برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «مرد خواب آلود» رونمایی شد؛
قصه مردی که در خواب بیدار بود
موسیقی ما - مراسم رونمایی آلبوم «مرد خواب آلود» به خوانندگی علیرضا تهرانی و تنظیم سیاوش امامی روز جمعه دوم خرداد با حضور گروه کثیری از هنرمندان موسیقی از جمله رامین بهنا، محمد معتمدی، علی قمصری و امیر توسلی در کتابفروشی فرهنگ برگزار شد.

رامین بهنا در آغاز مراسم درباره علیرضا تهرانی که سرودن اشعار و ساخت ملودی های اولیه را برعهده داشته گفت:«علیرضا را از هفت سال پیش می شناسم.از همان موقع نیت داشت آلبوم خاصی را منتشر کرد. آنقدر پافشاری کرد تا توانست این آلبوم را به سرانجام برساند. »

رامین بهنا درباره کار سیاوش امامی در آلبوم هم گفت: « این کار مثل نگینی بوده که سیاوش یک انگشتر مناسب برای آن ساخته است».

بهنا سخنانش را با پیشنهادی  برای مخاطبان این آلبوم ادامه داد: «من به کسانی که می خواهند آلبوم را گوش کنند پیشنهاد می کنم که به یکبار گوش دادن این آلبوم بسنده نکنند چرا که در این آلبوم جزئیاتی وجود دارد که بعد از چند بار گوش دادن مخاطب با پی بردن به آنها لذت بیشتری می برد.»

بهنا در ادامه با طرح یک پرسش از علیرضا تهرانی سخنانش را خاتمه داد: «به هم پیوسته  بودن قطعات این آلبوم برای من جالب است. از علیرضا می خواهم که درباره این خصیصه آلبوم صحبت کند.»

علیرضا تهران هم در ادامه گفت:« این  آلبوم یک راوی دارد که میان خواب و بیداری داستانی را روایت می کند. وقتی ترانه ها را می نوشتم یک کانسپت و محتوای مشخصی مدنظرم بود به همین خاطر ترانه ها را به شکل به هم پیوسته نوشتم.»

تهرانی همچنین درباره  کارهای گرافیکی آلبوم که توسط سیاوش یعقوبی انجام شده نکاتی را مطرح کرد:«تمام نشانه هایی که در ترانه های این آلبوم وجود دارد در گرفیک کار به خوبی نمود دارد و این موسیقی را نمی توان از گرافیکش جدا کرد. گرافیک این کار کارتون شده همان فضای ذهنی است که من برای  این آلبوم تصویر کرده بودم.»

سیاوش امامی گیتاریست و تنظیم کننده این کار که چندی پیش به  واسطه همکاری با نوازنده بیس گروه کمل خبر ساز شده بود هم گفت: «من سعی کردم تنظم کار را به شکلی انجام بدهم که مناسب فضای داستان کار باشد.  چیدمان صداها و افکت ها متناسب با فضای قطعه ها انتخاب شده است تا روایت به بهترین شکل در آلبوم اتفاق بیفتد.»

بعد از این جواد رهنمایی از برنامه سازان تلویزیون در سال های پیش از انقلاب که او را به عنوان محقق موسیقی کلاسیک ایران همی می شناسند از اینکه در این مراسم حضور دار ابراز خوشحالی کرد. رهنمایی که چند هفته ای است به ایران بازگشته فضای فرهنگی ایران را بسیاری پویا ارزیابی کرد و تولید چنین آلبومی را به دست اندر کارانش تبریک گفت.

در این مراسم هنرمندان دیگری هم حضور داشتند که از میان آنها می توان به شهرام شعرباف و اعضای گروه اوهام، فرشاد رمضانی ،منصور ضابطیان، فرشاد فزونی، امین طاهری، آرش افشار، سعید کریمی ، شهرام غلامپور (که در همین آلبوم قیچک نواخته است) ، ماکان اشکوری، بهزاد عمرانی (لیدر گروه بمرانی)،مانی مزکا ، پویا کلاهی و آرش یعقوبی (که ویدئوهایی برای آلبوم ساخته است) اشاره کرد.

شایان ذکر است که روز ششم خرداد ماه مراسم رونمایی دیگری ساعت 18:30 در کتاب فروشی «ماه نو» شهر رشت برای این آلبوم برگزار خواهد شد.

«مرد خواب آلود» آلبومی در سبک الترناتیو راک و تریپ هاپ ه خوانندگی علیرضا تهرانی و تنظیم سیاوش امامی است که توسط انتشارت موسیقی جوان منتشر شده و در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

در این آلبوم  سیاوش امامی علاوه بر تنظیم  نوازنده گیتار الکتریک  و سازنده افکت های صوتی کار بوده و دارا دارایی هم نوازندگی گیتار باس را برعهده داشته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1393 - 16:28

دیدگاه‌ها

دوشنبه 5 خرداد 1393 - 19:37

مثل اینکه بالاخره سیاوش امامی عزیز تصمیم گرفته اهل موسیقی رو از تاچ و سلیقه خودش بهره مند کنه...تبریک...تبریک
عمو امید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قصه مردی که در خواب بیدار بود | موسیقی ما