برنامه یاد بعضی نفرات
 
«شهرآشوب» منتشرشد
رضا مهدوی خبر داد:
آلبوم «شهرآشوب» منتشر شد
موسیقی ما - مدیر موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا از انتشار آلبوم موسیقی «شهرآشوب» خبر داد و در این باره گفت: این آلبوم با مروری بر موسیقی کلاسیک مدرن به آهنگسازی احسان صبوحی از سوی اسن شرکت منتشر شده است. رضا مهدوی؛ مدیر موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا در گفت و گو با موسیقی ما از انتشار آلبوم موسیقی کلاسیک مدرن «شهرآشوب» به آهنگسازی احسان صبوحی خبر داد و گفت: آلبوم  موسیقی «شهرآشوب» از دو تراک متشکل شده است  که شهر آشوب و آشوب نام دارند.

وی افزود: شهرآشوب براساس رنگ شهرآشوب از ردیف میرزاعبدالله برای  دوازده صدای الکترونیک  ساخته شده که به استاد داریوش طلایی تقدیم شده است . بخش و یا تراک  دوم  آشوب نام دارد که براساس بیتی از غزلیات حضرت سعدی است که به گویندگی نادر مشایخی و تقدیم به ایشان است.

احسان صبوحی دیپلم موسیقی از هنرستان سوره حوزه هنری و کارشناسی و کفوق لیسانس موسیقی بین الملل از دانشگاه هنر است ودحال حاضر در مراکز آموزش عالی موسیقی تدریس می کند.

شهرآشوب توسط رضا اسدپور ترکیب صدا(میکس) شده و پیمان ابدالی آماده سازی نهایی (مسترینگ)را عهده دار بوده است. همچنین  امیر نوروزخانی گرافیست اثر است که توسط موسسه هنری راوی آذرکیمیا به مدیریت تولید رضا مهدوی در مراکز پخش آوای باربد ،هنرشهر، نیما جوان ، رها و گلچین عرضه شده است. این آلبوم هم اکنون در بازار موسیقی موجود است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1393 - 01:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «شهرآشوب» منتشر شد | موسیقی ما