برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» مطرح شد؛
مجموعه «راهه» با آهنگسازی «علی بهرامی‌فرد» آماده انتشار است
موسیقی ما - «علی بهرامی‌فرد» از آماده شدن مجموعه «راهه» برای انتشار خبر داد. بهرامی‌فرد آهنگساز این اثر که پیش از این، آثار وی برای تکنوازی، دونوازی و گروه‌نوازی سنتور در قالب آثاری همچون DVD «ز بعد ما» برای گروه سنتورنوازان و کتاب‌های سایه، فراق و چشم‌انداز منتشر شده است، این بار در مجموعه صوتی «راهه» از ترکیب صوتی خانواده ساز سنتور در گستره صوتی و صدادهی متنوع استفاده کرده است.

بهرامی فرد درباره این اثر به «موسیقی ما» گفت: «مجموعه «راهه» برای همنوازی سنتور در 9 بخش تصنیف شده است. این اثر تا دو هفته آینده توسط انتشارات «نقطه تعریف» در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.»

علی بهرامی‌فرد، آهنگساز و نوازنده سنتور و عضو هیئت علمی گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری است. وی فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و رشته آهنگسازی از دانشگاه هنر است و تألیفات متعددی در قالب کتاب، CD، DVD، مقاله در زمینه موسیقی ایرانی دارد.

همکاری با گروه‌ها و نوازندگان مطرح بین‌المللی در بیش از 200 کنسرت در کشورهای مختلف جهان از جمله گروه همنوازان کلهر، ارکستر مضرابی باران، گروه سنتورنوازان، گروه موسیقی ایران‌زمین، ارکستر زهی هنرستان موسیقی، ارکستر سمفونیک چایکوفسکی، ارکستر مجلسی سوفیا بلغارستان، ارکستر سمفونیک درسدن آلمان و... از جمله کارهای اجرایی اوست.

وی در مجموعه کنسرت‌های بداهه‌نوازی سنتوربم و شاه‌کمان همراه با استاد کیهان کلهر در کشورهای مختلف حضور داشته و انتشار آلبوم «تنها نخواهم ماند» که آلبوم برگزیده ژانر موسیقی ملل سال 2012 از سوی «آی‌تیونز» و «سانگ‌لاین» شد، ماحصل این همکاری است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1393 - 20:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجموعه «راهه» با آهنگسازی «علی بهرامی‌فرد» آماده انتشار است | موسیقی ما