برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از ماه رمضان و به شکل گسترده؛
اشکان کمانگری تور کنسرت‌های خود را ادامه می‌دهد
موسیقی ما - خواننده سنتی‌خوان کشورمان از ادامه تور کنسرت‌های خود بعد از ماه رمضان خبر داد و گفت: این کنسرت‌ها در ادامه اجرا‌های قبلی‌ام قرار است بعد از ماه مبارک رمضان به شکل تور در شهر‌های مختلف برگزار شود.

آرش کمانگری؛ خواننده سنتی کشورمان در گفت‌وگو با موسیقی ما از برگزاری تور کنسرت‌های خود بعداز ماه رمضان خبر داد و دراین‌باره گفت: بعد از ماه رمضان تور کنسرت‌های خود را با اجرا در مرکز استان‌ها ادامه می‌دهم. این کنسرت‌ها با یک گروه مشخص نیست و درواقع با گروه‌های مختلفی روی صحنه خواهم رفت.

کمانگری افزود: نزدیک‌ترین این کنسرت‌ها، کنسرت شهریورماه است که قرار است در شهر گرگان برگزار شود. در این کنسرت‌ها علاوه بر اجرای قطعات آلبوم‌های قبلی‌ام، از آلبوم جدید که هنوز منتشر نشده است نیز قطعاتی را اجرا خواهیم کرد. همچنین قطعاتی مشتمل بر ساز و آواز و موسیقی اصیل ایرانی و گلچیینی از قطعات آلبوم‌هایم را اجرا خواهم کرد. این قطعات روی اشعاری از فصیح الزمان شیرازی، محمدعلی بهمنی، حضرت حافظ، سعدی شیرازی و استاد شهریار است.

خواننده «باداباد» تاکید کرد: ادامه تور کنسرت‌های ما همچنین در شهرهای دیگر ایران و چند کشور اروپایی برگزار می‌شود و این اجراها تا پایان سال ادامه خواهد داشت. تمامی این کنسرت‌ها قبل از تولید آلبوم جدید ما خواهد بود. اما از قطعات این آلبوم در آن‌ها رونمایی می‌شود.

این خواننده چندی پیش کنسرت موفقی را در فرانسه برگزار کرد و بعد از آن از آلبومی با عنوان «باداباد» با صدایش در ایران رونمایی شد. او در سفر فرانسه با ایمان وزیری و علی رحیمی به اجرا پرداخت.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 01:27

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشکان کمانگری تور کنسرت‌های خود را ادامه می‌دهد | موسیقی ما