برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه کنسرت نهم خرداد و در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
رضا یزدانی: برای اولین‌بار «قوی سیاه»، «دیوونه» و «ساعت صفر» را اجرا می‌کنیم
موسیقی ما – کنسرت «رضا یزدانی» روز جمعه نهم خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. این کنسرت اولین برنامه او در سال 93 است و وی سپس برای همراهی تیم ملی و اجرا به برزیل سفر خواهد کرد. او در کنسرت نهم گلچینی از آثار خاطره انگیز خود به همراه قطعات آلبوم «ساعتا خوابن» را اجرا خواهد کرد. آلبومی که زمستان سال گذشته منتشر شد و پایانی بر سه گانه ساعت های این خواننده بود. وی این روزها مراحل تولید آلبوم جدید را هم آغاز کرده است. برای اطلاع از جزئیات کنسرت نهم خرداد چند دقیقه ای را با رضا یزدانی گپ زدیم و از او درباره ترانه تیم ملی در جام جهانی با صدای «احسان خواجه امیری» هم سوال کردیم:

او درباره جزئیات این کنسرت به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«کنداکتور بسیار متفاوتی را برای این برنامه در نظر گرفته ایم. دو مِدلی درست کرده ایم که شامل یک سری از قطعات خاطره انگیز است که حدود دوازده قطعه خواهد بود. به غیر از این حدود 25 ترانه اجرا خواهد شد. همچنین قطعاتی نظیر «قوی سیاه»، «دیوونه» و «ساعت صفر» که تا کنون در کنسرت ها اجرا نشده است هم در کنداکتور داریم. دکور متفاوت و جدیدی داریم و تصویرسازی های خوب و جذابی هم برای بک انجام شده است. سعی کردیم که همه بخش های کنسرت ما در سال جدید به روز شود.»

وی در ادامه افزود:«برای اجرا برنامه در شهرهای اهواز، رشت، بندرعباس، کرمان و اراک صحبت هایی شده است ولی همه این برنامه ها به پس از ماه رمضان موکول می شود. کنسرت نهم خرداد هم آخرین اجرای من پیش از ماه رمضان خواهد بود. همراه با پروژه «یار دوازدهم» به برزیل می روم که یک تیتراژ هم برای آنها خوانده ام و یک تیتراژ برای آنها خوانده ام که اثری حماسی برای تیم ملی فوتبال ایران است.»

رضا یزدانی پیرامون قطعه جدید خود گفت:«ترانه این اثر از سروده های «مهدی ایوبی» است و تنظیم توسط «میلاد عدل» انجام شده است و خودم کار آهنگسازی آن را انجام داده ام. در بخشی از ترانه این قطعه می گوید:«من از اون سمت دنیا پرکشیدم به رویایی که لبریز از پرنده است...برای مردم این خونه هرکس که این پرچم رو پوشیده برنده است. ملودی و تنظیم این قطعه هم در فضای آثار گذشته من است و خیلی حماسی تر و کوبنده تر از گذشته است.»

او نظر خود درباره قطعه احسان خواجه امیری برای تیم ملی فوتبال هم خاطرنشان کرد:«من قطعه «احسان خواجه امیری» که برای تیم ملی بود را شنیدم و خیلی خوب و اکتیو است. هر کسی که با هر سبکی اگر برای تیم ملی قطعه ای را می ساخت با عقاید مختلفی رو به رو می شد. کلا موسیقی سلیقه ای است و ممکن است که خیلی ها هم این اثر جدید من برای تیم ملی را دوست نداشته باشد و برای خیلی ها هم جذاب باشد. شرایط احسان هم همینطور است که باز هم به همان مقوله سلیقه ای بودن موسیقی باز می گردد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 17:35

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 20:18

آفرین آقا رضا جون!

چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 22:04

آلبوم بود ایشون داد بیرون؟واقعا خواننده ضعیفی هستش

پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 02:31
behnam 7

شما مجبور نیستی گوش کنی ، اگه قرار بود همه باهاش حال کنن که رضا یزدانی نبود!!

5.52.85.105
پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 21:21
بابک مخاطب موسیقی

نسبت به کارهای دیگه ایشون ضعیفتربود این البوم.ولی باهمین حال بهترین البوم سال 92بودبدون شک.درضمن لذت بردن ودرک صدای رضاافتخاریه که خدابه همه نداده دوست عزیز

37.254.89.205
پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 11:32

رضا بهترین خواننده ایرانه
من همین الان بلیت و خریدم
مطمئنم که آهنگی که برای تیم ملی خونده از همه بهتره چون حس و حال قطعه های رضا با همه فرق می کنه

پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 12:52

نه ساعت صفر دومین باره که اجرا میشه
جای ما هم خالی :'(

پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 14:18

خیلی هم خوب وعالی...خوبه که دوباره قراره برن شهرستان...براتون ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم اقای یزدانی عزیز:)

شنبه 10 خرداد 1393 - 22:38

موسیقی ما کنسرت های یزدانی رو هم پوشش بده کنسرت اسفند پارسالش رو هم پوشش ندادی
من این کنسرتش بودم واقعا معرکه بود

یکشنبه 11 خرداد 1393 - 01:05

به ما که خیییییییییییییییییییلیییییییییییییییی خوش گذشت...عااااااالییییییییییی بووود....:)))))).....مخصوصا اجرای طهران تهران و خلیج فارس و نوستالژی......

یکشنبه 18 خرداد 1393 - 10:39

نهم خرداد كنسرت رضا يزداني برگزار شد و تا امروز كه 18 خرداد ماه هست هيچ خبر يا عكسي از اين كنسرت در سايت موسيقي ما آورده نشده. چرا؟ از سايت موسيقي ما انتظار بيشتري داريم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا یزدانی: برای اولین‌بار «قوی سیاه»، «دیوونه» و «ساعت صفر» را اجرا می‌کنیم | موسیقی ما