آلبوم ایشون همون کما 1 هست کسی که از شعر های علی بحرینی استفاده میکنه ازش انتظاری نیست که آلبومش خوب باشه

شنبه 30 فروردین 1393 - 18:46
mahdi j

علی جان یا شما نمیدونی کیفیت و خوب بودن چیه یا نمیدونی موسیقی یعنی چی.
هر کسی که آلبوم خوشبختی رو چندبار شنیده باشه میتونه بشدت باهاش ارتباط برقرار کنه اما ظاهرا شما عکس جلد آلبوم رو هم ندیدی چه برسه به گوش کردن اون.

216.185.35.12
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 01:39
حسین مشکی پوش

البومو...گوش...کر<ی؟!!!!!!!!!!

2.191.187.206
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 12:53
abolfazl zelzal

من در مورد موضوع کاور با آقای (علی رجبی ) موافقم ، حمید عسکری مثل اینکه سطح موسیقی ما رو با موسیقی های معروف دنیا اشتباهی گرفته اصلاً چنین مقایسه کلاً اشتباهه چون موسیقی ما حرفی واسه واسه گفتن توو عرصه ی جهانی نداره.
الان اکثر ملودی های کاور ما برگرفته از ملودی های منطقه ی خاورمیانه و ترکی (استانبولی) هست. حالا ملودی های این مناطق آیا توو عرصه موسیقی جهانی حرفی واسه گفتن داره؟؟ نه نداره چون علت اصلیش برمیگرده به ابزار آلات موسیقی این مناطق که بیشتر توو این مناطق (خاور میانه و ترکیه) آهنگا به صورت آکوستیک با ریتم های شبیه به هم تولید میشن. و اما بعضی از خواننده های ما که دم از نوآوری امتناع از تکرار میزنن ، با همین تفکر آماتوری اینچنین ملودی ها رو کاور و باعث نزول کیفیت موسیقی ما میشن.

کاور یعنی نزول کیفیت موسیقی ایران.
موسیقی ما لطفاً تایید کن.

5.234.233.174
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 13:32
saman shojaee

فرزاد فرزین تو البوم جدیدش یه قطعه کاور کرده بود اما هیچ وقت رو کاورای البوم ننوشته بود.
اما حمید عسکری مردونگی خودشو کرده بود و نوشت قطعه 6و10 اجرای قطعات عرب.
اینم لینک دانلود:

5.22.19.189
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 13:36
saman shojaee

ابوالفضل جان
فرزاد فرزین تو البوم جدیدش یه قطعه کاور کرده بود اما هیچ وقت رو کاورای البوم ننوشته بود.
اما حمید عسکری مردونگی خودشو کرده بود و نوشت قطعه 6و10 اجرای قطعات عرب.
ملودی آن اقتباسی آزاد از قطعه The Black Eyed Peas
سلنا گومز ه

5.22.19.189
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 14:40
علی رجبی

من خودم روزی که آهنگای هیچکی رو گوش نمیکردم آلبوم های حمید عسگری و بنیامینو فقط گوش میکردم
من همه ی کما ها رو دوست داشتم خصوصا کما 1 ولی واقعا این آلبوم چی داشت من خودم چند بار گوش کردم ولی واقعا این آلبوم از لحاظ شعر چیزی نداره شعر های علی بحرینی رو همه میدونن چیه خود حمید عسکری 5 تا شعر گفته ایشون شاعر هستند؟بعدشم ملودی هاش کاور بود و اینکه کاورش از خود آلبوم بدتر بود تنظیم ها هم اصلا خوب نبود پویا حیدری تنظیم کننده ی شاخصی نیستش اگه بجاش از میلاد ترابی استفاده میکرد بهتر بود یا نیما وارسته یا کوشان حداد

69.22.169.59
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 19:04
abolfazl zelzal

آقای سامان عزیز اگه حمید مردونگی کرده بود آهنگی که سر آلبوم گذاشته بود یه آهنگ کاور بود ولی حمید در مورد کاور بودنش تو جلد آلبوم چیزی ننوشته بود
آهنگ خیلی دوست دارم از آهنگ (chek gonder ) مصطفی صندل کپی شده و آهنگ خدا حافظ عشق من هم توو رگه های ترکی عربی بود که حمید در مورد این دو آهنگ هیچی رو جلد آلبوم قید نکرده بود.

من از سایت موسیقی ما سوال دارم که چرا در مورد قید نشدن ( ملودی کاور ) روی تراک خیلی دوست دارم و تراک خدا حافض عشق من که توو رگه های ترکی عربی بود ، سوال نکرد. پس معلوم میشه که به محتویات آلبوم اهمیت داده نمیشه اونی که مهمه نوشته های روی جلد آلبومه. منتظر جواب از سلیت موسیقی ما هستم.

موسیقی ما لطفاً تایید کن

5.234.233.146
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 07:33
تارا

وااااااااا
هیت ترین اهنگ حمید عسکری قسمت بوده دیگه ؟
شعرش رو خودش گفته بود
شما اگه 3 تا کما رو دانلود نمیکردی و روی جلد البومو میخوندی میدیدی خیلی از اهنگا رو خودش شعرشو گفته بود ...
ولی خداییش این البوم خوشبختی واقعا ناامید کننده بود

5.236.227.62
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:29
علی رجبی

خانم تارا چه ربطی داره شاید بعضی از شعراش خوب از آب در بیاد ولی ایشون که شاعر نیست خیلی از خواننده ها مثل محسن یگانه هم شاعرن ولی فقط بعضی کاراشون خوبه

64.40.147.21
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 20:10
تارا

شما پرسیدید ایشون شاعر هستند و منم گفتم بله شاعرن مگه تعریف شما از شاعر چیه شاعر که رو پیشونیش ننوشتن کسی که ترانه میگه رو میگن شاعر اونم کسی مث حمید عسکری که یه بار دوبار شعر نگفته اکثرا شعراشو خودش میگه ...و قواعد لازم شاعری رو هم رعایت میکنه و اینکه بعضی از شعراش از دید شما خوبه و بعضی بد درباره همه شاعران هست و اصلا شاعری نیست که همه شعراش از دید همه عالی باشه

2.179.117.125
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 23:28
علی رجبی

بله این هم درسته همه ی کسانی که شعر میگن همش قوی نیست اما با همه ی علاقه ای که به حمید داشتم واقعا این آلبوم غیر قابل تحمل بود.

2.188.135.44
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 18:02

من با حرفشون که گفتن تغییری که در فضای کلی البوم خوشبختی دادن،موفقیت امیز بود،خیلی موافق نیستم.
ملودی های قشنگی داشت،اما خیلی خوب نبود.کاور ترک شش هم زیاد جالب نبود.
از اینکه برخلاف البوم های قبلی،اهنگ هایی با فضای هاوس و الکترونیک نداشت خوشم اومد.شاید اگه یه ترک تو سبک هاوس داشت،بهتر بود..(هر چند که تو البوم های قبلی تو این فضا موفق بودن،ولی از این تغییر خوشم اومد)ولی فکر کنم باید بیشتر روش کار میکردن.یا با اهنگساز های دیگه هم همکاری میکردن.ترک ها یه کم یکنواخت بود.
ولی به نظرم اگه تو بخش ترانه،ترانه های بهتری انتخاب میکردن،یا با ترانه سراهایی کار میکردن که ترانه هاشون یه کم عمیق تر بود کارها قشنگتر میشد.شاید اگه خود اقای عسکری تو ترانه سهم کمتری داشته باشند و ترانه های البوم سروده کسانی باشه که حرفه ی اونا فقط تو بخش ترانه سراهایی است باشه،بهتره.تو بعضی کارها ترانه سخت با ملودی چفت میشد،یا بعضی بیت ها سطحی بود.امیدوارم تو البوم های بعدی رو این بخش اهنگ بیشتر دقت کنن.
به جز چند ترانه مثل بزن بارون،با اهنگی که دوست داشتی،یا سو ظن،بقیه ترانه ها در حد متوسط بودن.
در کل آلبوم متفاوتی بود،اما زیاد رضایت کننده نبود.
به هر حال امیدوارم در کارهای بعدی موفق باشند.

شنبه 30 فروردین 1393 - 16:15

به امید موفقیت روز افزون برای حمید عسکری عزیز.............

شنبه 30 فروردین 1393 - 16:21

به نظر من به عنوان یه مشکی پوش و یکی از سربازان ارتش مشکی آلبوم خوشبختی آقای حمید عسکری جزء قوی ترین و قابل دفاع ترین آلبوم های سال 92 بود(مخصوصا در زمینه ی کلام و تنظیم).من که هنوز که هنوزه به شخصه هر وقت این آلبومو گوش میدم لذت میـبرم...
انتشار این اثر عالی رو به آقای عسکری و هواداران خوبشون تبریک میگم امیدوارم این هنرمند عزیز همواره موفق باشند.هــــمیـــــن...
"تا آخرینه عمرم یه مشکی پوش می مونم"

شنبه 30 فروردین 1393 - 19:13
محسن

رضا صادقی همین طرفدارهارو داره که اینهمه افت کرده

2.184.179.227
شنبه 30 فروردین 1393 - 22:25
مهراد حاجی گل

درود بر رضا صادقی بزرگ و هوادارانش
مرسی عزیزم از نظر خوبت و حسن نیتت و صداقتت
موفق باشی

88.150.225.226
شنبه 30 فروردین 1393 - 23:42
مرد پیاده

آقا محسن شما کارِت درسته با خواننده ی مورد علاقت...
خدا رو شکر نمُردیمو معنی اُفت هم فهمیدیم...شما نظرت واسه خودت محترمه...

ما به مشکی دلخوشیم...دورنگی هارو بیخیال...هـــــمـــیــــــــــن...

2.177.175.209
شنبه 30 فروردین 1393 - 16:41

من خودم سبک حمید عسکری دوست دارم
اما به عنوان یه طراح نظر شخصیم اینکه کاور اصلا خوب نبود

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 07:41
تارا

جاااآاااان ؟؟؟؟؟؟؟
اینجا منظور از کاور طرح روی البوم نیست
منظور الهام گرفتن از ملودی یک اثر دیگه هستش
جان خودم فقط تیتر رو خونده بودی

5.236.227.62
شنبه 30 فروردین 1393 - 16:51

خوشبختی با اینکه ترک شاد کم داشت ولی جوری بود که کارای غمگین بیش از حد زدت نمیکرد و یکی از البومای خوب سال پیش بود

شنبه 30 فروردین 1393 - 17:05

حمید عسکری: تغییری که در فضای کلی آلبوم «خوشبختی» دادم، موفقیت‌آمیز بود.دیگه مطمئن شدم نباید بهتون امیدی داشت

شنبه 30 فروردین 1393 - 17:06

فکر نکنم نامزد بخش ترانه بشه این آلبوم
به احتمال خیلی خیلی زیاد آلبوم امپراطور بهترین آلبوم سال بشه چون از همه نظر به معنای واقعی عااااااالی بود این آلبوم

آلبوم خوشبختی نسبت به آلبوم های کما بهتر بود ولی فقط با سلیقه ی طرفدارای خوده حمید عسکری جوردرمیاد

شنبه 30 فروردین 1393 - 23:40
tara tehrani

شدیدا با این حرفتون که درباره البوم امپراطور بود موافقم
واقعا مهدی یراحی از بهترین ترانه سراها استفاده کرده بود تنظیم ها واهنگسازی ها هم انصافا خوب بود
مطمئنا بیشترین جایزه رو میبره
و قطعا بهترین ترانه سرا یا مونا برزوییه یا روزبه بمانی
که هردوشون عالین

65.49.68.193
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 13:20
saman shojaee

روزبه بمانی و مونا برزویی عزیز همیشه بهترین هستن؛
ولی بعث اینه که اسم این دو هنرمند رو البوم امپراطور نبود.
وممنوع کار میباشن.

البوم خوشبختی از کما 2 وکما3بهتر بود ،شکی توش نیست.ولی به کما 1 نمیرسه.
مگه یادتون رفت پرفروشترین البوم بعد از انقلاب تا امروز که امروزه فروردین1393 البوم کما 1(ترانه ،آهنگ و تنظیم :حمید عسکری)البته بغیر از اهنگ قسمت :تنظیم میلاد ترابی. بود.

5.22.19.189
سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 17:24
علی رجبی

آقای سامان خیلی خنده داره کما 1 پرفروش ترین آلبوم بعد انقلاب؟؟؟
پرفروش ترین آلبوم بعد از انقلاب آلبوم دهاتی شادمهر عقیلی هست با فروش بیش از 7 میلیون نسخه
بعدشم غزلک سعید شهروز با بیش از 2 میلیون نسخه و نون و دلقک محمد اصفهانی و بازم مسافر شادمهر کما دیگه کجا بوده؟

2.188.147.255
شنبه 30 فروردین 1393 - 17:37

از ترک 5 به بعد خوب بود البوم
ترک های یک تا 4 متوسط بودن

شنبه 30 فروردین 1393 - 22:24

حمید عسگری عزیز همیشه برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
ما همیشه ازت حمایت میکنیم البومت به نظر من باید بهترین البوم سال بشه از همه لحاظ و انشا الله خواهد شد
دوست داریم هیچشکی مثل ما تو رو دوست نداره.....

شنبه 30 فروردین 1393 - 22:49

جمید جون واقعا البوم عالی بود

شنبه 30 فروردین 1393 - 22:54

کارت درسته حمید جون.موفق باشی...

شنبه 30 فروردین 1393 - 23:06

آقا حمید من یکی از طرفداراتم خیلی دوست دارم هرچی بخونی همیشه ازت حمایت خواهم کرد ,
ولی من کارهای ترنست رو خیلی دوس دارم تو رو خدا ترنس تو آلبوم جدیدت زیاد باشه

شنبه 30 فروردین 1393 - 23:14

متوسط بود و نمی شد چند بار آلبوم رو پشت سر هم گوش داد ...
با آرزوی موفقیت برای حمید عسکری : )

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 00:44

یکی دوتا قطعه از البوم ضعیف بود اما بقیه اش خیلی خوب بود. یعنی شنیدنی بود. من برای هرکسی گذاشتم راضی بود. نسبت به البوم های ضعیفی که اومد این البوم مثلا توی ماشین خوب جواب میداد.تجربه خودم هم نشون داده ملت توی ماشیناشون زیاد گوش دادند به البوم. اگرچه عسگری سروصدایی نکرد در تبلیغ البوم اما باید اینو بدونه با هر عیبی که داشت البومش شنیدنی تر از خیلی از البوم های دیگه بود بهرحال.

ضمن اینکه قطعه " اهنگی که دوست داشتنی " فوق العاده بود و نشون میده بدون کاور هم میتونه خوب باشه. مثل البوم اولش که معرکه بود در زمان خودش.

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 00:45

با توجه به صحبتهای حمید عسکری در اغاز باید بگم البوم خوشبختی بهترین البوم اقای عسکری نیست و به نظر من کما 2 بهترین البوم ایشونه و بعد از کما 2 این البوم میتونه یکی از بهترین البومهای حمید عسکری باشه.در مورد اینکه ایشون گفتن قطعه ی خوشبختی یکی از هیت ترین کارهاست باید بگم اتفاقا این ترک یکی از بدترین و ضعیفترین ترکهایی هستش که حمید عسکری در کل دوران خوانندگیش اجرا کرده !!ترانه ی اینکار که فاجعه ست و اهنگسازی و تنظیمش هم دست کمی از فاجعه نداره.اقای عسکری میتونست در البوم خوشبختی در کنار شهاب اکبری از نیما وارسته استفاده کنه و همچنین از علی بحرینی ترانه ای اجرا نکنه و اگر اینکارها رو میکرد البوم خوشبختی الان بهترین البوم حمید عسکری بود.در کل البته البوم خوشبختی البوم بدی نبود و 4.5 ترک قشنگ داشت که بهترینش اهنگی که دوست داشتی بود.همچنین اینکه اقای عسکری گفته من حدس میزنم البومم در بخش بهترین آهنگساز ، تنظیم کننده ، ترانه سرا و بهترین آلبوم سال نامزد بشه رو باید بگم شانس اوردی البوم استاد محسن چاوشی کبیر منتشر نشد وگرنه در هیچ رشته ای نامزد نمیشدی.

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 11:47

مرسی بابت تهیه این گزارش
در صورت امکان گزارشی هم از علی عبدالمالکی منتشر کنین تا ببینیم این آلبوم چی شد؟!!!!!

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 13:00

سبک خاصی که حمید داره واقعا جالبه .........خیلی عشقیه...

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 13:05

واسه کنسرت 26 رزرو کردم.خواستم ردیف 2 یا 3 باشم نشد
میگن باید از مهمانان ویجه باشین یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 14:17

چرانميگه آهنگ اولشم كاور بود چرا واقعا ؟ نكنه ملودي آهنگ خيلي دوست دارمو ايشون براي مصطفی صندل نوشته بوده ؟!

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:27

چرا من هر نقدی براش مینویسم تو خبرهای مختلف تایید نمیکنید، حالا خوبه مودبانه مینویسم؟!!!!!!!!!!!!

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 18:53

مرسی حمید عسکری.. از بهترین خوانندگان و اهنگسازان ایران. ولی حیف و صد حیف که به خاطر بعضی مسایل که اصلنم مهم نیستن خیلی نسبت بهش کم لطفی میشه. انشااله همیشه موفق باشه.

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 20:19

ی سوال از هواداران چاووشی
این استادتون کی قراره کنسرت بزاره؟
من که هرچی دور برم هستن ندیدم یک نفر هم چاووشی گوش کنه.
به امید موفقیت خواننده های مردمی نه گوشه نشین

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 23:53

سلام خواستم به شما بگم تا شما هم باخبر بشید...
مطمعنا همتون آهنگ تقاص از آلبوم خوشبختی حمید عسکری رو گوش دادین و خیلیم خوشتون اومده ازش و سوالی برای بعضیا پیش اومده که سبک این آهنگ رو هم قبلا شنیدن و باید بدونید که مصطفی فتاحی هم قبل از حمید قطعه ای با نام عشق آریایی خونده که کلا از نظر سبک و ملودی مطابق قطعه تقاص حمید عسکری و باید بدونید که هردوی آنها این سبک رو از یه خوانده ی زن عربی تقلید کردن و اینم بفهمید امثال این خواننده ها هستن که از هرکسی تقلید میکنن نه اونایی که یه عمر زحمت میکشن تا مجاز بشن...
هرکس خواست بگه تا کلیپو براش بزارم ببینه ...

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 11:52

این آقا چقدر دلشون خوشه.. نصف آلبوم که کاور بود، یه 6o8 هم واسه بچه های کودکستانی زه بود، الانم میگه موفقیت آمیز بود:)

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 13:17

من ب عنوان ی هیـــپ هـــــــــــاپـــــــــــــــــــی
بهترین البوم پاپی بود ک شنیده بودم...
واقعا عآآلی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید عسکری: تغییری که در فضای کلی آلبوم «خوشبختی» دادم، موفقیت‌آمیز بود | موسیقی ما