برنامه یاد بعضی نفرات
 
عباس سجادی به «موسیقی ما» خبر داد؛
برگزاری ضیافت «حریر تحریر» در فرهنگسرای نیاوران
موسیقی ما - ضیافت شعر و موسیقی «حریر تحریر» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. با توجه به اعلام مدیریت فرهنگسرای نیاوران، از شب دهم تیرماه، تعدادی از هنرمندان حوزه‌های شعر، ترانه و موسیقی ایرانی در فرهنگسرای نیاوران گرد هم می‌آیند و تا زمان افطار به اجرای برنامه می‌پردازند. عباس سجادی مدیریت فرهنگسرای نیاوران ضمن اعلام این خبر به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «از دهم تیرماه و از ساعت ۱۸ تا زمان افطار ۱۰ تا ۱۲ شاعر و یک گروه موسیقی سنتی در این فرهنگسرا برنامه خواهند داشت.»
 
سجادی درباره خوانندگان سنتی این ضیافت رمضانی نیز گفت: «مهدی شهسوار، رسول رهو، محمد هاشم احمدوند، حسین علیشاپور، پوریا اخواص، بامداد فلاحتی، آرش کمانگری، مجید حسین‌خانی، علی مومنیان و سعید خلج با گروه‌های خودشان (یک گروه چهار تا پنج نفره) ساز و آوازی متناسب با فضای ماه مبارک رمضان اجرا می‌کنند.»

مدیر فرهنگسرای نیاوران همچنین از حضور ترانه‌سرا‌ها و شاعران شاخص در این ضیافت اشاره کرد و افزود: «ترانه‌سراهایی از جمله محمدعلی شیرازی، عبدالجبار کاکایی، اکبر آزاد، بابک صحرایی، سعید امیراصلانی، محمدعلی بهمنی، امیر ارجینی، روزبه بمانی، افشین مقدم، نیلوفر لاری‌پور، افشین یداللهی و فریبا وکیلی در ضیافت «حریر تحریر» ترانه می‌خوانند و شاعران نامداری از جمله ساعد باقری، سهیل محمودی، علیرضا قزوه، مهدی فرجی، حسین اسرافیلی، محمد دست‌پیش، حمیدرضا شکارسری، فاطمه راکعی، افشین اعلا، مرتضی امیری اسفندقه، محمد سلمانی، فاطمه سالاروند، یاور همدانی، علیرضا طباعی و... به شعرخوانی خواهند پرداخت.»
 
طنز‌پرداز شاخصی نظیر سعید بیابانکی، خلیل جوادی، شهرام شکیبا، نار خطائی، همایون حسینیان، ناصر فیض، مهدی استاد احمد، رضا رفیع، امید مهدی‌نژاد، صابر قدیمی، اسماعیل امینی، علیرضا بندری و جواد نوری هم برنامه‌هایی را اجرا خواهند کرد.

عباس سجادی درباره علت برپایی چنین ضیافتی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: «به اعتقاد من ماه مبارک رمضان به عنوان ماه نازل شدن گزیده‌ترین کلمات آسمانی، فرصت مناسبی برای جشن در حوزه فرهنگ و هنر است. به همین جهت، نیمه نخست ماه رمضان در فرهنگسرای نیاوران ضیافت هنری برقرار می‌کنیم که دوستان شاعر طنز‌پرداز و ترانه‌سرا همراه با گروه‌های موسیقی ایرانی گرد این سفره پُرمهر بنشینند و برای شهروندان برنامه اجرا کنند.»

گفتنی است این ضیافت از دهم تیرماه ساعت ۱۸ تا افطار آغاز می‌شود و تا ۱۹ تیرماه ادامه خواهد داشت. ورود به این برنامه برای عموم آزاد است و با افطاری ساده از حاضرین پذیرایی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 19:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری ضیافت «حریر تحریر» در فرهنگسرای نیاوران | موسیقی ما