برنامه یاد بعضی نفرات
 
ترکیب نهایی نوازندگان مشخص شد
تمدید اجرای کنسرت همایون شجریان در تالار وزارت کشور
موسیقی ما - اجرای تازه‌ترین کنسرت همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی به آهنگسازی تهمورس پورناظری به دلیل استقبال تماشاگران یک روز دیگر تمدید شد.

این کنسرت که قرار بود در دو نوبت و در روزهای 16، 17 و 18 مراد ساعت 18 و 21:30 در تالار وزارت کشور اجرا شود به دلیل استقبال مخاطبان برای 23 مرداد ماه نیز میزبان مخاطبان خواهد بود.

در تازه ترین فهرستی که از ترکیب نوازندگان ارکستر اعلام شده فعلا نام نوازنده خارجی برای حضور در کنسرت اعلام نشده این در حالی است که در تولید آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» که اسفند ماه سال گذشته در بازار موسیقی منتشر شد نام نوازندگان و تنظیم کنندگان خارجی نیز در فهرست نوازندگان وجود داشت.

سهراب پورناظری (تکنواز کمانچه)، حسین رضایی‌نیا (سازهای کوبه‌ای)، تینا جامه گرمی (ویولن)، علی جعفری پویان (ویلن)،  آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای)، مهیار طریحی (سنتور)، سهراب برهمندی (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، سپند دادبه (عود)، احسان فرامرزی (گیتار)، میلاد محمدی (تار)، خورشید دادبه (تار) و آرین کشیشی (گیتار باس) هنرمندانی هستند که در این کنسرت به عنوان نوازنده حضور دارند.

آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان و نوازندگی بزرگانی چون شجاعت حسین خان، درو اوستاچه، دیوید گارنر، جیمی جانسون، محمد آکاتای، جان ویک فیلدو رامون استگنار بیستم اسفند ماه سال گذشته طی مراسمی با حضور تعداد زیادی از هنرمندان موسیقی، تئاتر و سینما در تالار وحدت به تهیه‌کنندگی موسسه ایرانگام رونمایی شد. این در حالی است که دو کمپانی معتبر از اروپا و آمریکا پخش جهانی این آلبوم را به عهده دارند.

«چرا رفتی» با شعری از سیمین بهبهانی، «درون آیینه » با شعری از حسین منزوی، «دل به دل» با شعری از هومن ذکایی، «کولی» با شعری از سیمین بهبهانی، «همه هیچم» با شعری از حسین منزوی، «چونی بی من» با شعری از مولانا، «شتک» با شعری از حسین منزوی، «در حصار شب» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی قطعاتی هستند که در این آلبوم برای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی ارائه شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 20:19

دیدگاه‌ها

سه شنبه 31 تیر 1393 - 16:02

بی صبرانه منتظر کنسرت.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تمدید اجرای کنسرت همایون شجریان در تالار وزارت کشور | موسیقی ما