برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی اوجی به سایت موسیقی ما خبر داد؛
آلبوم گروه «دنگ شو» و آلبوم میلاد درخشانی به زودی منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم جدید میلاد درخشانی به تهیه‌کنندگی مشترک علی اوجی و امیرحسین طباطبایی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.علی اوجی با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: جدید‌ترین آلبوم میلاد درخشانی در همکاری مشترک من و امیرحسین طباطبایی به عنوان تهیه کننده، منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم طبق اطلاع قبلی «اشارات نظر» نام دارد که این روز‌ها نزدیک به انتشار شده است و روزهای پایانی تولید خود را طی می‌کند تا هرچه زود‌تر به دست علاقه مندان و هواداران قرار بگیرد.

وی همچنین گفت: این اولین آلبوم باکلام میلاد درخشانی است که در همراهی با گروه افشارستان منتشر می‌شود. فضای این آلبوم مانند دیگر آثار این گروه است که بر اساس اشعاری از از فریدون مشیری، فروغ فرخزاد، شفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج و... آهنگسازی شده است.

اوجی تاکید کرد: این آلبوم ۱۰ قطعه دارد که اشارات نظر، تو خداوند منی، تو مرو، یارم یارم عنوان برخی از این قطعات است. آرش پژند مقدم (درامز)، دارا دارایی (گیتاربیس)، رضا تاجبخش (پیانو)، نیما رمضان (گیتار الکتریک) و.... از اعضا و نوازندگان گروه افشارستان هستند.

علی اوجی همچنین از آماده بودن آلبوم گروه «دنگ شو» خبر داد و در این باره گفت: به تازگی ساخت آلبوم گروه «دنگ شو» به پایان رسیده است و به زودی شاهد انتشار این آلبوم از این گروه هستیم. این آلبوم هم اکنون در مرحله صدور مجوز به سر می‌برد و در صورت دریافت مجوز تقدیم مردم و علاقه‌مندان می‌شود.

وی درباره جزییات این آلبوم گفت: آلبوم گروه دنگ شو که به تهیه کنندگی مشترک من و امیرحسین طباطبایی تهیه و تولید شده است، کاملا تحت تاثیر آثار گذشته این گروه است و به نظر می‌رسد جزو آثار ماندگار در موسیقی تلفیقی به شمار آید. این آلبوم نیز به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 15:16

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 18:26

خیلی هم خوب میلادو خیلی دوست دارم!

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 18:32

کلا خوبن

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 18:41

میلاد درخشانی خواننده ی خوبیه!!
اهنگای با کلامش فوق العادس!!

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 14:11

گروه شادیه!!!!موفق باشن

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 08:11

دنگ شو ما منتظريم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم گروه «دنگ شو» و آلبوم میلاد درخشانی به زودی منتشر می‌شود | موسیقی ما