برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌و گو با سایت موسیقی ما خبر داد؛
علی موثقی با حمید حامی، مانی رهنما و روزبه بمانی همکاری می‌کند
موسیقی ما - علی موثقی با حمید حامی، مانی رهنما و روزبه بمانی همکاری می‌کند. علی موثقی؛ آهنگساز و تنظیم کننده کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از همکاری خود با حمید حامی خبر داد و در این باره عنوان کرد: در جدید‌ترین فعالیت خود با حمید حامی، مانی رهنما و هومهر همکاری می‌کنم و به زودی محصول این همکاری منتشر خواهد شد.

این آهنگساز در ادامه در معرفی کارهای خود گفت: کار مشترک من و حمید حامی «اشک تو» نام دارد که ترانه آن از سروده‌های پیام پارسا است. آهنگسازی و تنظیم این قطعه را من به عهده داشته‌ام و به زودی آن را خواهید شنید.

وی همچنین از همکاری خود و مانی رهنما گفت ودر این باره اظهار داشت: «دولت عشق» عنوان قطعه‌ای است که با مانی رهنما همکاری کرده‌ام. کلام این قطعه با آهنگسازی و تنظیم من از میان اشعار مولانا انتخاب شده است.

موثقی عنوان کرد: در همکاری دیگری با ایمان محمدخانی، قطعه‌ای به نام «سیب» را آهنگسازی و تنظیم کرده‌ام که شعر آن «سیب» معروف از حمید مصدق است. ضمنا با میلاد فرهودی نیز همکاری کرده‌ام که محصول این همکاری آهنگی به نام «قرارمون همین بود» بر اساس ترانه‌ای از زهرا عاملی ساخته و تنظیم کرده‌ام.
این آهنگساز همچنین گفت: «ایمان» عنوان همکاری من با خواننده‌ای به نام هومهر است که ترانه آن توسط نیلوفر لاری‌پور سروده شده است. «خیال تو» نیز عنوان آهنگس است با صدای این خواننده و آهنگ و تنظیم من که به زودی آن را خواهید شنید. ترانه این قطعه را روزبه مانی ساخته و تنظیم کرده است.

وی همکاری‌های دیگری در دست انجام دارد که به محض ورود به بازار موسیقی اخبار تکمیلی آن‌ها به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسید.

علی موثقی موسیقی را از سن چهارده سالگی و نزد استاد دانا کبیری با فرا گرفتن ساز پیانو آغاز کرد. ضمن همکاری با صدا وسیما به عنوان نوازنده، آهنگساز و تنظیم کننده به عنوان خواننده گروه کر در ارکس‌تر تلویزیون به همکاری پرداخت.

علی موثقی از اساتیدی چون آندره آرزومانیان، ناصر فرهودی، رحیم ناحی، ایرج جنتی عطایی، ناصر رحیمی بهره برده و خود را وامدار اسشان می‌داند. از جمله آثار ایشان می‌توان از آلبوم «زیر مهتاب» قطعاتی برای پیانو با اجرای زنده یاد آندره آرزومانیان آلبوم «ندای آغاز» دکلاماسیون اشعار سهراب سپهری و با صدای استاد جلال مقامی، آلبوم «شب شیشه‌ای» بزرگداشت زنده یاد واروژان باهمکاری نوازندگان ارکس‌تر سمفونیک و با صدای حامی، و همکاری با اساتید ایرج جنتی عطایی، اردلان سرفراز، در موسیقی پاپ و همکاری با اهورا ایمان، یغما گلرویی، نیلوفر لاری‌پور، داود بصیری، روزبه بمانی، زهرا عاملی و... و خوانندگانی چون حامی، نیما مسیحا، مانی رهنما و... اشاره کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 12:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 18:08

یکی از خوب های موسیقی کشور که همیشه بدون حاشیه و بدون اینکه رد پایی از خودش به جا بذاره کارش رو انجام داده. درود خدا بر شما.

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 18:21

علی موثقی با حمید حامی، مانی رهنما و روزبه بمانی همکاری می‌کند
افرین

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 14:09

برای علی موثقی عزیز آرزوی موفقیت دارم.

جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 12:26

با درود
بسیار با اخلاق و بزرگ منش هستند آقای موثقی،تعریف الکی نیست،واقعیته،موسیقی حرفه ای یعنی این
با سپاس

جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 12:32

با درود
ایشون بسیار با اخلاق و بزرگ منش هستند،دقیقا همون عنصری که بزرگان داشتند و امروز موسیقی ما به شدت نیازمند اونه،از یاد نبریم که دیگران بزرگان هم در زمان به خاطر همین نجابت هنرمندانه شناخته نشدند و بعدها مردم فهمیدند اون ها چه کسانی هستند
با سپاس

جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 12:53

با درود
ایشون بسیار با اخلاق و بزرگ منش هستند،دقیقا همون عنصری که بزرگان داشتند و امروز موسیقی ما به شدت نیازمند اونه،از یاد نبریم که دیگران بزرگان هم در زمان به خاطر همین نجابت هنرمندانه شناخته نشدند و بعدها مردم فهمیدند اون ها چه کسانی هستند
با سپاس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی موثقی با حمید حامی، مانی رهنما و روزبه بمانی همکاری می‌کند | موسیقی ما