برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور خوانندگان جوان؛
آلبوم جدید میلاد کیایی نزدیک به انتشار شد
موسیقی ما - میلاد کیایی که پیش از این از فعالیت خود بر روی قطعات قدیمی‌اش و بازسازی آن‌ها خبر داده بود در جدید‌ترین گفت‌و‌گوی خود از مرحله پایانی این آلبوم خبر داد. میلاد کیایی؛ نوازنده پیشکسوت سنتور و آهنگساز، مدتی است مشغول بازسازی آهنگهایی از ساختههای خود است که آن‌ها را در سنین نوجوانی ساخته و تنظیم کرده. او با اعلام خبر انتشار این قطعات در قالب آلبوم گفت: «تمامی این قطعات را در سن ۱۷-۱۸ سالگی ساخته و تنظیم کرده‌ام که اکنون با تجربه امروزم آن‌ها را بازسازی کرده‌ام و در اجرای آن‌ها قرار است از دوستان جوان خواننده کمک بگیرم.»

وی افزود: «این کار تقریباً مراحله پایانی خود را می‌گذراند و به زودی وارد مرحله انتخاب خواننده از طریق تست خواهیم شد. این قطعات، عمده قطعاتی هستند که در تلویزیون ملی آن زمان با ارکسترهایی که خود سرپرستیشان را به عهده داشته‌ام اجرا شده‌اند.»

کیایی با بیان اینکه این آلبوم را با حضور بیش از ۴۰ نوازنده حرفه‌ای ضبط می‌کند، تأکید کرد: «از میان نوازندگان این آلبوم می‌توان به مرحوم مجتبی میرزاده، علیرضا طاووسی، استاد رضا بهنام و فخرالدین حکیمی اشاره کرد. این قطعات با تجربه و اندیشه امروز من تنظیم شده‌اند و بر این اساس شکلی نو به خود گرفته‌اند. تمامی این کار‌ها بوی عشق می‌دهند و بر اساس اشعاری از ایرج جنتی عطایی، آرش سزاوار و مهدخت مخبر ساخته شده‌اند. تصمیم بر این است که این قطعات را برای اجرای کلامشان به خوانندگان جوان و خوشصدا بسپارم.»

وی با بیان اینکه این قطعات در آن زمان به صورت زنده پخش می‌شدند، گفت: «از آنجایی که امکان ضبط آن‌ها برایمان فراهم نبود، این آثار هماکنون در قالب آلبوم در دسترس نیستند و به همین دلیل تصمیم به بازسازی آن‌ها و اجرایشان گرفته‌ام.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 - 09:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید میلاد کیایی نزدیک به انتشار شد | موسیقی ما