برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا میرآقا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح کرد:
ترجیح می‌دهم نوازنده‌ای خوب باشم تا خواننده‌ای بد
موسیقی ما - «تا زمانی که در کار مستقل حرفی برای گفتن نداشته باشم، ترجیح می‌دهم نوازنده باقی بمانم. چرا که یک نوازنده خوب بودن بهتر از یک خواننده بد بودن است.»

علیرضا میرآقا؛ نوازنده چیرهدست ترومپت در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: «فعلاً قصد ندارم به صورت مستقل کار کنم و آلبوم منتشر کنم چرا که بر این باورم هستم نوازنده خوب بودن بهتر از خواننده بد بودن است.»

این نوازنده با اشاره به اینکه برخی از نوازنده‌ها به دنبال انتشار آلبوم‌هایی با صدای خودشان هستند، افزود: «متاسفانه در برخی از موارد شاهد این بوده‌ایم که آلبوم‌های منتشر شده و صدای خواننده – نوازنده در کیفیت پایین‌تری نسبت به سطح نوازندگی او دارد و این اصلاً حرفهای نیست.»

وی افزود: «برخی از دوستان هستند که از قدیم تنظیم کننده بوده‌اند و بعد در کنارش نوازندگی را فرا گرفته‌اند. این عده اشراف بیشتری روی کار دارند. من همیشه بر این باورم هر نوازنده که می‌خواهد خوانندگی کند، و یا در عرصه‌های دیگر فعالیت کند، باید نسبت به شرایط این کار اشراف کامل داشته باشد در غیر این صورت نمی‌تواند کار درخور و قابل توجهی ارائه دهد.»

میرآقا با بیان اینکه اغلب نوازنده‌هایی که خواننده، آهنگساز یا تنظیم‌کننده می‌شوند، اشراف کافی روی مشغولیت جدید خود ندارند، گفت: «اگر قرار باشد من عرصه دیگری از دنیای موسیقی را تجربه کنم، ترجیح می‌دهم طوری باشم که همه از بودنم در عرصه جدید لذت ببرند و تحسینام کنند نه اینکه دائم مورد انتقاد قرار بگیرم و سرزنشم کنند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم فعلاً وارد عرصه‌های دیگر نشوم و همین نوازندهای که هستم باقی بمانم، البته تا اطلاع ثانوی!»

این نوازنده ترومپت همچنین اضافه کرد: «اگر قرار باشد آلبومی را در جایگاه خواننده منتشر کنم، قطعاً از حضور بهترین‌های عرصه موسیقی اعم از نوازنده، آهنگساز و تنظیم کننده استفاده خواهم کرد که چنین چیزی مستلزم هزینه‌های بسیاری خواهد شد. چون به عنوان یک خواننده ترجیح میدهم با بهترین‌ها همکاری کنم  و به دور از دوستی‌های موجود کار خود را به حرفهای ترین شکل ممکن انجام بدهم.»

این نوازنده که در گروه‌های مختلف با خواننده‌های مختلفی همکاری دارد قرار است روز سه شنبه در همراهی با بیامین بهادری در شهر کرمان روی سن برود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 00:58

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 تیر 1393 - 11:20

البته خود ايشون هم ،از همون بهترين هايى هستند كه هر خواننده اى مى تونه باهاشون كار كنه،،، و صدالبته تو هر عرصه اى وقتى تحصيل كرده هاى همون رشته رو ميبينيم كه معمولا هم به بهترين شكل ممكن هنرشون رو ارائه مى دن ، براى ما مخاطبانِ كار، اون قطعه ى هنرى، بسيار لذت بخش مى شه،،، بارها و بارها روى استيج شاهد هنرنماييشون بودم و باعث خوشحاليمه كه هنرمندايى مثل ايشون داريم،،، براشون از صميم قلب آرزوى موفقيت دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ترجیح می‌دهم نوازنده‌ای خوب باشم تا خواننده‌ای بد | موسیقی ما