برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح روز یازدهم خردادماه و به تهیه کنندگی شرکت «آوای سوته دلان»؛
آلبوم «اثر پروانه‌ای» به آهنگسازی «بهزاد بیسادی» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم بی کلام «اثر پروانه ای» از صبح روز یکشنبه 11 خرداد در بازار توزیع شد. آهنگسازی و تنظیم این آلبوم اینسترومنتال توسط «بهزاد بیسادی» انجام شده است. تمامی یازده قطعه این مجموعه در سبک راک است.  

بهزاد بیسادی درباره فضای کلی این آلبوم به سایت «موسیقی ما» گفت:«فضای کلی آلبوم اثر پروانه ای، پست راک و آلترناتیو راک است و همه قطعات بی کلام است. کلا یازده قطعه است که آهنگسازی و تنظیم با خودم است. نوازنده گیتار الکتریک و آکوستیک خود هستم. آقایان «جلال غلامی» (درامز) و «آیدین نیکومرام» (گیتار بیس) دوستان دیگر من هستند که در بخش نوازندگی حضور دارند. همچنین آقای «یاشار خسروی» هم در یک قطعه به عنوان نوازنده مهمان ساز «ساکسوفون» حضور دارد.»

او پیرامون عدم حضور خواننده در قطعات آلبوم افزود:«اولین قضیه این است که هنوز آن خواننده مدنظر خودم را پیدا نکرده ام که بتواند با صدادهی موزیک من هماهنگ شود. بیشتر آلبوم شخصی است و خودم چون نوازنده ساز سولو هستم و اکثر قطعات گیتارمحور است. تصمیم گرفتم که ساز سولو، وکال نباشد و گیتار الکتریک یا گیتار آکوستیک باشد.»

وی در مورد انتخاب اسم اثر پروانه ای برای آلبوم خود گفت:«اثر پروانه ای یک نظریه است که می گوید اگر یک پروانه برای مثال در خلیج مکزیک پرواز کند، بال زدن آن پروانه می تواند باعث ایجاد سونامی در ژاپن شود. کنایه از این است که هر عمل حتی کوچک می تواند تاثیر بزرگ یا کوچک در همان مکان یا نقطه دیگری از دنیا داشته باشد. اسم یکی از قطعات هم همین است.»

بیسادی درباره سوابق کاری خود خاطرنشان کرد:«چهارده سال قبل موسیقی را با نوازندگی گیتار کلاسیک و گیتار الکتریک آغاز کردم. اکثر کارهای من به اجراهای زنده مربوط می شد و مدتی در اتریش تحصیل کردم. یک سال و نیم قبل به ایران بازگشتم و تولید این آلبوم آغاز شد. با کمک شرکت «آوای سوته دلان» و آقای «مهدی میرزاباقریان» آلبوم اثر پروانه ای منتشر خواهد شد که همین جا از زحمات ایشان قدردانی می کنم. پخش آلبوم هم توسط شرکت «رهگذر هفت اقلیم» خواهد بود. نهایتا از دوست عزیزم آقای «فریدون حقیقی» که در قسمت گرافیک و طراحی جلد آلبوم فعالیت داشتند تشکر می کنم.»

از مخاطبان فهیم سایت «موسیقی ما» تقاضا می شود تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان اثر، نسبت به تهیه نسخه اصلی این آلبوم اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1393 - 09:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «اثر پروانه‌ای» به آهنگسازی «بهزاد بیسادی» منتشر شد | موسیقی ما