برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دومین شب اجرای جشنواره «سه‌گانه خلیج‌فارس»؛
گروه نیوش به یاد «لطفی» روی سن رفت
موسیقی ما - گروه نیوش که دومین شب اجرای جشنواره «سه‌گانه خلیج‌فارس» را برعهده داشت، کنسرت خود را به احترام محمدرضا لطفی برگزار کرد.  اولین جشنواره سه‌گانه خلیج‌فارس، اردیبهشت‌ سال گذشته در سه بخش موسیقی سنتی- کلاسیک با کنسرت کیوان ساکت، خوانندگی سالار عقیلی، کنسرت فرمان فتحعلیان در بخش موسیقی پاپ و کنسرت گروه لیان در بخش موسیقی نواحی ایران برگزار شد. حالا این جشنواره در دومین سال خود به سراغ گروه‌هایی رفته است که در زمینه موسیقی تلفیقی فعالیت می‌کنند. گروه کامنت در اولین‌شب جشنواره که 17 اردیبهشت در پردیس سینمایی قلهک برگزار شد، به‌روی صحنه رفت.

این گروه قصد داشت در بخشی از کنسرت به رونمایی از تازه‌ترین آلبوم خود با نام «رفته از دست» بپردازد اما به دلیل حجم مخاطبانی که برای حضور در این مراسم آمده بودند، مراسم رونمایی دوبار انجام شد و گروه شش قطعه از آلبوم جدید خود را برای مردم اجرا کردند. در بخشی از این کنسرت علی میرمحمدی، مدیر موسسه هامین گستر آریا و برگزارکننده این جشنواره گفت: به دلیل برگزاری چنین جشنواره‌ای اشاره کرد و گفت که جشنواره سه‌گانه خلیج‌فارس قصد دارد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری نقشی هرچند کوچک در زنده‌نگه‌داشتن نام خلیج‌فارس داشته باشد.  در دومین شب جشنواره نیز گروه نیوش به یاد محمدرضا لطفی، موسیقیدان ایرانی و نوازنده شناخته‌شده تار که 12 اردیبهشت سال‌جاری از دنیا رفت، به‌روی صحنه رفتند.

سروش قهرمانلو، خواننده و نوازنده تار و سه‌تار الکترونیک در بخشی از کنسرت گفت: «دوست داشتیم این کنسرت را برای آرزوی سلامتی استاد لطفی برگزار کنیم، حتی وقتی ایشان زنده بود، این صحبت را با او کرده بودیم. مسلما هرچه کنسرت‌های بیشتری برگزار شود، او خوشحال‌تر خواهد شد.»

در بخش‌های دیگر کنسرت هم قطعه‌های کام آخر، خاطرم در آتش است، اتاق، سنگ خارا، عشق، پرواز، کینه، بیگاهان، عاشقم من، ختنستان، شب زده، شوریده، هم مستیم و هم قلاش و سقف می‌ریزد اجرا شدند. هنگام اجرای قطعه «اتاق» خواننده گروه از حضور گروس عبدالملکیان، شاعر این قطعه خبر داد. در قطعه «سنگ خارا» با شعر رهی معیری و آهنگسازی علی تجویدی نیز مرتضی مختاری با ساز کمانچه به گروه پیوست و مردم به همراهی با نیوش پرداختند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 08:39

دیدگاه‌ها

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 17:41

از عکسها اینطور به نظر میرسه:
هدف ما جلب رضایت شماست

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 08:06

کنسرت بسیار عالی بود. ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه نیوش به یاد «لطفی» روی سن رفت | موسیقی ما