برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیژن بیژنی در گفتگو با سایت موسیقی ما خبر داد؛
«حرفی دیگر» در راه است
موسیقی ما - بیژن بیژنی خواننده و خوشنویس نام آشنای کشورمان از همکاری‌اش با محمدجواد ضرابیان در قالب آلبوم «حرفی دیگر» خبر داد.

این خواننده آواز ایرانی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما درباره آلبوم تازه‌اش که در صف انتشار قرار دارد گفت: حرفی دیگر، آلبوم جدیدی در همکاری با محمد جواد ضرابیان به عنوان آهنگساز است که بر روی اشعار هوشنگ ابتهاج، سیمین بهبهانی، رهی معیری، حسین منزوی و عبید زاکانی به زودی منتشر خواهد شد.

استاد بیژنی که به تازگی آلبوم «گل به دامن» را در همکاری با گروه کامکار‌ها ارائه داده درباره این آلبوم هم به موسیقی ما گفت: این آلبوم متشکل از تصانیفی در مایه اصفهان و ماهور است. قطعات این آلبوم شامل «عاشق شده‌ای ای دل سودات مبارک باد» (در مایه اصفهان با شعری از مولانا)، «غم هجران» (در اصفهان ،شعر حافظ)، «گل به دامن» (در ماهور، شعر فریدون مشیری)، «آینه سیما» (در ماهور و با شعری از فریدون مشیری) و سفر بخیر (در ماهور با شعر محمدرضا شفیعی کدکنی) است.

گفتنی است آهنگسازی این قطعات بر عهده پشنگ کامکار بوده و ارسلان کامکار تنظیم آن‌ها را انجام داده است. نوازندگان گروه کامکار در این آلبوم، پشنگ کامکار (سنتور)، اردشیر کامکار (کمانچه)، ارسلان کامکار (ویالن اول، ویالن دوم و عود)، ارژنگ کامکار (تنبک)، قشنگ کامکار (سه تار) و امید لطفی (تار) بودند. اکبر محمدی (کلارینت)، کریم قربانی (ویالن سل). ناصر رحیمی (فلوت) هم به عنوان نوازنده مهمان، گل به دامنی‌ها را همراهی کردند. انتشارات سروش از بهمن ماه امسال این آلبوم را منتشر کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 19:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 18:31

متاسفانه اكثر كارهاي ايشون به دل نمي نشينه و نميدونم چرا اصرار به پركاري دارن .!. باللخره خوانندگي استانداردهاي لازم رو ميطلبه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حرفی دیگر» در راه است | موسیقی ما