برنامه یاد بعضی نفرات
 
لو
امتیاز: 
4

امتیاز : 80.0/100
تعداد رأی: 4
( امتیاز : 80.0/100 - 4 رأی)
(4 رأی)

خالق اثر: 
علی عابدی
نوازنده ها: 
علی یزدانی (آبچوری)، عید محمد پگرگ، محمد دهقان، حسین به بی، سهراب محمدی، عیسی قلی پور، ولی رحیمی، یحیی باغچقی، روشن گل افروز، محمد بیابانگرد، مهدی گوهری، رمضان پناهی، نوروز علی نوروزی، محمود بهرامی، قاقا زرندی، حسین ولی نژاد، حسین عزیزی پور، آنه مرادرستگاری، برات قلی پور، رستم مهرگان و جمشید ولی نژاد
انتشارات: 
انجمن موسیقی خراسان شمالی
فصل انتشار: 
تابستان
ماه انتشار: 
تير
سال انتشار: 
1393
توضیحات: 
در این آلبوم که شامل موسیقی مقامی شمال خراسان است و به صورت تصویری و در قالب 3 سی دی منتشر شده، هنرمندانی چون علی یزدانی (آبچوری)، عید محمد پگرگ، محمد دهقان، حسین به بی، سهراب محمدی، عیسی قلی پور، ولی رحیمی، یحیی باغچقی، روشن گل افروز، محمد بیابانگرد، مهدی گوهری، رمضان پناهی، نوروز علی نوروزی، محمود بهرامی، قاقا زرندی، حسین ولی نژاد، حسین عزیزی پور، آنه مرادرستگاری، برات قلی پور، رستم مهرگان و جمشید ولی نژاد به اجرا پرداخته اند.

«علی عابدی» در کارنامه این اثر در خصوص گردآوری مقام های موسیقی خراسان شمالی آورده است: من با گردآوری این مجموعه می خواستم پیوند غریضی ام را موسیقی مقامی آشکار نمایم. پیوندی که با روح یکایک مردمان شمال خراسان تنیده است و با شنیدن پس زخمه ها و آواهای گم و گنگش رد پای زخم خورده اقوامی را مجسم می کنی که سرگذشت تلخ و سرنوشت اندوهباری را با عزت و غرور به دوش کشیده اند.

این مجموعه که با کمترین و ساده ترین امکانات تصویری تولید شده است و بی نقص هم نمی تواند باشد، همه موسیقی مقامی شمال خراسان نیست. بزرگانی چون حاج قربان سلیمانی، پرویز دردی، حاج حسین یگانه و... باید در این مجموعه جای می گرفتند که مناسفانه چنین امکانات ناچیزی دیر به دست آمد و برای آنهایی که دیگر در میان ما نیستند چنین فرصتی برای همیشه از دست رفت و البته برای ما.

در آلبوم تصویری «لو» برگردان اشعار کرمانجی توسط مهدی رستمی، برگردان اشعار ترکمنی توسط ناصر رهنما صورت گرفته همچنین فرشاد خالقی به عنوان مدیر تصویربرداری، زهرا بهمنیار :طراح صحنه، عباس شادپور :تدوینگر، فرشاد خالقی و حامد ظریفیان: تصویربردار و داوود بهمنیار به عنوان مدیر تولید، علی عابدی را همراهی کرده اند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 10 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود لو | موسیقی ما