برنامه یاد بعضی نفرات
 
ادامهٔ فعالیت‌های خوانندهٔ افسانه‌ای «لد زپلین»؛
رابرت پلنت امسال آلبوم سولو تازه منتشر می‌کند
موسیقی ما - جواد رهبر: رابرت پلنت، خواننده و ترانه‌نویس مشهور انگلیسی، با شرکت «نان‌ساچ رکوردز» قرار داده امضا کرده و قرار است تا قبل از پایان سال 2014 اولین آلبوم خود از طریق این شرکت را به بازار بدهد.
 
جزییات مربوط به این آلبوم، که کار اجرای موسیقی آن را گروه «سنسیشنال اسپیس شیفترز» انجام داده‌، به زودی اعلام خواهد شد و تاریخ برگزاری تورهای مربوط به آن هم همزمان مشخص خواهد شد.
 
پلنت 65 ساله اولین ترانه‌های خود را در سال 1966 ضبط کرد. او در سال 1967 گروهی به نام «بند او جوی» (Band of Joy) را به همراه جان بونهام راه‌اندازی کرد. طولی نکشید که پلنت، بونهام، جیمی پیج گیتاریست و جان پل جونز نوازندهٔ بیس گروه «نیو یاردبردز» را تشکیل دادند که در نهایت تبدیل به گروه «لد زپلین» شد که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی قرن بیستم شناخته می‌شود. عصر «لد زپلین» با مرگ بونهام در سال 1980 به پایان رسید. پلنت از آن دوران به بعد به تهیه‌ی آلبوم سولو و همکاری با گروه‌ها و خوانندگان دیگر روی آورده است.
 
پلنت درباره‌ٔ همکاری با نان‌ساچ رکوردز می‌گوید: «حمایت و تشویقی که از سوی مسئولان این شرکت دریافت کرده‌ام بی‌نهایت قوی و امیدبخش بوده است. جای خوشحالی دارد که چنین شرکتی پیدا کرده‌ام.»
منبع: 
میوزیک نیوز
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 10:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رابرت پلنت امسال آلبوم سولو تازه منتشر می‌کند | موسیقی ما