برنامه یاد بعضی نفرات
 
  نوای فلوت سحرآمیز در تالار وحدت می پیچد
پدرام طهماسبیان خبر داد:
نوای فلوت سحرآمیز در تالار وحدت می‌پیچد
موسیقی ما- اپرای فلوت سحر آمیز در روزهای ۲ و ۳ و ۴ تیرماه در تالار وحدت به روی سن خواهد رفت.

پدرام طهماسبیان مدیر برنامه و مسئول برگزاری اپرای فلوت سحرآمیز در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت این ارکس‌تر خبر داد و گفت: فلوت سحرآمیز (Die Zauberflöte) اپرایی است در دو پرده از ولفگانگ وآمادئوس موتسارت، که در سال ۱۷۹۱ میلادی خلق شده است. لیبرتو این اثر به زبان آلمانی و نوشته امانوئل شیکاندر است. این اثر به صورت زینگ‌اشپیل (Singspiel)، یا تلفیق صحبت کردن عادی و خواندن آواز است. فلوت سحرآمیز آخرین اپرای موتسارت بود و در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۱۷۹۱ برای اولین بار در وین اجرا شد.

وی همچنین افزود: در این داستان یک زوج جوان در تکاپو برای رسیدن به یکدیگر هستند و برای این هدف مجبورند از جانب زاراسترو (که صاحب خرد و دانایی است) آزمونهایی را
پشت سر گذارند.

طهماسبیان درباره عوامل شرکت کننده در این کنسرت گفت: رهبری این ارکسرت را پیمان منصوری به عهده دارد و سرپرست خوانندگان و رهبر کرآن، آرا کاراپتیان است. این اپرا توسط داینا آداما کارگردانی شده است و ادنا زینالی طراحی لباس آن را انجام داده است. پیانیست و کرپتیتور آن نیز شاهین استیری و دستیار کارگردان لیلا فروغی و سهراب جلایی است. همچنین طراح صحنه به عهده رضا مهدی‌زاده است.

وی تاکید کرد: هاسمیک کاراپتیان، رضا پورخلیلی، آرا کاراپتیان، بتینا هوسپیان (مه‌مان از گروه آواسا) حمیدرضا شعبانی، آناهیتا حسین‌زاده (مه‌مان از گروه آواسا)، مهدی فهیمی، مونا منوچهری، طراوت زارعی، غزال سالاربهزادی، شایا زندی، اسماعیل رضایی (مه‌مان از گروه آواسا)، مهرداد طلایی، آرتور گالوستیان وشباهنگ علمیان در کنارگروه کر اپرای آیو به همراه گروه کودک و نوجوان گل یخ و ارکس‌تر گروه اپرای آیو در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

مدیرارکس‌تر «فلوت سحرآمیز» با اشاره به اینکه این برنامه به تهیه کنندگی سی گذر به مدیریت وحید قنبریان برگزار می‌شود، افزود: دوستانی که تمایل حضور در این اپرا را دارند می‌توانند بلیت این برنامه را از سامانه سی گذر با امکان انتخاب صندلی خریداری کنند و یا با شماره هماهنگی ۰۹۳۵۴۲۷۲۱۲۰ تماس بگیرند.

مراکز فروش بلیت:

 سی گذر: ۲۲۲۰۴۱۱۹
دلپخش: ۲۲۲۰۴۱۱۹
سی گذر: ۰۹۳۶۸۵۹۴۸۷۶
دارینوش: ۲۲۰۰۰۴۰۰
کافه کهن: ۸۸۵۹۲۷۷۱
پرشیا: ۸۳۸۸۰
پاز: ۲۲۵۸۷۸۴۶
دنیا: ۲۲۷۴۷۶۱۶
سورنا: ۴۴۶۹۷۹۰۵
تالار وحدت: ۶۶۷۰۵۱۰۱ الی ۷


منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1393 - 16:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای فلوت سحرآمیز در تالار وحدت می‌پیچد | موسیقی ما