برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه هفته جانباز، برگزار شد؛
شب جانبازان در برج میلاد
موسیقی ما - کنسرت رضا یزدانی و مازیار فلاحی پنج‌شنبه ۸ خردادماه در آستانه هفته جانباز، ویژه خانواده شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در این کنسرت لوح تقدیری از سوی معاون امور هنری وزیر ارشاد و موسسه توسعه هنرهای معاصر توسط جانبازان ۸ سال دفاع مقدس به مازیار فلاحی و رضا یزدانی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنج‌شنبه ۸ خرداد، کنسرت ویژه جانبازان به همت معاونت امور هنری و موسسه توسعه هنرهای معاصر و با مشارکت برج میلاد برگزار شد. در این کنسرت علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجدجامعی، رییس شورای شهر تهران، سردار مصطفی آجرلو، مدیرکل تربیت بدنی سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام احمد مازنی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار محمدعلی آسودی، معاون نمایندگی ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران،مصطفی خرسندی، مشاور شهردار تهران در امور مذهبی، امیر سلیمان‌جاهحضور داشتند.


مازیار فلاحی که آغازگر این کنسرت بود با تشکر از همکاری معاونت امور هنری وزارت ارشاد برای بنیان‌گذاشتن چنین مراسمی، گفت: «از این‌که میزبان عزیزانی هستم که یادگار قهرمانی و مقاومت ملت ایران‌اند، خوشحالم.

پس از پایان اجرای فلاحی، عباس ساکی و مجید ملک‌زاده، از جانبازان حاضر در مراسم، روی صحنه رفتند و با اهدای لوح تقدیری از سوی معاون امور هنری وزیر ارشاد و موسسه توسعه هنرهای معاصر، از مازیار فلاحی و رضا یزدانی قدردانی کردند.

رضا یزدانی نیز که اجرای خود را با قطعه «داغ» آغاز کرد، در ادامه ترانه «میراث اجدادی» را برای اولین بار اجرا کرد. «حس تاریخ» و «طهران ـ تهران» قطعه‌های دیگری بودند که یزدانی اجرا کرد و قطعه «خلیج فارس» نیز پایان‌بخش این کنسرت بود و مهمانان ایستادند و به این قطعه ادای احترام کردند.

بیش از ۳۰۰ جانباز و اعضای خانواده شهدا در این کنسرت که در آستانه هفته جانباز برگزار شد، شرکت کردند.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1393 - 07:23

دیدگاه‌ها

شنبه 10 خرداد 1393 - 09:39

ببخشید من یه سوالی داشتم.کار خیلی خوبی بود فقط مازیار فلاحی و رضا یزدانی تو صداهاشون خیلی تضاد ندارند؟ یکی صدای کلفت یکی نازک...

شنبه 10 خرداد 1393 - 11:09

مرسی عمو مازیار مهربون:)

شنبه 10 خرداد 1393 - 13:58

عالی بود.به هر دو عزیز باید تبریک گفت به خاطر این همه ادب در برابر جانبازان و. خانواده های شهدا...
رضا یزدانی همیشه خاص و بهترینه :)

شنبه 10 خرداد 1393 - 23:31

رضا یزدانی که یه دونست ...
آفرین به هر دو...

یکشنبه 11 خرداد 1393 - 18:03

صرفا جهت اطلاع مازیار فلاحی هم از ترک شونه های بی لباس رو نمایی کرد...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شب جانبازان در برج میلاد | موسیقی ما